Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: jistota na dálnici i zimní cesty

Letošní zima jedné stopě vyloženě nahrála. Ve městech byli stále k vidění jezdci na skútrech, kteří i v zimě šetří čas i peníze díky jednostopému pomocníkovi. Ale mokré a studené silnice přece jen vyžadují opatrnost. A tady se skvěle hodí tříkolka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V23l36a89d84i23m98í47r 63F65i84b21i29g22e14r 5174701601444

Zajímalo by mne jak to je s parkováním. Normální skůtr prsknu vedle stojanu na kolo a jdu ale tohle když to je na skupinu B a je to podstatně širší to je skoro jako oauto. Zajímalo by mne jak by to bylo. 3kolka se mi jinak líbí ale aspoň 300 kubíků aby to trochu jelo jedinou nevýhodu v konstrukci vidím v tom že se vymeta každá díra.

0/0
6.4.2014 11:41

V27l23a16s72t78i98m44i21l 24T36e34n19c26e19r 4700600837750

Hezká mašinka. Udělejte něco s cenou a kupuji.

0/0
27.3.2014 9:45

M51a92r54e27k 67T30a94u95c67h24m90a95n 1748516

Přední kola mají vynikající trakci, píše autor. Takže to bude asi tříkolka s předním náhonem.;-(

0/0
26.3.2014 15:48

P51a44v19e56l 25P50t56á90č49e12k 7845209393569

Tohle je parádní kousek,ale pro nadšence,skůtraře,motorkáře .Kritka neználků a srovnávání s autem je směšná...

+4/0
26.3.2014 15:45

M68a11r58e61k 30S40l29a67b89i10h55o84u77d81e40k 7308291272613

Pro motorkáře... "Týjo, to je ale parádní tříkolka! To by mě zajímalo, komupak asi říká pane?" "No, na to se radši ani neptej, mladej!"

0/0
26.3.2014 16:01

R82a67d81e10k 24S44v42o29b60o52d52a 5426560901487

Jezdím na motorce už několik let, ale svezení na tříkolovém skůtru mne docela příjemně překvapilo. Kdyby cena byla více odpovídající, uvažoval bych o ní jako o stroji do horšího počasí nebo pro přítelkyni, která klasickou motorku/skútr nechce právě z důvodu možného podklouznutí v zatáčce.

Ohledně stroje z článku, na jednom českém motorkářském webu je srovnávací test Quadro 350D vs Piaggio MP3 500 LT, kde jsou na fotografiích vidět limity použitého systém u předních kol Quadra. Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne z vozovky a z tříkolky je opět dvoukolka s menší adhezí, takže veškerá výhoda tříkolové koncepce je zde více limitována než u konkurence s jinak řešeným systémem u předních kol.

+2/0
26.3.2014 15:41

P37a66v65e39l 74F44o32l82t54á19n 4110402724

Píšete "Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne", ale to musíte jet opravdu jak bl.ec.

0/0
26.3.2014 20:05

P73e59t29r 81M66u58r55č88e85k 3108436260

Paskvil....

0/−2
26.3.2014 14:50

M87i21c67h24a46l 67M97e93č38i54a73r 1630890529275

Asi by som z toho skútra bol rovnako "nadšený" ako ten pán na fotkách... :D

0/0
26.3.2014 14:46

J59a83n 37F90r23o14l68í54k 6116320695744

Za 160 litrů dostanu i malé auto se stejnou spotřebou.

+7/−2
26.3.2014 10:58

J97i44ř58í 50N65e31u22m86e32i64s68t17e50r 2132455433291

Ovšem ne tak obratné do provozu a k parkování.

0/0
26.3.2014 12:35

M85a65r90t24i41n 95B15l58a19s30s 3221289656661

No ono 2,3 m délky a 200 kg suché hmotnosti není na parkování nic moc... :-/

+5/−1
26.3.2014 12:38

J91i76ř91í 98K58o79n13d17r42á77t 4645931948

spíš bych to bral jako koníček.

+2/0
26.3.2014 13:59
Foto

J25a29k49u20b 67V35a35š25k66o 1788604662483

A to třeba jaké ? :-P

+1/0
26.3.2014 16:39

V53a91c56l10a98v 67J65i96c75h40a 4573135860631

Dacia Sandero 165 000 Kc, spotreba 7 l/100km. Trikolka 4 l/100km. Pokud za 3 roky najedu 50 000 km usetrim pri trikolce 50 000 Kc. Ale dacii prodam za 100 000 kc, kdezto trikolka je uz na hranici zivotnosti a cenove tak za 50 000 Kc. Pro auto 50 000 km nic neni, zvladnu to na jednu pravidelnou zastavku v servisu, trikolka tam bude co pul roku.

0/0
27.3.2014 11:45
Foto

J25a77k32u22b 58V46a10š88k38o 1688204532923

Tak za a) nemluvilo se o ekonomických nákladech, ale o spotřebě. Ale když už jste se dostal k ekonomice, tak pomíjíte spoustu dalších provozních nákladů : pojištění, pneu, ...... I ten rozdíl ve spotřebě bude podle mě větší, hlavně ve městě, kam je ta tříkolka především určená. b) Vaše cena za Dacii Sandero je nesmysl. Srovnáváte jablka s hruškama. Ta cena je jen při využití úvěru, skutečná cena je vyšší. No a o té prodejnosti za tu cenu, by jsme mohli polemizovat.

0/0
27.3.2014 11:53

V40a50c34l96a40v 42J20i35c21h60a 4413775960371

Mate pravdu katalogova cena pro rok 2014 je pri koupi za hotove je 169 900 Kc (k tomu se da jeste od prodejce ziska par tisic dolu, nebo treba zimaky v cene). V aaaautopraha vam urhnou ruce pokud jim pujdete prodat Sandero, 3 roky 50 000 km za 100 000 Kc. Pojisteni - havarijko je pri stejne porizovaci cena stejne, povinne ruceni je cca o 2000 Kc rocne vic, tedy za 3 roky 6000 Kc. Gumy za 50 000 nesjedu.Dalsi naklady jsou jen jeden pravidelnej servis za cca 5 000 Kc.  Na skutru se bude kazdych 10 000 km delat komplet podvozek. Spotreba Sandera - to zalezi kde se jezdi, stejne jako u trikolky.

zaver- na trikolkach nikdo nejezdi i kdyz jsou tak super, na Skutrech par lidi. Vetsina lidi co neco rozvazi jezdi levnejma autama. Trikolka je jen pro zabavu a to jeste pro ty co neumej na motorce.

0/0
27.3.2014 12:13
Foto

J96a48k88u90b 16V80a70š20k46o 1438654122293

S tou cenou máte pravdu, ale je to za holou verzi, za kterou vám v áčkách po třech letech provozu  opravdu ruce za 100 000 neutrhnou, v tomhle jste zase trochu mimo vy. Nicméně uznávám, že auto se za podobné peníze pořídit dá, nikoli však se stejnou spotřebou, jak tvrdil pan Frolík.

0/0
27.3.2014 12:27

V47a63c62l86a89v 55J74i35c56h51a 4423275690751

Vsimnete si ze v Praze uz temer nejezdi kuryri na motorkach. Rozvoz pizzi to same. Vsechno nejlevnejsi mala auto. Jedina vyhoda skutru je rychlost, ale to jen prvniho pul roku, do prvni vaznejsi nehody (O:

+1/0
27.3.2014 11:57

D38a13v27i90d 44R61y19c13h50e49t76s13k72ý 9316301130890

Jistota umrznutí...

+1/−2
26.3.2014 10:36

J40i38ř23í 72K70o58n72d50r32á31t 4115501958

světe div se, ale dnes se již prodává takový moto oblečení a doplnky, že umrznutí nehrozí ani omylem.

+1/0
26.3.2014 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.