Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové bugatti bude, až se podaří udat veyrony

Nové bugatti bude, ale až se doprodají zbývající kusy otevřených modelů Grand Sport a Grand Sport Vitesse. Zbývá prodat ještě 40 kusů z celkového počtu 150 exemplářů. Při ceně 1,5 až 1,7 milionu eur za jeden vůz to asi ještě bude chvíli trvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K62a14r12e31l 23F17a52i96t 1168623298842

Jeee.., kdybych býval věděl že je nemůžou prodat, jeden až dva kusy bych si koupil.

0/0
27.2.2014 10:55

M18a58r85e14k 41H14r33u23b10y 6737192231618

Receno slovy klasika - auto pro zazobane pitomce, aby mohli delat dojem na jine zazobane pitomce ;-)

+1/0
27.2.2014 8:53

P93e11t65r 92H59o49r31á46k 1859353989694

Co si budeme povídat, taková škoda favorit udělá lepší službu za méně peněz. R^

0/0
26.2.2014 22:21


P11e67t83r 92H45o42r34á27k 1579593119214

Třeba když jeden jede nakoupit to kauflandu a bere dvě až tři basy. R^

+2/0
26.2.2014 22:24

J28a37r66o53m58í49r 87F94o87b68e28r 3168861134567

30 milionů? ... Proč je to tak levné? To si budou muset ti co na to mají koupit dva nebo tři?;-) Ale to je zase nuda.

0/0
26.2.2014 21:38

B23e96n 48P31a32v85k44a 1397463487301

Design Bugatti Veyron je z roku 1999. Myslím si, že už to mohli změnit před lety. Už je to takové vyčpělé a ty poslední kusy asi nepůjdou zrovna na dračku. Kdo to chtěl, už to má.

0/0
26.2.2014 18:47

P63e41t83r 94H14o44r10á54k 1749313819764

Dělat zásadní facelift kvůli 300 nebo snad 40 kusům asi nebude moc efektivní.

+1/0
26.2.2014 20:33

B87e46n 47P14a80v42k48a 1777163427851

Podíval jste se na cenovku?

0/0
26.2.2014 22:54

J21a29r19o37m77í34r 82K96r30á14l 4370849564209

Pokud vím, tak na něm VW spíše prodělává.

0/0
27.2.2014 8:45

S92v63a82t16o41p37l34u40k 30S59i84l84n81ý 4632966969698

Stále s oblibou vzpomínám na tuhle studii Bugatti od Italdesignu z r. 1990. Dodnes je to nádherné auto, které tehdy nemělo konkurenci. Vlastně když to tak vezmu, tak se mi líbí víc, než Veyron. 

http://www.cartype.com/pages/2140/bugatti_id90__1990

+2/0
26.2.2014 16:45

S23v31a55t72o75p94l17u31k 30S90i34l61n71ý 4592606909928

Ta bílá verze je fakt nádherná.  No počkám si, až to sleví tak na 100 000 a půjdu do toho ;-)

0/0
26.2.2014 16:36

A87l77e64x71a73n14d60r 79K97o58s51t92k51a 5299986329446

Za pár let se možná za 100 tisíc objeví. Tedy 100k Euro

0/0
26.2.2014 17:41

R24a62d10i47m 26H68o75r83č21i45č10k78a 7586107333922

V roce 2006 to byla super pecka,teď už je to takový vyšumělý a opravdu jenom pro sběratele. Z těch supersportů u mě designově vyhrává Aston a kupodivu poslední dobou i Lamborghini. Z Ferarri se stala značka, která u mne prohrává z důvodu nabubřelosti prodávat auta jenom vyvoleným.

0/0
26.2.2014 15:25

S87v74a29t41o97p49l27u94k 91S76i45l64n37ý 4772716349388

Veyron se mi kupodivu nějak pořád líbí a ani se mi  moc neokoukal. Ale je faktem, že nový model by to už chtělo, přeci jen už to žádná pecka není. 

A co se týče Lamborghini - to se mi nikdy moc nelíbilo, jen ten úplně nejnovější model je konečně pro mě docela hezký. 

A Ferrari? Snad jen LaFerrari, jinak dle mě jen taková nezajímavá snobárna.

+2/0
26.2.2014 16:42

J37a45n 97M89o55h70y18l87a 6872619679601

To není nabubřelost, to je ochrana značky. Kdyby dali i ty nejlepší kousky každému čutálistovi (příklad není zvolen náhodně:-)), tak by se z nich stalo italské Porsche. Stejný přístup mají i jiné značky, např. Rolls Royce. Na druhou stranu, pokud "stojíte za to", pak Vám splní prakticky cokoli.

0/0
26.2.2014 22:27

H11o49n58z28a 98H63r53o79m89a46s 1735457157542

prdim na to pockam si na toho noveho!

0/0
26.2.2014 15:06

P48e33t21r 56S43v73a74č49i30n63a 8356129421142

No konečně bude ve slevě. Kupuju jen věci v akci. 3+1 zdarma apod.

0/0
26.2.2014 14:25

N20i52k19o86l59a 43Č90e37c86h 9451379236

Však ona si je dubajská policie koupí. R^

0/0
26.2.2014 12:54

R27o53m47a90n 70H62a84n10u31s 8845767419284

No maximálku má asi největší, ale aby si to člověk zkusil musí mít nové pneu a nastavit si to musí zajet do Německa.

Jinak na 1/4 míle je rychlejší i cenově skoro 10x levnější trochu upravený Nissan GTR.

Např. http://www.youtube.com/watch?v=WSneIlCfYFE

0/0
26.2.2014 12:30
Foto

P92a84v60e28l 93Š92í96v30r 8492688463360

Tak to je hustý. 12 minut v plnej orbě a pak deset minut odpočívat.

0/0
26.2.2014 11:42

P86e85t70r 63M21a46r74e28č29e56k 1313121399928

I kdybych na něj měl a na jeho provoz. Tak si takovou hnusotu nepořídím. :-)

+1/−2
26.2.2014 10:55

A72l27o42i81s 35B75l77a68ž65k58o 1391181913527

Ojet klíčem a náležitě se o tyhle "Janukovyče" postarat!! HANBARv

0/−14
26.2.2014 10:05
Foto

T84o10m64á83š 76B23u45č20e48k 4116228970458

Náhodou jedno si prý koupil developer Radim Passer a vozí s ním při charitativních akcích děti ... To mi připadá jako smysluplný využití ...

+1/−1
26.2.2014 10:13

J62a58k87u11b 30F78e87i67f42a70r 7579279296229

developer;-D;-D;-D

+2/0
26.2.2014 10:47

J34i12r53i 32C86e36e 5795461112748

Vozí jedno dítě 11 minut rychlostí 300 km/h?

Klobouk dolů, matka Tereza hadr..

0/0
26.2.2014 13:00

J18a94k14u95b 71F86e73i65f70a29r 7949809306909

možná jste se měl lépe učit:-P

+1/−2
26.2.2014 10:48

M32i61c14h19a51l 39K16o65l56o11v21r17a93t 5787343715652

Hned si jdu 2 objednat

+1/0
26.2.2014 9:17

J26a56n 23Z91e34l74i91n95a55r 3956905567986

takze nas pak svezes?

0/0
26.2.2014 9:46

M26a52r81t61i98n 35H31o70u93b71a 6673511489128

tak uz zbyva k prodeji jen 38

0/0
26.2.2014 9:51

P83a63v91e94l 40V97a63j77n34e16r 4970962864227

Nebuď troškař, vem si aspoň tři. ;-):-)

+4/0
26.2.2014 10:06

R22o95b42e24r19t 56K84r68o34k 2413782982494

To se rozšoupneš... 2 čínské angličáky z plastu, to bude nejmíň za stovku.

+1/0
26.2.2014 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.