Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kam nemůže čert, tam vleze BMW. S novou X4 vyplňuje další skulinku

BMW vyplňuje každou skulinku na trhu. Ve střední třídě SUV tak bude mít vedle konzervativnějšího modelu X3 i sportovnější a extravagantnější model X4. Novinka kopíruje vzhled většího BMW X6 a automobilka doufá, že bude kopírovat i jeho úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M91i44r77o88s47l73a88v 67S67t20e22i95n21e78r 6468424933465

Kilián Ignác Dientzenhofer by na tom autě našel svoji radost.

0/0
19.3.2014 20:45

L68u22k94á90š 62M67á84n70e82k 5387844762681

ježiš akorát další paskvil XRv zlatý starý bavoráky....V

0/0
17.3.2014 20:35

J15a62n 60K42o15n39v24a70l81i38n58k93a 5900841311365

V TopGearu řekli o X6, že je to atlet v gumákách. Něco na tom bude. Tohle je možná rozumnější varianta. Každý ať si koupí to, na co má a co se mu líbí. Já to takhle udělal s modelem e39. Líbil se mi a na novější nemám. ;-D

0/0
14.3.2014 9:47

V55í86ť14a 47N95o49v80á93k 1118813205141

Mě se líbí snad vše od E36,E39 ..jen E90 moc ne ..X4 je krásná a za 1,2 je to super kauf :-) jen to zafinancovat...

0/0
13.3.2014 23:08
Foto

M76i89r59o81s89l51a16v 42S59t46e40i12n79e74r 6868834453955

X3 je rakouské auto, vyrábí se ve Štýrském Hradci v pobočce BMW, dříve Steyr- Puch. X4 bych očekával ze stejného zdroje, v USA by ten model tak dobře, jako starý X5 z Alabámy neuspěl. X6 je ovšem šeredné auto, vypadá jako nafouklý Opel Kadet z roku 1990. Typická elegance německé lokomotivy, se střílnou vzadu.

Podle vzhledu bude mít X4 blíže k X3, kompaktní SUV třídy Škoda Yeti, AudiQ5 nebo VW Tiguan, vše shodná VW technika. X3 nemá ale Haldex, nýbrž klasickou rozdělovací skříň, spojenou s elektronickými ovládači. X5 je docela jiné auto, je také vyráběno v USA. Blíží se spíše VW Touareg nebo Porsche.

Nový Škoda Snowman by měl konkurovat právě tomu baroknímu X4- bude to zajímavé srovnání. Mnichovský barok s Kvasinským Scoutingem.

0/−7
13.3.2014 22:13

J70a82n 63K44o37n51v80a39l71i65n81k65a 5400331291205

Škoda nikdy nebude konkurovat BMW. Z podstaty obou značek je to zřejmé. Pokud bude mít někdo na X4, tak nebude Sněhuláka vůbec brát v potaz. To možná  Q5 nebo Tiguan...

0/0
14.3.2014 9:51
Foto

M92i90r77o75s13l48a77v 87S75t19e55i11n66e31r 6628964573145

Tak docela to už nebude. Škodovka se vypracovala, třeba v srpnu 2013 byla na 7 místě mezi vozy, přihlašovanými v Německu do provozu.

V roce 2013 Škoda prodala v Německu 49500 Oktáviíí, 39500 Fabií a 22000 Yeti. Nejvíce ze všech neněmeckých firem.

0/0
17.3.2014 22:49

J20a37n 50V42e62l18e11b60a 7793508609929

Je jedno kolik aut prodala, prostě nekonkuruje BMW a to se nikdy nezmění...

0/0
22.3.2014 9:59

P15e17t81r 69R80o94h15á69n92e31k 1143749677276

tak x6 je nádherná a když se začala objevovat na silnicích, každej na ní čuměl s otevřenou hubou, aspoň teda lidi z mého okolí. ale chápu jak je pro někoho nádherná, tak je pro někoho extra škaredá :-) no a x4 je taková "hračka"  pro ženský už :-)

+3/0
13.3.2014 18:59

P94e78t71r 49M13a84r18e36č22e91k 1683601379698

Tak nějak :-). Na X6 je hezká právě ta její "brutální zhovadilost" ;-). X4 bude příliš malá na to aby vzbudila stejný nebo podobný dojem.

+1/0
13.3.2014 22:31

V73i52k68t37o37r 81K13o48š29k95a 4502660907879

Jedním slovem....BLE!!!!

0/0
13.3.2014 18:41

D21a87v32i74d 74R44y23c32h87e39t47s74k84ý 9776941890100

Líbí se mi nová 4, nikoli X4...

0/0
13.3.2014 17:47

D30a66v44i94d 49R62y75c46h85e23t55s59k75ý 9986451920290

jako Gran Coupé.., jsem zapoměl dodat....

0/0
13.3.2014 17:49

D25a33n68i93e85l91a 56U51r63b38a89n62o95v34á 2534380945296

já nevím, není to na skulinku přeci jen trochu velké?;-)

0/0
13.3.2014 16:41

P10e55t91r 70M34a55r38e87č31e66k 1713221409118

To se dá říci o různých věcech v úplně  jiných dimenzích :-).

0/0
13.3.2014 22:33

T80o64m62á70š 30P16a43j73e87r 6539849341859

Přiznejte si to. Je to hnus. Ani ta krásná barva tomu nepomůže.

+1/−4
13.3.2014 16:35

J83a88n 87S11v30o79r78a45d46a 7370537

no vidíte a já absolutně nesouhlasím... až na to o barvě, ta se opravdu povedla :-)

+2/0
13.3.2014 18:23

D97a22n64i96e70l88a 78U51r97b87a80n41o71v82á 2184880855356

na fotce č.5 ten zadek auta vypadá jak faldy u šarpeje - doslova to evokuje pocit, že si na to auto ze zadu sedla obryně Stáňa.;-)

Jinak kdyby mi to dal někdo zadarmo, brala bych to i tímto defektem.;-D

0/0
14.3.2014 14:10

M67a47r84e10k 69H54r98u42b64y 6517422601658

Jestli by nebylo lepsi delat min modelu, ale poradne. To vedel uz Jobs ;-)

+2/−3
13.3.2014 15:39

B44o37r19i71s 17P51o46u12z98a73r 5438368975137

Nelíbí ...

+1/−1
13.3.2014 14:23

D57a26v28i22d 90H92u19r78k88a 3670973521201

Samozřejmě, že to je otázka vkusu. Mi se X6 strašně moc NELÍBÍ. Mastodont na cestě. Ale Třeba GT jsou pěkná auta. X3 taky nic moc, ale X5 je už o něčem jiném. BMW jsou dobrá auta, ale modely X6 a X4 nemuseli dávat do výroby. Předpokládám, že si ale i tato novinka své blondýny najde.

+2/−4
13.3.2014 13:55

E96v38z33e37n 19S46o32u46k13u61p 1207104466488

Naprosto s vámi souhlasím.... X5 jako první model této řady X se velmi povedl, to ostatní již méně... a také se mi X6 vůbec nelíbí... je to pouze ovšem náš názor...

+2/−1
13.3.2014 16:30

P32e67t73r 51M72a70r51e51č25e45k 1383511669558

Podle mého jsou Gétéčka  paskvily. Není na klasický sedan nebo kupé!

+1/0
13.3.2014 22:34

T64o48m51á73š 64K41o48l73d74a 3466345889757

tohle může koupit jen blázen :))

+1/−7
13.3.2014 12:46

T66o53m64á18š 22F53i54r86b21a25c25h35e81r 9680550234860

Nebo ten co na to má ;-)

+6/0
13.3.2014 12:54

P98e67t79r 75H80o64f20m46a44n15n 6109584925370

Nazor pana Koldy komentovat nebudu, ale vase i jeho tvrzeni se navzajem nevylucuji.

+2/0
13.3.2014 13:21

T27o82m94á83š 96K60o37l25d96a 3226685529337

já myslim, že ten, co na to má a přemýšlí, tak si koupí Range Rover Evoque...

0/−5
13.3.2014 13:24

J35a47n 82S72v92o59r86a46d65a 7190987

jde o uplně jiný typ auta... proč to srovnávat? krom toho se mi BMW opravdu moc líbí a LR je dle mého hlavně zezadu opravdu škaredé...jde prostě o vkus, tak proč nadávat obecně?

0/0
13.3.2014 16:22

J84a88n53a 70D76o47u54p37a28l86o97v52á 4852839574

Tak to je ale nádhera. X6 se mi moc líbí, ale zdá se mi pro ženskou zbytečně moc veliká, ale toto je tak akorátR^

+2/−3
13.3.2014 12:44

L62a59d82i69s66l17a38v 41M84i97k61a 1421169974154

Pomalu se v tom přestávám orientovat a to jak v označení tříd, tak i rozeznáním na silnici a to nejen u BMW.

+1/−1
13.3.2014 11:54

R89a60d72i95m 98H18o16r65č47i59č67k40a 7346457363942

To nemyslíte vážně:-(,má to pořád svoji logiku,akorát přibývá modelů.

+1/0
13.3.2014 12:28

M95a87r45e96k 37K63l95u51f90a 3568574684726

Přibývá modelů, zatímco pořád se fňuká o nějaké recesi .....  ;-D

0/0
13.3.2014 17:15

P25e14t47r 38R22o96h46á78n89e83k 1483559927446

tak pokud nejste prodejcem v autobazaru, tak je to jedno :) to je stejný jak s mobilama, dřív znal člověk všechny od všech výrobců, dneska nezná ani všechny od jednoho výrobce :)

+6/0
13.3.2014 12:32

M19i98c76h13a95l 57M13o64u53c70h10a 9768369643304

V řadách BMW se člověk vyzná snadno, i když jich je teď kousek víc než před lety... Ale na motorizace musí být člověk znalec značky. Dřív bylo jasný, že 525d je pětková řada s dieslem 2,5 litru, dneska je to dvoulitr stejně jako 318d 8-o

+2/0
13.3.2014 12:46

J14a52n 60M46a92z32ů55r29e11k 2218474888265

je to prostý....lichá čísla tříd (1,3,5,7) Hatchback, sedany (combi), limuzína, prakticky 3 a více dveří.  Sudá čísla (2,4,6) coupe a z nich vycházející gran coupe (4 a 6). Třída X SUV (X1, X3, X4, X5 a X6)

+5/−1
13.3.2014 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.