- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...
K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...
Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.
Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.
Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.
Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.
Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)
Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...
Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...
Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled...