Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Kupé Škody pro Ženevu je zářivě zelené, jezdí totiž na plyn

Škoda říká, že koncept VisionC představuje další vývojový stupeň designového jazyka značky. Nejnovější showcar, jak se autům pro promenování na autosalonech říká, svým odvážným lakem odkazuje na ekologický pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F50i78l77i32p 65K72o60h98o65u15t 4716831876422

vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...

+1/0
1.3.2014 11:27
Foto

D41a90n 68R40u50b32í26n 5438177332177

K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...

0/0
28.2.2014 9:43

M53i76c94h43a12l 97M32o49u67c88h39a 9148879653614

Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.

+1/0
28.2.2014 8:54

Š38t90ě27p69á82n 98V28a79n65ě52k 3103649257247

Vypadá to jak VW Passat

+1/0
28.2.2014 7:38

V17a17c70l53a24v 21M94e65d65e62k 5161492445295

Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.

+4/−1
28.2.2014 0:25

A52l11e85x79a74n87d92r 34K25o47s50t18k34a 5969386909126

Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.

0/0
28.2.2014 6:18

P43e16t34r 60M81i68c60h72a53l 2650724341632

Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.

+1/0
27.2.2014 23:24

M62i43l63a98n 36K63u65l29o89v36a30n81ý 1902323139168

Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)

0/0
27.2.2014 22:53

R85e97n37é 74T60y72c 9425195678701

Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...

+1/−1
27.2.2014 18:22

J42a35k16u30b 32S30ú10k61e83n16í53k 1358690739

Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...

+5/0
27.2.2014 18:15

O34n81d52ř78e13j 78R89ů45ž57i66č66k67a 3451597122895

Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled... Rv

+5/−4
27.2.2014 17:05

M10i53l40a65n 31K40r23a68v14a10r 2816390473952

Koukám, že kritizovat umí vážně každý... Škoda patří do koncernu VW spolu s Audi, Seatem, Bugatti a dalšími. To ví každý kdo se o auta aspoň trošku zajímá. Nevím proč se tu tedy řeší podobnost s těmito značkami. Vždyť dnes už má každé auto "příbuzné". Někdy se spojí do koncernů a jindy jen spolupracují na daném modelu. Subaru spolupracovalo se Saabem, Ford s Mazdou, Citroen-Peugeot s Mitsubishi a pokaždé z toho byla skoro totožná auta pouze s jinou technikou a logem(Např. Toyota GT86, Scion fr-s a Subaru BRZ). Navíc Audi posledních pár let dělá každý rok nové modely, které vypadají pořád stejně. VW Golf se od 5 generace skoro nezměnil. Škoda se alespoň snaží osvěžit svůj vzhled a rozšiřovat nabídku. 

A ještě jedna věc. Slovo kupé dnes už bohužel nepopisuje pouze dvoudvéřová auta se zadními sedačkami. Už dávno může být kupé i combi nebo SUV. Prostě kupé = nepraktické auto, kde na zadních sedačkách není místo pro hlavu.

+2/−1
27.2.2014 16:33

L61u60k37á62š 49M78r29k63v15i88č79k95a 9776484635632

Vždycky se mi Audi líbila. A kde je ta Škoda?

+1/−4
27.2.2014 16:10

M49i58l93a16n 10Š94v14a51g93r67o83v73s13k95ý 9602979605148

Ale, ale. Zadní lampy nemají tvar písmene C?

0/0
27.2.2014 15:48

M16i40l81a19n 33K69r46a47v51a84r 2346610733142

Ale mají ;) stačí je spojit s odrazkami, proto jsou tak protáhlé u krajů :)

+2/0
27.2.2014 16:47

M50i25l41a79n 53Š89v61a64g33r21o55v20s45k88ý 9122919295978

Typicky naše. Není, ale je. ;-D

0/0
27.2.2014 20:11

J26a43n 57F33o11ř40t 8343331692611

Nejsou céčka, ale jsou trojúhelníčky, další charakteristickej prvek.

0/0
27.2.2014 21:19

M53i28l27a41n 93Š78v33a86g64r79o53v70s52k50ý 9162709635238

Tak to už je lepší.

0/0
28.2.2014 8:49

K34a56r45e58l 64S35e45m39e56r26á24d 6108540290301

Mohu se zeptat "lupy", jak se rozezná sebevědomá linka od plaché a stydlivé?

+11/−1
27.2.2014 15:29

O10n21d14ř92e23j 26L65e64v24ý 7360490546557

Moc hezké R^

Dokázal bych si tuto oktu představit místo svého VW CC.

+2/0
27.2.2014 15:15

M90a17r26t40i76n 21P97l22z25á93k 2627909958634

Pětidvéřové kupé, to si nějak odporuje, ne?

0/0
27.2.2014 14:39

J31a16n 72F63o34ř34t 8503521382121

Bejvávalo, v dnešní době, kdy už máte tolik druhů karoserií a názvů (sportback, spaceback, shooting brake atd.) to už je docela normální. Je to taková specialitka koncernu VW, přišel s tim CC, myslím.

0/0
27.2.2014 21:18

J76a49k95u68b 90F30e31i25f80a88r 7489499106829

Kupé (=dvoudveřové, se sportovním šmrncem) byly v "historických" dobách povětšinou krásná auta, která si dovolila vyrábět ne každá automobilka. Také mívala nadprůměrnou motorizaci a tomu všemu pak ovšem odpovídala i cenovka.

A ruku na srdce....kdyby toto vše teď měla dát na trh Škoda, aby to splňovalo ty výše zmíněné atributy....kolik by to asi stálo a kdo by si to asi koupil.

Takže jak někdo píše níže, výsledkem bude je koncernová VW bezpohlavní slátanina.

0/0
27.2.2014 14:38

J33a43n 30F17o83ř27t 8513121262621

Potom vás musím uvítat v nehistorických dobách, kde tomuto autu podle mě vzhledově sportovní šmrnc nechybí a nemusí to nutně splňovat ty zmíněné atributy. A když už jste u těch historických dob, tak Ford Model T se taky dělal v karoserii kupé - a to žádný sporťák nebyl. Ale musím říct že vaše obavy tak trochu sdílím, ačkoli bych se o odbyt takhle povedeného kousku nebál. A ještě by škodovce slušelo něco lehkých se zadním náhonem, ale to by určitě neklaplo.

0/0
27.2.2014 21:25

M43a57r51i72a25n 30K15a47r77a24b62a 4363241390302

Co je to zase za nereálný koncept..? Radeji napište, že na výběhový model Passatu CC - pak VW nalepí přední masku z OIII a nejak levne predela zadni cast, a dalsich x -let budou delat predrazenou radoby image octavii za minimalni naklady. Z uvedených tvaru je vice mene jasne, ze model nebude mit ambice konkurovat Passatu CC, a proto necekejme nic svetoborneho, a uz vubec ne supr cenu. Nerozumím proč by si nekdo mel kupovat auto, jenom proto ze na starou kastli nalepi skoda masku a vzadu udelaji prolisy na kufru. To uz muzou rovnou delat univerzalni auto, kde si zakaznik priplati jenom za vymenu znaku na kapote a volantu.;-O

+4/0
27.2.2014 14:27

M94a71r47t19i17n 24Z81e16l88e40n90ý 6131427682215

Jakoby kupé bez motoru... Rv

0/0
27.2.2014 12:51

K59a74r33e43l 34V42a78c58h10u60t 9823102709843

... čemu se divíte? ... Poslední dobou je to tu všechno (jen) JAKOBY...   ;-€

+1/0
27.2.2014 18:32

M30a96r28t89i85n 88Š54t13ě92p19á47n61e51k 3617413333261

Me se to libi. Mam k tomu vyhrady, ale celkove se mi to libi. Jenom je skoda, ze z toho v produkci vyleze zase neco uplne jineho:-P

+3/0
27.2.2014 12:50

F71r78a66n63t87i13š80e15k 86P25o23d47š57k33u24b20k31a 2681433727

Je to nuda. Ten designér už asi vystříkal všechny nápady a nyní jen vytahuje ze šuplíku zbytky, které nikdo nechtěl.

+2/−5
27.2.2014 12:30

T22o56m78á65š 56K80u23c95h71a90ř 3277261758441

Ještě to ani nevyjelo, a už to má nabouraný zadek..;-)

+6/−3
27.2.2014 12:16

T21o31m14á30š 42C92h46r84a97s72t40n65ý 2448859339511

Jo, tak nějak už měl vypadat Rapid. A co z toho vylezlo? Sterilní hnusný hybrid za cenu o třídu vyššího auta... ;-(

+7/0
27.2.2014 12:01

K29a91r97e60l 14V25a98c10h17u16t 9883832439953

Ale, ale... vysokej je až až !  ;-D

0/0
27.2.2014 18:33

T97o95m70á23š 22B92a15š10a36n49d35a 2372579152340

Hlavně by tomu neměli říkat kupé (coupe), když je to zřejmě pětidveřový liftback. Takové prznění zavedených termínů ať si strčí za klobouk. Kupé je odjakživa dvoudveřové auto se splývavou zádí.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%A9

Bohužel některé automobilky na zavedené označení typu karoserie kašlou a lidi jim to žerou.

+11/0
27.2.2014 11:56

D89a46n37i72e29l 70S34o28b24o39t94a 9319134236350

Coupé zní honosněji než sedan nebo liftback a automobilky díky tomu můžou nasadit vyšší cenu, protože takové auto je přece něco extra. Už tu bylo i Sport Utility Coupé, tak čekám, kdy někdo začne vyrábět třeba Sport Utility Cabriolet.

0/0
27.2.2014 12:34

L14e62o50š 12N74a44v93r31á73t40i46l 9293650575345

stejne jim to WOB vyrabet nedovoli;-D

0/0
27.2.2014 11:52

J75o66s92e74f 26V69a61l21a 9240343723763

moc neotrely design to teda neni, v zasade jenom upraveny Passat CC. Ale ten sam o sobe je hodne podarene auto

+2/0
27.2.2014 11:33

K55a82r26e70l 12V86a10c45h72u85t 9553402899953

No, tak teď k tomu Passatu CC přibude ještě Škoda Octa CC a pak taky ještě Seat Leon CC ;-) ... hlavně když se to bude prodávat, ne?! R^

0/0
27.2.2014 18:35

L24u63k42á82š 51Š67l69e89h62o38f37e37r 1953659525519

Pěkné R^

+3/−1
27.2.2014 11:28

S36t77a12n66i47s47l56a68v 43S42v65o22b61o88d20a 1623843306548

To jsou vždycky takový pěkný malůvky a nakonec vyjede z továrny hnusná fábie... Rv

+21/−1
27.2.2014 11:16

R96a77d40i81m 15K17a65l29a86s 2430736892431

Pravda, mě už ty obrázky spíše naštvou a přesně kvůli téhle zkušenosti.

Nakreslit hezké auto zase takový kumšt není, umění je ho vyrábět a výnosně prodávat...

+1/0
27.2.2014 12:51

J91a31n59a 77N37o33v57á76k16o73v48á 6197119563374

Hlavně když mají všechny studie minimálně 20 palcová kola.

0/0
27.2.2014 14:31

K73a27r73e52l 75V21a54c72h94u94t 9953592809283

To je přece jasný - čím větší, tím DRAŽŠÍ!  ;-) R^

0/0
27.2.2014 18:36

M69i34c69h51a31l 29P40a39v42l34á61t 9713773904149

Melo by to jezdit na drcene kosti ekofasos z Brusele a mit matne cernou barvu!

+6/−2
27.2.2014 11:06

V91i71l13é59m 38P55o69k68o31r23n32ý 2470577643812

Když dělali ten zadní prolis u značky, tak jim asi drobet zabral lis. No, aspoň to není stejný jako AUDI.

+4/0
27.2.2014 11:05

K41a73r76e57l 46V48a78c67h79u36t 9953432839483

No, tenhle prolis aspoň není jenom JAKO (nebo jakoby), ten je POŘÁDNÝ!  ;-)

0/0
27.2.2014 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.