Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mercedes C je milovník benzinek z vůle euroúředníka

Model C je jedním z nejdůležitějších mercedesů v nabídce a dealeři na něj už sbírají objednávky. Čtenář iDNES.cz auto nachytal při nočních testech u Stuttgartu. Nepříjemným překvapením je miniaturní nádrž, vynucená stále přísnějšími normami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a73n 89M25a92j46z80n82e24r 1366597976382

tady někdo na fotkách tahal stíny z RAWu a nechal tam brutální šum :)

0/0
20.2.2014 13:02

M45a54r37t21i88n 46K77a27r59á44s62e62k 9648513718548

Tak to je fakt spatny vtip tohle :-D

Zrovna Cckovy mercedes je auto se kterym lidi i docela jezdi.

Ja mam docela low cost auto, ale nadrz mi pri dalnicnim provozu bezpecne staci na 1000 km, pri beznem provozu 1200 km. Kdybych mel zastavovat na benzince co 500 km tak me asi trefi.

0/0
19.2.2014 19:36

M43a25r26e72k 56H52r52u72b30y 6737262531888

Tohle je nejspis prispevek Mercedesu k dodrzovani bezpecnostnich prestavek ;-)

0/0
21.2.2014 13:38


J91i23ř73í 17K54o26c36u21r97e43k 6125284305598

Autor pobavil. Zřejmě si u Mercedesu přečetli švejka a dostali nápad. ;-)

Předpokládám, ale že Bruselský úřednický aparát zareaguje jako každý uřednický aparát: Vydá "chybějící" nařízení o maxiamální a minimální velikosti nádrže.

0/0
19.2.2014 11:39

A83n87t53o94n39í30n 47S41e91b11e64r89a 7253308340389

No a co. Já mám taky nádrž jen na 35 litrů a tankuju jen jednou za měsíc.

0/0
19.2.2014 8:45

J14i98n75d88ř71i38c96h 46Š87k97o88p60e57k 4185501530105

a to ještě tankuješ za 500 Kč, ne ?

Na druhou stranu jsou lidi, kteří potřebují s autem jezdit pravidněji, častěji a dále

0/−1
19.2.2014 15:49

J24i41ř65í 45Š60e15j65n36o60h30a 4722523634113

Ta kouzelná  laboratorní spotřeba uváděná v techničáku má ještě jeden problém u firemních aut.

Objeví se až přijde finančák kontrolovat  výkazy  jízd  a průměrnou spotřebu :-(

0/0
18.2.2014 23:00
Foto

D16a86n 69R38u12b51í40n 5878557892167

Vedle tohohle je Rapid i Oktávia takový chudá lemra ;-D

0/0
18.2.2014 22:31

J16i41n40d85ř82i83c59h 20Š88k10o87p68e92k 4525931200625

to je proti mercedesu většina aut

0/0
19.2.2014 15:49

M20i17c33h93a34l 95K82r73č87á79l 6478128686362

Mercedes k nositeli pokroku nepatří. Používá pouze osvědčené technologie které jiné automobilky vyzkoušely. Nepamatuji že by přišel jako první s nějakou novinkou v sériově vyráběném autě.

0/−2
18.2.2014 18:06

V74í38t 54N72o34v49á77k 5464225421739

abs?

+1/0
18.2.2014 19:37

J11i27ř28í 75K85o18c40u77r76e47k 6665224815448

Gullwing je kopií, musí být kopií. Sice to nikdy nikdo předtím, ale určitě to je kopie. ;-O dtto Unimog + A Klasse 8-o

0/0
19.2.2014 11:55

T57o22m93á14š 21M17a30c73e12j92k63a 6971302847227

Spočítal už někdo kolik miliard ročně stojí všechny bruselské výmysly a kolik je kvůli tomu nezaměstnaných?

+1/0
18.2.2014 16:31

L42a70d20i60s59l94a65v 54M22i92k39a 1701909584474

Psst, to se demokraticky nesmí, to je paragraf jednání proti zájmům unie......

+1/0
18.2.2014 16:44

M17a26r72t38i76n 37K82a42r10á34s53e36k 9248343228868

Podle hlavniho ekonomickeho proudu (keynesianske smery) naopak diky tem vymyslum je nezamestnanych mene - kazdy vymysl znamena udelatka navic, ktere musi nekdo vyrobit....

0/0
19.2.2014 19:38

L87a55d65i43s76l55a60v 31M48i91k66a 1811209814464

Kdy už konečně z toho spolku marasmu, ekopošuků a strýců z Brusele, několikánásobně horším než RVHP  vypadnem......ale když se podívám na naší eurohujerskou vládu, tak ta klidně odkývá i třetí světovou, když to bude rezoluce EU.

+3/0
18.2.2014 14:53

J39i25ř63í 85S46c34h90w18a83c59h 5386209357154

Co je to za zavádějicí titulek? To jakože "eurouředník" nařídil zmenšít nádrž? No já být "euroúředníkem" tak Mercedesu napařím pořádnou pokutu, za pokus "o*ebat" předpisy na měření spotřeby.EU

+1/0
18.2.2014 14:40

P68e50t29r 98S15t50e25j34s24k70a61l 3659508894846

Clanek silne zavani kydanim na EU, pritom je to prave Mercedes, ktery to skousi na zakazniky asi vic nez VW - a nabizi priplatek za vetsi palivovou nadrz. Mozna se dockame aut bez nadrze v zakladu. Jinak pochybuju ze hmotnost 10l paliva udela alespon 0,01L/100 pri mereni spotreby

0/0
18.2.2014 14:34

F69r10a32n27t87i24š21e59k 48H74á62j96e46k 2806839481455

Hmmmmm ....... MB je dobře poslal do "Brusele" !!!

(už po druhé) R^

0/0
18.2.2014 14:27

P34e26t78r 51M47i81c14h40a31l 2140104921332

Ti byrokrati nás jednou zabijí všechny.

+4/−1
18.2.2014 13:13

P80e83t10r 33F23e58i15g91l 5478903570892

A ještě vymřeme na lidská práva...;-)

0/0
20.2.2014 8:30

J80a33n 52K53o77n52v40a32l26i40n34k20a 5430321271285

Jak to tak čtu, začínám se bát, že mi eurokomisaři zakáží řídit. Standardizovanou hmotnost řidiče přesahuji o třicet kilo. Nadsázka, pochopitelně. Ještě mě napadá, jestli se v určité době, kdy dojde k zásadním restrikcím v oblasti produkce nových vozů, nezvýší aktuální poptávka po ojetých vozech, které byly ještě "normální".

+3/0
18.2.2014 12:09

P86e65t19r 20M66a24r93š77o95u22n 5675358426526

"Největším motorem pokroku ve vývoji automobilů je dnes Brusel"

co je tohle za nesmysl? ;-D prý pokroku ;-D

+3/−1
18.2.2014 11:33

R86o35m31a60n 65V58a60v86ř52í61č69e70k 7176505598884

že by ironie?

+1/0
18.2.2014 12:07

J89a90n 40L86i15b81i80c46h 9322658395743

Céčko bylo vždycky takovým tuctovým autem nižších manažerů a sekretářek, je tak i dodnes. Každopádně si drží odstup jak od áčka s béčkem a éčka s eskem. V zásadě se snaží nějak zkombovat nižší cenu a přijatelné rozměry s luxusnější ergonomií vyšších tříd, je však otázka, zda to není pak trochu kočkopes. Tlak na cenu si vynutil jisté ústupky jak kvalitativní, tak vybaveností, takže se prodávají osekané verze. Na druhou stranu firmy musí šetřit, takže není divu.

0/−3
18.2.2014 10:47

B57e64n 84P14a88v72k53a 1977883817651

Jasně. Auto pro sekretářky. Hmmm. Tak jo. Ale asi jen pro ty hooodně šikovné;-D

+4/0
18.2.2014 11:13

A68l66e10x23a57n50d94r 16K53o28s16t32k75a 5939546479156

K němu také fasuje kalhoty s kapsami na kolenou :)

+1/0
18.2.2014 11:15

V53í83ť37a 10N29o84v38á86k 1758643815441

Jen když se jim vejde hlava pod volant :-)

0/0
18.2.2014 14:30

T96o60m10á18š 34B70a29r15á67k 1323952370586

Samozřejmě že stojí mezi béčkem a éčkem, to snad logické, ne? Ústupky se opravdu nekonaly, céčko je velice povedené auto. Možná si to nejdřív projeďte, než začnete od stolu hodnotit ;-)

+2/0
18.2.2014 11:16

P20e43t34r 47M53a15t53ě65j49í80č70e36k 2819843234715

taky jsem si kvuli tomu vzal slabikar ... a C je opravdu za B a kousek pred E

+2/0
18.2.2014 15:46

P51e33t35r 42T46y31č86k10a 6505432389862

Pokud je ta větší nádrž bezpříplatková tak mohli rovnou  na testy použít nějakou 20ti litrovou.

+2/0
18.2.2014 10:30

J53o66s54e47f 19N58o16v94á63k 7687317472438

Kdy už někoho napadne se začít soudit s automobilkami kvůli spotřebě? V USA si takové klamavé výsledky nemůžou uvádět. Kdy tahle moda přijde i do Evropy?

+3/−1
18.2.2014 10:00

P41e50t20r 23T86y38č88k45a 6275662869182

To je klamavé pouze pro úřady.

0/0
18.2.2014 10:30

J90i11ř32í 27S52c24h16w52a83c81h 5246409757614

když je u spotřeby uvedeno číslo normy, podle které byla naměřena tak těžko někdo může něco vysoudit....

+5/0
18.2.2014 10:57

P96e59t20r 60W82a12l86a98c14h 5801769866634

Je dobře, že se MB s tou EU nepáře, viz náplň do klimatizací.

+7/0
18.2.2014 9:46

J14a48n 50N36o10v67á38k 9275568834775

Tak to bych nemohl mít.

Momentálně mi PP ukazuje 1020 km najetých od posledního tankování a dojezd ještě 250 km :-)

Tankovat za tu dobu 3x, to bych se zbláznil.

0/0
18.2.2014 9:05

T20o53m24á94š 58B59a35r78á46k 1343402390356

Nemohl, protože je to jenom trik na úředníky a prodávat se to nebude, nemějte strach ;-)

+2/0
18.2.2014 11:18

M66i82c84h31a91l 95M51o49u65c60h11a 9138429543244

My se tu zabíjíme takovými eko-nesmysly, prodražujeme si výrobu, přicházíme o pracovní místa a a nakonec nám nezbývá, než přesunout výrobu do Číny a kupovat si čínské šunty. Jenže jedna čínská fabrika vypustí do ovzduší těch škodlivin víc, než veškerá autodoprava v EU dohromady, takže mi toto eko-snažení připadá poněkud smutné...:-/

+13/0
18.2.2014 9:02

P72e46t44r 50T75y42č49k39a 6865902499542

6 největších nákladních lodí vypustí víc škodlivin než všechny auta na světě. Bohužel úředník je úředník.

+10/0
18.2.2014 10:31

A54d96a49m 39P72u19r25k68r26t 5816172358608

Měl byste odkaz na zdroj? Dopravní lodě mají spotřebu skutečně velkou, přesto mě ten poměr přijde přehnaný.

0/0
18.2.2014 11:39

K42a37r54e92l 22K90o25š14ť21á16l 8107891890625

Jenže ten mazut, na který velké lodě jezdí je takové svinstvo, že například lodě pořádající plavby na Antarktidu ho mají zakázaný. Ovšem do přístavů v hustě obydlených oblastech můžou.

+1/0
18.2.2014 15:35

V91í27t 53N96o40v52á51k 5954525251309

spletl to jen malinko, je to 24 lodí

0/0
18.2.2014 19:40

A37d92a27m 85P96u89r39k18r88t 5436142938468

Respektive mám pocit že porovnáváte emise pevných částic s emisemi CO2, jinými slovy benzínový motor je nesrovnatelně čistší, ovšem v oné normě jde o CO2, tj. mám pocit že srovnáváte dvě různé věci.

0/0
18.2.2014 11:41

M73i98c33h49a43l 90P49a49v82l55á32t 9513723844769

Problem je, ze ekofasisti resi produkci neskodneho CO2, nikoli skutecnych skodlivin. Pak to vede k omylum jako v tomto pripade.

+5/0
18.2.2014 12:52

P82e18t45r 83T39y71č83k97a 6975282239252

Ano. Jde skutečně o škodliviny. Ale to jde vidět jako jsou v Bruseli padlí na hlavu. Průměrné auto vyprodukuje za rok 101g oxidu síry, jedna nákladní loď 5000 tun oxidů síry.

0/0
18.2.2014 13:06

J70i80ř10í 29K87o32c17u32r40e28k 6115624615758

Srovnáváte téměř nesrovnatelné. Průměrné auto jezdí 1 až 2 hodiny denně, průměrná loď kolem 20 hodin denně. Někdy se motory týden nezastaví, takže udělají 168 motohodin/týden. Dále osobní vůz málokdy veze více než 100 kg zatížení. Panamax loď veze něko kolem 15.000 kontejnerů tedy asi 300.000 tun.

Převedeno na osobní vozy je to 3.000.000 osobních vozů provzovaných prakticky nonstop. S obvyklým náběhem osobního vozu ještě musíme vynásobit 15, takže jedna loď vychází asi jako 45.000.000 osobních aut, co se přepravního výkonu týče.

Zkuste jednu filozofickou: Co by se stalo s mazutem, který by se nespálil v lodním motoru?

Zákazem těchto lodí přijdou o práci námořníci, zaměsnanci výrobce zboží a zákazníci o zboží. Loose-loose-loose řešení. Jakžtakž by se to dalo řešit odsířením.

Což ale v době, kdy se prakticky bezemisní JE nahrazují uhelnými mi přijde tragikomické.

0/0
19.2.2014 14:52

J80i54ř47í 94Š44e34j15n61o35h80a 4972293644733

Množství nevím.

Každopádně  nemají žádné katalyzátory  výfukových plynů.

0/0
18.2.2014 22:56

M88a11r35e31k 29S74u78c67h81á36n44e28k 2641616458639

Brusel co nevidět nařídí uvádět v technickém průkazu hmotnost řidiče, protože čím větší hmotnost, tím větší spotřeba a vypouštené CO2EURv

+1/0
18.2.2014 8:59

M17i81c32h62a90l 39P59a13v83l88á20t 9183553294319

Normovany "euroridic" vazi tusim 75kg. Musi byt definovan, pocita se s nim v tech nesmyslnych testech spotreby.

+2/0
18.2.2014 9:18

Z67d66e43n43ě39k 92G79o43l85d96b22e71r20g 8596255699525

V ČR normovaných řidičů napočítáte na prstech jedné ruky.. ;-D

+1/0
18.2.2014 11:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.