Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes C je milovník benzinek z vůle euroúředníka

Model C je jedním z nejdůležitějších mercedesů v nabídce a dealeři na něj už sbírají objednávky. Čtenář iDNES.cz auto nachytal při nočních testech u Stuttgartu. Nepříjemným překvapením je miniaturní nádrž, vynucená stále přísnějšími normami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a62n 87M95a33j49z87n21e22r 1476237686882

tady někdo na fotkách tahal stíny z RAWu a nechal tam brutální šum :)

0/0
20.2.2014 13:02

M78a43r98t30i92n 30K26a32r88á21s26e12k 9418363798118

Tak to je fakt spatny vtip tohle :-D

Zrovna Cckovy mercedes je auto se kterym lidi i docela jezdi.

Ja mam docela low cost auto, ale nadrz mi pri dalnicnim provozu bezpecne staci na 1000 km, pri beznem provozu 1200 km. Kdybych mel zastavovat na benzince co 500 km tak me asi trefi.

0/0
19.2.2014 19:36

M87a51r74e45k 28H95r14u24b76y 6757512501298

Tohle je nejspis prispevek Mercedesu k dodrzovani bezpecnostnich prestavek ;-)

0/0
21.2.2014 13:38

J23i97ř53í 59K91o40c14u88r49e70k 6175944375948

Autor pobavil. Zřejmě si u Mercedesu přečetli švejka a dostali nápad. ;-)

Předpokládám, ale že Bruselský úřednický aparát zareaguje jako každý uřednický aparát: Vydá "chybějící" nařízení o maxiamální a minimální velikosti nádrže.

0/0
19.2.2014 11:39

A51n71t93o91n22í17n 20S34e95b47e32r70a 7813388840529

No a co. Já mám taky nádrž jen na 35 litrů a tankuju jen jednou za měsíc.

0/0
19.2.2014 8:45

J27i77n74d13ř75i23c71h 51Š49k94o75p22e48k 4795671500895

a to ještě tankuješ za 500 Kč, ne ?

Na druhou stranu jsou lidi, kteří potřebují s autem jezdit pravidněji, častěji a dále

0/−1
19.2.2014 15:49

J11i62ř51í 82Š83e38j43n19o87h12a 4152373304583

Ta kouzelná  laboratorní spotřeba uváděná v techničáku má ještě jeden problém u firemních aut.

Objeví se až přijde finančák kontrolovat  výkazy  jízd  a průměrnou spotřebu :-(

0/0
18.2.2014 23:00

D74a14n 95R53u38b29í34n 5288387982517

Vedle tohohle je Rapid i Oktávia takový chudá lemra ;-D

0/0
18.2.2014 22:31

J52i27n40d96ř84i25c79h 80Š80k80o75p42e69k 4425491410935

to je proti mercedesu většina aut

0/0
19.2.2014 15:49

M86i20c66h24a29l 46K11r18č51á35l 6388308646812

Mercedes k nositeli pokroku nepatří. Používá pouze osvědčené technologie které jiné automobilky vyzkoušely. Nepamatuji že by přišel jako první s nějakou novinkou v sériově vyráběném autě.

0/−2
18.2.2014 18:06

V34í51t 40N41o21v12á21k 5134855351559

abs?

+1/0
18.2.2014 19:37

J48i77ř98í 70K36o20c88u87r40e40k 6275424375328

Gullwing je kopií, musí být kopií. Sice to nikdy nikdo předtím, ale určitě to je kopie. ;-O dtto Unimog + A Klasse 8-o

0/0
19.2.2014 11:55

T79o39m88á42š 88M51a60c25e97j50k89a 6381112377387

Spočítal už někdo kolik miliard ročně stojí všechny bruselské výmysly a kolik je kvůli tomu nezaměstnaných?

+1/0
18.2.2014 16:31

L81a83d34i40s67l79a67v 11M46i25k24a 1481419344504

Psst, to se demokraticky nesmí, to je paragraf jednání proti zájmům unie......

+1/0
18.2.2014 16:44

M16a19r13t18i40n 72K31a69r95á83s94e33k 9788573798968

Podle hlavniho ekonomickeho proudu (keynesianske smery) naopak diky tem vymyslum je nezamestnanych mene - kazdy vymysl znamena udelatka navic, ktere musi nekdo vyrobit....

0/0
19.2.2014 19:38

L19a61d59i57s56l92a12v 69M52i22k38a 1521279734124

Kdy už konečně z toho spolku marasmu, ekopošuků a strýců z Brusele, několikánásobně horším než RVHP  vypadnem......ale když se podívám na naší eurohujerskou vládu, tak ta klidně odkývá i třetí světovou, když to bude rezoluce EU.

+3/0
18.2.2014 14:53

J90i57ř44í 80S35c91h95w65a60c24h 5376569727564

Co je to za zavádějicí titulek? To jakože "eurouředník" nařídil zmenšít nádrž? No já být "euroúředníkem" tak Mercedesu napařím pořádnou pokutu, za pokus "o*ebat" předpisy na měření spotřeby.EU

+1/0
18.2.2014 14:40

P87e52t65r 27S15t86e81j75s93k23a17l 3439648284446

Clanek silne zavani kydanim na EU, pritom je to prave Mercedes, ktery to skousi na zakazniky asi vic nez VW - a nabizi priplatek za vetsi palivovou nadrz. Mozna se dockame aut bez nadrze v zakladu. Jinak pochybuju ze hmotnost 10l paliva udela alespon 0,01L/100 pri mereni spotreby

0/0
18.2.2014 14:34

F77r51a31n81t75i41š31e23k 98H71á26j64e93k 2966419641545

Hmmmmm ....... MB je dobře poslal do "Brusele" !!!

(už po druhé) R^

0/0
18.2.2014 14:27

P95e95t33r 84M85i98c68h24a46l 2250624301732

Ti byrokrati nás jednou zabijí všechny.

+4/−1
18.2.2014 13:13

P91e37t77r 31F81e71i15g74l 5958243650382

A ještě vymřeme na lidská práva...;-)

0/0
20.2.2014 8:30

J66a55n 87K32o87n78v61a58l61i46n68k93a 5580911521625

Jak to tak čtu, začínám se bát, že mi eurokomisaři zakáží řídit. Standardizovanou hmotnost řidiče přesahuji o třicet kilo. Nadsázka, pochopitelně. Ještě mě napadá, jestli se v určité době, kdy dojde k zásadním restrikcím v oblasti produkce nových vozů, nezvýší aktuální poptávka po ojetých vozech, které byly ještě "normální".

+3/0
18.2.2014 12:09

P66e39t26r 67M92a34r79š88o85u72n 5245688586796

"Největším motorem pokroku ve vývoji automobilů je dnes Brusel"

co je tohle za nesmysl? ;-D prý pokroku ;-D

+3/−1
18.2.2014 11:33

R10o80m66a55n 28V52a79v91ř58í45č11e71k 7226555678824

že by ironie?

+1/0
18.2.2014 12:07

J71a88n 29L52i18b66i96c97h 9452428755983

Céčko bylo vždycky takovým tuctovým autem nižších manažerů a sekretářek, je tak i dodnes. Každopádně si drží odstup jak od áčka s béčkem a éčka s eskem. V zásadě se snaží nějak zkombovat nižší cenu a přijatelné rozměry s luxusnější ergonomií vyšších tříd, je však otázka, zda to není pak trochu kočkopes. Tlak na cenu si vynutil jisté ústupky jak kvalitativní, tak vybaveností, takže se prodávají osekané verze. Na druhou stranu firmy musí šetřit, takže není divu.

0/−3
18.2.2014 10:47

B45e25n 63P91a98v80k46a 1867363127731

Jasně. Auto pro sekretářky. Hmmm. Tak jo. Ale asi jen pro ty hooodně šikovné;-D

+4/0
18.2.2014 11:13

A98l81e73x80a79n66d31r 22K34o30s12t10k34a 5499166719426

K němu také fasuje kalhoty s kapsami na kolenou :)

+1/0
18.2.2014 11:15

V82í68ť20a 85N76o80v56á42k 1818183715411

Jen když se jim vejde hlava pod volant :-)

0/0
18.2.2014 14:30

T19o80m55á68š 25B29a70r43á84k 1273402230306

Samozřejmě že stojí mezi béčkem a éčkem, to snad logické, ne? Ústupky se opravdu nekonaly, céčko je velice povedené auto. Možná si to nejdřív projeďte, než začnete od stolu hodnotit ;-)

+2/0
18.2.2014 11:16

P51e77t42r 24M38a52t91ě18j13í13č67e91k 2879323104275

taky jsem si kvuli tomu vzal slabikar ... a C je opravdu za B a kousek pred E

+2/0
18.2.2014 15:46

P47e97t58r 58T80y25č49k56a 6415192299452

Pokud je ta větší nádrž bezpříplatková tak mohli rovnou  na testy použít nějakou 20ti litrovou.

+2/0
18.2.2014 10:30

J38o57s65e38f 96N64o35v12á23k 7287527642798

Kdy už někoho napadne se začít soudit s automobilkami kvůli spotřebě? V USA si takové klamavé výsledky nemůžou uvádět. Kdy tahle moda přijde i do Evropy?

+3/−1
18.2.2014 10:00

P32e15t76r 87T76y37č96k69a 6265472289812

To je klamavé pouze pro úřady.

0/0
18.2.2014 10:30

J63i49ř36í 37S85c82h29w33a56c79h 5546479397934

když je u spotřeby uvedeno číslo normy, podle které byla naměřena tak těžko někdo může něco vysoudit....

+5/0
18.2.2014 10:57

P32e95t96r 13W29a55l92a78c57h 5191729676634

Je dobře, že se MB s tou EU nepáře, viz náplň do klimatizací.

+7/0
18.2.2014 9:46

J80a31n 74N21o19v47á55k 9425258974745

Tak to bych nemohl mít.

Momentálně mi PP ukazuje 1020 km najetých od posledního tankování a dojezd ještě 250 km :-)

Tankovat za tu dobu 3x, to bych se zbláznil.

0/0
18.2.2014 9:05

T37o44m32á41š 32B51a60r38á58k 1813152100716

Nemohl, protože je to jenom trik na úředníky a prodávat se to nebude, nemějte strach ;-)

+2/0
18.2.2014 11:18

M23i28c71h88a83l 90M27o64u27c29h48a 9118809683454

My se tu zabíjíme takovými eko-nesmysly, prodražujeme si výrobu, přicházíme o pracovní místa a a nakonec nám nezbývá, než přesunout výrobu do Číny a kupovat si čínské šunty. Jenže jedna čínská fabrika vypustí do ovzduší těch škodlivin víc, než veškerá autodoprava v EU dohromady, takže mi toto eko-snažení připadá poněkud smutné...:-/

+13/0
18.2.2014 9:02

P10e82t61r 16T97y32č74k83a 6335602569152

6 největších nákladních lodí vypustí víc škodlivin než všechny auta na světě. Bohužel úředník je úředník.

+10/0
18.2.2014 10:31

A58d43a18m 80P74u30r13k96r90t 5746662578348

Měl byste odkaz na zdroj? Dopravní lodě mají spotřebu skutečně velkou, přesto mě ten poměr přijde přehnaný.

0/0
18.2.2014 11:39

K80a19r19e25l 82K40o51š82ť25á38l 8747301980125

Jenže ten mazut, na který velké lodě jezdí je takové svinstvo, že například lodě pořádající plavby na Antarktidu ho mají zakázaný. Ovšem do přístavů v hustě obydlených oblastech můžou.

+1/0
18.2.2014 15:35

V48í43t 48N37o37v84á68k 5304195471729

spletl to jen malinko, je to 24 lodí

0/0
18.2.2014 19:40

A79d77a70m 53P35u26r13k81r26t 5236642678498

Respektive mám pocit že porovnáváte emise pevných částic s emisemi CO2, jinými slovy benzínový motor je nesrovnatelně čistší, ovšem v oné normě jde o CO2, tj. mám pocit že srovnáváte dvě různé věci.

0/0
18.2.2014 11:41

M30i14c31h42a15l 43P60a75v27l63á58t 9563353384299

Problem je, ze ekofasisti resi produkci neskodneho CO2, nikoli skutecnych skodlivin. Pak to vede k omylum jako v tomto pripade.

+5/0
18.2.2014 12:52

P48e22t88r 10T77y20č59k73a 6225702139582

Ano. Jde skutečně o škodliviny. Ale to jde vidět jako jsou v Bruseli padlí na hlavu. Průměrné auto vyprodukuje za rok 101g oxidu síry, jedna nákladní loď 5000 tun oxidů síry.

0/0
18.2.2014 13:06

J26i27ř85í 36K82o75c98u17r33e62k 6355254755868

Srovnáváte téměř nesrovnatelné. Průměrné auto jezdí 1 až 2 hodiny denně, průměrná loď kolem 20 hodin denně. Někdy se motory týden nezastaví, takže udělají 168 motohodin/týden. Dále osobní vůz málokdy veze více než 100 kg zatížení. Panamax loď veze něko kolem 15.000 kontejnerů tedy asi 300.000 tun.

Převedeno na osobní vozy je to 3.000.000 osobních vozů provzovaných prakticky nonstop. S obvyklým náběhem osobního vozu ještě musíme vynásobit 15, takže jedna loď vychází asi jako 45.000.000 osobních aut, co se přepravního výkonu týče.

Zkuste jednu filozofickou: Co by se stalo s mazutem, který by se nespálil v lodním motoru?

Zákazem těchto lodí přijdou o práci námořníci, zaměsnanci výrobce zboží a zákazníci o zboží. Loose-loose-loose řešení. Jakžtakž by se to dalo řešit odsířením.

Což ale v době, kdy se prakticky bezemisní JE nahrazují uhelnými mi přijde tragikomické.

0/0
19.2.2014 14:52

J96i61ř24í 21Š95e98j87n83o42h14a 4332643884393

Množství nevím.

Každopádně  nemají žádné katalyzátory  výfukových plynů.

0/0
18.2.2014 22:56

M40a19r71e11k 83S43u58c41h36á75n79e36k 2311956848869

Brusel co nevidět nařídí uvádět v technickém průkazu hmotnost řidiče, protože čím větší hmotnost, tím větší spotřeba a vypouštené CO2EURv

+1/0
18.2.2014 8:59

M72i34c90h23a96l 58P11a74v14l69á42t 9833813124289

Normovany "euroridic" vazi tusim 75kg. Musi byt definovan, pocita se s nim v tech nesmyslnych testech spotreby.

+2/0
18.2.2014 9:18

Z85d68e46n91ě53k 62G23o90l52d47b29e86r44g 8256725669875

V ČR normovaných řidičů napočítáte na prstech jedné ruky.. ;-D

+1/0
18.2.2014 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.