Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Kupé Škody pro Ženevu je zářivě zelené, jezdí totiž na plyn

Škoda říká, že koncept VisionC představuje další vývojový stupeň designového jazyka značky. Nejnovější showcar, jak se autům pro promenování na autosalonech říká, svým odvážným lakem odkazuje na ekologický pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F46i75l40i30p 15K45o53h25o52u44t 4526401526752

vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...

+1/0
1.3.2014 11:27
Foto

D20a12n 57R80u33b73í16n 5488257252817

K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...

0/0
28.2.2014 9:43

M96i38c73h43a47l 83M41o61u49c87h26a 9708149173874

Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.

+1/0
28.2.2014 8:54

Š38t26ě63p24á83n 36V65a20n15ě23k 3943859937457

Vypadá to jak VW Passat

+1/0
28.2.2014 7:38

V43a96c60l25a48v 18M16e79d81e14k 5591212785125

Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.

+4/−1
28.2.2014 0:25

A87l93e40x52a72n44d44r 89K84o11s40t55k40a 5289676299526

Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.

0/0
28.2.2014 6:18

P96e46t25r 16M90i65c55h65a98l 2810584441592

Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.

+1/0
27.2.2014 23:24

M63i72l56a63n 32K21u81l51o23v58a11n53ý 1222583849928

Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)

0/0
27.2.2014 22:53

R77e87n21é 61T60y62c 9735625958951

Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...

+1/−1
27.2.2014 18:22

J37a84k86u73b 62S84ú55k35e46n67í97k 1758940569

Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...

+5/0
27.2.2014 18:15

O47n10d83ř86e24j 61R78ů16ž70i72č31k92a 3471817972115

Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled... Rv

+5/−4
27.2.2014 17:05

M97i93l67a35n 82K95r64a48v95a25r 2966850213262

Koukám, že kritizovat umí vážně každý... Škoda patří do koncernu VW spolu s Audi, Seatem, Bugatti a dalšími. To ví každý kdo se o auta aspoň trošku zajímá. Nevím proč se tu tedy řeší podobnost s těmito značkami. Vždyť dnes už má každé auto "příbuzné". Někdy se spojí do koncernů a jindy jen spolupracují na daném modelu. Subaru spolupracovalo se Saabem, Ford s Mazdou, Citroen-Peugeot s Mitsubishi a pokaždé z toho byla skoro totožná auta pouze s jinou technikou a logem(Např. Toyota GT86, Scion fr-s a Subaru BRZ). Navíc Audi posledních pár let dělá každý rok nové modely, které vypadají pořád stejně. VW Golf se od 5 generace skoro nezměnil. Škoda se alespoň snaží osvěžit svůj vzhled a rozšiřovat nabídku. 

A ještě jedna věc. Slovo kupé dnes už bohužel nepopisuje pouze dvoudvéřová auta se zadními sedačkami. Už dávno může být kupé i combi nebo SUV. Prostě kupé = nepraktické auto, kde na zadních sedačkách není místo pro hlavu.

+2/−1
27.2.2014 16:33

L94u11k92á63š 23M60r77k85v48i43č27k30a 9246234525692

Vždycky se mi Audi líbila. A kde je ta Škoda?

+1/−4
27.2.2014 16:10

M47i72l36a45n 68Š13v18a68g73r50o45v44s90k98ý 9632919945538

Ale, ale. Zadní lampy nemají tvar písmene C?

0/0
27.2.2014 15:48

M77i29l98a82n 67K47r32a22v55a34r 2186610813502

Ale mají ;) stačí je spojit s odrazkami, proto jsou tak protáhlé u krajů :)

+2/0
27.2.2014 16:47

M95i36l76a34n 59Š75v57a90g92r33o89v71s24k43ý 9942499785358

Typicky naše. Není, ale je. ;-D

0/0
27.2.2014 20:11

J35a69n 45F32o69ř64t 8143881232561

Nejsou céčka, ale jsou trojúhelníčky, další charakteristickej prvek.

0/0
27.2.2014 21:19

M57i83l60a21n 68Š93v47a63g31r39o42v29s94k86ý 9362759915958

Tak to už je lepší.

0/0
28.2.2014 8:49

K32a87r26e16l 54S82e36m21e15r73á66d 6218290690621

Mohu se zeptat "lupy", jak se rozezná sebevědomá linka od plaché a stydlivé?

+11/−1
27.2.2014 15:29

O11n42d18ř72e78j 13L30e94v40ý 7270480916167

Moc hezké R^

Dokázal bych si tuto oktu představit místo svého VW CC.

+2/0
27.2.2014 15:15

M73a57r94t93i72n 18P65l34z39á51k 2387779848564

Pětidvéřové kupé, to si nějak odporuje, ne?

0/0
27.2.2014 14:39

J87a73n 95F19o20ř71t 8653931532271

Bejvávalo, v dnešní době, kdy už máte tolik druhů karoserií a názvů (sportback, spaceback, shooting brake atd.) to už je docela normální. Je to taková specialitka koncernu VW, přišel s tim CC, myslím.

0/0
27.2.2014 21:18

J12a23k92u12b 92F84e87i16f89a29r 7469569776729

Kupé (=dvoudveřové, se sportovním šmrncem) byly v "historických" dobách povětšinou krásná auta, která si dovolila vyrábět ne každá automobilka. Také mívala nadprůměrnou motorizaci a tomu všemu pak ovšem odpovídala i cenovka.

A ruku na srdce....kdyby toto vše teď měla dát na trh Škoda, aby to splňovalo ty výše zmíněné atributy....kolik by to asi stálo a kdo by si to asi koupil.

Takže jak někdo píše níže, výsledkem bude je koncernová VW bezpohlavní slátanina.

0/0
27.2.2014 14:38

J48a21n 14F38o71ř90t 8793941932551

Potom vás musím uvítat v nehistorických dobách, kde tomuto autu podle mě vzhledově sportovní šmrnc nechybí a nemusí to nutně splňovat ty zmíněné atributy. A když už jste u těch historických dob, tak Ford Model T se taky dělal v karoserii kupé - a to žádný sporťák nebyl. Ale musím říct že vaše obavy tak trochu sdílím, ačkoli bych se o odbyt takhle povedeného kousku nebál. A ještě by škodovce slušelo něco lehkých se zadním náhonem, ale to by určitě neklaplo.

0/0
27.2.2014 21:25

M41a31r43i18a38n 30K49a79r14a76b90a 4593251630412

Co je to zase za nereálný koncept..? Radeji napište, že na výběhový model Passatu CC - pak VW nalepí přední masku z OIII a nejak levne predela zadni cast, a dalsich x -let budou delat predrazenou radoby image octavii za minimalni naklady. Z uvedených tvaru je vice mene jasne, ze model nebude mit ambice konkurovat Passatu CC, a proto necekejme nic svetoborneho, a uz vubec ne supr cenu. Nerozumím proč by si nekdo mel kupovat auto, jenom proto ze na starou kastli nalepi skoda masku a vzadu udelaji prolisy na kufru. To uz muzou rovnou delat univerzalni auto, kde si zakaznik priplati jenom za vymenu znaku na kapote a volantu.;-O

+4/0
27.2.2014 14:27

M53a62r32t86i64n 20Z40e94l33e69n98ý 6671377322615

Jakoby kupé bez motoru... Rv

0/0
27.2.2014 12:51

K47a17r29e46l 69V70a51c79h76u69t 9793662529113

... čemu se divíte? ... Poslední dobou je to tu všechno (jen) JAKOBY...   ;-€

+1/0
27.2.2014 18:32

M80a88r94t50i96n 27Š37t56ě17p38á45n10e36k 3207473393611

Me se to libi. Mam k tomu vyhrady, ale celkove se mi to libi. Jenom je skoda, ze z toho v produkci vyleze zase neco uplne jineho:-P

+3/0
27.2.2014 12:50

F21r56a52n38t83i39š77e92k 69P12o82d54š27k83u52b87k92a 2511803137

Je to nuda. Ten designér už asi vystříkal všechny nápady a nyní jen vytahuje ze šuplíku zbytky, které nikdo nechtěl.

+2/−5
27.2.2014 12:30

T26o40m14á33š 89K98u89c11h69a44ř 3407411478171

Ještě to ani nevyjelo, a už to má nabouraný zadek..;-)

+6/−3
27.2.2014 12:16

T67o19m98á71š 96C58h26r57a36s25t54n11ý 2888549919211

Jo, tak nějak už měl vypadat Rapid. A co z toho vylezlo? Sterilní hnusný hybrid za cenu o třídu vyššího auta... ;-(

+7/0
27.2.2014 12:01

K42a67r66e35l 45V79a52c28h48u83t 9493762329353

Ale, ale... vysokej je až až !  ;-D

0/0
27.2.2014 18:33

T70o50m17á20š 26B43a88š31a53n31d85a 2682149882780

Hlavně by tomu neměli říkat kupé (coupe), když je to zřejmě pětidveřový liftback. Takové prznění zavedených termínů ať si strčí za klobouk. Kupé je odjakživa dvoudveřové auto se splývavou zádí.

cs.wikipedia.org

Bohužel některé automobilky na zavedené označení typu karoserie kašlou a lidi jim to žerou.

+11/0
27.2.2014 11:56

D87a19n45i18e57l 11S72o74b21o71t86a 9669794336230

Coupé zní honosněji než sedan nebo liftback a automobilky díky tomu můžou nasadit vyšší cenu, protože takové auto je přece něco extra. Už tu bylo i Sport Utility Coupé, tak čekám, kdy někdo začne vyrábět třeba Sport Utility Cabriolet.

0/0
27.2.2014 12:34

L19e49o34š 11N54a13v93r78á37t58i32l 9203230445495

stejne jim to WOB vyrabet nedovoli;-D

0/0
27.2.2014 11:52

J75o75s63e49f 59V73a14l67a 9730333973753

moc neotrely design to teda neni, v zasade jenom upraveny Passat CC. Ale ten sam o sobe je hodne podarene auto

+2/0
27.2.2014 11:33

K95a48r38e75l 18V97a40c22h46u44t 9133432749933

No, tak teď k tomu Passatu CC přibude ještě Škoda Octa CC a pak taky ještě Seat Leon CC ;-) ... hlavně když se to bude prodávat, ne?! R^

0/0
27.2.2014 18:35

L40u17k59á35š 90Š58l39e71h94o21f13e40r 1733499145819

Pěkné R^

+3/−1
27.2.2014 11:28

S59t76a55n37i96s40l98a81v 24S22v82o32b12o41d72a 1293733646438

To jsou vždycky takový pěkný malůvky a nakonec vyjede z továrny hnusná fábie... Rv

+21/−1
27.2.2014 11:16

R48a42d49i45m 34K52a26l72a76s 2330906172641

Pravda, mě už ty obrázky spíše naštvou a přesně kvůli téhle zkušenosti.

Nakreslit hezké auto zase takový kumšt není, umění je ho vyrábět a výnosně prodávat...

+1/0
27.2.2014 12:51

J35a86n47a 96N98o17v76á21k77o74v17á 6687639483824

Hlavně když mají všechny studie minimálně 20 palcová kola.

0/0
27.2.2014 14:31

K65a19r15e17l 72V20a44c16h91u71t 9873822199463

To je přece jasný - čím větší, tím DRAŽŠÍ!  ;-) R^

0/0
27.2.2014 18:36

M88i91c25h47a56l 46P41a36v66l43á88t 9403373644739

Melo by to jezdit na drcene kosti ekofasos z Brusele a mit matne cernou barvu!

+6/−2
27.2.2014 11:06

V38i65l87é77m 88P21o24k84o98r90n73ý 2900807553342

Když dělali ten zadní prolis u značky, tak jim asi drobet zabral lis. No, aspoň to není stejný jako AUDI.

+4/0
27.2.2014 11:05

K21a34r66e73l 88V81a90c31h17u11t 9513382519713

No, tenhle prolis aspoň není jenom JAKO (nebo jakoby), ten je POŘÁDNÝ!  ;-)

0/0
27.2.2014 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.