Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Super-mega-hyper: Koenigsegg One:1 nemá konkurenci, jede 440 km/h

Švédský malosériový výrobce supersportovních aut zkonstruoval opravdové monstrum. Model One:1 má výkon 1 MW, rozjede se až na 440 kilometrů za hodinu a trvá mu to neuvěřitelně krátkých 20 sekund. Produkce bude výrazně omezená, vznikne jen šest aut. Je vyprodáno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e70t85r 32O51n24d76r81á74č93e62k 6378908685

tak to je rachot

0/0
7.3.2014 11:02

S46v72a70t36o18p91l24u73k 91S41i54l82n30ý 4532296279638

"Novinka vychází z modelu Agera, ale přepracována byla velká část dílů a auto působí velmi agresivně."

Možná uvnitř, ale z venku to vypadá úplně stejně jako Agera, kromě toho křídla a dalších detailů.

0/0
5.3.2014 9:56

M12a49r66t70i44n 56N43á69p70r22a14v49n49í33k 1502934425841

Co je pravdy na tom, že tyhle udávaný max. rychlosti nebyly u Koenigseggu nikdy oficialně testovány narozdíl od Veyronu?

0/0
5.3.2014 9:54


Z24b41y38n15ě76k 63J30u54r36a83č77k42a 3577114265376

Pěkný a k ničemu :) Já vím že to o tom není, ale já bych s tím ani nevyjel z garáže, podle toho jak je to nízko posazený :)

+1/0
5.3.2014 9:31

Z51b18y13n87ě87k 67K27o52ř25í32n23e61k 9494303259142

To je stejné jako obrazy. K ničemu, ale hezky se na to kouká a dají se do toho investovat peníze ;-)

+2/0
5.3.2014 9:36

Z64d92e57n82ě94k 23W49e72r60n83h83a84r46t 6817415552938

Přesně tak. S tímhle taky nikdo nebude jezdit, maximálně jednou za život někde na uzavřeném okruhu v rámci nějaké show... a pak hned zase na tahač a zpět za výlohu nebo do showroomu...

0/0
5.3.2014 9:38

K96a71r32e34l 26V88a95c13h12u20t 9613632799183

Jen šest kusů? .. :-/ .. = Příliš málo drahých hraček pro boháče z celého světa!  ;-D

0/0
5.3.2014 9:14

H38o68n39z37a 13K82o42v16a43r 6893677679513

Nádhera. U nás sice nepoužitelné, ale nádhera. Ale dáme si jeden matematický příklad: Milé děti. Po silnici jede auto rychlostí 400km/hod. Začne prudce brzdit a zastaví za 10 sekund. Jakou vzdálenost ujede od okamžiku, kdy začalo brzdit do okamžiku, kdy zastavilo? (Prostě bych nechtěl být řidič, který v té rychlosti uvidí překážku na silnici ;-) )

0/0
5.3.2014 8:44

J58a91n 78N48o14v60á79k 9925138864195

Nezapomeňte dětem připomenout, že ve 400km/h má daleko větší přítlak než stojící, navíc působí i odpor vzduchu, takže zpomalení určitě není konstanta :-)

0/0
5.3.2014 8:59

J79i75ř14í 83S23c80h87w32a67c68h 5436639947884

mno sice máš pravdu, že zpomalení nebude zcela lineární, ale ve školním příkladu je zjednodušování povoleno. 

Takže když zpomalení budu považovat za lineární a oproti tomu zanedbám reakční dobu řidiče a brzdné soustavy, tak mi brzdná dráha ze 400km/hod vyjde na nějakých 550 m to samozřejmě převedu na fotbalová hřiště co by měla mít cca 90-120m.

Takže když dítko spočítá, že to auto má z rychlosti 400 km/h brzdnou dráhu v délce 5-6 fotbalových hřišť určitě se trefí i do skutečné brzdné dráhy a mělo by u mne "za jedna".

0/0
5.3.2014 10:35

Z85d22e69n94ě75k 70W95e22r66n30h18a53r61t 6497705552448

Zajímala by mě realita, jak to může vypadat někde na dráze, co nejrychleji zastavit z 400km/h na nulu. Jenom to množství energie, odvedené brzdami, to je šílené...

0/0
5.3.2014 10:42

Z34d80e30n56ě37k 78W58e91r62n12h44a10r81t 6257375832588

No, to by si milé děti docela započítaly a troufnu si odhadnout, že bez znalosti celé řady dalších proměnných by k žádnému výsledku dojít nemohly...

0/0
5.3.2014 9:37

J28i48n20d96ř37i26c23h 67M19i82t75t69e29r 6481610213333

Já bych nechtěl být ta překážka. Auto zastaví za 555,5 m od začátku brzdění, za zjednodušeného předpokladu konstantního zpomalení. To ale samozřejmě neplatí, zpočátku bude zpomalení mnohem větší kvůli odporu vzduchu a přítlaku.

0/0
5.3.2014 10:18

J18i82ř73í 41S58c43h21w12a23c67h 5606229837154

sorry, byls o něco rychlejší viz můj příspěvek výše ;-)

0/0
5.3.2014 10:37

P79e68t12r 30D32v45o47r96a63k 3161880277959

Já myslím, že konkurenci má - Bugatti Veyron, Pagani Huyara, McLaren P1, LaFerrari... :-)

0/0
5.3.2014 8:05
Foto

J32a42n 63J82a87n57o16š54e19k 6278696147978

no, myslim si, ze zadny auto nema pomer vykon:hmotnost jako tohle monstrum + k tomu ta mega porce kroutaku, tudiz konkurenci fakt mit nebude.

osobne bych nechtel zazit plny brzdeni z maximalky. tipoval bych to na stejny pretizeni, jako pri nehode v maly rychlosti...

jinak pekna kara.

jsem zvedavy, kolik zavistivcu to bude kritizovat, jak je to auto k nicemu :-PR^

0/0
5.3.2014 8:34

P93a23t57r61i54k 34P76r94o10c27h27á39z75k85a 3213295660520

A  co peugeot 208 se kterým jel letos Loeb Pikes Peak? Ten má taky poměr výkon/váha 1:1 ;-) 875kg 875 koní :)

0/0
5.3.2014 10:54
Foto

K79a79r14e77l 34H36r97u35š58k84a 2601271468537

No, konečně auto na dojíždění do práce!

+1/0
5.3.2014 7:54

R15i54c43h92a28r86d 32L25e45s52k21l71ý 6948345527737

Taky jsem o něm jako o přibližovadle přemýšlel, ale u baráku máme příčný práh. Navíc jak to má ten lauf debilně uprostřed, tak tam asi nepůjde dát tažný.

+6/0
5.3.2014 8:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.