- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mne jak to je s parkováním. Normální skůtr prsknu vedle stojanu na kolo a jdu ale tohle když to je na skupinu B a je to podstatně širší to je skoro jako oauto. Zajímalo by mne jak by to bylo. 3kolka se mi jinak líbí ale aspoň 300 kubíků aby to trochu jelo jedinou nevýhodu v konstrukci vidím v tom že se vymeta každá díra.
Hezká mašinka. Udělejte něco s cenou a kupuji.
Přední kola mají vynikající trakci, píše autor. Takže to bude asi tříkolka s předním náhonem.
Tohle je parádní kousek,ale pro nadšence,skůtraře,motorkáře .Kritka neználků a srovnávání s autem je směšná...
Pro motorkáře... "Týjo, to je ale parádní tříkolka! To by mě zajímalo, komupak asi říká pane?" "No, na to se radši ani neptej, mladej!"
Jezdím na motorce už několik let, ale svezení na tříkolovém skůtru mne docela příjemně překvapilo. Kdyby cena byla více odpovídající, uvažoval bych o ní jako o stroji do horšího počasí nebo pro přítelkyni, která klasickou motorku/skútr nechce právě z důvodu možného podklouznutí v zatáčce.
Ohledně stroje z článku, na jednom českém motorkářském webu je srovnávací test Quadro 350D vs Piaggio MP3 500 LT, kde jsou na fotografiích vidět limity použitého systém u předních kol Quadra. Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne z vozovky a z tříkolky je opět dvoukolka s menší adhezí, takže veškerá výhoda tříkolové koncepce je zde více limitována než u konkurence s jinak řešeným systémem u předních kol.
Píšete "Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne", ale to musíte jet opravdu jak bl.ec.
Asi by som z toho skútra bol rovnako "nadšený" ako ten pán na fotkách... :D
Za 160 litrů dostanu i malé auto se stejnou spotřebou.
Ovšem ne tak obratné do provozu a k parkování.
světe div se, ale dnes se již prodává takový moto oblečení a doplnky, že umrznutí nehrozí ani omylem.