Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ďábelské UFO Honda CivicType-R chce být ze všech nejrychlejší

Honda si do Ženevy na autosalon přivezla pořádně okořeněný hatchback Civic. Pod legendárním označením Type-R připravuje pro příští rok velkého konkurenta všem ostrým hatchbackům. Minimálně agresivitou vzhledu je poráží už na startovní čáře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L76a35d84i57s44l34a36v 22K65a64l13o98u17s 7395626121140

Na první pohled pěkné. Na druhou stranu neumím si představit jezdit s autem, které má takto nízký podvozek na našich silnicích. První, co by se stalo , že by se něco urvalo na spodku, odřeli prahy apod.  Pak s náhonem jen na přední nápravu je  to dobré jen pro jízdu za sucha a tepla. Většina ostatních už tam dává raději 4x4 pro lepší trakci.

0/0
12.3.2014 8:15

V21a22c72l31a12v 74M53e49d73e96k 5921692975615

Tohle chlapci v Hondě trochu přeplácali.

+1/−2
7.3.2014 23:51

P66e24t59r 47M69a17r25e28č46e78k 1643741399218

No jak se to vezme. Podle mne snad je to zadní křídlo nemuseli tak "hrotit". I když i tady by se dalo říci , že předností takových aut nemá být dobrý výhled při couvání na parkáči u Kaufáče :-) . Jinak vše ostatní odpovídá své kategorii a určení.

+1/0
8.3.2014 7:45


V20a43c54l86a96v 74M60e41d18e70k 5361432525665

s tím nesouhlasím. Tohle vypadá, jako kdyby prošlo rukama pubertálního  tunera zásobeného z Globusu. TypeR předchozí verze měla zvýraznění sportovních prvků mnohem střízlivější.

+1/0
9.3.2014 17:33

D12a45v83i56d 91R91y93c88h92e75t93s65k36ý 9446411720650

Je to koncept. Myslíte že škodověnka vydá VisionC tak jak je?

0/0
11.3.2014 17:14

J35o64s68e87f 28V22a36c61u72l19a 9748176576195

Hrozná změť. Rv A to sem příznivec japonců.

+1/−1
7.3.2014 15:38

R45o22m17a36n 75K90r60a78t45o16c31h50v78í92l 6416477256984

Kolik bude stát?

0/0
7.3.2014 14:10

P45e14t11r 77M82a78r83e32č57e93k 1283821299808

Prý jako Oktávka v základu :-) ..

0/0
8.3.2014 7:40

V44i65k57t52o29r 17K65o80š15k56a 4292620657769

Tak jestli tohle bude real.... dámy a pánové za posledních 10 let nej auto co spatřilo svět, dostupné pro běžnou klientelu a asi budoucí modla tunerů.... Smekám před Hondou... Tohle je opravdu bombaR^

+5/0
7.3.2014 13:33

D42a43v29i35d 92M75a71r52e18š 8660392385529

co je to bezna klientela? Vy byste za to mega dal? A levnejsi to urcite nebude ...

0/0
7.3.2014 15:29

V62i85k49t16o22r 44K88o27š17k43a 4632980537589

Mega??? kolik stál předchozí model...mega rozhodně ne a tohle mega stát taky nebude. Auto pro běžnou klientelu podle ceníku do 750Tis (bez slev od prodejců a ruzných akci a když si zajete k prodejcům dostanete se hravě pod 600tis a takových aut tu jezdí spousty).... to je auto nižší střední třídy. Jen se super motorem.

+3/0
7.3.2014 16:02

J29i22r17k88a 23V73o92j88v53o19d90i57n 6891237907645

Moc hezké, klidně bych ho za mého staršího civička vyměnil :-)

0/0
7.3.2014 13:05

P23e46t48r 95S65v75a26č69i30n98a 8406179851412

Ale jo, to by šlo. ale tohle je mazel:

http://honda-type-r.com/integra-type-r.html

0/0
7.3.2014 13:01

O17n52d63ř18e19j 25B44u62r30e90š 5660734423399

Co se ježdění po okruhu týče tak určitě :-)R^

0/0
7.3.2014 13:13

M24i63c53h74a36l 51M30a26m60r57á91k 4520944469

hodně dobrý R^

+1/0
7.3.2014 12:50

P68a24v43e84l 12Z21a11j47í93č81e13k 8744290596260

pekne auto na takove normalni jezdeni... zadne ferrarko, mclaren

0/0
7.3.2014 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.