Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Levná indická auta jsou zabijáci, ukázaly crash testy. Mají nula hvězd

Organizace Global NCAP, která sdružuje regionální sdružení zabývající se testováním bezpečnosti aut, otestovala pět levných aut na indickém trhu. Ukázalo se, že auta poskytují v případě havárie mizernou úroveň ochrany pro posádku. Nejhůře je na tom Tata Nano, ale dobře si nevedl ani Volkswagen Polo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeba v indii není takových kreténů na silnicích. Třeba mají Indové vyšší IQ  vědí že jet místo 50 km/h 70 není životně důležité a čas který ušetří jim za risk nestojí :-P

0 0
možnosti
Foto

I42v77a70n 84M93a20r15e98k

19. 2. 2014 18:21

"Bezpečnostní prvky" jako svého času náš "[>-]VELOREX[>-]" ? ! ? ! ;-DR^

0 1
možnosti

Řekl bych to takhle: Většina lidí si kupuje auto, protože s ním chce jezdit. Ne bourat. Další možnost je jezdit na kole (crash test cyklisty?), motorce nebo narvaným vlakem (na střeše).

1 0
možnosti

a já si doteďka myslel, že o bezpečnosti aut se mluví proto tolik, že lidi si kupují auta proto, aby v nich bourali! Takže díky za osvětu! ;-D

0 0
možnosti

Pořád je pro indickou rodinu lepší jezdit v Tata Nano než ve čtyřech na skútru.

0 0
možnosti

"...nicméně výrobci trochu šetří i v jiných oblastech..."

TROCHU šetří? Vždyť to jsou konstrukčně naprosto odlišná auta jen aby se ušetřilo. Stačí si detailně prohlédnout Škodovku z Boleslavi a navenek stejně vypadající, ovšem vyrobenou v Šanghaji pro čínský trh.

0 0
možnosti

No, pro Inda, který celý život vozil celou svou rodinu na mopedu se zapřáhlym dvoukolákem, je např. nové Tata Nano za 40 tisíc korun mercedes..

Ochcávka za půl mega je pro něho asi jako pro čecha Bugatti Veyron...

0 0
možnosti

crash test favoritu, žigulíka, trabantu nebo olcitu by byl stejně zajímavý - a kolik v těchto autech jezdilo lidí, a jak vážné bývaly nehody? Holt, Indie se vyvíjí, za nějaký čas se i tam posunou nároky - ale když tam zatím není kupní síla ani přímá poptávka..

3 0
možnosti

B36e76n 37P33a49v80k51a

18. 2. 2014 23:23

V Indii je lidí jak s..., tak no stress:-P

2 1
možnosti

Je snad každýho soukromá věc, kolik je ochoten riskovat, ne? Tatu Nano je ideální do města, holt když to do něj napere jiný auto, je vhodné mít dobrou životní pojistku.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zase zažil cestu na letiště v Bangalore ve starém Fiatu 1500, který měl na jednom disku s pneumatikou  pouze jeden šroub! Neuvěřitelné, ale jelo to! Ta pneumatika měla už žluté fleky, tam kde byla guma sjetá až na podklad. Dokonce v monsůnovém dešti se s tím dalo jet! Musím se smát, co si všichni ti podplacení testaři navymýšlí kolem Mišelínů nebo Continentálů.

Jezdil jsem i několik roků v Citroenu 2CV- dóševó. Co by z těch trubiček a konzervového plechu zbylo po nárazu, jsem si mohl představit. Ostatně, jak by dopadl třeba Velorex Hadraplán?

2 1
možnosti

Jo jezdit se dá i na trakaři, ale ten rozdíl oproti autu i střední třídy je nepopsatelný.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!