Diskuze

Čínský Qoros v Evropě nechvátá, ale po Slovensku myslí i na Česko

Značka Qoros, která vznikla teprve před šesti lety, vystavuje v Ženevě už druhým rokem. Nejdůležitější je teď pro nás čínský trh, říkají představitelé firmy. Ofenzíva v Evropě začne v roce 2016, důležitou roli v ní podle všeho pohraje střední Evropa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Koupil jsem si nožní pumpu. Měl jsem ji už jednou (koupenou před rokem 2000) a byla vynikající. - Tahle nová, už se štítkem Made in China, nevydržela ani dvě sešlápnutí... a pokřivil se plech, kterým prochází píst... čili nejen že jsem nic nenapumpoval, ještě jsem z PNEU vzduch upustil... :-/ ... A takový nákup se přece VŽDY vyplatí!  ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
KV

... takovou kvalitu očekávám i u rozměrnějších výrobků Made i China.  ;-€

0 0
možnosti
JD

545 tis. za tohle?8-o To ani náhodouRv

0 0
možnosti
JS

Fleet manager toho údajného zákazníka buď zešílel, nebo mu to nabídli za třetinovou cenu + kompletní servis na 4 roky zdarma..... nebo obojí....;-)

1 0
možnosti
LV

Když přišlo Huawei do EU, tak nám nabízeli výměnu prvků zdarma a ještě "bonusy" pro objednatele Jen aby měli reference ve velkém holdingu. Hnal jsem je svinským krokem.

Dnes po mnoha a mnoha letech Huawei ovládla mobilní operátory a kvalita spojení šla do kytek. Ty jejich napodobeniny Cisca, Siemesů a Nokia nejsou v 21. století ani pořádně přepojovat mezi stanicemi když jedete v autě. Hovor v některých místech vypadne i s plným signálem anebo signál na pár desítek vteřin zmizí. Jistě to byl "čistý" tendr.

0 0
možnosti
LV

Díky orientaci  průmyslu EU a zvláště Slovenska a ČR je nákup takového auta vlastně vlastizrada.

A ještě největší paradox je, že právě cílová kupní skupina čínských a korejských napodobenin na pokles prodejů evropských značek nejvíce doplatí.

0 0
možnosti
LN

podle tebe si tedy mame kupovat schadeofky.. nebo rovnou bavor/merced... kdyz prispejes na 80% tak to beru

0 0
možnosti
JK

Spousta věcí kolem nás nese štítek Made in China. Proč ne auta? Osobně vidím přínos v tom, že po vpádu Číňanů na evropské automobilové trhy budou zdejší automobilky nuceny upravit ceníky srovnatelných modelů. Ne každému jde o image značky a stotisícový rozdíl v ceně srovnatelného auta bude jasným argumentem pro ťamana. Zatím jsem se setkal jen s čínskými skútry - za málo peněz hodně muziky. Tak uvidíme.

0 0
možnosti

J28a18n 97Š40e58b51e69k

5. 3. 2014 10:38

Tak zatím to s tou cenou není tak žhavý... 8-o Podle fotek je to něco jako Hyundai i30 nebo Kia Ceed a třeba Kia se s benzínovou 1.6 v nejvyšší výbavě Exclusive prodává za 399 tis. A za toho číňana chtěj v přepočtu 545 tis., takže máš vlastně pravdu, stotisícový rozdíl tam je... ;-D

2 0
možnosti