Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ohmatal jsem koncept Škoda VisionC. Není to octavie, bude to superb

Šéfdesignér Škody Jozef Kabaň je génius jednoduché funkčnosti, která ohromí. Tohle auto bude hvězdou ženevského autosalonu, který se zítra otevírá. Odvážnému konceptu by to přitom slušelo i na silnici. A myslím, že ho tam také brzy potkáme. Jako nového superba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a38k20u45b 66K91u11b70a 5976133680637

Pěkné. Snad VW nebude tlačit na pokračovámí v jezevčíkovém rodokmenu.

0/0
5.3.2014 17:57

K80a84r93e24l 65F87a35i35t 1398803598322

Kdyby ty peníze dali radši někam na charitu.

0/−1
5.3.2014 8:14

D55a37n12i43e52l 69T17o64m40e64k 8159785918166

Profil - pěkný

Interiér - klasická Škoda, u mě OK

Přední maska - mně se moc nelíbí

Zadní - trochu lepší - asi lepší než aktuální Superb

0/0
4.3.2014 16:06

D90a81v42i24d 33H21y96š11p94l63e59r 2443783427615

R^ Že by konečně nechal WV pana Kabaně pracovat?

0/0
4.3.2014 15:26

P28e27t93r 77A87n88d38r89ý66s27e37k 9943131336267

Škodovka má krásné koncepty, blbé je, že žádný koncept nikdy nezačne sériově vyrábět, myslím si, že by byly ty jejich auta daleko atraktivnější, kdyby nespekulovali a prodávali to tak, jak to teď mají než po nějakých úpravách, které už budou jen k horšímu

0/0
4.3.2014 14:12

L79i24b32a 59R96u52s91n25á56k 2480344545421

Hezky, ale ty zadni partie panu Kabanovi nejak nejdou. Tady to vypada divne a o prolisu na kufru OIII a Rapidu ani nemluve :)

0/0
4.3.2014 14:01

O47t82a17k89a74r 13F22u46k20a 8101133261624

takže něco jako škoda tudor, jen snad nebude mít podobný osud

0/0
4.3.2014 13:19

R91a75d95o94v25a93n 77D77l82u45g21o29s45z 3186351128476

Typické C zadních lamp zůstává, ale divák si jej musí představit.

Ať se snažím jak se snažím, C při vši dobré vůli nevidím.

Je nasnadě, že do výroby půjde značně osekaná verze konceptu tak, jako v historií již mnohokráte.

0/0
4.3.2014 11:53

M39i63r44o95s51l83a20v 47Š30i10m21k79o 7685243282425

Moc se mi to líbí. Ten předek je fakt něco !

0/0
4.3.2014 11:29

J43i60ř26í 28K60o32v39a76ř63í64k 5470940694389

No já nevím, ten předek vypadá jak Audi TT.

0/0
4.3.2014 15:09

B93e85n 43P72a69v49k80a 1667493917851

:-/

0/0
4.3.2014 10:48

J57i93n92d65ř96i23c30h 92M86i11t56t18e82r 6851160333673

Design perfektni , ale 1.4 TSI ? Chtělo by to 6-8 válců a 250-350 koní.

0/0
4.3.2014 10:46

B41o86r45i24s 76S91y15k34o45r95a 4536787600

neboj, z toho vyrasties

+1/0
4.3.2014 10:53

J76i21n34d42ř12i37c46h 20M66i50t26t12e82r 6371470763603

Je mi 58 let ;-D. Mám BMW 650i 8 válec 367 k. Paráda. Nedávno jsem prodal motorku Suzuki Hayabusa 1300, 200 k a lituji toho. Koupím si jinou.

0/0
4.3.2014 11:46

B85o63r25i23s 35S62y55k70o80r12a 4876417610

no a to teraz neviem ci sa chvalis alebo stazujes. V 58 rokoch a mat keci 14 rocneho... hm...

+1/0
4.3.2014 11:48

J26i76n23d36ř33i45c83h 49M83i77t86t56e74r 6461290213933

Stěžuji si , že nemám tu motorku. A mám raději vykání, neznáme se, že ?

0/0
4.3.2014 12:01
Foto

K64a67m56i84l 20Ř89e62h46á51k 4579784715319

Chlapče neboj, vážně z toho vyrosteš(tedy doufej). To má pan Sykora pravdu.

0/0
4.3.2014 13:25

J35i57n77d14ř33i48c88h 56M13i11t92t20e11r 6841380653603

V 58 letech nevím, ale doufám že ne.

0/0
4.3.2014 13:28

O26t35a58k85a47r 30F84u75k16a 8861593881814

jaké z toho vyrastieš? když se furt srovnává se vzhledem supersportu, tak by k tomu měl patřit i odpovídající motor. ne že udělám vozítko dlouhé skoro 5 metrů a když otevřu přední kapotu, tak tam bude motůrek jak do sekačky, 3 turba a dost místa ještě pro 2 rezervy a golfové hole ;-D

0/0
4.3.2014 13:21

B86o15r77i62s 52S38y78k69o22r79a 4326477600

ale samozrejme.. nikto nehovori ze tam ma byt 1.2 htp. To je skor o tom ze extrem je extrem v kazdom pripade. 350 koni narvat do tejto skodovky - to by bolo k comu? spotreba potom aka? 12 litrov... urcena komu? sirokej verejnosti? To nema byt zavodny special pokial som dobre pochopil. Ked to ma byt auto na urovni trebars A4 tak si v pohode vystaci aj so 150 hp a uspokoji siroku klientelu. Nie 350 ako pise ten pan hore... nato su vyrobene ine auta.

0/0
4.3.2014 14:18

J65i62ř74í 18F14r34á80n90e41k 8526221442865

chapu-li spravne pozici Superbu v portfoliu Skodovky, ma to byt vlajkova lod, nikoliv auto urcene siroke verejnosti a v zadnem pripade alternativa pro A4. Takze pardon, 1.2 & 1.4 & 1.6 na auto co meri 5m je opravdu malo. A nejde o nejake reci "14ti leteho" - vykon a kroutak je treba, hodi se pri predjizdeni, hodi se pri zapojovani se do pruhu a v neposledni rade dela auto autem. Ano, jsou lidi, kteri hledi primarne na spotrebu, ale pro takove jsou urceny modely Rapid greenline apod. V dnesni dobe neni problem mit k dispozici 350 koni jak zminujes/te vyse, pri zachovani spotreby do 8l/100km. Viz BMW m555d.

0/0
5.3.2014 9:47

J92i38ř27í 61S38v66o30b24o87d41a 3489417986

A není to málo, Jindro ?

0/0
4.3.2014 10:56

J86i89n13d54ř36i48c85h 63M31i11t96t81e35r 6181890543613

Na závodění málo, na dynamickou jízdu po silnicích dost. Jinak proti gustu žádný dišputát. Chápu lidi co si koupí slabší motorizaci a jezdí na spotřebu, ale já mám radši výkon. Uvítal bych širší paletu motorů, ať si vyberou všichni.

+1/0
4.3.2014 11:52

V64í27t 65P11a84v40l94i28š 3931799400511

Poslední škodovky jsou krásné navenek, aspoň pro mne, ale naprosto odpudivé pod kapotou.

+1/0
4.3.2014 6:14

M74i42c69h71a34l 92P10a38v96l85á94t 9103723714369

Mate neco proti dvoulitrovemu EA888? Co presne?

0/0
4.3.2014 9:03

V30í78t 12P58a39v68l35i76š 3301759970121

Jo mám, všechno, turbo, pouze v O3 RS a Superbu, v RS navíc bzučák :D :D, protože to zní přišerně. Mám raději charakter atmosféry, například 2,0i a 2,5i v Mazdě 6, by byla má volba a vyšlo by mě levněji pořízení i provoz.

0/0
4.3.2014 16:00

M59i18c36h41a68l 55F22i55n68s37t20e11r24l89e 7269640783328

Hm

0/0
4.3.2014 1:57

D64a37n 22R14u74b49í90n 5308107822497

Nj a seriova verze na 14" kolach s plechama a s osekanym dyzajnem bude spise podibna Skode Rapid z 80. let! Jdete s konceptama do haje paklize tohle nesjede z linky!

+1/−4
3.3.2014 23:46
Foto

R64o48b95e35r90t 50B29o70u53k36a53l 4604265670

Koukam vy rozumite vsemu ;-) Fotbal,auta....;-D

+2/−1
4.3.2014 4:24

J91i68ř11í 44S49t51e70j96s97k20a70l 8882559438853

Skvělé! To si koupím.

0/−1
3.3.2014 23:31

J50o47z55e39f 16H13r87i23c75i33š49i95n 4923340940206

Já to říkal že octavia cc je blbost a poprvé se tu setkávám s doměnkou, kterou jsem měl také, že vision c je superb. proč ne, líbí se mi?

0/0
3.3.2014 23:08

L75u95k45á81š 80C89h85l59á40d77e67k 7503849639113

Jozef Kabaň je borec

+13/0
3.3.2014 22:39

K94a85r83e12l 88V97a31c20h63u14t 9543352219103

Mně se líbí, že až Slovákovi Jozefovi se podařilo, aby byl Čech mohl být na Škodovku hrdý! ;-)

+1/−1
4.3.2014 8:09

J54a76k72u12b 98F94e92i19f61a15r 7609619946979

To je věc vkusu každého soudruha. Mě se to nelíbí.

0/0
4.3.2014 10:57

J37a45n 47P37e21k31a 5533203183

Moc hezký. Bohužel jen koncept...

+11/−1
3.3.2014 21:36

J31a16n 22Č54e84r80n76ý 8360630734591

Bude to Superb s patřičným ohoblováním do sériové produkce. To říkají ve Škodovce všichni, kdo ví, co se vaří, už dlouho. Je prý se na co těšit. Ale to se říká a produkční verzi ještě z nás smrtelníků nikdo neviděl. Tak se nechme překvapit :) Pravda je, že v koncernu ve výsledku záleží na víc věcech, například u současné generace Octavie byl poměrně významný zásah od Audi, aby Oktávka nebyla "příliš" sexy. Proč? A pro ty, co by se tomu chtěli smát - navrhnout pěkné auto ve Škodě není problém. Kabaň dělal Veyron, mohl by designovat novou A5, kdyby se to v koncernu usneslo, takže je to jenom o obchodní politice a "pozicování brandu". A Škoda je pořád o úroveň níž než Audi, i když vývojový tým má možnost stavět na stejné platformě.

+17/0
3.3.2014 21:15

M84i11c93h47a85l 68Š17e84v33č78í51k 8363126324

Je to přesně tak, Škoda je prostě v pozici, kdy má vyrábět tuctová auta, která neurazí ani nenadchnou. Tak to bohužel je.

+9/0
3.3.2014 21:24

J82a28n 66Č26e23r88n55ý 8440680504941

Ale ne tak úplně. Škoda má určitě možnost expandovat do segmentu cenově dostupnějších atraktivních aut, což byla, jak koncern doufal, pozice Seatu, ale ti si s ní tak dobře neporadili. VW by nebyl úplně proti, kdyby měl tento segment obsazený nějakou pevnou a dynamickou značkou. Což při vší úctě Seat není. Jenomže v současnosti Škoda nemá žádnou odpovídající modelovou řadu, která by tuto funkci mohla plnit, a ani sama značka ten "brand" zkrátka nemá. I když by mohla, protože historicky měla značka Škoda (a hlavně L&K) plné skříně sportovních trofejí už v době, kdy byl první Volkswagen teprve na rýsovacím prkně.

0/0
3.3.2014 22:33

M86i49r17o37s83l78a95v 86Š45i23m36k50o 7985513512235

S těmi plnými skříněmi trofejí opatrně. Zas tak moc toho nebylo a většinou byly z méně významných závodů. Vytrvalostní, týmové závody a soutěže. Tehdejším předprvoválečným populárním závodům do vrchu a Grand Prix vládly jiní. No, to ano VW nexistoval, z koncernu akorát Audi, které vyrábělo lidová vozítka.

0/0
4.3.2014 10:16

D68a86n38i79e78l 19K32r12o62n20e19r 7504844146507

Tak Veyron zrovna neni zadny krasavec...

+7/0
3.3.2014 21:37

M41i53l52a98n 28L98i56n48h10a54r49t 8664186567776

No...koukám, že jste opravdu "odborník "...;-D

+2/−5
3.3.2014 22:39

D66a73n70i75e86l 56K39r69o25n76e27r 7154744736687

...o nic mensi nez vy...

0/0
3.3.2014 22:52

J55a11n 40F71o93ř95t 8563521332231

Veyron fakt neni pěknej.

+1/0
3.3.2014 23:05

P21a47v38e35l 38K52u23r55f83ü53r45s78t 3198273925129

no, úplně zle to nevypadá, ale stejně si nemůžu pomoct a ty hrany mi na nových škodovkách nesedí..

+2/−3
3.3.2014 21:14

J82a36n 31N11o93v81á74k 6404974

Toto snění mi přijde taaak zbytečné. Ani bych se nedivil, když by to samé ukazovali ve Španělsku se značkou Seat. ... Jako by říkali: "Namlsejte se, a ciťte se ve vašich popelnicích jako páni."

VW musí být vždy minimálně o krok napřed, tak že toto se vyrábět nebude. A jelikož nebude, je to jen snění - a to znám hezčí snové studie.

+2/−1
3.3.2014 21:08

J48o36z46e62f 80H19r30i47c61i75š19i10n 4443850340146

Ten koncept nevypadá nereálně. Menší kola, kliky, a šedivá metalíza, možná civilnější přední avětla a seriový model je tu. Já tam vidím, hlavně vzádu asijské črty co by odpovídalo chuti čínských zákazníků.

A že VW má být napřed?

VW má v portfoliu značek svou pozici a Škoda také. A koncern chce aby každá značka hájila tu svou roli co nejlépe.

Co je to za malomyslná myšlenka že v biznysu budu chtít vyrábět "popelnice" jen abych neuškodil jedné značce.

0/0
4.3.2014 6:35

J59a89n 29N33o76v91á23k 6784914

Tak jsou to asi maloměšťáci...

0/0
4.3.2014 7:43

C22y30r30i32l 29P38a71v96e36l89k26a 4756922138435

To je ten samý génius, co udělal Rapida? A když ty geniální tvary lidi nekuovali, a zkrátili ho, tak ti samí novináře, kteří Kabaně před tím adorovali najednou psali, že krátkej Rapid je hezčí atd. Ach ta šílená povrchnost! Škodovka dá redaktorovi sáhnout na prototyp a no se z toho udělá i kdyby ta za to nestálo.

+5/−3
3.3.2014 20:57

P24a40v56e51l 82K11u48r49f96ü95r43s90t 3548173315559

..s tím rapidem byl myslím problém jinde..trefili se s ním doprostřed mezi dva jiné typy, a lidi koupili buď levnější fábku nebo si připlatili za oktávku..rapid je takovej něco mezi

0/0
3.3.2014 21:12

C22y67r70i67l 88P10a25v41e46l47k12a 4186952188375

To sice ano, ale dost to sleduji a co jsem předtím uvedl, je pravda. Stačí si prohledat archivy.

+2/0
3.3.2014 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.