- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a dotaci "zelená úsporám" a nalepit minimálně 10cm tlustou vatu
co solární kolektor na příhřev vody na střechu
Resi nesmysli, proc radeji nezatepli cele auto?? myslim si ze vrstva tak 1cm nejake peny by bohate stacila k tomu aby se v lete auto neprehrivalo a v zime se tolik neochlazovalo a mista na penu tam je dostatek
Zajímal by mě důvod, proč automobilky neřeší vytápění elektrik spíš nějakým přídavným nezávislým (nejlíp ekologickým lihovým) topením. Je přece lepší každou kWh z akumulátoru věnovat radši motoru, než jí zbůhdarma spálit v odporech.
tesla model S ma samozrejme tepelne cerpadlo (vzduch/vzduch) kombinovane s klimatizaci, takze to topeni neni zas tak energeticky narocne, doufam ze stejne to bude i tady
Opravte si jednotky. Kapacita akumulátoru asi nebude 22kW.
ale u čistě elektrického auta by to mohlo být taková hodnota. Podle mne se nejedná o klasickou baterii,ale baterii, která pohání auto a tam už musí být kapacita jiná
Když to má být jako pasivní dům, tak se to bude muset udělat trochu důsledněji. 1) Tepelná izolace interiéru - levné, lehké 2) Tepelně odrazivé (čiré) folie na skla - levné a lehké 3) Na klimatizaci nejdříve používat otevření okýnka - zadarmo 4) Nainstalovat jako topení/klimatizaci malé tepelné čerpadlo vzduch/vzduch, kapalinový okruh je relikt ze spalováků, je moc pomalý a je nesmysl vyrábět teplý vzduch, ohřát jím kapalinu, prohnat ji okruhem, ohřát jí vzduch - to by mohlo v konečném důsledku snížit náklady.
Az na ty okynka se da souhlasit. Otevreni okynek zvysuje odpor (ve vyssi rychlosti vyrazne), tudíz to neni zdarma.