Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Hyundai i40 má nejchytřejší víko kufru

Ke korejskému kombíku přijdete s plnou náručí nákupu, auto vás samo pozná a automaticky otevře kufr. Hyundai i40 vylepšili a přidali tuhle skvělou vychytávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V88l94a98d26i62s84l42a43v38a 18H98o54l35á 3796530380959

Víko má geniální, ostatní je šrot.

0/0
19.4.2014 13:21

P70a78v95e93l 35P71t20á69č13e33k 7795449913169

Hlavně že na autosalonu vystavují nevybavené verze,z kterých během výstavy upadávají součástky.Ostatně u auta roku Peugeotu  upadli přepínače pod volantem hned u dvou.

Koreu bych nekoupil už jenom z přesvědčení...ani neví kam patří....stydí se za to,že jsou z Koree a vydávají se za český,nebo slovenský vůz....

0/0
26.3.2014 15:55

J38i34ř59í 48Š96e73j33n67o80h71a 4262273344673

Opravdu důležitý parametr. Skoro jako počet koncovek výfuku ;-D

+1/0
25.3.2014 10:16

L40u33d14v75í38k 42G48a35j79d66o62š33í87k 2565593604612

Ještě by mě zajímalo, jestli když se to bezdotykově otevře, jestli se potom stejně tak bezdotykově stahne i krycí roletka zavazadlového prostoru.

Asi by mě hodně vytáčelo, kdybych si s plnýma rukama krásně otevřel víko kufru a pak to všechno stejně musel položit na zem abych stáhl roletku a věci mohl naložil.

0/0
20.3.2014 11:07

A97n46t12o69n30í74n 40S55e64b71e13r97a 7333778170469

Mně se roletka stáhne sama, když na ní z hora mínrě zatlačím. To jde i s taškou v ruce.

0/0
30.3.2014 11:59

K52a38r78e29l 14F16a58i66t 1138543928842

Vipadá to pěkně....ale po tom, co mě koleda svezl v ix35, tak tuto značku jsem si vyškrtl ze seznamu možné koupě.

0/0
20.3.2014 8:16

A73n84t76o18n30í20n 27S80e31b96e20r57a 7733308730699

Co bylo špatně?

0/0
30.3.2014 11:59
Foto

T45o36m55á88š 55K85i45r28o79v 1405578915867

Kdepak asi byla chyba? Já jsem si vyzkoušel na víkend facelitové i30 kombi a za mne hodně dobré. Akorát já (protože hodně jezdím) bych šel do dieselového motoru.

0/0
4.4.2014 10:33

V45l66a75d81i54s80l78a94v94a 77H23o59l35á 3256540270319

Diesel nebo benzin není podstatné. Podstatné je to, že za pár roků to nevezmou ani ve šrotu.

0/0
19.4.2014 13:22

P55e82t41r88a 30M76a97l14á 7391878481585

Jediné škaredé na tom autě je tvar denního svícení, to mohli "zfaceliftovat"

0/0
19.3.2014 23:08

R37a88d61i34m 93H85o40r44č74i28č48k93a 7746507583422

Auta dělat neuměj, ale automatické otevírání kufru jim jde;-D

0/−3
19.3.2014 16:34

L38a29d70i90s10l58a84v 73M59i97k25a 1881769774244

J8 mám otevírání kufru na dálkovém ovládání, přijde mi daleko lepší než tam stát jak ocas za autem až se otevře kufr si už když k autu jdu zmačknout v kapse a než tam dojdu kufr je otevřený, hodím tašku a jedu.

+1/0
19.3.2014 13:54

Z92b39y45n66ě88k 61Č35e41j38k23a 5826558361443

určitě půjdou obě varianty... když budete mít plný ruce, tak automat přijde vhod.

+1/0
19.3.2014 13:56

L47a23d78i27s65l75a20v 27M57i57k78a 1131879734954

To ano, jen mi prostě přišlo, že tam dlouho stojí a čeká, jinak nerada nakupuji, ale když už, tak jedu s vozíkem až ¨ke kufru a tam vyxndám tašky, takže plné ruce nemám nikdy, ale asi je to jen o zvyk.

0/0
19.3.2014 14:09
Foto

P70a50v66e96l 14M55í64č38a 7828680805135

No já nevím, čekat 15 sec. a ještě za příplatek, asi bych si otevíral radši klíčkem na dálku

+1/0
19.3.2014 14:17

P86a41l77o 27M12a58k39y 7226839458701

Jasne Lacko hlave že si pochopil princíp, keď máš plné ruky a kľuč niekde v taške alebo vo vrecku, tak je ti to diaľkové príjemné tak, ako otváranie kľúčom.

+1/0
19.3.2014 14:41

L21a12d14i74s81l87a87v 84M72i60k45a 1671719254584

To už jsem psal, že nemívám plné ruce a nejčastěji tam dávám tašku co v ní nosím pracovní papíry a nebo v zimě třeba bundu.

0/0
19.3.2014 15:12

K31a87r81e83l 94F58a84i71t 1328853798402

Taky se mě stalo, když me v práci vezli taxíkem (Mercedes) na letište, že pan taxikář vylezl jak frajer...mačkal ovladani, čudlíky...a ono nic. Začlo mu to hlásit nějaké kecy v němčině a já tam stál jak trubka bez kufru, protože nešel otevřít ani manuálně. Tak jsme museli rozebrat zadní sedačky abych ten kufr dostal z toho krámu ven. Celou cesttu jsem ten meďák obdivoval jak to krásně jede a pak když jsem čekal na letišti, tak jsem si říkal....není lepší ten můj klasický kombík kde si kufr prostě zabouchnu rukou?

+1/0
20.3.2014 8:05

M75i53c58h61a21l 34H78o54r93k10ý 9795825504949

to já mám taky,jenže,když mám plné ruce je to na nic.navíc,vždy když si uvolním pravou ruku,tak zjistím,že ovladač mám v levé kapse a obráceně;-Dpro mě celkem zajímavá vychytávka.

to nejsem fanda korejský aut,ale hold už s nima musíme začít počítat

0/0
20.3.2014 8:12

L83á17ď51a 51V72r15a12n53ý 7368508398987

To dnes nabízí každá ddruhá automobilka, jen si na Idnes neplatí PR.

0/0
20.3.2014 19:47

M49a22r36e39k 80O87p 9112577217406

tak neprostupna cenzura na iDesu uz i zde? 2 jsem vlozil příspěvek avšak nezobrazil se ani jednou...hruza kam to tady speje

0/−1
19.3.2014 13:36

V24á97c33l43a91v 69H63o31s17c98h 8436108732761

ale zobrazil, jenom to mate asi spatne serazeny...

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
19.3.2014 14:33

M30a80r23e73k 37O31p 9279183310213

pane, nejsem slepy ani hloupy

jeden z tech prispevku se objevil az cca 5-10 minut po odeslani a naspani tohoto prispevku

0/0
19.3.2014 14:59

V84a66c28l64a29v 91M80e92d82e52k 5911532275395

auto této kategorie nemůže dostat dvoulitr? 8-o 

vždyť ho měla i první generace i30

+2/0
19.3.2014 13:07

P23e41t89r15a 42M40a65l49á 7471598191985

z konstrukčních důvodů

+1/0
19.3.2014 23:04

P74e37t29r 89M23i16c76h21a57l 2350514971122

Bodejť, když to má světla vytažený  v blatníku až k áčkovým sloupkům, tak na normální motor už nezbývá místo. :-)

+1/0
20.3.2014 10:46

D25a28v50i26d 31P83e75š63e82k 3603951418210

pokud se nekdo jeste dnes diva na odsah motoru, tak zije o 10 let pozadu. Dneska vam uz i objem 1 da stejny vykon v kw jako 1,2 nedo 1,4 je to jen o serizeni. 

Kdyz pridate i hmotnost auta, tak vam teprve muze vyjit jestli auto bude zive nebo to bude limuzinka na dalnice.

U hyundaje musim rict, ze v porovnani se skodovkou jsou o dost popredu, jak v chovani auta, tak ve spotrebe a cene. Pokud bych auta stejne kategorie porovnaval u jinych znacek, tak se nikdy nedostaneete na takovou cenu jakou ma.

Otevirani kufru je pitomost, ale ty auta maji sve prednosti...

0/0
19.3.2014 12:56

M74a90r55e44k 28O67p 9559293260533

a jake jsou ty prednosti? Konkretne?

0/0
19.3.2014 13:24

P72e92t38r 85M75i15k80e86s 9898902130268

zkusenost z i30 CW - 1. generace po faceliftu a octavia combi  - 2. generace. Obe auta diesel 1.6, 85 KW. Hyundai je o dost zivejsi a diky viceprvku ma vyrazne lepsi jizdni vlastnosti. Octa ma vyssi maximalku a na dalnici je pri vyssich rychlostech diky nizsimu profilu klidnejsi. Osobne ridim radsi hyundaie.

0/−1
20.3.2014 15:43

J21i25ř32í 26S74c42h45w90a75c33h 5586119407844

myslím, že Octa II má vzadu taky viceprvek ;-)

+1/0
20.3.2014 17:24

P65e22t16r 82M52i81c98h73a76l 2330914971102

OII má vzadu taky multilink (nevím, jestli ve všech motorizacích), jenže 90% řidičů ten rozdíl stejně nepozná. 1.6 TDi u Škodovky má 77 kW, ne 85, takže logicky není živější. Ale do Škodovky se dává i dvoulitr a pak jsme někde úplně jinde, proti tomu si Hyundai neškrtne. A s tím dvoulitrem má nejen vyšší maximálku, ale taky výrazně nižší spotřebu. Jízdní vlastnosti srovnávat nebudu, korejce jsem neřídil. Sám mám OII sedan a jízdní vlastnosti toho auta jsou velmi dobré. Mimochodem, dílenské zpracování u Hyundai je totální děs.

0/0
20.3.2014 18:32

P57e12t72r 16M49i18k58e78s 9408222120928

Tak je to tak, ted jsem koukal do TP a opravdu ma jen 77 kw. Mel jsem za to, ze maj obe auta 85 kw. S dilenskym zpracovani u Hyundaie nemam s nicim problem, ale mozna to bylo tim, ze se jedna o nejvysi provedeni z tehdy nabizenych zakladnich konfiguraci. Obe auta maji sve plusy a minusy, ale celkove mne vice sedi Hyundai...

0/0
20.3.2014 19:30

P22e83t34r 76M49i44c36h54a89l 2490674801162

Pravda je, že jsem si detailně prohlížel i20, i30 jsem viděl jen zběžně. Ale prostě mi to auto připadalo odflinknuté už od konstruktérů. Zařadil bych to někam mezi Dacii a Renault. Jinak já mám v Oktávce 2.0 TDi CR DPF, 81 kW, 280 Nm. Jede to hodně dobře (i když plný motor 103 kW, 350 Nm je ještě někde jinde), motor má dostatečnou rezervu výkonu i síly, kombinovaná spotřeba se mi pohybuje těsně nad 5 litrů (cca 5 - 5,1), při delších cestách to jde pod 5 litrů, loni Chorvatsko za 4,5 (z toho většina po dálnici).

0/0
21.3.2014 0:23

M48a31r26e46k 47H98r33u75b42y 6877882131268

Dilenske zpracovani - jako ze Polaci ve skodovce jsou sikovnejsi nez POlacu i Hyundaie?;-):-P

0/0
21.3.2014 14:08

M18a92r80e16k 34O10p 9149883390963

jinak rozdil ceny pri koupi = rozdil ceny pri prodeji, coz znamena, ze ve finale zaplatite stejnu cenu

pokud se pak bavime o porovnani firemnich aut, ktera jsou dns jiz z velke casti na operativni leasing, pak naopak vychazi levneji mnohdy drazsi vuz dle ceniku, nez levna znacka z B, C nebo D kategorie (A = premiove, B = TOP EU + JAP, C = EU+KOR, D = zbytek sveta)

0/0
19.3.2014 13:33

M73i96c36h87a65l 52H19o17r44k91ý 9985105864429

u slabších obsahů musíte obsah nahnat otáčkama a to jsou součástky,které jsou značně opotřebeny,tutíž nevydrží tak dlouho.naložená 1,2 vidí kopec a už nemůže a nikdy se s ní nedostanete na stejnou spotřebu jako u 1,8.ano paradočné mám 1,2 větší spotřebu jak 1,8 na dálnici,při plném obsazení a při svižné jízde mnohem větší ;-D

0/0
20.3.2014 8:27

P41e92t22r 77M27i79c95h45a73l 2320354431732

Pokud máš malý obsah motoru, tak naháníš výkon otáčkami. Logicky roste spotřeba i opotřebení dílů. Navíc maloobsahové motory mají velmi malý kroutící moment, což je také nezanedbatelná věc.

A když říkáš, že v porovnání se Škodovkou je Hyundai lepší ve spotřebě, tak potom je podle tebe asi lepší spotřeba přes 6 litrů než kolem 5 litrů na 100 km, ne?

0/0
20.3.2014 10:43

D83a25n66i75e26l 19P33o51l49á21k 4202670328328

Jak se ten šyštém jmenuje u VW?

0/0
19.3.2014 12:40
Foto

M79a54r20e27k 18B15a48š73i41s86t35a 7713582103380

Na videu jsem čekal kdy toho redaktorka vezmou dveře kufru po pysku. Tak možná příště, od korejského křápu nelze totiž čekat nic dobrého. ;-D

+2/−8
19.3.2014 12:26

M32i13l62a31n 78Č34e91r76n26ý 5813909629892

Vsadím se, že jeden "korejský křáp" používáte k telefonování.;-)

+3/−1
19.3.2014 12:53
Foto

V90l80a12d20a 93V56a25n90e62k 9153276374348

Další hňup,co nikdy  Hyudaie nevlastnil,ani v něm nejel a jen hloupě plácá ;-)

+4/−1
19.3.2014 13:15
Foto

M19i82l78a49n 54S59t32r23n27a17d57e45l 4531966879760

omyl, bývalý zaměstnanec montážní linky v Nošovicích, kde ho pro jeho neschopnost propustili a komplexy si léčí pod každým příspěvkem o této značce.

0/0
20.3.2014 16:49

L93u44k26á51š 58M81r59k84v25i76č12k84a 9476684965452

Co znamená svižné tempo po dálnici? 6.6 mi připadá docela dost, při rychlostech 130-160 jedu za stejno s větším motorem a těžším autem.

+2/0
19.3.2014 11:14
Foto

T92o54m25á18š 96T76ů36m40a 5401768738732

Jel jsem z Chorvatska po dalnici tak 140-150 a pres Nemecko 160-180 (Pasov-Rozvadov) a mel jsem prumernou spotrebu 6.7 se 4 dospelymi.

0/0
19.3.2014 12:44

P54e73t50r 58M37i23c68h69a10l 2850744371332

Loni Chorvatsko, jeli jsme dva. Tam a zpátky plus nějaké courání na místě po výletech, průměrná spotřeba 4,5 litru, motor 2.0 TDi CR DPF 81 kW. Takže ať si ten Hnůjdaj strčí za klobouk.

0/0
20.3.2014 10:40

M93a33r77e57k 47H74r57u19b21y 6527972811798

Kolik vam plati u vykupu nafty, kdyz jedete sam? ;-);-D

0/0
21.3.2014 14:10

L78u27b17o85š 21J81e17l84í40n50e35k 6524566339103

Systém "kdo si počká ten se dočká" se mi nezdá lepší než systém "podrazím si nohu sám". Starodávný systém "zmáčkni tlačítko" je tedy pořád nejlepší. :-)

+2/0
19.3.2014 10:48

J36a44n 17J78a86n83e13č52e58k 9820913110256

Páčku pod palubkou s lanovodem nic nepřekoná ;-D

+6/0
19.3.2014 11:37

J63o42s31e51f 75K56o43v51á62ř 9242735924295

R^;-D

+1/0
19.3.2014 12:51

T47o62m82á51š 15F89i50r57b81a75c45h29e94r 9940750744580

Opravdu pádný důvod jít kvůli tomu do Hyundaie ;-D

+2/−1
19.3.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.