Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Kupé Škody pro Ženevu je zářivě zelené, jezdí totiž na plyn

Škoda říká, že koncept VisionC představuje další vývojový stupeň designového jazyka značky. Nejnovější showcar, jak se autům pro promenování na autosalonech říká, svým odvážným lakem odkazuje na ekologický pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F75i62l75i38p 11K14o70h47o75u75t 4566611356212

vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...

+1/0
1.3.2014 11:27

D64a57n 53R46u71b36í88n 5498657932187

K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...

0/0
28.2.2014 9:43

M66i10c71h29a82l 19M98o46u80c11h53a 9638869163114

Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.

+1/0
28.2.2014 8:54

Š75t78ě76p13á65n 47V37a85n78ě71k 3733629607467

Vypadá to jak VW Passat

+1/0
28.2.2014 7:38

V14a36c96l81a29v 44M14e97d28e92k 5661562255535

Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.

+4/−1
28.2.2014 0:25

A20l21e92x65a40n69d59r 20K72o61s38t70k39a 5249926569196

Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.

0/0
28.2.2014 6:18

P56e48t98r 76M74i55c80h66a71l 2960764591822

Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.

+1/0
27.2.2014 23:24

M46i18l31a82n 74K67u77l17o31v89a85n92ý 1622453539578

Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)

0/0
27.2.2014 22:53

R15e89n15é 71T82y20c 9175255768451

Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...

+1/−1
27.2.2014 18:22

J64a21k98u67b 72S81ú60k88e25n29í48k 1558480359

Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...

+5/0
27.2.2014 18:15

O78n12d34ř58e22j 82R21ů20ž37i18č66k16a 3711877102355

Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled... Rv

+5/−4
27.2.2014 17:05

M11i16l15a38n 13K65r17a63v26a13r 2426720303332

Koukám, že kritizovat umí vážně každý... Škoda patří do koncernu VW spolu s Audi, Seatem, Bugatti a dalšími. To ví každý kdo se o auta aspoň trošku zajímá. Nevím proč se tu tedy řeší podobnost s těmito značkami. Vždyť dnes už má každé auto "příbuzné". Někdy se spojí do koncernů a jindy jen spolupracují na daném modelu. Subaru spolupracovalo se Saabem, Ford s Mazdou, Citroen-Peugeot s Mitsubishi a pokaždé z toho byla skoro totožná auta pouze s jinou technikou a logem(Např. Toyota GT86, Scion fr-s a Subaru BRZ). Navíc Audi posledních pár let dělá každý rok nové modely, které vypadají pořád stejně. VW Golf se od 5 generace skoro nezměnil. Škoda se alespoň snaží osvěžit svůj vzhled a rozšiřovat nabídku. 

A ještě jedna věc. Slovo kupé dnes už bohužel nepopisuje pouze dvoudvéřová auta se zadními sedačkami. Už dávno může být kupé i combi nebo SUV. Prostě kupé = nepraktické auto, kde na zadních sedačkách není místo pro hlavu.

+2/−1
27.2.2014 16:33

L19u58k50á79š 91M80r85k58v12i92č34k53a 9836894115652

Vždycky se mi Audi líbila. A kde je ta Škoda?

+1/−4
27.2.2014 16:10

M20i72l88a88n 28Š42v49a20g31r22o93v70s41k19ý 9502489895138

Ale, ale. Zadní lampy nemají tvar písmene C?

0/0
27.2.2014 15:48

M98i18l64a91n 94K28r49a51v13a22r 2146580813272

Ale mají ;) stačí je spojit s odrazkami, proto jsou tak protáhlé u krajů :)

+2/0
27.2.2014 16:47

M61i60l92a69n 82Š41v15a75g18r40o57v79s86k25ý 9272929525848

Typicky naše. Není, ale je. ;-D

0/0
27.2.2014 20:11

J62a79n 89F92o10ř28t 8773701482751

Nejsou céčka, ale jsou trojúhelníčky, další charakteristickej prvek.

0/0
27.2.2014 21:19

M38i37l15a72n 39Š75v18a80g25r80o64v58s97k33ý 9982349445248

Tak to už je lepší.

0/0
28.2.2014 8:49

K40a34r34e20l 69S28e94m12e36r68á59d 6748900220911

Mohu se zeptat "lupy", jak se rozezná sebevědomá linka od plaché a stydlivé?

+11/−1
27.2.2014 15:29

O39n46d80ř34e83j 50L21e16v45ý 7760700296147

Moc hezké R^

Dokázal bych si tuto oktu představit místo svého VW CC.

+2/0
27.2.2014 15:15

M80a66r92t75i82n 62P39l24z50á28k 2667859768364

Pětidvéřové kupé, to si nějak odporuje, ne?

0/0
27.2.2014 14:39

J48a48n 31F50o88ř52t 8653671852271

Bejvávalo, v dnešní době, kdy už máte tolik druhů karoserií a názvů (sportback, spaceback, shooting brake atd.) to už je docela normální. Je to taková specialitka koncernu VW, přišel s tim CC, myslím.

0/0
27.2.2014 21:18

J98a59k73u29b 27F88e42i97f98a90r 7309699746829

Kupé (=dvoudveřové, se sportovním šmrncem) byly v "historických" dobách povětšinou krásná auta, která si dovolila vyrábět ne každá automobilka. Také mívala nadprůměrnou motorizaci a tomu všemu pak ovšem odpovídala i cenovka.

A ruku na srdce....kdyby toto vše teď měla dát na trh Škoda, aby to splňovalo ty výše zmíněné atributy....kolik by to asi stálo a kdo by si to asi koupil.

Takže jak někdo píše níže, výsledkem bude je koncernová VW bezpohlavní slátanina.

0/0
27.2.2014 14:38

J90a38n 81F77o88ř27t 8233471172231

Potom vás musím uvítat v nehistorických dobách, kde tomuto autu podle mě vzhledově sportovní šmrnc nechybí a nemusí to nutně splňovat ty zmíněné atributy. A když už jste u těch historických dob, tak Ford Model T se taky dělal v karoserii kupé - a to žádný sporťák nebyl. Ale musím říct že vaše obavy tak trochu sdílím, ačkoli bych se o odbyt takhle povedeného kousku nebál. A ještě by škodovce slušelo něco lehkých se zadním náhonem, ale to by určitě neklaplo.

0/0
27.2.2014 21:25

M71a66r24i36a80n 75K47a22r80a75b75a 4333881200952

Co je to zase za nereálný koncept..? Radeji napište, že na výběhový model Passatu CC - pak VW nalepí přední masku z OIII a nejak levne predela zadni cast, a dalsich x -let budou delat predrazenou radoby image octavii za minimalni naklady. Z uvedených tvaru je vice mene jasne, ze model nebude mit ambice konkurovat Passatu CC, a proto necekejme nic svetoborneho, a uz vubec ne supr cenu. Nerozumím proč by si nekdo mel kupovat auto, jenom proto ze na starou kastli nalepi skoda masku a vzadu udelaji prolisy na kufru. To uz muzou rovnou delat univerzalni auto, kde si zakaznik priplati jenom za vymenu znaku na kapote a volantu.;-O

+4/0
27.2.2014 14:27

M61a85r67t86i85n 15Z78e73l47e59n60ý 6701877782675

Jakoby kupé bez motoru... Rv

0/0
27.2.2014 12:51

K14a60r52e59l 56V60a73c15h26u32t 9523182879983

... čemu se divíte? ... Poslední dobou je to tu všechno (jen) JAKOBY...   ;-€

+1/0
27.2.2014 18:32

M16a66r48t70i81n 36Š41t54ě60p30á17n91e92k 3767763303151

Me se to libi. Mam k tomu vyhrady, ale celkove se mi to libi. Jenom je skoda, ze z toho v produkci vyleze zase neco uplne jineho:-P

+3/0
27.2.2014 12:50

F59r43a23n71t24i80š38e62k 45P86o80d51š64k43u96b90k74a 2401913227

Je to nuda. Ten designér už asi vystříkal všechny nápady a nyní jen vytahuje ze šuplíku zbytky, které nikdo nechtěl.

+2/−5
27.2.2014 12:30

T10o16m51á36š 58K10u31c52h64a66ř 3967381958271

Ještě to ani nevyjelo, a už to má nabouraný zadek..;-)

+6/−3
27.2.2014 12:16

T92o73m74á37š 91C85h19r17a46s49t60n13ý 2948869209111

Jo, tak nějak už měl vypadat Rapid. A co z toho vylezlo? Sterilní hnusný hybrid za cenu o třídu vyššího auta... ;-(

+7/0
27.2.2014 12:01

K28a45r84e18l 15V53a90c85h22u24t 9583852979773

Ale, ale... vysokej je až až !  ;-D

0/0
27.2.2014 18:33

T89o51m54á47š 49B32a25š46a48n15d12a 2912689122750

Hlavně by tomu neměli říkat kupé (coupe), když je to zřejmě pětidveřový liftback. Takové prznění zavedených termínů ať si strčí za klobouk. Kupé je odjakživa dvoudveřové auto se splývavou zádí.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%A9

Bohužel některé automobilky na zavedené označení typu karoserie kašlou a lidi jim to žerou.

+11/0
27.2.2014 11:56

D54a15n44i42e62l 48S60o53b87o22t49a 9829874246770

Coupé zní honosněji než sedan nebo liftback a automobilky díky tomu můžou nasadit vyšší cenu, protože takové auto je přece něco extra. Už tu bylo i Sport Utility Coupé, tak čekám, kdy někdo začne vyrábět třeba Sport Utility Cabriolet.

0/0
27.2.2014 12:34

L36e33o19š 67N58a18v57r57á46t86i85l 9803960785155

stejne jim to WOB vyrabet nedovoli;-D

0/0
27.2.2014 11:52

J22o83s87e20f 67V18a24l53a 9450383393973

moc neotrely design to teda neni, v zasade jenom upraveny Passat CC. Ale ten sam o sobe je hodne podarene auto

+2/0
27.2.2014 11:33

K66a35r10e49l 36V32a70c77h78u81t 9103532669953

No, tak teď k tomu Passatu CC přibude ještě Škoda Octa CC a pak taky ještě Seat Leon CC ;-) ... hlavně když se to bude prodávat, ne?! R^

0/0
27.2.2014 18:35

L57u96k54á75š 67Š63l74e81h98o64f93e76r 1563689225789

Pěkné R^

+3/−1
27.2.2014 11:28

S72t39a29n19i90s31l45a47v 58S57v35o10b36o39d82a 1443533706608

To jsou vždycky takový pěkný malůvky a nakonec vyjede z továrny hnusná fábie... Rv

+21/−1
27.2.2014 11:16

R26a97d68i70m 75K33a84l36a45s 2540596752121

Pravda, mě už ty obrázky spíše naštvou a přesně kvůli téhle zkušenosti.

Nakreslit hezké auto zase takový kumšt není, umění je ho vyrábět a výnosně prodávat...

+1/0
27.2.2014 12:51

J65a98n18a 70N34o56v15á35k60o17v27á 6197379733544

Hlavně když mají všechny studie minimálně 20 palcová kola.

0/0
27.2.2014 14:31

K68a81r59e33l 84V17a94c80h14u67t 9523852159943

To je přece jasný - čím větší, tím DRAŽŠÍ!  ;-) R^

0/0
27.2.2014 18:36

M10i91c98h80a33l 43P36a30v21l20á95t 9653343654899

Melo by to jezdit na drcene kosti ekofasos z Brusele a mit matne cernou barvu!

+6/−2
27.2.2014 11:06

V51i60l47é58m 39P66o62k93o35r90n93ý 2690287143132

Když dělali ten zadní prolis u značky, tak jim asi drobet zabral lis. No, aspoň to není stejný jako AUDI.

+4/0
27.2.2014 11:05

K80a70r98e40l 59V25a28c37h13u39t 9283472699493

No, tenhle prolis aspoň není jenom JAKO (nebo jakoby), ten je POŘÁDNÝ!  ;-)

0/0
27.2.2014 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.