Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: jistota na dálnici i zimní cesty

Letošní zima jedné stopě vyloženě nahrála. Ve městech byli stále k vidění jezdci na skútrech, kteří i v zimě šetří čas i peníze díky jednostopému pomocníkovi. Ale mokré a studené silnice přece jen vyžadují opatrnost. A tady se skvěle hodí tříkolka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V17l88a23d52i51m59í52r 38F67i43b35i76g48e57r 5944851191514

Zajímalo by mne jak to je s parkováním. Normální skůtr prsknu vedle stojanu na kolo a jdu ale tohle když to je na skupinu B a je to podstatně širší to je skoro jako oauto. Zajímalo by mne jak by to bylo. 3kolka se mi jinak líbí ale aspoň 300 kubíků aby to trochu jelo jedinou nevýhodu v konstrukci vidím v tom že se vymeta každá díra.

0/0
6.4.2014 11:41

V26l67a74s52t90i10m95i68l 47T23e62n43c49e35r 4900490307780

Hezká mašinka. Udělejte něco s cenou a kupuji.

0/0
27.3.2014 9:45

M62a93r31e42k 62T28a79u55c20h36m81a98n 1798556

Přední kola mají vynikající trakci, píše autor. Takže to bude asi tříkolka s předním náhonem.;-(

0/0
26.3.2014 15:48

P57a49v21e93l 53P64t97á22č55e81k 7215399753349

Tohle je parádní kousek,ale pro nadšence,skůtraře,motorkáře .Kritka neználků a srovnávání s autem je směšná...

+4/0
26.3.2014 15:45

M92a98r84e98k 37S25l32a25b29i82h14o56u72d45e89k 7698861482423

Pro motorkáře... "Týjo, to je ale parádní tříkolka! To by mě zajímalo, komupak asi říká pane?" "No, na to se radši ani neptej, mladej!"

0/0
26.3.2014 16:01

R16a84d98e24k 96S95v64o80b49o47d49a 5316330511557

Jezdím na motorce už několik let, ale svezení na tříkolovém skůtru mne docela příjemně překvapilo. Kdyby cena byla více odpovídající, uvažoval bych o ní jako o stroji do horšího počasí nebo pro přítelkyni, která klasickou motorku/skútr nechce právě z důvodu možného podklouznutí v zatáčce.

Ohledně stroje z článku, na jednom českém motorkářském webu je srovnávací test Quadro 350D vs Piaggio MP3 500 LT, kde jsou na fotografiích vidět limity použitého systém u předních kol Quadra. Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne z vozovky a z tříkolky je opět dvoukolka s menší adhezí, takže veškerá výhoda tříkolové koncepce je zde více limitována než u konkurence s jinak řešeným systémem u předních kol.

+2/0
26.3.2014 15:41

P61a20v50e82l 70F63o32l42t30á37n 4880952904

Píšete "Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne", ale to musíte jet opravdu jak bl.ec.

0/0
26.3.2014 20:05

P62e32t85r 93M71u95r68č48e92k 3848876130

Paskvil....

0/−2
26.3.2014 14:50

M71i44c82h77a79l 61M79e15č26i82a78r 1280140779775

Asi by som z toho skútra bol rovnako "nadšený" ako ten pán na fotkách... :D

0/0
26.3.2014 14:46

J83a52n 78F85r17o98l73í28k 6276600545584

Za 160 litrů dostanu i malé auto se stejnou spotřebou.

+7/−2
26.3.2014 10:58

J36i82ř17í 67N35e62u78m98e29i49s64t49e75r 2192905733781

Ovšem ne tak obratné do provozu a k parkování.

0/0
26.3.2014 12:35

M52a66r89t93i28n 84B94l24a97s79s 3131979266641

No ono 2,3 m délky a 200 kg suché hmotnosti není na parkování nic moc... :-/

+5/−1
26.3.2014 12:38

J26i34ř12í 53K31o19n24d53r65á34t 4775581438

spíš bych to bral jako koníček.

+2/0
26.3.2014 13:59
Foto

J87a38k20u97b 18V98a48š73k93o 1648634182973

A to třeba jaké ? :-P

+1/0
26.3.2014 16:39

V21a53c36l81a75v 10J13i84c48h24a 4723645680641

Dacia Sandero 165 000 Kc, spotreba 7 l/100km. Trikolka 4 l/100km. Pokud za 3 roky najedu 50 000 km usetrim pri trikolce 50 000 Kc. Ale dacii prodam za 100 000 kc, kdezto trikolka je uz na hranici zivotnosti a cenove tak za 50 000 Kc. Pro auto 50 000 km nic neni, zvladnu to na jednu pravidelnou zastavku v servisu, trikolka tam bude co pul roku.

0/0
27.3.2014 11:45
Foto

J63a98k10u64b 25V68a50š17k84o 1868814942973

Tak za a) nemluvilo se o ekonomických nákladech, ale o spotřebě. Ale když už jste se dostal k ekonomice, tak pomíjíte spoustu dalších provozních nákladů : pojištění, pneu, ...... I ten rozdíl ve spotřebě bude podle mě větší, hlavně ve městě, kam je ta tříkolka především určená. b) Vaše cena za Dacii Sandero je nesmysl. Srovnáváte jablka s hruškama. Ta cena je jen při využití úvěru, skutečná cena je vyšší. No a o té prodejnosti za tu cenu, by jsme mohli polemizovat.

0/0
27.3.2014 11:53

V76a89c32l69a48v 44J33i97c70h26a 4833585770541

Mate pravdu katalogova cena pro rok 2014 je pri koupi za hotove je 169 900 Kc (k tomu se da jeste od prodejce ziska par tisic dolu, nebo treba zimaky v cene). V aaaautopraha vam urhnou ruce pokud jim pujdete prodat Sandero, 3 roky 50 000 km za 100 000 Kc. Pojisteni - havarijko je pri stejne porizovaci cena stejne, povinne ruceni je cca o 2000 Kc rocne vic, tedy za 3 roky 6000 Kc. Gumy za 50 000 nesjedu.Dalsi naklady jsou jen jeden pravidelnej servis za cca 5 000 Kc.  Na skutru se bude kazdych 10 000 km delat komplet podvozek. Spotreba Sandera - to zalezi kde se jezdi, stejne jako u trikolky.

zaver- na trikolkach nikdo nejezdi i kdyz jsou tak super, na Skutrech par lidi. Vetsina lidi co neco rozvazi jezdi levnejma autama. Trikolka je jen pro zabavu a to jeste pro ty co neumej na motorce.

0/0
27.3.2014 12:13
Foto

J58a49k23u47b 42V48a44š83k74o 1928984482483

S tou cenou máte pravdu, ale je to za holou verzi, za kterou vám v áčkách po třech letech provozu  opravdu ruce za 100 000 neutrhnou, v tomhle jste zase trochu mimo vy. Nicméně uznávám, že auto se za podobné peníze pořídit dá, nikoli však se stejnou spotřebou, jak tvrdil pan Frolík.

0/0
27.3.2014 12:27

V56a14c67l49a98v 80J12i35c93h26a 4543335300451

Vsimnete si ze v Praze uz temer nejezdi kuryri na motorkach. Rozvoz pizzi to same. Vsechno nejlevnejsi mala auto. Jedina vyhoda skutru je rychlost, ale to jen prvniho pul roku, do prvni vaznejsi nehody (O:

+1/0
27.3.2014 11:57

D66a92v82i26d 16R47y24c91h67e70t49s48k55ý 9636921250380

Jistota umrznutí...

+1/−2
26.3.2014 10:36

J69i10ř95í 75K92o13n76d83r76á75t 4295641338

světe div se, ale dnes se již prodává takový moto oblečení a doplnky, že umrznutí nehrozí ani omylem.

+1/0
26.3.2014 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.