Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti bude, až se podaří udat veyrony

Nové bugatti bude, ale až se doprodají zbývající kusy otevřených modelů Grand Sport a Grand Sport Vitesse. Zbývá prodat ještě 40 kusů z celkového počtu 150 exemplářů. Při ceně 1,5 až 1,7 milionu eur za jeden vůz to asi ještě bude chvíli trvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K98a29r17e83l 55F74a53i29t 1598563728362

Jeee.., kdybych býval věděl že je nemůžou prodat, jeden až dva kusy bych si koupil.

0/0
27.2.2014 10:55

M85a59r24e39k 87H45r15u45b72y 6457202141538

Receno slovy klasika - auto pro zazobane pitomce, aby mohli delat dojem na jine zazobane pitomce ;-)

+1/0
27.2.2014 8:53

P51e75t44r 23H67o38r17á56k 1159513419594

Co si budeme povídat, taková škoda favorit udělá lepší službu za méně peněz. R^

0/0
26.2.2014 22:21

P41e90t72r 25H38o62r50á30k 1929663859194

Třeba když jeden jede nakoupit to kauflandu a bere dvě až tři basy. R^

+2/0
26.2.2014 22:24

J57a43r85o52m97í33r 35F82o95b78e12r 3328761834467

30 milionů? ... Proč je to tak levné? To si budou muset ti co na to mají koupit dva nebo tři?;-) Ale to je zase nuda.

0/0
26.2.2014 21:38

B87e44n 28P38a54v72k97a 1377133237721

Design Bugatti Veyron je z roku 1999. Myslím si, že už to mohli změnit před lety. Už je to takové vyčpělé a ty poslední kusy asi nepůjdou zrovna na dračku. Kdo to chtěl, už to má.

0/0
26.2.2014 18:47

P56e17t56r 63H32o57r19á58k 1149203949314

Dělat zásadní facelift kvůli 300 nebo snad 40 kusům asi nebude moc efektivní.

+1/0
26.2.2014 20:33

B13e16n 28P15a75v44k22a 1697923607771

Podíval jste se na cenovku?

0/0
26.2.2014 22:54

J14a41r58o48m56í63r 84K45r57á49l 4840599774759

Pokud vím, tak na něm VW spíše prodělává.

0/0
27.2.2014 8:45

S49v24a78t74o67p35l41u77k 49S96i34l48n53ý 4912606679118

Stále s oblibou vzpomínám na tuhle studii Bugatti od Italdesignu z r. 1990. Dodnes je to nádherné auto, které tehdy nemělo konkurenci. Vlastně když to tak vezmu, tak se mi líbí víc, než Veyron. 

http://www.cartype.com/pages/2140/bugatti_id90__1990

+2/0
26.2.2014 16:45

S12v63a55t77o59p89l97u69k 12S49i35l58n72ý 4632316679378

Ta bílá verze je fakt nádherná.  No počkám si, až to sleví tak na 100 000 a půjdu do toho ;-)

0/0
26.2.2014 16:36

A10l94e96x90a28n92d52r 71K63o19s51t32k25a 5409526969816

Za pár let se možná za 100 tisíc objeví. Tedy 100k Euro

0/0
26.2.2014 17:41

R83a56d24i29m 70H64o88r75č96i32č90k51a 7896347703272

V roce 2006 to byla super pecka,teď už je to takový vyšumělý a opravdu jenom pro sběratele. Z těch supersportů u mě designově vyhrává Aston a kupodivu poslední dobou i Lamborghini. Z Ferarri se stala značka, která u mne prohrává z důvodu nabubřelosti prodávat auta jenom vyvoleným.

0/0
26.2.2014 15:25

S84v64a60t71o13p21l45u61k 35S87i35l88n28ý 4792346949158

Veyron se mi kupodivu nějak pořád líbí a ani se mi  moc neokoukal. Ale je faktem, že nový model by to už chtělo, přeci jen už to žádná pecka není. 

A co se týče Lamborghini - to se mi nikdy moc nelíbilo, jen ten úplně nejnovější model je konečně pro mě docela hezký. 

A Ferrari? Snad jen LaFerrari, jinak dle mě jen taková nezajímavá snobárna.

+2/0
26.2.2014 16:42

J74a81n 46M21o22h80y34l42a 6112529959291

To není nabubřelost, to je ochrana značky. Kdyby dali i ty nejlepší kousky každému čutálistovi (příklad není zvolen náhodně:-)), tak by se z nich stalo italské Porsche. Stejný přístup mají i jiné značky, např. Rolls Royce. Na druhou stranu, pokud "stojíte za to", pak Vám splní prakticky cokoli.

0/0
26.2.2014 22:27

H79o21n29z27a 60H97r54o87m46a19s 1795457777662

prdim na to pockam si na toho noveho!

0/0
26.2.2014 15:06

P44e75t62r 85S77v52a66č56i83n58a 8876799731512

No konečně bude ve slevě. Kupuju jen věci v akci. 3+1 zdarma apod.

0/0
26.2.2014 14:25

N78i46k70o19l92a 65Č15e17c23h 9681119286

Však ona si je dubajská policie koupí. R^

0/0
26.2.2014 12:54

R36o49m27a38n 71H66a74n44u23s 8895657479654

No maximálku má asi největší, ale aby si to člověk zkusil musí mít nové pneu a nastavit si to musí zajet do Německa.

Jinak na 1/4 míle je rychlejší i cenově skoro 10x levnější trochu upravený Nissan GTR.

Např. http://www.youtube.com/watch?v=WSneIlCfYFE

0/0
26.2.2014 12:30

P27a75v22e64l 44Š67í71v27r 8802468663710

Tak to je hustý. 12 minut v plnej orbě a pak deset minut odpočívat.

0/0
26.2.2014 11:42

P18e35t84r 11M39a67r48e26č76e34k 1393171669298

I kdybych na něj měl a na jeho provoz. Tak si takovou hnusotu nepořídím. :-)

+1/−2
26.2.2014 10:55

A26l22o97i16s 65B56l15a70ž36k47o 1381931583347

Ojet klíčem a náležitě se o tyhle "Janukovyče" postarat!! HANBARv

0/−14
26.2.2014 10:05
Foto

T42o55m18á67š 79B71u10č58e49k 4586218590968

Náhodou jedno si prý koupil developer Radim Passer a vozí s ním při charitativních akcích děti ... To mi připadá jako smysluplný využití ...

+1/−1
26.2.2014 10:13

J97a48k50u51b 82F56e77i48f55a15r 7819399106259

developer;-D;-D;-D

+2/0
26.2.2014 10:47

J13i63r57i 62C10e72e 5895911432788

Vozí jedno dítě 11 minut rychlostí 300 km/h?

Klobouk dolů, matka Tereza hadr..

0/0
26.2.2014 13:00

J31a48k85u56b 26F63e58i57f53a95r 7189719876959

možná jste se měl lépe učit:-P

+1/−2
26.2.2014 10:48

M86i21c12h55a93l 98K13o85l49o71v83r54a84t 5117573595332

Hned si jdu 2 objednat

+1/0
26.2.2014 9:17

J18a55n 17Z72e60l18i90n90a39r 3506335817566

takze nas pak svezes?

0/0
26.2.2014 9:46

M28a94r91t69i66n 23H61o86u46b49a 6783271629468

tak uz zbyva k prodeji jen 38

0/0
26.2.2014 9:51

P84a41v18e73l 56V94a46j83n63e41r 4880232604937

Nebuď troškař, vem si aspoň tři. ;-):-)

+4/0
26.2.2014 10:06

R64o12b68e61r62t 67K25r65o59k 2923402902454

To se rozšoupneš... 2 čínské angličáky z plastu, to bude nejmíň za stovku.

+1/0
26.2.2014 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.