- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kvalitní to mediální masírka - co týden, to nějaký oslavný PR článeček na e-call!
Bodejť by ne, vždyť to zase bude trvalý byznys snů za miliardy pro všechny zúčastněné a tak se něco za PR utratit rozhodně vyplatí a v budoucnu 100x vrátí!
Nebýt však lid obecný ovce, nejjednodušší způsob kterak se s touto fičurou vypořádat, by bylo přestat třeba jen na půl roku v r. 2015 kupovat nová auta a ony by se už automobilky a i jednotlivé vlády postaraly o velmi rychlé zrušení tohoto nesmyslu ..
Každý kdo má dneska telefon je sledovaný, tak co řešíte. V autě to jenom posílí bezpečnost. A skvěle by se tím vybíralo mýtné. Problém je kdyby se změnil režim, třeba komunismus by se vrátil apod. Pak by se to zneužilo a nebyla by žádná svoboda, ale teď pohodička.
Prosil bych, aby novinář nepsal oslavné články a raději zjistil: Kolikrát nebyla havárie nahlášena vůbec. Kolikrát byla havárie nahlášena pozdě. Kolikrát přijeli záchranáři pozdě, přestože to věděli včas (např dopravní komplikace, povětrnostní podmínky). A ještě bych se rád zeptal, proč když hlásím nehodu tak se mne podrobně ptají JAKÁ to byla nehoda, kolik lidí je na místě atp. Takže to teď k havárii poletí pro jistotu vždy vrtulník?
BMW to montuje do svých vozů již zhruba 10 let a v SRN to funguje již dávno. Stačí si přečíst pořádně, jak to funguje.
Tísňové volání se sice spouští automaticky, ale manuálně ho může spustit také kterákoliv osoba ve vozidle. Stačí jen zmáčknout nenápadné tlačítko, třeba v případě, že dopravní nehodu jen zahlédnete a chcete zavolat záchranářům.
Systém je řešen tak, že během jízdy eviduje poslední 3 GPS polohy, které přepisuje, ale po celou tuto dobu je z pohledu komunikační sítě neaktivní a uvede se automaticky v činnost až v případě vzniku nehody. "Systém je konstruován jako pasivní, tedy že celou cestu "spí" a probudí se až po nárazu nebo manuální aktivaci,"
Zdroj: http://auto.idnes.cz/ecall-v-cesku-0c2-/automoto.aspx?c=A131002_145402_automoto_fdv
Běhemroku 2012 zemřelo při dopravních nehodách na silnicích po celé EU zhruba 28 000 lidí a 1,5 milionu utrpělo zranění.
To je strašné číslo.
To je překvapivě malé číslo. A k tomu je ještě nutné se ptát, kolik tento eCall_1984 systém lidí ochrání lépe, než dnes.
Aha, takže když se vzdám části svobody, dostanu částečné bezpečí... Nechte mě se zamyslet...
Tenhle clanek, prinejmensim velmi podobny, tu jiz byl nekolikrat. Asi se to jeste lidem dostatecne nelibi, tak se musi masirovat a vnucovat, ze bez toho uz neprezijem ani minutu. Teste se, velky bratr, ktereho si sami zaplatime a jeste budem muset radostne hykat.