- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co to je za nadpis? snad jsou "vychytnější VÍC než osobáky"...
Mam posledniho ze trech Fordu Transitu. Kdyby tak strasne nerezavely, byl bych spokojeny, minimalni udrzba, obcas neco upadne jako u kazdeho jineho auta. Ale pristup Fordu ke svym klientum - rezavi? Vsak jste to navalil, neotravuj nebo: nazaplatil jste si kazdorocni prohlidku laku (no to byl vrchol) a vseobecne bidny servis (nakonec jsem jezdil na servis do Nemecka) mne s konecnou platnosti presvedcili. At si ty Fordy strci do pr..... Nikdy vice. Trikrat a dost. Mam ted objednaneho pazouta, pochybuji ze bude mit i pres kazdorocni asfaltovy nastrik spodku po 8 letech vsude prozrane diry. Takove pozouta jsem jeste nevidel, nebo se mylim?!? Ford mne do konce meho zivota uz neuvidi.....
Tak tureckyho Transita co najel 11milionu kilometru bych chtel opravdu videt, taktez pulmilionkrat otevreny a zavreny dvere
Ted jsem na Transitu dělal spojku za 17 000. Obložení v pořádku, ale praskla pružina a všechno vymlela
No jestli má stejně "hodně" místa na levé koleno jak předchozí verze tak chudáci řidiči..
Je to PR, ale není tak označený. Co na to finanční úřad?
Co má FÚ co dělat s označením článku? Jestli se Vám článek nelíbí tak ho nečtěte. Každej chytrák když ničemu nerozumí a nemá co říct k tématu tak napíše "krásnej PR článek". A když je to extra trouba tak připíše ještě něco o FÚ :)
To je komercni prezentace nebo jen opsany( okopirovany) material pro prodejce?
Může mi někdo říct jediný rozumný důvod, proč ty podběhy nejsou plastový?
protoze, jakmile podbehy zreznou a auto se vam rozpadne pujdete si joupoit dalsi, ma to vic ku..itek
Dodávky dostávají každodenně do těla-karoserie. Proto má nový tranzit světla umístěná vysoko, aby jim neuškodily městské ťukance.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv
A proto oslňuji řidiči dodávek protijedoucí řidiče co .
Světla na zákonem stanovenou hranicí maji povolenou pouze díky lobby, protože při dodržení normy jak pro tahače tak OA by byl omezen vývoj dodávek zejména po stránce dizajnu.
Pokud někdo z pisatelů bere původní větu za pravdivou, tak se těším, až budou mít všechny osobáky světla na A sloupku. Dovolím si s jistoutou tvrdit, že ťukanců mají mnohonásobně více.
Automobilka určitě neřeší, aby na autě něco netrpělo tukanci. Naopak, přejí si je, protože to jsou peníze. A jinak souhlasím s Vami
vzdy kdyz vyjde clanek informujici o konkretni veci, slétnou se v diskusi lide, kteri hned krici PR a vsem jim oponuju a rozciluji mne
dnes mi vsak nezbyva nez rict - tohle je PR clanek