- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Novinka vychází z modelu Agera, ale přepracována byla velká část dílů a auto působí velmi agresivně."
Možná uvnitř, ale z venku to vypadá úplně stejně jako Agera, kromě toho křídla a dalších detailů.
Co je pravdy na tom, že tyhle udávaný max. rychlosti nebyly u Koenigseggu nikdy oficialně testovány narozdíl od Veyronu?
Pěkný a k ničemu :) Já vím že to o tom není, ale já bych s tím ani nevyjel z garáže, podle toho jak je to nízko posazený :)
To je stejné jako obrazy. K ničemu, ale hezky se na to kouká a dají se do toho investovat peníze
Jen šest kusů? .. .. = Příliš málo drahých hraček pro boháče z celého světa!
Nádhera. U nás sice nepoužitelné, ale nádhera. Ale dáme si jeden matematický příklad: Milé děti. Po silnici jede auto rychlostí 400km/hod. Začne prudce brzdit a zastaví za 10 sekund. Jakou vzdálenost ujede od okamžiku, kdy začalo brzdit do okamžiku, kdy zastavilo? (Prostě bych nechtěl být řidič, který v té rychlosti uvidí překážku na silnici ;-) )
Nezapomeňte dětem připomenout, že ve 400km/h má daleko větší přítlak než stojící, navíc působí i odpor vzduchu, takže zpomalení určitě není konstanta
Já myslím, že konkurenci má - Bugatti Veyron, Pagani Huyara, McLaren P1, LaFerrari...
no, myslim si, ze zadny auto nema pomer vykon:hmotnost jako tohle monstrum + k tomu ta mega porce kroutaku, tudiz konkurenci fakt mit nebude.
osobne bych nechtel zazit plny brzdeni z maximalky. tipoval bych to na stejny pretizeni, jako pri nehode v maly rychlosti...
jinak pekna kara.
jsem zvedavy, kolik zavistivcu to bude kritizovat, jak je to auto k nicemu
No, konečně auto na dojíždění do práce!
Taky jsem o něm jako o přibližovadle přemýšlel, ale u baráku máme příčný práh. Navíc jak to má ten lauf debilně uprostřed, tak tam asi nepůjde dát tažný.