Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Značka závoďáků lehkých jako pírko je zpátky, 686kilové ermini

"Svoje auta jsem vždy chtěl mít lehké jako pírko, aby mohla letět na křídlech větru," říkal Pasquale Ermini, zakladatel značky na sporťáky. Dnes ordinují konstruktéři dietu moderním autům. Jenže signore Ermini stavěl své sporťáky před sedmdesáti lety. Dnes značka opět ožívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46i67ř71í 40K19o90c95u62r49e94k 6315604955978

Mooc hezké. Interiér má sice daleko do propracovanosti ... herdek tohle je na ježdění, ne na čumendu. :-)

0/0
13.3.2014 14:57

V42l17a65d48i26s93l42a33v 59N17o27h74e51j70l 7288307898831

Tyjo ty Toyo gumy asi nebudou tak spatny, nedavno sem je nasel nekde na netu jako hodne levny tak sem pochyboval o kvalite.

0/0
13.3.2014 0:48

S34t13e87p66a70n 87T20o37t42h 8498509925768

No 7000 za gumu uz neni takovy vorezavatko.

Jen by v clanku mohli upresnit, co za gumy to je.

Bezny toyo maji rychlostni index bud 300km/h nebo 270km/h a taky je tam litr rozdil na gume. Pravda, u takovyho auta je to zanedbatelna castka, ale...

0/0
13.3.2014 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.