Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Značka závoďáků lehkých jako pírko je zpátky, 686kilové ermini

"Svoje auta jsem vždy chtěl mít lehké jako pírko, aby mohla letět na křídlech větru," říkal Pasquale Ermini, zakladatel značky na sporťáky. Dnes ordinují konstruktéři dietu moderním autům. Jenže signore Ermini stavěl své sporťáky před sedmdesáti lety. Dnes značka opět ožívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i23ř35í 43K72o56c70u74r25e61k 6565504765298

Mooc hezké. Interiér má sice daleko do propracovanosti ... herdek tohle je na ježdění, ne na čumendu. :-)

0/0
13.3.2014 14:57

V50l65a11d67i30s47l90a74v 36N95o53h76e78j19l 7138887928941

Tyjo ty Toyo gumy asi nebudou tak spatny, nedavno sem je nasel nekde na netu jako hodne levny tak sem pochyboval o kvalite.

0/0
13.3.2014 0:48

S21t73e50p62a55n 75T30o40t17h 8528169225308

No 7000 za gumu uz neni takovy vorezavatko.

Jen by v clanku mohli upresnit, co za gumy to je.

Bezny toyo maji rychlostni index bud 300km/h nebo 270km/h a taky je tam litr rozdil na gume. Pravda, u takovyho auta je to zanedbatelna castka, ale...

0/0
13.3.2014 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.