Diskuze

VIDEO: Karbonový koncept Hyundai Intrado jezdí na vodík

Svalnatý crossover hyundai používá k pohonu palivové články. S jejich pomocí se nabíjejí 36kWh li-ion baterky. Dojezd vozu má být kolem šesti set kilometrů. Za designem stojí Peter Schreyer, který po úspěšném angažmá u Kie postoupil v hierarchii korejského koncernu výš a stal se šéfem designérů celého koncernu Hyundai-Kia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J58i83r75i 53R88o70u94b82a50l

24. 3. 2014 14:05

:-( Nesouhlas s větou:  Palivový článek přeměňuje chemickou energii vodíku na elektromechanickou energii." Pouze na elektrickou. Na mechanickou se pak ta elektrická mění v elektrickém motoru!

0 0
možnosti

700 barů? Tak tomu říkám přímo astronomický tlak...Jen natlakovat nádrž na takovou hodnotu spotřebuje jistě nemálo energie a stejně tak to nebude během lusknutí prstu. Jen pro srovnání - CNG se tlakuje běžně do max. 200 barů a i tak to trvá cca 5 minut. 

Osobně moc vodíku nevěřím, dokud se nějak nepohne s technologií ukládání do kovových hydridů.

1 0
možnosti

A kdepak se dá koupit (natankovat) tekutý vodík a kolik stojí????

1 0
možnosti

Kapalný vodík by se musel tankovat do nádrže chlazené pod - 240 stupňů Celsia (pod 33 K), což asi Hyundai Intrado nemá. Takže jezdí na stlačený vodík.

0 0
možnosti

Asiati umi technologie a germani design

-toto se opravdu povedlo, jen ta cena bude mastna i pri seriovce

0 0
možnosti