- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeee.., kdybych býval věděl že je nemůžou prodat, jeden až dva kusy bych si koupil.
Receno slovy klasika - auto pro zazobane pitomce, aby mohli delat dojem na jine zazobane pitomce
Co si budeme povídat, taková škoda favorit udělá lepší službu za méně peněz.
Třeba když jeden jede nakoupit to kauflandu a bere dvě až tři basy.
30 milionů? ... Proč je to tak levné? To si budou muset ti co na to mají koupit dva nebo tři? Ale to je zase nuda.
Design Bugatti Veyron je z roku 1999. Myslím si, že už to mohli změnit před lety. Už je to takové vyčpělé a ty poslední kusy asi nepůjdou zrovna na dračku. Kdo to chtěl, už to má.
Dělat zásadní facelift kvůli 300 nebo snad 40 kusům asi nebude moc efektivní.
Stále s oblibou vzpomínám na tuhle studii Bugatti od Italdesignu z r. 1990. Dodnes je to nádherné auto, které tehdy nemělo konkurenci. Vlastně když to tak vezmu, tak se mi líbí víc, než Veyron.
Ta bílá verze je fakt nádherná. No počkám si, až to sleví tak na 100 000 a půjdu do toho
Za pár let se možná za 100 tisíc objeví. Tedy 100k Euro
V roce 2006 to byla super pecka,teď už je to takový vyšumělý a opravdu jenom pro sběratele. Z těch supersportů u mě designově vyhrává Aston a kupodivu poslední dobou i Lamborghini. Z Ferarri se stala značka, která u mne prohrává z důvodu nabubřelosti prodávat auta jenom vyvoleným.
Veyron se mi kupodivu nějak pořád líbí a ani se mi moc neokoukal. Ale je faktem, že nový model by to už chtělo, přeci jen už to žádná pecka není.
A co se týče Lamborghini - to se mi nikdy moc nelíbilo, jen ten úplně nejnovější model je konečně pro mě docela hezký.
A Ferrari? Snad jen LaFerrari, jinak dle mě jen taková nezajímavá snobárna.
prdim na to pockam si na toho noveho!
No konečně bude ve slevě. Kupuju jen věci v akci. 3+1 zdarma apod.