Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ohmatal jsem koncept Škoda VisionC. Není to octavie, bude to superb

Šéfdesignér Škody Jozef Kabaň je génius jednoduché funkčnosti, která ohromí. Tohle auto bude hvězdou ženevského autosalonu, který se zítra otevírá. Odvážnému konceptu by to přitom slušelo i na silnici. A myslím, že ho tam také brzy potkáme. Jako nového superba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a92k58u10b 54K54u97b66a 5766513520327

Pěkné. Snad VW nebude tlačit na pokračovámí v jezevčíkovém rodokmenu.

0/0
5.3.2014 17:57

K65a40r17e59l 70F77a11i91t 1338263518342

Kdyby ty peníze dali radši někam na charitu.

0/−1
5.3.2014 8:14

D64a62n80i35e45l 25T81o87m47e76k 8569655318316

Profil - pěkný

Interiér - klasická Škoda, u mě OK

Přední maska - mně se moc nelíbí

Zadní - trochu lepší - asi lepší než aktuální Superb

0/0
4.3.2014 16:06

D70a21v64i13d 43H76y39š56p32l75e37r 2753483527885

R^ Že by konečně nechal WV pana Kabaně pracovat?

0/0
4.3.2014 15:26

P18e82t44r 68A42n57d29r89ý45s85e51k 9153361496777

Škodovka má krásné koncepty, blbé je, že žádný koncept nikdy nezačne sériově vyrábět, myslím si, že by byly ty jejich auta daleko atraktivnější, kdyby nespekulovali a prodávali to tak, jak to teď mají než po nějakých úpravách, které už budou jen k horšímu

0/0
4.3.2014 14:12

L91i39b13a 14R56u79s30n21á61k 2480904875321

Hezky, ale ty zadni partie panu Kabanovi nejak nejdou. Tady to vypada divne a o prolisu na kufru OIII a Rapidu ani nemluve :)

0/0
4.3.2014 14:01

O34t12a69k86a16r 49F94u87k47a 8811853611384

takže něco jako škoda tudor, jen snad nebude mít podobný osud

0/0
4.3.2014 13:19

R63a44d23o97v89a87n 50D94l35u59g82o18s48z 3836611128236

Typické C zadních lamp zůstává, ale divák si jej musí představit.

Ať se snažím jak se snažím, C při vši dobré vůli nevidím.

Je nasnadě, že do výroby půjde značně osekaná verze konceptu tak, jako v historií již mnohokráte.

0/0
4.3.2014 11:53

M56i79r19o38s11l23a61v 49Š45i48m43k38o 7965503642325

Moc se mi to líbí. Ten předek je fakt něco !

0/0
4.3.2014 11:29

J70i27ř91í 57K26o34v92a96ř44í82k 5160430374329

No já nevím, ten předek vypadá jak Audi TT.

0/0
4.3.2014 15:09

B40e55n 14P85a78v71k14a 1577533157221

:-/

0/0
4.3.2014 10:48

J84i38n48d14ř55i91c31h 85M66i83t61t90e83r 6311970633843

Design perfektni , ale 1.4 TSI ? Chtělo by to 6-8 válců a 250-350 koní.

0/0
4.3.2014 10:46

B45o13r78i77s 42S12y21k20o96r50a 4466787520

neboj, z toho vyrasties

+1/0
4.3.2014 10:53

J97i23n43d14ř21i21c18h 68M94i77t59t51e15r 6451720713523

Je mi 58 let ;-D. Mám BMW 650i 8 válec 367 k. Paráda. Nedávno jsem prodal motorku Suzuki Hayabusa 1300, 200 k a lituji toho. Koupím si jinou.

0/0
4.3.2014 11:46

B94o93r49i15s 93S67y69k19o16r59a 4166127440

no a to teraz neviem ci sa chvalis alebo stazujes. V 58 rokoch a mat keci 14 rocneho... hm...

+1/0
4.3.2014 11:48

J80i34n45d30ř15i19c91h 70M86i93t52t73e37r 6441820103813

Stěžuji si , že nemám tu motorku. A mám raději vykání, neznáme se, že ?

0/0
4.3.2014 12:01
Foto

K59a15m73i33l 78Ř92e83h57á57k 4179494465509

Chlapče neboj, vážně z toho vyrosteš(tedy doufej). To má pan Sykora pravdu.

0/0
4.3.2014 13:25

J12i12n18d88ř74i25c69h 80M10i52t66t43e12r 6331610213513

V 58 letech nevím, ale doufám že ne.

0/0
4.3.2014 13:28

O93t42a74k32a59r 33F52u38k16a 8101653361304

jaké z toho vyrastieš? když se furt srovnává se vzhledem supersportu, tak by k tomu měl patřit i odpovídající motor. ne že udělám vozítko dlouhé skoro 5 metrů a když otevřu přední kapotu, tak tam bude motůrek jak do sekačky, 3 turba a dost místa ještě pro 2 rezervy a golfové hole ;-D

0/0
4.3.2014 13:21

B61o43r63i47s 56S11y70k35o35r92a 4346657890

ale samozrejme.. nikto nehovori ze tam ma byt 1.2 htp. To je skor o tom ze extrem je extrem v kazdom pripade. 350 koni narvat do tejto skodovky - to by bolo k comu? spotreba potom aka? 12 litrov... urcena komu? sirokej verejnosti? To nema byt zavodny special pokial som dobre pochopil. Ked to ma byt auto na urovni trebars A4 tak si v pohode vystaci aj so 150 hp a uspokoji siroku klientelu. Nie 350 ako pise ten pan hore... nato su vyrobene ine auta.

0/0
4.3.2014 14:18

J34i73ř80í 22F59r80á33n94e94k 8966521172375

chapu-li spravne pozici Superbu v portfoliu Skodovky, ma to byt vlajkova lod, nikoliv auto urcene siroke verejnosti a v zadnem pripade alternativa pro A4. Takze pardon, 1.2 & 1.4 & 1.6 na auto co meri 5m je opravdu malo. A nejde o nejake reci "14ti leteho" - vykon a kroutak je treba, hodi se pri predjizdeni, hodi se pri zapojovani se do pruhu a v neposledni rade dela auto autem. Ano, jsou lidi, kteri hledi primarne na spotrebu, ale pro takove jsou urceny modely Rapid greenline apod. V dnesni dobe neni problem mit k dispozici 350 koni jak zminujes/te vyse, pri zachovani spotreby do 8l/100km. Viz BMW m555d.

0/0
5.3.2014 9:47

J78i57ř65í 32S86v62o80b43o25d45a 3819687686

A není to málo, Jindro ?

0/0
4.3.2014 10:56

J24i63n49d32ř17i48c38h 35M67i61t14t42e28r 6531750493373

Na závodění málo, na dynamickou jízdu po silnicích dost. Jinak proti gustu žádný dišputát. Chápu lidi co si koupí slabší motorizaci a jezdí na spotřebu, ale já mám radši výkon. Uvítal bych širší paletu motorů, ať si vyberou všichni.

+1/0
4.3.2014 11:52

V47í67t 49P14a92v43l55i76š 3371119780361

Poslední škodovky jsou krásné navenek, aspoň pro mne, ale naprosto odpudivé pod kapotou.

+1/0
4.3.2014 6:14

M52i40c64h76a77l 21P64a80v41l56á29t 9103883494329

Mate neco proti dvoulitrovemu EA888? Co presne?

0/0
4.3.2014 9:03

V97í69t 82P30a61v88l48i94š 3531319110731

Jo mám, všechno, turbo, pouze v O3 RS a Superbu, v RS navíc bzučák :D :D, protože to zní přišerně. Mám raději charakter atmosféry, například 2,0i a 2,5i v Mazdě 6, by byla má volba a vyšlo by mě levněji pořízení i provoz.

0/0
4.3.2014 16:00

M58i56c88h60a70l 11F33i87n35s60t12e62r76l97e 7389720653368

Hm

0/0
4.3.2014 1:57
Foto

D92a84n 91R54u16b54í39n 5408947162907

Nj a seriova verze na 14" kolach s plechama a s osekanym dyzajnem bude spise podibna Skode Rapid z 80. let! Jdete s konceptama do haje paklize tohle nesjede z linky!

+1/−4
3.3.2014 23:46

R50o26b80e33r89t 63B17o81u10k39a48l 4274485970

Koukam vy rozumite vsemu ;-) Fotbal,auta....;-D

+2/−1
4.3.2014 4:24

J19i44ř32í 28S97t22e50j65s80k64a73l 8802739638443

Skvělé! To si koupím.

0/−1
3.3.2014 23:31

J54o26z70e92f 92H29r68i61c46i94š73i48n 4183580530916

Já to říkal že octavia cc je blbost a poprvé se tu setkávám s doměnkou, kterou jsem měl také, že vision c je superb. proč ne, líbí se mi?

0/0
3.3.2014 23:08

L54u53k36á67š 56C30h94l72á86d92e38k 7743259529343

Jozef Kabaň je borec

+13/0
3.3.2014 22:39

K88a36r18e46l 94V93a11c76h15u25t 9253622669603

Mně se líbí, že až Slovákovi Jozefovi se podařilo, aby byl Čech mohl být na Škodovku hrdý! ;-)

+1/−1
4.3.2014 8:09

J26a76k27u71b 16F29e87i28f20a17r 7869689506969

To je věc vkusu každého soudruha. Mě se to nelíbí.

0/0
4.3.2014 10:57

J29a41n 75P33e70k79a 5313233293

Moc hezký. Bohužel jen koncept...

+11/−1
3.3.2014 21:36

J32a45n 55Č59e58r35n89ý 8500140794191

Bude to Superb s patřičným ohoblováním do sériové produkce. To říkají ve Škodovce všichni, kdo ví, co se vaří, už dlouho. Je prý se na co těšit. Ale to se říká a produkční verzi ještě z nás smrtelníků nikdo neviděl. Tak se nechme překvapit :) Pravda je, že v koncernu ve výsledku záleží na víc věcech, například u současné generace Octavie byl poměrně významný zásah od Audi, aby Oktávka nebyla "příliš" sexy. Proč? A pro ty, co by se tomu chtěli smát - navrhnout pěkné auto ve Škodě není problém. Kabaň dělal Veyron, mohl by designovat novou A5, kdyby se to v koncernu usneslo, takže je to jenom o obchodní politice a "pozicování brandu". A Škoda je pořád o úroveň níž než Audi, i když vývojový tým má možnost stavět na stejné platformě.

+17/0
3.3.2014 21:15

M30i41c21h97a96l 79Š28e68v47č89í36k 8863176414

Je to přesně tak, Škoda je prostě v pozici, kdy má vyrábět tuctová auta, která neurazí ani nenadchnou. Tak to bohužel je.

+9/0
3.3.2014 21:24

J36a18n 95Č83e86r42n89ý 8460540134521

Ale ne tak úplně. Škoda má určitě možnost expandovat do segmentu cenově dostupnějších atraktivních aut, což byla, jak koncern doufal, pozice Seatu, ale ti si s ní tak dobře neporadili. VW by nebyl úplně proti, kdyby měl tento segment obsazený nějakou pevnou a dynamickou značkou. Což při vší úctě Seat není. Jenomže v současnosti Škoda nemá žádnou odpovídající modelovou řadu, která by tuto funkci mohla plnit, a ani sama značka ten "brand" zkrátka nemá. I když by mohla, protože historicky měla značka Škoda (a hlavně L&K) plné skříně sportovních trofejí už v době, kdy byl první Volkswagen teprve na rýsovacím prkně.

0/0
3.3.2014 22:33

M83i83r42o67s60l81a95v 28Š45i26m19k20o 7435213712825

S těmi plnými skříněmi trofejí opatrně. Zas tak moc toho nebylo a většinou byly z méně významných závodů. Vytrvalostní, týmové závody a soutěže. Tehdejším předprvoválečným populárním závodům do vrchu a Grand Prix vládly jiní. No, to ano VW nexistoval, z koncernu akorát Audi, které vyrábělo lidová vozítka.

0/0
4.3.2014 10:16

D51a94n59i84e55l 29K72r51o92n63e42r 7184944326877

Tak Veyron zrovna neni zadny krasavec...

+7/0
3.3.2014 21:37

M51i74l52a92n 36L44i84n14h31a74r14t 8204236907906

No...koukám, že jste opravdu "odborník "...;-D

+2/−5
3.3.2014 22:39

D85a73n52i31e27l 62K13r18o91n97e37r 7234944196877

...o nic mensi nez vy...

0/0
3.3.2014 22:52

J42a84n 37F31o86ř32t 8913461282881

Veyron fakt neni pěknej.

+1/0
3.3.2014 23:05

P24a60v74e79l 33K53u67r40f79ü71r51s31t 3318783655339

no, úplně zle to nevypadá, ale stejně si nemůžu pomoct a ty hrany mi na nových škodovkách nesedí..

+2/−3
3.3.2014 21:14

J21a48n 83N43o45v56á90k 6364644

Toto snění mi přijde taaak zbytečné. Ani bych se nedivil, když by to samé ukazovali ve Španělsku se značkou Seat. ... Jako by říkali: "Namlsejte se, a ciťte se ve vašich popelnicích jako páni."

VW musí být vždy minimálně o krok napřed, tak že toto se vyrábět nebude. A jelikož nebude, je to jen snění - a to znám hezčí snové studie.

+2/−1
3.3.2014 21:08

J26o76z37e63f 69H98r51i60c83i97š73i88n 4563270280146

Ten koncept nevypadá nereálně. Menší kola, kliky, a šedivá metalíza, možná civilnější přední avětla a seriový model je tu. Já tam vidím, hlavně vzádu asijské črty co by odpovídalo chuti čínských zákazníků.

A že VW má být napřed?

VW má v portfoliu značek svou pozici a Škoda také. A koncern chce aby každá značka hájila tu svou roli co nejlépe.

Co je to za malomyslná myšlenka že v biznysu budu chtít vyrábět "popelnice" jen abych neuškodil jedné značce.

0/0
4.3.2014 6:35

J68a36n 77N17o69v43á15k 6984174

Tak jsou to asi maloměšťáci...

0/0
4.3.2014 7:43

C65y67r35i78l 14P79a25v27e88l96k87a 4516632518185

To je ten samý génius, co udělal Rapida? A když ty geniální tvary lidi nekuovali, a zkrátili ho, tak ti samí novináře, kteří Kabaně před tím adorovali najednou psali, že krátkej Rapid je hezčí atd. Ach ta šílená povrchnost! Škodovka dá redaktorovi sáhnout na prototyp a no se z toho udělá i kdyby ta za to nestálo.

+5/−3
3.3.2014 20:57

P80a32v78e28l 81K35u46r59f37ü26r26s52t 3318103865189

..s tím rapidem byl myslím problém jinde..trefili se s ním doprostřed mezi dva jiné typy, a lidi koupili buď levnější fábku nebo si připlatili za oktávku..rapid je takovej něco mezi

0/0
3.3.2014 21:12

C16y93r57i69l 90P85a91v57e28l68k19a 4416982388165

To sice ano, ale dost to sleduji a co jsem předtím uvedl, je pravda. Stačí si prohledat archivy.

+2/0
3.3.2014 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.