Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes C je milovník benzinek z vůle euroúředníka

Model C je jedním z nejdůležitějších mercedesů v nabídce a dealeři na něj už sbírají objednávky. Čtenář iDNES.cz auto nachytal při nočních testech u Stuttgartu. Nepříjemným překvapením je miniaturní nádrž, vynucená stále přísnějšími normami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a30n 83M31a10j73z96n62e53r 1646517416412

tady někdo na fotkách tahal stíny z RAWu a nechal tam brutální šum :)

0/0
20.2.2014 13:02

M28a49r49t55i80n 26K67a36r86á72s38e74k 9248953558728

Tak to je fakt spatny vtip tohle :-D

Zrovna Cckovy mercedes je auto se kterym lidi i docela jezdi.

Ja mam docela low cost auto, ale nadrz mi pri dalnicnim provozu bezpecne staci na 1000 km, pri beznem provozu 1200 km. Kdybych mel zastavovat na benzince co 500 km tak me asi trefi.

0/0
19.2.2014 19:36

M80a59r30e87k 62H91r20u71b15y 6537732681938

Tohle je nejspis prispevek Mercedesu k dodrzovani bezpecnostnich prestavek ;-)

0/0
21.2.2014 13:38

J61i68ř65í 96K77o53c89u39r61e51k 6525514575558

Autor pobavil. Zřejmě si u Mercedesu přečetli švejka a dostali nápad. ;-)

Předpokládám, ale že Bruselský úřednický aparát zareaguje jako každý uřednický aparát: Vydá "chybějící" nařízení o maxiamální a minimální velikosti nádrže.

0/0
19.2.2014 11:39

A55n84t76o50n88í71n 14S31e53b78e35r38a 7763498360529

No a co. Já mám taky nádrž jen na 35 litrů a tankuju jen jednou za měsíc.

0/0
19.2.2014 8:45

J98i41n81d25ř75i16c57h 97Š77k28o90p30e68k 4465201490625

a to ještě tankuješ za 500 Kč, ne ?

Na druhou stranu jsou lidi, kteří potřebují s autem jezdit pravidněji, častěji a dále

0/−1
19.2.2014 15:49

J26i58ř67í 95Š27e14j41n53o40h24a 4862703484763

Ta kouzelná  laboratorní spotřeba uváděná v techničáku má ještě jeden problém u firemních aut.

Objeví se až přijde finančák kontrolovat  výkazy  jízd  a průměrnou spotřebu :-(

0/0
18.2.2014 23:00
Foto

D60a90n 68R56u80b37í49n 5718457902707

Vedle tohohle je Rapid i Oktávia takový chudá lemra ;-D

0/0
18.2.2014 22:31

J39i51n50d27ř59i92c98h 79Š31k46o18p40e27k 4545431600695

to je proti mercedesu většina aut

0/0
19.2.2014 15:49

M77i17c28h84a72l 25K58r43č61á70l 6828308696432

Mercedes k nositeli pokroku nepatří. Používá pouze osvědčené technologie které jiné automobilky vyzkoušely. Nepamatuji že by přišel jako první s nějakou novinkou v sériově vyráběném autě.

0/−2
18.2.2014 18:06

V58í65t 50N43o28v39á65k 5124235681159

abs?

+1/0
18.2.2014 19:37

J53i24ř81í 37K38o36c92u87r11e67k 6835514515658

Gullwing je kopií, musí být kopií. Sice to nikdy nikdo předtím, ale určitě to je kopie. ;-O dtto Unimog + A Klasse 8-o

0/0
19.2.2014 11:55

T36o91m82á96š 32M25a59c60e12j59k74a 6751202257307

Spočítal už někdo kolik miliard ročně stojí všechny bruselské výmysly a kolik je kvůli tomu nezaměstnaných?

+1/0
18.2.2014 16:31

L13a74d92i58s79l28a11v 75M16i32k43a 1891419684754

Psst, to se demokraticky nesmí, to je paragraf jednání proti zájmům unie......

+1/0
18.2.2014 16:44

M73a23r98t76i91n 47K81a15r90á52s55e92k 9218313628628

Podle hlavniho ekonomickeho proudu (keynesianske smery) naopak diky tem vymyslum je nezamestnanych mene - kazdy vymysl znamena udelatka navic, ktere musi nekdo vyrobit....

0/0
19.2.2014 19:38

L25a77d67i96s91l89a92v 71M46i35k25a 1761749874354

Kdy už konečně z toho spolku marasmu, ekopošuků a strýců z Brusele, několikánásobně horším než RVHP  vypadnem......ale když se podívám na naší eurohujerskou vládu, tak ta klidně odkývá i třetí světovou, když to bude rezoluce EU.

+3/0
18.2.2014 14:53

J28i91ř36í 84S60c76h43w32a82c31h 5696129157334

Co je to za zavádějicí titulek? To jakože "eurouředník" nařídil zmenšít nádrž? No já být "euroúředníkem" tak Mercedesu napařím pořádnou pokutu, za pokus "o*ebat" předpisy na měření spotřeby.EU

+1/0
18.2.2014 14:40

P35e88t54r 53S69t27e21j72s70k82a83l 3309368394666

Clanek silne zavani kydanim na EU, pritom je to prave Mercedes, ktery to skousi na zakazniky asi vic nez VW - a nabizi priplatek za vetsi palivovou nadrz. Mozna se dockame aut bez nadrze v zakladu. Jinak pochybuju ze hmotnost 10l paliva udela alespon 0,01L/100 pri mereni spotreby

0/0
18.2.2014 14:34

F32r15a40n12t27i37š10e83k 46H11á84j81e54k 2846759321875

Hmmmmm ....... MB je dobře poslal do "Brusele" !!!

(už po druhé) R^

0/0
18.2.2014 14:27

P86e47t21r 45M70i33c14h70a23l 2540314521112

Ti byrokrati nás jednou zabijí všechny.

+4/−1
18.2.2014 13:13

P39e49t13r 65F59e25i39g10l 5878953340152

A ještě vymřeme na lidská práva...;-)

0/0
20.2.2014 8:30

J17a51n 84K45o66n87v93a60l94i43n88k28a 5310611811355

Jak to tak čtu, začínám se bát, že mi eurokomisaři zakáží řídit. Standardizovanou hmotnost řidiče přesahuji o třicet kilo. Nadsázka, pochopitelně. Ještě mě napadá, jestli se v určité době, kdy dojde k zásadním restrikcím v oblasti produkce nových vozů, nezvýší aktuální poptávka po ojetých vozech, které byly ještě "normální".

+3/0
18.2.2014 12:09

P41e13t81r 78M40a44r70š44o78u87n 5345608926876

"Největším motorem pokroku ve vývoji automobilů je dnes Brusel"

co je tohle za nesmysl? ;-D prý pokroku ;-D

+3/−1
18.2.2014 11:33

R97o50m85a39n 62V80a29v35ř56í66č36e91k 7156955608834

že by ironie?

+1/0
18.2.2014 12:07

J44a97n 42L13i68b84i24c55h 9732718795493

Céčko bylo vždycky takovým tuctovým autem nižších manažerů a sekretářek, je tak i dodnes. Každopádně si drží odstup jak od áčka s béčkem a éčka s eskem. V zásadě se snaží nějak zkombovat nižší cenu a přijatelné rozměry s luxusnější ergonomií vyšších tříd, je však otázka, zda to není pak trochu kočkopes. Tlak na cenu si vynutil jisté ústupky jak kvalitativní, tak vybaveností, takže se prodávají osekané verze. Na druhou stranu firmy musí šetřit, takže není divu.

0/−3
18.2.2014 10:47

B66e78n 62P43a67v17k44a 1477423907971

Jasně. Auto pro sekretářky. Hmmm. Tak jo. Ale asi jen pro ty hooodně šikovné;-D

+4/0
18.2.2014 11:13

A10l16e15x56a25n51d48r 39K74o82s93t52k36a 5279886289236

K němu také fasuje kalhoty s kapsami na kolenou :)

+1/0
18.2.2014 11:15

V36í40ť65a 89N11o78v67á76k 1138923345961

Jen když se jim vejde hlava pod volant :-)

0/0
18.2.2014 14:30

T61o22m51á53š 98B42a95r62á38k 1973132350426

Samozřejmě že stojí mezi béčkem a éčkem, to snad logické, ne? Ústupky se opravdu nekonaly, céčko je velice povedené auto. Možná si to nejdřív projeďte, než začnete od stolu hodnotit ;-)

+2/0
18.2.2014 11:16

P15e65t72r 35M36a25t77ě87j31í21č11e34k 2189973374465

taky jsem si kvuli tomu vzal slabikar ... a C je opravdu za B a kousek pred E

+2/0
18.2.2014 15:46

P78e22t57r 23T41y22č70k51a 6985362839912

Pokud je ta větší nádrž bezpříplatková tak mohli rovnou  na testy použít nějakou 20ti litrovou.

+2/0
18.2.2014 10:30

J65o83s38e37f 40N57o95v22á94k 7517757772558

Kdy už někoho napadne se začít soudit s automobilkami kvůli spotřebě? V USA si takové klamavé výsledky nemůžou uvádět. Kdy tahle moda přijde i do Evropy?

+3/−1
18.2.2014 10:00

P18e39t11r 50T28y90č43k68a 6255592859542

To je klamavé pouze pro úřady.

0/0
18.2.2014 10:30

J21i10ř91í 94S30c35h10w40a84c32h 5466819737934

když je u spotřeby uvedeno číslo normy, podle které byla naměřena tak těžko někdo může něco vysoudit....

+5/0
18.2.2014 10:57

P60e11t24r 50W36a45l79a66c32h 5821689116804

Je dobře, že se MB s tou EU nepáře, viz náplň do klimatizací.

+7/0
18.2.2014 9:46

J44a50n 32N50o34v51á81k 9285568144265

Tak to bych nemohl mít.

Momentálně mi PP ukazuje 1020 km najetých od posledního tankování a dojezd ještě 250 km :-)

Tankovat za tu dobu 3x, to bych se zbláznil.

0/0
18.2.2014 9:05

T74o25m75á46š 69B85a92r28á75k 1333402410536

Nemohl, protože je to jenom trik na úředníky a prodávat se to nebude, nemějte strach ;-)

+2/0
18.2.2014 11:18

M73i32c49h73a53l 76M19o36u29c54h65a 9898619803224

My se tu zabíjíme takovými eko-nesmysly, prodražujeme si výrobu, přicházíme o pracovní místa a a nakonec nám nezbývá, než přesunout výrobu do Číny a kupovat si čínské šunty. Jenže jedna čínská fabrika vypustí do ovzduší těch škodlivin víc, než veškerá autodoprava v EU dohromady, takže mi toto eko-snažení připadá poněkud smutné...:-/

+13/0
18.2.2014 9:02

P40e90t75r 13T96y97č75k20a 6695422959462

6 největších nákladních lodí vypustí víc škodlivin než všechny auta na světě. Bohužel úředník je úředník.

+10/0
18.2.2014 10:31

A88d49a34m 56P13u18r78k75r11t 5116172738788

Měl byste odkaz na zdroj? Dopravní lodě mají spotřebu skutečně velkou, přesto mě ten poměr přijde přehnaný.

0/0
18.2.2014 11:39

K94a89r54e70l 19K56o18š14ť79á87l 8837571370445

Jenže ten mazut, na který velké lodě jezdí je takové svinstvo, že například lodě pořádající plavby na Antarktidu ho mají zakázaný. Ovšem do přístavů v hustě obydlených oblastech můžou.

+1/0
18.2.2014 15:35

V55í96t 21N79o40v56á40k 5294865931979

spletl to jen malinko, je to 24 lodí

0/0
18.2.2014 19:40

A61d80a82m 15P20u38r83k11r34t 5116172318498

Respektive mám pocit že porovnáváte emise pevných částic s emisemi CO2, jinými slovy benzínový motor je nesrovnatelně čistší, ovšem v oné normě jde o CO2, tj. mám pocit že srovnáváte dvě různé věci.

0/0
18.2.2014 11:41

M59i85c87h41a18l 60P50a97v75l73á32t 9783883304769

Problem je, ze ekofasisti resi produkci neskodneho CO2, nikoli skutecnych skodlivin. Pak to vede k omylum jako v tomto pripade.

+5/0
18.2.2014 12:52

P27e47t75r 13T59y71č57k74a 6345982699582

Ano. Jde skutečně o škodliviny. Ale to jde vidět jako jsou v Bruseli padlí na hlavu. Průměrné auto vyprodukuje za rok 101g oxidu síry, jedna nákladní loď 5000 tun oxidů síry.

0/0
18.2.2014 13:06

J10i56ř12í 42K48o75c71u30r54e67k 6985204355538

Srovnáváte téměř nesrovnatelné. Průměrné auto jezdí 1 až 2 hodiny denně, průměrná loď kolem 20 hodin denně. Někdy se motory týden nezastaví, takže udělají 168 motohodin/týden. Dále osobní vůz málokdy veze více než 100 kg zatížení. Panamax loď veze něko kolem 15.000 kontejnerů tedy asi 300.000 tun.

Převedeno na osobní vozy je to 3.000.000 osobních vozů provzovaných prakticky nonstop. S obvyklým náběhem osobního vozu ještě musíme vynásobit 15, takže jedna loď vychází asi jako 45.000.000 osobních aut, co se přepravního výkonu týče.

Zkuste jednu filozofickou: Co by se stalo s mazutem, který by se nespálil v lodním motoru?

Zákazem těchto lodí přijdou o práci námořníci, zaměsnanci výrobce zboží a zákazníci o zboží. Loose-loose-loose řešení. Jakžtakž by se to dalo řešit odsířením.

Což ale v době, kdy se prakticky bezemisní JE nahrazují uhelnými mi přijde tragikomické.

0/0
19.2.2014 14:52

J98i85ř17í 60Š35e30j17n16o83h85a 4352143704773

Množství nevím.

Každopádně  nemají žádné katalyzátory  výfukových plynů.

0/0
18.2.2014 22:56

M12a21r63e42k 48S12u49c51h73á40n83e12k 2271106328589

Brusel co nevidět nařídí uvádět v technickém průkazu hmotnost řidiče, protože čím větší hmotnost, tím větší spotřeba a vypouštené CO2EURv

+1/0
18.2.2014 8:59

M48i65c76h16a71l 71P67a72v72l49á50t 9923713254169

Normovany "euroridic" vazi tusim 75kg. Musi byt definovan, pocita se s nim v tech nesmyslnych testech spotreby.

+2/0
18.2.2014 9:18

Z43d15e93n27ě43k 14G65o70l33d13b56e22r75g 8766335129175

V ČR normovaných řidičů napočítáte na prstech jedné ruky.. ;-D

+1/0
18.2.2014 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.