Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porsche má po dlouhých letech čtyřválec a rovnou bude závodit

Porsche se na autosalonu v Ženevě chlubí ve velkém stylu svým novým speciálem pro vytrvalostní závody FIA World Endurance Championship. Propracovaný hybrid s přeplňovaným čtyřválcem navrátí letos značku do legendárního závodu 24 hodin Le Mans.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87a51v12e18l 49V90a40j22n13e84r 4510272864617

Dobrá zpráva, po letech si zase zafandím Porsche. Snad ohrozí dominanci R18tek. :-)

0/0
10.3.2014 14:48

M36i30c56h94a93l 86K69r18e84j45č57í 1266860751683

Většina aut na Le Mans má v prvním roce spoustu dětských nemocí. Porsche nejsou žádní zelenáči, ale i tak to vidím spíš na souboj Audi x Toyota.

0/0
10.3.2014 15:00

A72l63e56x11a23n53d72r 29K35o39s93t36k17a 5509766349296

Většina aut v jakémkoliv prvním ostrém závodě, respektive v prvním roce má potíže. Platí to univerzálně, od závodů cestovních automobilů, přes rallye, Americké okruhové závody, vytrvalostní závody a závody do vrchu až po formule. Testování je dobré a nutné, ale pro úspěšné nastavení do skutečného závodu jsou nutná skutečná data, skutečné porovnání s ostatními vozy, když se skutečně maximálně snaží. Aby dorazil tým, který je vlastně nový (vrací se po několika letech) a vyhrál, to bylo možné v době, kdy auto montoval "šéfinžernýr" sám v boudě za vlastním barákem.

0/0
10.3.2014 22:13


J72i59ř64í 54S73c52h88w98a28c79h 5666669607334

Pro ty, kteří si budou v Le Mans chtít počítat spotřebu závodních monster, bude jistě užitečný údaj o velikosti nádrže...., ale ještě by se hodil nějaký údaj, ohledně ujeté vzdálenosti nebo alespoň nápověda, ze které by se ujetá vzdálenost dala dopočítat :-(

0/0
10.3.2014 13:55

V13á63c53l40a30v 93S26v73o17b63o11d30a 3641109600610

délka okruhu asi není tajná x počet kol před tankováním? :)

+1/0
10.3.2014 14:06

J67i18ř21í 38S52c37h21w23a97c21h 5666129947734

a ten počet kol je kolik???? Takže jsme se příliš neposunuli....;-)

0/0
10.3.2014 14:35

P16a62v74e16l 89V71a63j20n55e39r 4130982514107

To se uvidí při závodě. :-)

0/0
10.3.2014 14:46

J53o52s87e88f 48D65o21l57e54ž31a79l 1756517391

Pro tovární týmy s hybridníma motorama: Benzínové - při použití 2MJ na kolo - spotřeba max 4,8L na kolo, při 8MJ - 4,42L, nádrž pro benzínové 64,4L. Dieslové: 2MJ - 3,93L na kolo, 8MJ - 3,56L na kolo, nádrž 53,3L. Takže jestli dobře počítám benzíny budou mít spotřebu max. cca 32,5 - 35,3L na 100km a diesely  26,18 - 28,9L.

+1/0
10.3.2014 14:45

J41o19s36e23f 77D43o56l48e55ž57a19l 1876967571

http://lemans.hu/lemans_extra/technical_regulations_2014.pdf zdroj

+1/0
10.3.2014 15:00

J61i81ř34í 53S84c20h69w54a33c77h 5626389617574

Díky za kompletní info. R^

0/0
10.3.2014 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.