Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kam nemůže čert, tam vleze BMW. S novou X4 vyplňuje další skulinku

BMW vyplňuje každou skulinku na trhu. Ve střední třídě SUV tak bude mít vedle konzervativnějšího modelu X3 i sportovnější a extravagantnější model X4. Novinka kopíruje vzhled většího BMW X6 a automobilka doufá, že bude kopírovat i jeho úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M57i83r19o34s33l12a54v 94S13t93e62i96n59e80r 6178854123585

Kilián Ignác Dientzenhofer by na tom autě našel svoji radost.

0/0
19.3.2014 20:45

L57u73k55á37š 48M61á46n26e30k 5177884902501

ježiš akorát další paskvil XRv zlatý starý bavoráky....V

0/0
17.3.2014 20:35

J46a96n 57K82o79n44v44a78l79i56n60k29a 5680641971115

V TopGearu řekli o X6, že je to atlet v gumákách. Něco na tom bude. Tohle je možná rozumnější varianta. Každý ať si koupí to, na co má a co se mu líbí. Já to takhle udělal s modelem e39. Líbil se mi a na novější nemám. ;-D

0/0
14.3.2014 9:47

V10í22ť70a 68N92o30v64á15k 1298453565871

Mě se líbí snad vše od E36,E39 ..jen E90 moc ne ..X4 je krásná a za 1,2 je to super kauf :-) jen to zafinancovat...

0/0
13.3.2014 23:08
Foto

M17i81r47o16s22l52a25v 98S11t97e37i51n67e79r 6768274943185

X3 je rakouské auto, vyrábí se ve Štýrském Hradci v pobočce BMW, dříve Steyr- Puch. X4 bych očekával ze stejného zdroje, v USA by ten model tak dobře, jako starý X5 z Alabámy neuspěl. X6 je ovšem šeredné auto, vypadá jako nafouklý Opel Kadet z roku 1990. Typická elegance německé lokomotivy, se střílnou vzadu.

Podle vzhledu bude mít X4 blíže k X3, kompaktní SUV třídy Škoda Yeti, AudiQ5 nebo VW Tiguan, vše shodná VW technika. X3 nemá ale Haldex, nýbrž klasickou rozdělovací skříň, spojenou s elektronickými ovládači. X5 je docela jiné auto, je také vyráběno v USA. Blíží se spíše VW Touareg nebo Porsche.

Nový Škoda Snowman by měl konkurovat právě tomu baroknímu X4- bude to zajímavé srovnání. Mnichovský barok s Kvasinským Scoutingem.

0/−7
13.3.2014 22:13

J78a96n 47K24o30n93v27a31l57i26n42k52a 5620431861555

Škoda nikdy nebude konkurovat BMW. Z podstaty obou značek je to zřejmé. Pokud bude mít někdo na X4, tak nebude Sněhuláka vůbec brát v potaz. To možná  Q5 nebo Tiguan...

0/0
14.3.2014 9:51
Foto

M70i97r19o54s16l25a48v 98S98t11e84i28n10e23r 6528474203215

Tak docela to už nebude. Škodovka se vypracovala, třeba v srpnu 2013 byla na 7 místě mezi vozy, přihlašovanými v Německu do provozu.

V roce 2013 Škoda prodala v Německu 49500 Oktáviíí, 39500 Fabií a 22000 Yeti. Nejvíce ze všech neněmeckých firem.

0/0
17.3.2014 22:49

J65a59n 49V92e60l52e88b89a 7943978669589

Je jedno kolik aut prodala, prostě nekonkuruje BMW a to se nikdy nezmění...

0/0
22.3.2014 9:59

P44e92t64r 21R18o78h17á49n11e62k 1573489257286

tak x6 je nádherná a když se začala objevovat na silnicích, každej na ní čuměl s otevřenou hubou, aspoň teda lidi z mého okolí. ale chápu jak je pro někoho nádherná, tak je pro někoho extra škaredá :-) no a x4 je taková "hračka"  pro ženský už :-)

+3/0
13.3.2014 18:59

P19e97t30r 44M73a93r42e51č77e36k 1153771469668

Tak nějak :-). Na X6 je hezká právě ta její "brutální zhovadilost" ;-). X4 bude příliš malá na to aby vzbudila stejný nebo podobný dojem.

+1/0
13.3.2014 22:31

V65i26k30t50o41r 49K66o90š63k87a 4142720397699

Jedním slovem....BLE!!!!

0/0
13.3.2014 18:41

D20a12v12i11d 76R42y42c89h68e59t33s71k26ý 9916251380150

Líbí se mi nová 4, nikoli X4...

0/0
13.3.2014 17:47

D39a41v50i83d 83R41y17c17h74e60t27s44k42ý 9396111630720

jako Gran Coupé.., jsem zapoměl dodat....

0/0
13.3.2014 17:49

D40a74n34i14e11l14a 33U74r56b70a26n68o33v74á 2754350825746

já nevím, není to na skulinku přeci jen trochu velké?;-)

0/0
13.3.2014 16:41

P41e88t84r 35M70a93r93e12č81e25k 1553361299328

To se dá říci o různých věcech v úplně  jiných dimenzích :-).

0/0
13.3.2014 22:33

T18o53m61á49š 13P11a38j37e26r 6199379701899

Přiznejte si to. Je to hnus. Ani ta krásná barva tomu nepomůže.

+1/−4
13.3.2014 16:35

J47a50n 85S50v18o58r64a68d74a 7860157

no vidíte a já absolutně nesouhlasím... až na to o barvě, ta se opravdu povedla :-)

+2/0
13.3.2014 18:23

D14a39n20i97e31l18a 28U29r50b93a60n79o22v36á 2314810455136

na fotce č.5 ten zadek auta vypadá jak faldy u šarpeje - doslova to evokuje pocit, že si na to auto ze zadu sedla obryně Stáňa.;-)

Jinak kdyby mi to dal někdo zadarmo, brala bych to i tímto defektem.;-D

0/0
14.3.2014 14:10

M71a75r97e98k 14H55r60u95b73y 6477762641628

Jestli by nebylo lepsi delat min modelu, ale poradne. To vedel uz Jobs ;-)

+2/−3
13.3.2014 15:39

B42o65r56i45s 72P89o39u15z18a89r 5178308945857

Nelíbí ...

+1/−1
13.3.2014 14:23

D70a72v24i85d 76H28u64r12k21a 3160143341641

Samozřejmě, že to je otázka vkusu. Mi se X6 strašně moc NELÍBÍ. Mastodont na cestě. Ale Třeba GT jsou pěkná auta. X3 taky nic moc, ale X5 je už o něčem jiném. BMW jsou dobrá auta, ale modely X6 a X4 nemuseli dávat do výroby. Předpokládám, že si ale i tato novinka své blondýny najde.

+2/−4
13.3.2014 13:55

E47v35z44e80n 52S84o40u28k23u65p 1897584906168

Naprosto s vámi souhlasím.... X5 jako první model této řady X se velmi povedl, to ostatní již méně... a také se mi X6 vůbec nelíbí... je to pouze ovšem náš názor...

+2/−1
13.3.2014 16:30

P97e63t84r 90M77a19r68e88č32e58k 1603981469978

Podle mého jsou Gétéčka  paskvily. Není na klasický sedan nebo kupé!

+1/0
13.3.2014 22:34

T39o53m49á41š 47K35o91l78d73a 3196645449647

tohle může koupit jen blázen :))

+1/−7
13.3.2014 12:46

T67o57m16á34š 37F85i22r66b48a36c25h35e25r 9940570134840

Nebo ten co na to má ;-)

+6/0
13.3.2014 12:54

P30e52t48r 42H87o68f26m57a20n65n 6239284885750

Nazor pana Koldy komentovat nebudu, ale vase i jeho tvrzeni se navzajem nevylucuji.

+2/0
13.3.2014 13:21

T36o43m53á11š 41K25o34l32d23a 3336405909277

já myslim, že ten, co na to má a přemýšlí, tak si koupí Range Rover Evoque...

0/−5
13.3.2014 13:24

J34a15n 32S39v44o75r88a87d22a 7950317

jde o uplně jiný typ auta... proč to srovnávat? krom toho se mi BMW opravdu moc líbí a LR je dle mého hlavně zezadu opravdu škaredé...jde prostě o vkus, tak proč nadávat obecně?

0/0
13.3.2014 16:22

J79a87n89a 75D27o29u97p47a58l60o88v91á 4712939254

Tak to je ale nádhera. X6 se mi moc líbí, ale zdá se mi pro ženskou zbytečně moc veliká, ale toto je tak akorátR^

+2/−3
13.3.2014 12:44

L86a60d96i38s24l11a96v 51M90i52k87a 1351789514104

Pomalu se v tom přestávám orientovat a to jak v označení tříd, tak i rozeznáním na silnici a to nejen u BMW.

+1/−1
13.3.2014 11:54

R86a24d46i32m 30H53o35r57č15i93č35k91a 7416667453222

To nemyslíte vážně:-(,má to pořád svoji logiku,akorát přibývá modelů.

+1/0
13.3.2014 12:28

M60a45r28e88k 37K90l82u80f29a 3828464974336

Přibývá modelů, zatímco pořád se fňuká o nějaké recesi .....  ;-D

0/0
13.3.2014 17:15

P38e92t29r 94R58o72h74á54n48e72k 1713609127916

tak pokud nejste prodejcem v autobazaru, tak je to jedno :) to je stejný jak s mobilama, dřív znal člověk všechny od všech výrobců, dneska nezná ani všechny od jednoho výrobce :)

+6/0
13.3.2014 12:32

M43i88c18h64a83l 55M39o37u89c60h62a 9718959403654

V řadách BMW se člověk vyzná snadno, i když jich je teď kousek víc než před lety... Ale na motorizace musí být člověk znalec značky. Dřív bylo jasný, že 525d je pětková řada s dieslem 2,5 litru, dneska je to dvoulitr stejně jako 318d 8-o

+2/0
13.3.2014 12:46

J12a47n 17M36a34z75ů11r16e96k 2828924698675

je to prostý....lichá čísla tříd (1,3,5,7) Hatchback, sedany (combi), limuzína, prakticky 3 a více dveří.  Sudá čísla (2,4,6) coupe a z nich vycházející gran coupe (4 a 6). Třída X SUV (X1, X3, X4, X5 a X6)

+5/−1
13.3.2014 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.