Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tříkolový skútr: jistota na dálnici i zimní cesty

Letošní zima jedné stopě vyloženě nahrála. Ve městech byli stále k vidění jezdci na skútrech, kteří i v zimě šetří čas i peníze díky jednostopému pomocníkovi. Ale mokré a studené silnice přece jen vyžadují opatrnost. A tady se skvěle hodí tříkolka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V67l70a24d55i40m83í30r 72F95i83b92i54g22e81r 5544791331234

Zajímalo by mne jak to je s parkováním. Normální skůtr prsknu vedle stojanu na kolo a jdu ale tohle když to je na skupinu B a je to podstatně širší to je skoro jako oauto. Zajímalo by mne jak by to bylo. 3kolka se mi jinak líbí ale aspoň 300 kubíků aby to trochu jelo jedinou nevýhodu v konstrukci vidím v tom že se vymeta každá díra.

0/0
6.4.2014 11:41

V72l39a81s87t37i82m10i87l 18T81e71n54c95e43r 4860320107830

Hezká mašinka. Udělejte něco s cenou a kupuji.

0/0
27.3.2014 9:45

M48a56r56e84k 93T71a33u26c51h24m73a14n 1478196

Přední kola mají vynikající trakci, píše autor. Takže to bude asi tříkolka s předním náhonem.;-(

0/0
26.3.2014 15:48


P51a35v92e61l 84P78t42á40č55e51k 7755479103509

Tohle je parádní kousek,ale pro nadšence,skůtraře,motorkáře .Kritka neználků a srovnávání s autem je směšná...

+4/0
26.3.2014 15:45

M87a58r66e89k 80S69l40a75b66i86h45o20u63d21e41k 7848241132443

Pro motorkáře... "Týjo, to je ale parádní tříkolka! To by mě zajímalo, komupak asi říká pane?" "No, na to se radši ani neptej, mladej!"

0/0
26.3.2014 16:01

R61a13d69e49k 35S46v31o51b17o11d14a 5196550701817

Jezdím na motorce už několik let, ale svezení na tříkolovém skůtru mne docela příjemně překvapilo. Kdyby cena byla více odpovídající, uvažoval bych o ní jako o stroji do horšího počasí nebo pro přítelkyni, která klasickou motorku/skútr nechce právě z důvodu možného podklouznutí v zatáčce.

Ohledně stroje z článku, na jednom českém motorkářském webu je srovnávací test Quadro 350D vs Piaggio MP3 500 LT, kde jsou na fotografiích vidět limity použitého systém u předních kol Quadra. Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne z vozovky a z tříkolky je opět dvoukolka s menší adhezí, takže veškerá výhoda tříkolové koncepce je zde více limitována než u konkurence s jinak řešeným systémem u předních kol.

+2/0
26.3.2014 15:41

P38a91v57e82l 33F77o78l74t68á15n 4250732244

Píšete "Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne", ale to musíte jet opravdu jak bl.ec.

0/0
26.3.2014 20:05

P31e98t69r 37M71u13r48č47e27k 3198416520

Paskvil....

0/−2
26.3.2014 14:50

M59i28c32h73a61l 76M88e49č81i82a49r 1370400799665

Asi by som z toho skútra bol rovnako "nadšený" ako ten pán na fotkách... :D

0/0
26.3.2014 14:46

J82a37n 11F43r19o71l16í30k 6186410755474

Za 160 litrů dostanu i malé auto se stejnou spotřebou.

+7/−2
26.3.2014 10:58

J52i32ř44í 20N82e26u40m72e58i55s11t16e38r 2362345423471

Ovšem ne tak obratné do provozu a k parkování.

0/0
26.3.2014 12:35

M59a42r96t90i46n 64B19l26a74s31s 3801539976241

No ono 2,3 m délky a 200 kg suché hmotnosti není na parkování nic moc... :-/

+5/−1
26.3.2014 12:38

J42i84ř39í 46K27o46n72d65r20á10t 4175171378

spíš bych to bral jako koníček.

+2/0
26.3.2014 13:59
Foto

J36a93k15u82b 46V72a81š58k97o 1788554162663

A to třeba jaké ? :-P

+1/0
26.3.2014 16:39

V34a92c17l93a58v 29J60i40c67h31a 4973885170951

Dacia Sandero 165 000 Kc, spotreba 7 l/100km. Trikolka 4 l/100km. Pokud za 3 roky najedu 50 000 km usetrim pri trikolce 50 000 Kc. Ale dacii prodam za 100 000 kc, kdezto trikolka je uz na hranici zivotnosti a cenove tak za 50 000 Kc. Pro auto 50 000 km nic neni, zvladnu to na jednu pravidelnou zastavku v servisu, trikolka tam bude co pul roku.

0/0
27.3.2014 11:45
Foto

J74a92k31u96b 83V38a37š82k32o 1688474432803

Tak za a) nemluvilo se o ekonomických nákladech, ale o spotřebě. Ale když už jste se dostal k ekonomice, tak pomíjíte spoustu dalších provozních nákladů : pojištění, pneu, ...... I ten rozdíl ve spotřebě bude podle mě větší, hlavně ve městě, kam je ta tříkolka především určená. b) Vaše cena za Dacii Sandero je nesmysl. Srovnáváte jablka s hruškama. Ta cena je jen při využití úvěru, skutečná cena je vyšší. No a o té prodejnosti za tu cenu, by jsme mohli polemizovat.

0/0
27.3.2014 11:53

V25a64c44l16a82v 39J59i21c78h58a 4263505870551

Mate pravdu katalogova cena pro rok 2014 je pri koupi za hotove je 169 900 Kc (k tomu se da jeste od prodejce ziska par tisic dolu, nebo treba zimaky v cene). V aaaautopraha vam urhnou ruce pokud jim pujdete prodat Sandero, 3 roky 50 000 km za 100 000 Kc. Pojisteni - havarijko je pri stejne porizovaci cena stejne, povinne ruceni je cca o 2000 Kc rocne vic, tedy za 3 roky 6000 Kc. Gumy za 50 000 nesjedu.Dalsi naklady jsou jen jeden pravidelnej servis za cca 5 000 Kc.  Na skutru se bude kazdych 10 000 km delat komplet podvozek. Spotreba Sandera - to zalezi kde se jezdi, stejne jako u trikolky.

zaver- na trikolkach nikdo nejezdi i kdyz jsou tak super, na Skutrech par lidi. Vetsina lidi co neco rozvazi jezdi levnejma autama. Trikolka je jen pro zabavu a to jeste pro ty co neumej na motorce.

0/0
27.3.2014 12:13
Foto

J95a68k72u17b 92V39a75š16k65o 1768804712763

S tou cenou máte pravdu, ale je to za holou verzi, za kterou vám v áčkách po třech letech provozu  opravdu ruce za 100 000 neutrhnou, v tomhle jste zase trochu mimo vy. Nicméně uznávám, že auto se za podobné peníze pořídit dá, nikoli však se stejnou spotřebou, jak tvrdil pan Frolík.

0/0
27.3.2014 12:27

V39a51c70l48a56v 25J47i44c74h33a 4243255590561

Vsimnete si ze v Praze uz temer nejezdi kuryri na motorkach. Rozvoz pizzi to same. Vsechno nejlevnejsi mala auto. Jedina vyhoda skutru je rychlost, ale to jen prvniho pul roku, do prvni vaznejsi nehody (O:

+1/0
27.3.2014 11:57

D83a94v44i15d 55R95y82c40h23e59t60s54k13ý 9146191980660

Jistota umrznutí...

+1/−2
26.3.2014 10:36

J34i20ř61í 30K68o18n19d69r35á49t 4205301448

světe div se, ale dnes se již prodává takový moto oblečení a doplnky, že umrznutí nehrozí ani omylem.

+1/0
26.3.2014 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.