Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ohmatal jsem koncept Škoda VisionC. Není to octavie, bude to superb

Šéfdesignér Škody Jozef Kabaň je génius jednoduché funkčnosti, která ohromí. Tohle auto bude hvězdou ženevského autosalonu, který se zítra otevírá. Odvážnému konceptu by to přitom slušelo i na silnici. A myslím, že ho tam také brzy potkáme. Jako nového superba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a79k20u47b 21K97u84b34a 5316943790577

Pěkné. Snad VW nebude tlačit na pokračovámí v jezevčíkovém rodokmenu.

0/0
5.3.2014 17:57

K58a85r27e93l 15F76a81i33t 1818623348672

Kdyby ty peníze dali radši někam na charitu.

0/−1
5.3.2014 8:14

D87a37n14i55e80l 56T68o39m63e61k 8419525668726

Profil - pěkný

Interiér - klasická Škoda, u mě OK

Přední maska - mně se moc nelíbí

Zadní - trochu lepší - asi lepší než aktuální Superb

0/0
4.3.2014 16:06


D56a17v46i19d 77H20y27š57p30l74e74r 2853593627855

R^ Že by konečně nechal WV pana Kabaně pracovat?

0/0
4.3.2014 15:26

P94e36t30r 54A51n58d82r92ý39s52e73k 9353491926957

Škodovka má krásné koncepty, blbé je, že žádný koncept nikdy nezačne sériově vyrábět, myslím si, že by byly ty jejich auta daleko atraktivnější, kdyby nespekulovali a prodávali to tak, jak to teď mají než po nějakých úpravách, které už budou jen k horšímu

0/0
4.3.2014 14:12

L54i74b36a 42R29u74s85n71á83k 2230504405171

Hezky, ale ty zadni partie panu Kabanovi nejak nejdou. Tady to vypada divne a o prolisu na kufru OIII a Rapidu ani nemluve :)

0/0
4.3.2014 14:01

O39t79a94k96a16r 52F68u35k20a 8961243231734

takže něco jako škoda tudor, jen snad nebude mít podobný osud

0/0
4.3.2014 13:19

R23a17d65o13v83a76n 63D34l29u10g58o26s42z 3206181638466

Typické C zadních lamp zůstává, ale divák si jej musí představit.

Ať se snažím jak se snažím, C při vši dobré vůli nevidím.

Je nasnadě, že do výroby půjde značně osekaná verze konceptu tak, jako v historií již mnohokráte.

0/0
4.3.2014 11:53

M40i11r28o75s63l59a57v 76Š29i96m34k70o 7435773222295

Moc se mi to líbí. Ten předek je fakt něco !

0/0
4.3.2014 11:29

J55i60ř78í 16K79o39v72a75ř81í19k 5790450794729

No já nevím, ten předek vypadá jak Audi TT.

0/0
4.3.2014 15:09

B41e59n 70P72a65v23k93a 1977593577181

:-/

0/0
4.3.2014 10:48

J36i64n79d39ř62i84c32h 46M96i86t59t38e57r 6661110373513

Design perfektni , ale 1.4 TSI ? Chtělo by to 6-8 válců a 250-350 koní.

0/0
4.3.2014 10:46

B92o53r79i21s 96S55y64k73o10r70a 4216977340

neboj, z toho vyrasties

+1/0
4.3.2014 10:53

J56i11n31d96ř53i74c91h 46M28i33t57t97e81r 6841810313223

Je mi 58 let ;-D. Mám BMW 650i 8 válec 367 k. Paráda. Nedávno jsem prodal motorku Suzuki Hayabusa 1300, 200 k a lituji toho. Koupím si jinou.

0/0
4.3.2014 11:46

B16o63r85i52s 14S15y77k95o38r18a 4256657620

no a to teraz neviem ci sa chvalis alebo stazujes. V 58 rokoch a mat keci 14 rocneho... hm...

+1/0
4.3.2014 11:48

J24i20n48d72ř39i57c17h 59M22i36t45t14e73r 6301310223253

Stěžuji si , že nemám tu motorku. A mám raději vykání, neznáme se, že ?

0/0
4.3.2014 12:01
Foto

K69a81m52i86l 63Ř56e22h80á52k 4959534115249

Chlapče neboj, vážně z toho vyrosteš(tedy doufej). To má pan Sykora pravdu.

0/0
4.3.2014 13:25

J65i76n80d64ř18i46c59h 18M55i33t23t61e93r 6371500473393

V 58 letech nevím, ale doufám že ne.

0/0
4.3.2014 13:28

O83t55a82k23a47r 42F23u75k60a 8621353901864

jaké z toho vyrastieš? když se furt srovnává se vzhledem supersportu, tak by k tomu měl patřit i odpovídající motor. ne že udělám vozítko dlouhé skoro 5 metrů a když otevřu přední kapotu, tak tam bude motůrek jak do sekačky, 3 turba a dost místa ještě pro 2 rezervy a golfové hole ;-D

0/0
4.3.2014 13:21

B61o63r58i97s 69S67y33k19o21r84a 4626167240

ale samozrejme.. nikto nehovori ze tam ma byt 1.2 htp. To je skor o tom ze extrem je extrem v kazdom pripade. 350 koni narvat do tejto skodovky - to by bolo k comu? spotreba potom aka? 12 litrov... urcena komu? sirokej verejnosti? To nema byt zavodny special pokial som dobre pochopil. Ked to ma byt auto na urovni trebars A4 tak si v pohode vystaci aj so 150 hp a uspokoji siroku klientelu. Nie 350 ako pise ten pan hore... nato su vyrobene ine auta.

0/0
4.3.2014 14:18

J57i38ř34í 69F29r71á43n22e21k 8966271112285

chapu-li spravne pozici Superbu v portfoliu Skodovky, ma to byt vlajkova lod, nikoliv auto urcene siroke verejnosti a v zadnem pripade alternativa pro A4. Takze pardon, 1.2 & 1.4 & 1.6 na auto co meri 5m je opravdu malo. A nejde o nejake reci "14ti leteho" - vykon a kroutak je treba, hodi se pri predjizdeni, hodi se pri zapojovani se do pruhu a v neposledni rade dela auto autem. Ano, jsou lidi, kteri hledi primarne na spotrebu, ale pro takove jsou urceny modely Rapid greenline apod. V dnesni dobe neni problem mit k dispozici 350 koni jak zminujes/te vyse, pri zachovani spotreby do 8l/100km. Viz BMW m555d.

0/0
5.3.2014 9:47

J43i66ř88í 57S83v33o26b67o71d59a 3139947666

A není to málo, Jindro ?

0/0
4.3.2014 10:56

J81i23n30d72ř70i30c16h 32M84i83t50t90e43r 6631560743503

Na závodění málo, na dynamickou jízdu po silnicích dost. Jinak proti gustu žádný dišputát. Chápu lidi co si koupí slabší motorizaci a jezdí na spotřebu, ale já mám radši výkon. Uvítal bych širší paletu motorů, ať si vyberou všichni.

+1/0
4.3.2014 11:52

V65í40t 96P50a34v65l29i63š 3101389880561

Poslední škodovky jsou krásné navenek, aspoň pro mne, ale naprosto odpudivé pod kapotou.

+1/0
4.3.2014 6:14

M85i78c31h73a61l 88P30a90v47l36á96t 9933953584829

Mate neco proti dvoulitrovemu EA888? Co presne?

0/0
4.3.2014 9:03

V47í65t 49P69a69v92l30i92š 3721979250571

Jo mám, všechno, turbo, pouze v O3 RS a Superbu, v RS navíc bzučák :D :D, protože to zní přišerně. Mám raději charakter atmosféry, například 2,0i a 2,5i v Mazdě 6, by byla má volba a vyšlo by mě levněji pořízení i provoz.

0/0
4.3.2014 16:00

M56i10c18h69a90l 26F75i97n15s29t27e80r73l36e 7829120383428

Hm

0/0
4.3.2014 1:57
Foto

D12a54n 74R82u80b97í60n 5688297622647

Nj a seriova verze na 14" kolach s plechama a s osekanym dyzajnem bude spise podibna Skode Rapid z 80. let! Jdete s konceptama do haje paklize tohle nesjede z linky!

+1/−4
3.3.2014 23:46

R84o57b74e45r41t 72B89o39u66k15a76l 4294595760

Koukam vy rozumite vsemu ;-) Fotbal,auta....;-D

+2/−1
4.3.2014 4:24

J28i47ř68í 94S42t20e28j64s39k94a69l 8812729288203

Skvělé! To si koupím.

0/−1
3.3.2014 23:31

J19o32z96e22f 43H29r70i51c45i41š63i91n 4723700370356

Já to říkal že octavia cc je blbost a poprvé se tu setkávám s doměnkou, kterou jsem měl také, že vision c je superb. proč ne, líbí se mi?

0/0
3.3.2014 23:08

L34u25k15á62š 59C90h72l86á52d45e30k 7283789749593

Jozef Kabaň je borec

+13/0
3.3.2014 22:39

K98a71r28e57l 81V79a17c26h57u56t 9943332629783

Mně se líbí, že až Slovákovi Jozefovi se podařilo, aby byl Čech mohl být na Škodovku hrdý! ;-)

+1/−1
4.3.2014 8:09

J27a55k92u12b 69F45e65i67f65a60r 7279599196689

To je věc vkusu každého soudruha. Mě se to nelíbí.

0/0
4.3.2014 10:57

J96a98n 51P72e69k80a 5633303533

Moc hezký. Bohužel jen koncept...

+11/−1
3.3.2014 21:36

J23a54n 55Č27e98r57n16ý 8630670194181

Bude to Superb s patřičným ohoblováním do sériové produkce. To říkají ve Škodovce všichni, kdo ví, co se vaří, už dlouho. Je prý se na co těšit. Ale to se říká a produkční verzi ještě z nás smrtelníků nikdo neviděl. Tak se nechme překvapit :) Pravda je, že v koncernu ve výsledku záleží na víc věcech, například u současné generace Octavie byl poměrně významný zásah od Audi, aby Oktávka nebyla "příliš" sexy. Proč? A pro ty, co by se tomu chtěli smát - navrhnout pěkné auto ve Škodě není problém. Kabaň dělal Veyron, mohl by designovat novou A5, kdyby se to v koncernu usneslo, takže je to jenom o obchodní politice a "pozicování brandu". A Škoda je pořád o úroveň níž než Audi, i když vývojový tým má možnost stavět na stejné platformě.

+17/0
3.3.2014 21:15

M34i89c37h26a19l 39Š93e41v15č67í40k 8323696474

Je to přesně tak, Škoda je prostě v pozici, kdy má vyrábět tuctová auta, která neurazí ani nenadchnou. Tak to bohužel je.

+9/0
3.3.2014 21:24

J28a57n 14Č32e62r81n24ý 8960110784561

Ale ne tak úplně. Škoda má určitě možnost expandovat do segmentu cenově dostupnějších atraktivních aut, což byla, jak koncern doufal, pozice Seatu, ale ti si s ní tak dobře neporadili. VW by nebyl úplně proti, kdyby měl tento segment obsazený nějakou pevnou a dynamickou značkou. Což při vší úctě Seat není. Jenomže v současnosti Škoda nemá žádnou odpovídající modelovou řadu, která by tuto funkci mohla plnit, a ani sama značka ten "brand" zkrátka nemá. I když by mohla, protože historicky měla značka Škoda (a hlavně L&K) plné skříně sportovních trofejí už v době, kdy byl první Volkswagen teprve na rýsovacím prkně.

0/0
3.3.2014 22:33

M24i27r66o19s58l95a58v 49Š11i44m17k71o 7355633392865

S těmi plnými skříněmi trofejí opatrně. Zas tak moc toho nebylo a většinou byly z méně významných závodů. Vytrvalostní, týmové závody a soutěže. Tehdejším předprvoválečným populárním závodům do vrchu a Grand Prix vládly jiní. No, to ano VW nexistoval, z koncernu akorát Audi, které vyrábělo lidová vozítka.

0/0
4.3.2014 10:16

D31a24n84i82e31l 85K79r79o98n11e40r 7144374926367

Tak Veyron zrovna neni zadny krasavec...

+7/0
3.3.2014 21:37

M87i57l69a93n 22L36i31n56h70a80r82t 8674126217856

No...koukám, že jste opravdu "odborník "...;-D

+2/−5
3.3.2014 22:39

D78a68n33i93e92l 82K25r95o34n38e47r 7864204576657

...o nic mensi nez vy...

0/0
3.3.2014 22:52

J54a21n 18F17o28ř23t 8653681272601

Veyron fakt neni pěknej.

+1/0
3.3.2014 23:05

P98a67v24e12l 48K27u76r68f22ü32r71s80t 3438103535719

no, úplně zle to nevypadá, ale stejně si nemůžu pomoct a ty hrany mi na nových škodovkách nesedí..

+2/−3
3.3.2014 21:14

J60a44n 65N73o49v21á98k 6154364

Toto snění mi přijde taaak zbytečné. Ani bych se nedivil, když by to samé ukazovali ve Španělsku se značkou Seat. ... Jako by říkali: "Namlsejte se, a ciťte se ve vašich popelnicích jako páni."

VW musí být vždy minimálně o krok napřed, tak že toto se vyrábět nebude. A jelikož nebude, je to jen snění - a to znám hezčí snové studie.

+2/−1
3.3.2014 21:08

J70o58z94e92f 71H23r10i15c43i92š25i11n 4933850200706

Ten koncept nevypadá nereálně. Menší kola, kliky, a šedivá metalíza, možná civilnější přední avětla a seriový model je tu. Já tam vidím, hlavně vzádu asijské črty co by odpovídalo chuti čínských zákazníků.

A že VW má být napřed?

VW má v portfoliu značek svou pozici a Škoda také. A koncern chce aby každá značka hájila tu svou roli co nejlépe.

Co je to za malomyslná myšlenka že v biznysu budu chtít vyrábět "popelnice" jen abych neuškodil jedné značce.

0/0
4.3.2014 6:35

J27a96n 34N93o72v77á18k 6634554

Tak jsou to asi maloměšťáci...

0/0
4.3.2014 7:43

C61y30r13i52l 20P86a67v18e75l77k67a 4806752508195

To je ten samý génius, co udělal Rapida? A když ty geniální tvary lidi nekuovali, a zkrátili ho, tak ti samí novináře, kteří Kabaně před tím adorovali najednou psali, že krátkej Rapid je hezčí atd. Ach ta šílená povrchnost! Škodovka dá redaktorovi sáhnout na prototyp a no se z toho udělá i kdyby ta za to nestálo.

+5/−3
3.3.2014 20:57

P70a74v10e16l 37K70u66r58f54ü13r31s24t 3738213625919

..s tím rapidem byl myslím problém jinde..trefili se s ním doprostřed mezi dva jiné typy, a lidi koupili buď levnější fábku nebo si připlatili za oktávku..rapid je takovej něco mezi

0/0
3.3.2014 21:12

C50y40r46i19l 91P95a62v32e15l56k91a 4286182518885

To sice ano, ale dost to sleduji a co jsem předtím uvedl, je pravda. Stačí si prohledat archivy.

+2/0
3.3.2014 21:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.