Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Hyundai i40 má nejchytřejší víko kufru

Ke korejskému kombíku přijdete s plnou náručí nákupu, auto vás samo pozná a automaticky otevře kufr. Hyundai i40 vylepšili a přidali tuhle skvělou vychytávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V68l94a43d35i96s21l77a22v75a 77H65o44l31á 3606880520329

Víko má geniální, ostatní je šrot.

0/0
19.4.2014 13:21

P85a97v83e12l 54P97t63á11č61e97k 7475199873829

Hlavně že na autosalonu vystavují nevybavené verze,z kterých během výstavy upadávají součástky.Ostatně u auta roku Peugeotu  upadli přepínače pod volantem hned u dvou.

Koreu bych nekoupil už jenom z přesvědčení...ani neví kam patří....stydí se za to,že jsou z Koree a vydávají se za český,nebo slovenský vůz....

0/0
26.3.2014 15:55

J41i27ř37í 84Š43e62j30n89o51h13a 4192323784803

Opravdu důležitý parametr. Skoro jako počet koncovek výfuku ;-D

+1/0
25.3.2014 10:16

L59u16d74v46í93k 97G67a75j78d82o23š96í78k 2345453234392

Ještě by mě zajímalo, jestli když se to bezdotykově otevře, jestli se potom stejně tak bezdotykově stahne i krycí roletka zavazadlového prostoru.

Asi by mě hodně vytáčelo, kdybych si s plnýma rukama krásně otevřel víko kufru a pak to všechno stejně musel položit na zem abych stáhl roletku a věci mohl naložil.

0/0
20.3.2014 11:07

A12n87t94o34n27í92n 74S54e89b11e94r56a 7803928320289

Mně se roletka stáhne sama, když na ní z hora mínrě zatlačím. To jde i s taškou v ruce.

0/0
30.3.2014 11:59

K82a50r54e32l 10F25a88i24t 1658483548712

Vipadá to pěkně....ale po tom, co mě koleda svezl v ix35, tak tuto značku jsem si vyškrtl ze seznamu možné koupě.

0/0
20.3.2014 8:16

A46n83t94o54n37í72n 16S43e83b56e42r23a 7983908140969

Co bylo špatně?

0/0
30.3.2014 11:59
Foto

T71o29m96á89š 89K77i94r83o89v 1895388865987

Kdepak asi byla chyba? Já jsem si vyzkoušel na víkend facelitové i30 kombi a za mne hodně dobré. Akorát já (protože hodně jezdím) bych šel do dieselového motoru.

0/0
4.4.2014 10:33

V79l67a77d48i13s18l15a16v49a 28H18o85l87á 3446360170419

Diesel nebo benzin není podstatné. Podstatné je to, že za pár roků to nevezmou ani ve šrotu.

0/0
19.4.2014 13:22

P33e19t20r91a 51M46a50l63á 7801688871215

Jediné škaredé na tom autě je tvar denního svícení, to mohli "zfaceliftovat"

0/0
19.3.2014 23:08

R64a46d43i29m 44H13o87r63č74i94č82k97a 7906317103882

Auta dělat neuměj, ale automatické otevírání kufru jim jde;-D

0/−3
19.3.2014 16:34

L13a11d42i68s75l58a66v 29M75i16k38a 1301379834324

J8 mám otevírání kufru na dálkovém ovládání, přijde mi daleko lepší než tam stát jak ocas za autem až se otevře kufr si už když k autu jdu zmačknout v kapse a než tam dojdu kufr je otevřený, hodím tašku a jedu.

+1/0
19.3.2014 13:54

Z48b27y93n84ě80k 73Č66e53j40k47a 5526658371353

určitě půjdou obě varianty... když budete mít plný ruce, tak automat přijde vhod.

+1/0
19.3.2014 13:56

L21a11d29i45s61l60a78v 35M28i44k15a 1791239524374

To ano, jen mi prostě přišlo, že tam dlouho stojí a čeká, jinak nerada nakupuji, ale když už, tak jedu s vozíkem až ¨ke kufru a tam vyxndám tašky, takže plné ruce nemám nikdy, ale asi je to jen o zvyk.

0/0
19.3.2014 14:09
Foto

P74a66v36e89l 72M43í80č95a 7468290245465

No já nevím, čekat 15 sec. a ještě za příplatek, asi bych si otevíral radši klíčkem na dálku

+1/0
19.3.2014 14:17

P57a11l31o 33M91a39k93y 7646159188841

Jasne Lacko hlave že si pochopil princíp, keď máš plné ruky a kľuč niekde v taške alebo vo vrecku, tak je ti to diaľkové príjemné tak, ako otváranie kľúčom.

+1/0
19.3.2014 14:41

L75a33d53i22s97l58a79v 11M60i23k25a 1651799264754

To už jsem psal, že nemívám plné ruce a nejčastěji tam dávám tašku co v ní nosím pracovní papíry a nebo v zimě třeba bundu.

0/0
19.3.2014 15:12

K64a90r40e14l 82F26a46i23t 1308333968212

Taky se mě stalo, když me v práci vezli taxíkem (Mercedes) na letište, že pan taxikář vylezl jak frajer...mačkal ovladani, čudlíky...a ono nic. Začlo mu to hlásit nějaké kecy v němčině a já tam stál jak trubka bez kufru, protože nešel otevřít ani manuálně. Tak jsme museli rozebrat zadní sedačky abych ten kufr dostal z toho krámu ven. Celou cesttu jsem ten meďák obdivoval jak to krásně jede a pak když jsem čekal na letišti, tak jsem si říkal....není lepší ten můj klasický kombík kde si kufr prostě zabouchnu rukou?

+1/0
20.3.2014 8:05

M22i49c29h87a31l 65H81o60r66k28ý 9315815464659

to já mám taky,jenže,když mám plné ruce je to na nic.navíc,vždy když si uvolním pravou ruku,tak zjistím,že ovladač mám v levé kapse a obráceně;-Dpro mě celkem zajímavá vychytávka.

to nejsem fanda korejský aut,ale hold už s nima musíme začít počítat

0/0
20.3.2014 8:12

L27á62ď32a 42V45r50a16n26ý 7748128338117

To dnes nabízí každá ddruhá automobilka, jen si na Idnes neplatí PR.

0/0
20.3.2014 19:47

M35a67r38e19k 32O87p 9102477667606

tak neprostupna cenzura na iDesu uz i zde? 2 jsem vlozil příspěvek avšak nezobrazil se ani jednou...hruza kam to tady speje

0/−1
19.3.2014 13:36

V41á35c92l98a97v 65H18o45s69c57h 8676268972821

ale zobrazil, jenom to mate asi spatne serazeny...

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
19.3.2014 14:33

M89a87r87e56k 14O95p 9749263630303

pane, nejsem slepy ani hloupy

jeden z tech prispevku se objevil az cca 5-10 minut po odeslani a naspani tohoto prispevku

0/0
19.3.2014 14:59

V40a23c31l56a94v 42M80e98d97e65k 5311952485465

auto této kategorie nemůže dostat dvoulitr? 8-o 

vždyť ho měla i první generace i30

+2/0
19.3.2014 13:07

P51e50t18r39a 42M74a43l18á 7691548291445

z konstrukčních důvodů

+1/0
19.3.2014 23:04

P10e53t42r 70M85i25c71h72a68l 2830434601492

Bodejť, když to má světla vytažený  v blatníku až k áčkovým sloupkům, tak na normální motor už nezbývá místo. :-)

+1/0
20.3.2014 10:46

D37a76v68i27d 41P61e92š49e50k 3143631878440

pokud se nekdo jeste dnes diva na odsah motoru, tak zije o 10 let pozadu. Dneska vam uz i objem 1 da stejny vykon v kw jako 1,2 nedo 1,4 je to jen o serizeni. 

Kdyz pridate i hmotnost auta, tak vam teprve muze vyjit jestli auto bude zive nebo to bude limuzinka na dalnice.

U hyundaje musim rict, ze v porovnani se skodovkou jsou o dost popredu, jak v chovani auta, tak ve spotrebe a cene. Pokud bych auta stejne kategorie porovnaval u jinych znacek, tak se nikdy nedostaneete na takovou cenu jakou ma.

Otevirani kufru je pitomost, ale ty auta maji sve prednosti...

0/0
19.3.2014 12:56

M83a87r86e31k 53O75p 9379603410373

a jake jsou ty prednosti? Konkretne?

0/0
19.3.2014 13:24

P65e37t78r 16M34i74k77e66s 9168562880148

zkusenost z i30 CW - 1. generace po faceliftu a octavia combi  - 2. generace. Obe auta diesel 1.6, 85 KW. Hyundai je o dost zivejsi a diky viceprvku ma vyrazne lepsi jizdni vlastnosti. Octa ma vyssi maximalku a na dalnici je pri vyssich rychlostech diky nizsimu profilu klidnejsi. Osobne ridim radsi hyundaie.

0/−1
20.3.2014 15:43

J97i74ř89í 37S92c35h94w59a48c78h 5826509417824

myslím, že Octa II má vzadu taky viceprvek ;-)

+1/0
20.3.2014 17:24

P85e46t40r 66M33i87c95h48a12l 2890614551672

OII má vzadu taky multilink (nevím, jestli ve všech motorizacích), jenže 90% řidičů ten rozdíl stejně nepozná. 1.6 TDi u Škodovky má 77 kW, ne 85, takže logicky není živější. Ale do Škodovky se dává i dvoulitr a pak jsme někde úplně jinde, proti tomu si Hyundai neškrtne. A s tím dvoulitrem má nejen vyšší maximálku, ale taky výrazně nižší spotřebu. Jízdní vlastnosti srovnávat nebudu, korejce jsem neřídil. Sám mám OII sedan a jízdní vlastnosti toho auta jsou velmi dobré. Mimochodem, dílenské zpracování u Hyundai je totální děs.

0/0
20.3.2014 18:32

P73e72t47r 56M40i55k78e89s 9228402250828

Tak je to tak, ted jsem koukal do TP a opravdu ma jen 77 kw. Mel jsem za to, ze maj obe auta 85 kw. S dilenskym zpracovani u Hyundaie nemam s nicim problem, ale mozna to bylo tim, ze se jedna o nejvysi provedeni z tehdy nabizenych zakladnich konfiguraci. Obe auta maji sve plusy a minusy, ale celkove mne vice sedi Hyundai...

0/0
20.3.2014 19:30

P12e65t81r 87M86i54c37h74a51l 2880404361492

Pravda je, že jsem si detailně prohlížel i20, i30 jsem viděl jen zběžně. Ale prostě mi to auto připadalo odflinknuté už od konstruktérů. Zařadil bych to někam mezi Dacii a Renault. Jinak já mám v Oktávce 2.0 TDi CR DPF, 81 kW, 280 Nm. Jede to hodně dobře (i když plný motor 103 kW, 350 Nm je ještě někde jinde), motor má dostatečnou rezervu výkonu i síly, kombinovaná spotřeba se mi pohybuje těsně nad 5 litrů (cca 5 - 5,1), při delších cestách to jde pod 5 litrů, loni Chorvatsko za 4,5 (z toho většina po dálnici).

0/0
21.3.2014 0:23

M33a10r18e58k 71H10r75u47b66y 6307852111318

Dilenske zpracovani - jako ze Polaci ve skodovce jsou sikovnejsi nez POlacu i Hyundaie?;-):-P

0/0
21.3.2014 14:08

M51a94r61e92k 72O16p 9259823300323

jinak rozdil ceny pri koupi = rozdil ceny pri prodeji, coz znamena, ze ve finale zaplatite stejnu cenu

pokud se pak bavime o porovnani firemnich aut, ktera jsou dns jiz z velke casti na operativni leasing, pak naopak vychazi levneji mnohdy drazsi vuz dle ceniku, nez levna znacka z B, C nebo D kategorie (A = premiove, B = TOP EU + JAP, C = EU+KOR, D = zbytek sveta)

0/0
19.3.2014 13:33

M23i59c25h45a33l 79H26o83r42k20ý 9175175544699

u slabších obsahů musíte obsah nahnat otáčkama a to jsou součástky,které jsou značně opotřebeny,tutíž nevydrží tak dlouho.naložená 1,2 vidí kopec a už nemůže a nikdy se s ní nedostanete na stejnou spotřebu jako u 1,8.ano paradočné mám 1,2 větší spotřebu jak 1,8 na dálnici,při plném obsazení a při svižné jízde mnohem větší ;-D

0/0
20.3.2014 8:27

P40e49t39r 49M45i45c44h94a86l 2640124421222

Pokud máš malý obsah motoru, tak naháníš výkon otáčkami. Logicky roste spotřeba i opotřebení dílů. Navíc maloobsahové motory mají velmi malý kroutící moment, což je také nezanedbatelná věc.

A když říkáš, že v porovnání se Škodovkou je Hyundai lepší ve spotřebě, tak potom je podle tebe asi lepší spotřeba přes 6 litrů než kolem 5 litrů na 100 km, ne?

0/0
20.3.2014 10:43

D58a26n34i20e65l 12P76o93l98á55k 4642510668498

Jak se ten šyštém jmenuje u VW?

0/0
19.3.2014 12:40
Foto

M45a52r89e24k 43B49a90š61i32s75t74a 7473842863270

Na videu jsem čekal kdy toho redaktorka vezmou dveře kufru po pysku. Tak možná příště, od korejského křápu nelze totiž čekat nic dobrého. ;-D

+2/−8
19.3.2014 12:26

M72i60l42a90n 67Č66e67r18n10ý 5513159769752

Vsadím se, že jeden "korejský křáp" používáte k telefonování.;-)

+3/−1
19.3.2014 12:53
Foto

V92l74a96d78a 94V97a52n96e49k 9673916304958

Další hňup,co nikdy  Hyudaie nevlastnil,ani v něm nejel a jen hloupě plácá ;-)

+4/−1
19.3.2014 13:15
Foto

M92i57l44a27n 27S89t75r36n94a31d60e97l 4811766449890

omyl, bývalý zaměstnanec montážní linky v Nošovicích, kde ho pro jeho neschopnost propustili a komplexy si léčí pod každým příspěvkem o této značce.

0/0
20.3.2014 16:49

L72u38k72á25š 31M38r10k77v68i88č88k74a 9756204745972

Co znamená svižné tempo po dálnici? 6.6 mi připadá docela dost, při rychlostech 130-160 jedu za stejno s větším motorem a těžším autem.

+2/0
19.3.2014 11:14
Foto

T70o74m59á64š 33T86ů86m98a 5141978538462

Jel jsem z Chorvatska po dalnici tak 140-150 a pres Nemecko 160-180 (Pasov-Rozvadov) a mel jsem prumernou spotrebu 6.7 se 4 dospelymi.

0/0
19.3.2014 12:44

P79e22t30r 17M16i75c38h29a14l 2740634571662

Loni Chorvatsko, jeli jsme dva. Tam a zpátky plus nějaké courání na místě po výletech, průměrná spotřeba 4,5 litru, motor 2.0 TDi CR DPF 81 kW. Takže ať si ten Hnůjdaj strčí za klobouk.

0/0
20.3.2014 10:40

M58a37r10e10k 59H84r56u61b60y 6217122841358

Kolik vam plati u vykupu nafty, kdyz jedete sam? ;-);-D

0/0
21.3.2014 14:10

L49u51b84o25š 26J40e56l40í87n76e67k 6674686439453

Systém "kdo si počká ten se dočká" se mi nezdá lepší než systém "podrazím si nohu sám". Starodávný systém "zmáčkni tlačítko" je tedy pořád nejlepší. :-)

+2/0
19.3.2014 10:48

J78a41n 95J20a12n96e73č59e85k 9970543230956

Páčku pod palubkou s lanovodem nic nepřekoná ;-D

+6/0
19.3.2014 11:37

J84o29s11e28f 32K80o36v86á43ř 9882585334105

R^;-D

+1/0
19.3.2014 12:51

T36o70m59á42š 42F90i50r20b82a28c25h90e81r 9380750904970

Opravdu pádný důvod jít kvůli tomu do Hyundaie ;-D

+2/−1
19.3.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.