Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kam nemůže čert, tam vleze BMW. S novou X4 vyplňuje další skulinku

BMW vyplňuje každou skulinku na trhu. Ve střední třídě SUV tak bude mít vedle konzervativnějšího modelu X3 i sportovnější a extravagantnější model X4. Novinka kopíruje vzhled většího BMW X6 a automobilka doufá, že bude kopírovat i jeho úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M43i17r13o88s38l34a83v 28S72t93e91i22n73e45r 1375905908163

Kilián Ignác Dientzenhofer by na tom autě našel svoji radost.

0/0
19.3.2014 20:45

L94u80k74á70š 43M40á81n94e31k 5817184642181

ježiš akorát další paskvil XRv zlatý starý bavoráky....V

0/0
17.3.2014 20:35

J79a88n 46K12o59n55v32a87l95i66n55k66a 5330941951235

V TopGearu řekli o X6, že je to atlet v gumákách. Něco na tom bude. Tohle je možná rozumnější varianta. Každý ať si koupí to, na co má a co se mu líbí. Já to takhle udělal s modelem e39. Líbil se mi a na novější nemám. ;-D

0/0
14.3.2014 9:47


V48í65ť51a 69N38o16v17á66k 1728733725161

Mě se líbí snad vše od E36,E39 ..jen E90 moc ne ..X4 je krásná a za 1,2 je to super kauf :-) jen to zafinancovat...

0/0
13.3.2014 23:08
Foto

M42i12r12o20s18l84a21v 32S37t42e76i44n68e28r 1985245298133

X3 je rakouské auto, vyrábí se ve Štýrském Hradci v pobočce BMW, dříve Steyr- Puch. X4 bych očekával ze stejného zdroje, v USA by ten model tak dobře, jako starý X5 z Alabámy neuspěl. X6 je ovšem šeredné auto, vypadá jako nafouklý Opel Kadet z roku 1990. Typická elegance německé lokomotivy, se střílnou vzadu.

Podle vzhledu bude mít X4 blíže k X3, kompaktní SUV třídy Škoda Yeti, AudiQ5 nebo VW Tiguan, vše shodná VW technika. X3 nemá ale Haldex, nýbrž klasickou rozdělovací skříň, spojenou s elektronickými ovládači. X5 je docela jiné auto, je také vyráběno v USA. Blíží se spíše VW Touareg nebo Porsche.

Nový Škoda Snowman by měl konkurovat právě tomu baroknímu X4- bude to zajímavé srovnání. Mnichovský barok s Kvasinským Scoutingem.

0/−7
13.3.2014 22:13

J19a44n 85K81o82n25v65a93l78i72n81k79a 5390851821255

Škoda nikdy nebude konkurovat BMW. Z podstaty obou značek je to zřejmé. Pokud bude mít někdo na X4, tak nebude Sněhuláka vůbec brát v potaz. To možná  Q5 nebo Tiguan...

0/0
14.3.2014 9:51
Foto

M54i92r63o44s58l47a83v 72S85t15e88i17n10e20r 1175925478683

Tak docela to už nebude. Škodovka se vypracovala, třeba v srpnu 2013 byla na 7 místě mezi vozy, přihlašovanými v Německu do provozu.

V roce 2013 Škoda prodala v Německu 49500 Oktáviíí, 39500 Fabií a 22000 Yeti. Nejvíce ze všech neněmeckých firem.

0/0
17.3.2014 22:49

J63a38n 30V60e29l86e54b23a 7163488509579

Je jedno kolik aut prodala, prostě nekonkuruje BMW a to se nikdy nezmění...

0/0
22.3.2014 9:59

P90e61t53r 72R15o59h83á53n71e60k 1233959777356

tak x6 je nádherná a když se začala objevovat na silnicích, každej na ní čuměl s otevřenou hubou, aspoň teda lidi z mého okolí. ale chápu jak je pro někoho nádherná, tak je pro někoho extra škaredá :-) no a x4 je taková "hračka"  pro ženský už :-)

+3/0
13.3.2014 18:59

P58e92t67r 64M88a41r70e32č54e94k 1923731769898

Tak nějak :-). Na X6 je hezká právě ta její "brutální zhovadilost" ;-). X4 bude příliš malá na to aby vzbudila stejný nebo podobný dojem.

+1/0
13.3.2014 22:31

V45i41k45t31o38r 12K97o55š56k47a 4122420627249

Jedním slovem....BLE!!!!

0/0
13.3.2014 18:41

D91a76v16i64d 50R60y95c30h47e82t61s25k41ý 9686161580780

Líbí se mi nová 4, nikoli X4...

0/0
13.3.2014 17:47

D40a82v93i18d 39R24y90c67h74e37t12s46k30ý 9616551770550

jako Gran Coupé.., jsem zapoměl dodat....

0/0
13.3.2014 17:49

D39a76n87i38e32l25a 92U24r93b61a69n22o69v39á 2484960675716

já nevím, není to na skulinku přeci jen trochu velké?;-)

0/0
13.3.2014 16:41

P58e68t15r 61M61a25r96e75č32e92k 1833261309158

To se dá říci o různých věcech v úplně  jiných dimenzích :-).

0/0
13.3.2014 22:33

T46o84m38á39š 70P50a17j67e10r 6939449621319

Přiznejte si to. Je to hnus. Ani ta krásná barva tomu nepomůže.

+1/−4
13.3.2014 16:35

J54a14n 97S63v48o61r89a96d19a 7490777

no vidíte a já absolutně nesouhlasím... až na to o barvě, ta se opravdu povedla :-)

+2/0
13.3.2014 18:23

D24a71n40i56e92l10a 40U76r41b63a74n84o11v18á 2364270635906

na fotce č.5 ten zadek auta vypadá jak faldy u šarpeje - doslova to evokuje pocit, že si na to auto ze zadu sedla obryně Stáňa.;-)

Jinak kdyby mi to dal někdo zadarmo, brala bych to i tímto defektem.;-D

0/0
14.3.2014 14:10

M67a21r26e98k 92H52r70u34b38y 6457642401188

Jestli by nebylo lepsi delat min modelu, ale poradne. To vedel uz Jobs ;-)

+2/−3
13.3.2014 15:39

B36o44r59i25s 97P19o60u74z10a62r 5678308675787

Nelíbí ...

+1/−1
13.3.2014 14:23

D29a96v55i21d 44H35u16r51k38a 3600243781871

Samozřejmě, že to je otázka vkusu. Mi se X6 strašně moc NELÍBÍ. Mastodont na cestě. Ale Třeba GT jsou pěkná auta. X3 taky nic moc, ale X5 je už o něčem jiném. BMW jsou dobrá auta, ale modely X6 a X4 nemuseli dávat do výroby. Předpokládám, že si ale i tato novinka své blondýny najde.

+2/−4
13.3.2014 13:55

E85v67z71e94n 22S10o54u47k49u50p 1927384176138

Naprosto s vámi souhlasím.... X5 jako první model této řady X se velmi povedl, to ostatní již méně... a také se mi X6 vůbec nelíbí... je to pouze ovšem náš názor...

+2/−1
13.3.2014 16:30

P26e67t57r 58M78a35r72e50č36e82k 1333301149128

Podle mého jsou Gétéčka  paskvily. Není na klasický sedan nebo kupé!

+1/0
13.3.2014 22:34

T84o16m98á10š 28K31o74l16d37a 3676555299227

tohle může koupit jen blázen :))

+1/−7
13.3.2014 12:46

T40o79m56á61š 81F36i32r88b83a79c12h45e52r 9250440414870

Nebo ten co na to má ;-)

+6/0
13.3.2014 12:54

P70e91t95r 52H62o42f51m91a19n85n 6389204395890

Nazor pana Koldy komentovat nebudu, ale vase i jeho tvrzeni se navzajem nevylucuji.

+2/0
13.3.2014 13:21

T13o58m22á41š 70K79o30l51d93a 3816225119367

já myslim, že ten, co na to má a přemýšlí, tak si koupí Range Rover Evoque...

0/−5
13.3.2014 13:24

J95a64n 74S15v39o73r49a96d62a 7330697

jde o uplně jiný typ auta... proč to srovnávat? krom toho se mi BMW opravdu moc líbí a LR je dle mého hlavně zezadu opravdu škaredé...jde prostě o vkus, tak proč nadávat obecně?

0/0
13.3.2014 16:22

J77a46n14a 68D71o49u93p78a54l89o98v86á 4402829724

Tak to je ale nádhera. X6 se mi moc líbí, ale zdá se mi pro ženskou zbytečně moc veliká, ale toto je tak akorátR^

+2/−3
13.3.2014 12:44

L60a66d28i96s23l39a61v 16M54i37k44a 1791979454884

Pomalu se v tom přestávám orientovat a to jak v označení tříd, tak i rozeznáním na silnici a to nejen u BMW.

+1/−1
13.3.2014 11:54

R91a49d34i52m 63H33o74r61č78i53č87k43a 7566467963762

To nemyslíte vážně:-(,má to pořád svoji logiku,akorát přibývá modelů.

+1/0
13.3.2014 12:28

M44a32r65e23k 81K77l65u19f39a 3268404594416

Přibývá modelů, zatímco pořád se fňuká o nějaké recesi .....  ;-D

0/0
13.3.2014 17:15

P37e68t94r 42R64o96h58á62n86e29k 1493859157486

tak pokud nejste prodejcem v autobazaru, tak je to jedno :) to je stejný jak s mobilama, dřív znal člověk všechny od všech výrobců, dneska nezná ani všechny od jednoho výrobce :)

+6/0
13.3.2014 12:32

M53i35c95h15a68l 56M60o98u57c41h32a 9178239833244

V řadách BMW se člověk vyzná snadno, i když jich je teď kousek víc než před lety... Ale na motorizace musí být člověk znalec značky. Dřív bylo jasný, že 525d je pětková řada s dieslem 2,5 litru, dneska je to dvoulitr stejně jako 318d 8-o

+2/0
13.3.2014 12:46

J23a47n 92M24a29z51ů84r91e10k 2918484488245

je to prostý....lichá čísla tříd (1,3,5,7) Hatchback, sedany (combi), limuzína, prakticky 3 a více dveří.  Sudá čísla (2,4,6) coupe a z nich vycházející gran coupe (4 a 6). Třída X SUV (X1, X3, X4, X5 a X6)

+5/−1
13.3.2014 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.