- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tak strašně šeredné a odpudivé auto, že nepomůže ani to, že Honda dělá kvalitu.
Nemusí to být špatnej stroj, ale co se týká designu/vzhledu tak je to otřesný jak uvnitř tak venku. Podle mě je v tom nějakej zvrhlej záměr japončíka, jenom nevím jakej
Ten design je podle mě opravdu divný ale je to můj názor každému se líbí něco jiného...
lepší než to co poslední 3 roky produkuje většina automobilek (Kia, Hyundai, frantíci a spol....)
Měla jsem 11 let hatchback civika (nového v roce 2001), vloni jsem ho poslala dál a doteď se mi po něm stýská, bylo to nejlepší auto, jaké jsem kdy měla. Kdybych teď měla na nového civika hatchback nebo na tohohle kombíka, hned bych do něj šla. Absolutní spolehlivost, prostornost srovnatelná s vozy o třídu vyššími, skvělé jízdní vlastnosti, opět srovnatelné s lepšími auty, dobrá spotřeba, v základní výbavě všechno, za co jsou jinde příplatky... na Hondu opravdu nedám dopustit.
Připadá mi (krátká verze) nějaká malá, spíše blízká fabii než octavii. Pletu se?
pletete, zkuste si sednout dovnitř, budete překvapený.
nevíte někdo, jak funguje ta čtečka dopravních značek?
Chceme porovant Oktávku? Takže klimu a podobně výkonný motor.
Přeckočíme výbavu řady Active, nemá klimu, přeskočíme.
Vezmeme v potaz výbavu Ambition. Přeskočíme 1200 ccm motory.
Nejblíž je pak 1.4 TSI 103 kW za 494.900 Kč. To je rozdíl 32.000 Kč v neprospěch Octavie.
Takže pokud máte pouze tyto 2 požadavky, tak je Active + v 1.4TSi za 451tKč s tím, že tento motor je jízdně i výkonově výrazně lepší, než atmo od Hondy.
A protože i cena Hondy je dnes po akční ceníkové slevě 30 litrů, tak si i k Oktávce připočtěme běžnou 8-10% slevu na krámě (firmy až 15%) a jsme někde okolo 410tKč. To je rozdíl 48.000 Kč ve prospěch Octavie.
Skoro tak dobrý,jak i30 ,jen dražší ......
jo, a k na pizzu si taky dáváte Eidam patnáctku místo mozarelly? Skoro tak dobrý sýr, jen levnější ;-)