Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Hyundai i40 má nejchytřejší víko kufru

Ke korejskému kombíku přijdete s plnou náručí nákupu, auto vás samo pozná a automaticky otevře kufr. Hyundai i40 vylepšili a přidali tuhle skvělou vychytávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60l50a12d11i17s77l16a51v36a 92H51o20l83á 3696930900969

Víko má geniální, ostatní je šrot.

0/0
19.4.2014 13:21

P81a64v28e18l 31P49t20á26č98e35k 7235719843199

Hlavně že na autosalonu vystavují nevybavené verze,z kterých během výstavy upadávají součástky.Ostatně u auta roku Peugeotu  upadli přepínače pod volantem hned u dvou.

Koreu bych nekoupil už jenom z přesvědčení...ani neví kam patří....stydí se za to,že jsou z Koree a vydávají se za český,nebo slovenský vůz....

0/0
26.3.2014 15:55

J88i63ř95í 17Š40e59j79n34o23h21a 4592633174973

Opravdu důležitý parametr. Skoro jako počet koncovek výfuku ;-D

+1/0
25.3.2014 10:16


L80u79d69v75í57k 67G37a52j73d15o38š10í90k 2835173524922

Ještě by mě zajímalo, jestli když se to bezdotykově otevře, jestli se potom stejně tak bezdotykově stahne i krycí roletka zavazadlového prostoru.

Asi by mě hodně vytáčelo, kdybych si s plnýma rukama krásně otevřel víko kufru a pak to všechno stejně musel položit na zem abych stáhl roletku a věci mohl naložil.

0/0
20.3.2014 11:07

A78n51t83o62n56í87n 62S62e41b26e56r51a 7173578660429

Mně se roletka stáhne sama, když na ní z hora mínrě zatlačím. To jde i s taškou v ruce.

0/0
30.3.2014 11:59

K21a45r29e64l 47F24a27i80t 1468883908772

Vipadá to pěkně....ale po tom, co mě koleda svezl v ix35, tak tuto značku jsem si vyškrtl ze seznamu možné koupě.

0/0
20.3.2014 8:16

A40n67t94o26n69í28n 80S22e32b45e34r90a 7173228260509

Co bylo špatně?

0/0
30.3.2014 11:59
Foto

T79o10m66á57š 71K66i79r48o87v 1865558645347

Kdepak asi byla chyba? Já jsem si vyzkoušel na víkend facelitové i30 kombi a za mne hodně dobré. Akorát já (protože hodně jezdím) bych šel do dieselového motoru.

0/0
4.4.2014 10:33

V12l26a66d96i83s32l73a30v39a 81H87o75l54á 3206750210379

Diesel nebo benzin není podstatné. Podstatné je to, že za pár roků to nevezmou ani ve šrotu.

0/0
19.4.2014 13:22

P57e34t96r75a 10M45a32l43á 7151728861565

Jediné škaredé na tom autě je tvar denního svícení, to mohli "zfaceliftovat"

0/0
19.3.2014 23:08

R38a82d72i26m 87H30o29r66č93i32č88k52a 7306497283772

Auta dělat neuměj, ale automatické otevírání kufru jim jde;-D

0/−3
19.3.2014 16:34

L80a27d56i14s36l60a38v 30M66i58k11a 1791439634784

J8 mám otevírání kufru na dálkovém ovládání, přijde mi daleko lepší než tam stát jak ocas za autem až se otevře kufr si už když k autu jdu zmačknout v kapse a než tam dojdu kufr je otevřený, hodím tašku a jedu.

+1/0
19.3.2014 13:54

Z58b85y73n11ě98k 25Č59e66j89k56a 5536438351443

určitě půjdou obě varianty... když budete mít plný ruce, tak automat přijde vhod.

+1/0
19.3.2014 13:56

L54a54d59i27s54l61a87v 26M82i29k77a 1531519584384

To ano, jen mi prostě přišlo, že tam dlouho stojí a čeká, jinak nerada nakupuji, ale když už, tak jedu s vozíkem až ¨ke kufru a tam vyxndám tašky, takže plné ruce nemám nikdy, ale asi je to jen o zvyk.

0/0
19.3.2014 14:09
Foto

P28a48v33e40l 53M40í66č56a 7488280625305

No já nevím, čekat 15 sec. a ještě za příplatek, asi bych si otevíral radši klíčkem na dálku

+1/0
19.3.2014 14:17

P60a66l57o 82M27a13k84y 7226139518621

Jasne Lacko hlave že si pochopil princíp, keď máš plné ruky a kľuč niekde v taške alebo vo vrecku, tak je ti to diaľkové príjemné tak, ako otváranie kľúčom.

+1/0
19.3.2014 14:41

L88a11d89i42s12l53a33v 55M72i11k37a 1701179294124

To už jsem psal, že nemívám plné ruce a nejčastěji tam dávám tašku co v ní nosím pracovní papíry a nebo v zimě třeba bundu.

0/0
19.3.2014 15:12

K81a14r87e97l 21F97a90i41t 1378583358462

Taky se mě stalo, když me v práci vezli taxíkem (Mercedes) na letište, že pan taxikář vylezl jak frajer...mačkal ovladani, čudlíky...a ono nic. Začlo mu to hlásit nějaké kecy v němčině a já tam stál jak trubka bez kufru, protože nešel otevřít ani manuálně. Tak jsme museli rozebrat zadní sedačky abych ten kufr dostal z toho krámu ven. Celou cesttu jsem ten meďák obdivoval jak to krásně jede a pak když jsem čekal na letišti, tak jsem si říkal....není lepší ten můj klasický kombík kde si kufr prostě zabouchnu rukou?

+1/0
20.3.2014 8:05

M60i49c65h46a35l 75H85o44r38k62ý 9965635124249

to já mám taky,jenže,když mám plné ruce je to na nic.navíc,vždy když si uvolním pravou ruku,tak zjistím,že ovladač mám v levé kapse a obráceně;-Dpro mě celkem zajímavá vychytávka.

to nejsem fanda korejský aut,ale hold už s nima musíme začít počítat

0/0
20.3.2014 8:12

L72á88ď29a 32V94r49a62n24ý 7318808348147

To dnes nabízí každá ddruhá automobilka, jen si na Idnes neplatí PR.

0/0
20.3.2014 19:47

M39a63r96e69k 62O83p 9762167727156

tak neprostupna cenzura na iDesu uz i zde? 2 jsem vlozil příspěvek avšak nezobrazil se ani jednou...hruza kam to tady speje

0/−1
19.3.2014 13:36

V16á63c11l93a31v 84H72o28s17c34h 8946958352121

ale zobrazil, jenom to mate asi spatne serazeny...

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
19.3.2014 14:33

M21a14r62e84k 82O45p 9279843220303

pane, nejsem slepy ani hloupy

jeden z tech prispevku se objevil az cca 5-10 minut po odeslani a naspani tohoto prispevku

0/0
19.3.2014 14:59

V46a32c47l68a10v 23M85e94d51e67k 5811642305105

auto této kategorie nemůže dostat dvoulitr? 8-o 

vždyť ho měla i první generace i30

+2/0
19.3.2014 13:07

P28e77t50r13a 73M10a18l42á 7381938571575

z konstrukčních důvodů

+1/0
19.3.2014 23:04

P30e90t33r 36M87i30c51h80a57l 2980474131282

Bodejť, když to má světla vytažený  v blatníku až k áčkovým sloupkům, tak na normální motor už nezbývá místo. :-)

+1/0
20.3.2014 10:46

D92a47v98i54d 67P29e56š82e61k 3663151948240

pokud se nekdo jeste dnes diva na odsah motoru, tak zije o 10 let pozadu. Dneska vam uz i objem 1 da stejny vykon v kw jako 1,2 nedo 1,4 je to jen o serizeni. 

Kdyz pridate i hmotnost auta, tak vam teprve muze vyjit jestli auto bude zive nebo to bude limuzinka na dalnice.

U hyundaje musim rict, ze v porovnani se skodovkou jsou o dost popredu, jak v chovani auta, tak ve spotrebe a cene. Pokud bych auta stejne kategorie porovnaval u jinych znacek, tak se nikdy nedostaneete na takovou cenu jakou ma.

Otevirani kufru je pitomost, ale ty auta maji sve prednosti...

0/0
19.3.2014 12:56

M21a22r21e13k 92O52p 9219513910933

a jake jsou ty prednosti? Konkretne?

0/0
19.3.2014 13:24

P71e24t78r 61M22i49k52e28s 9398462840798

zkusenost z i30 CW - 1. generace po faceliftu a octavia combi  - 2. generace. Obe auta diesel 1.6, 85 KW. Hyundai je o dost zivejsi a diky viceprvku ma vyrazne lepsi jizdni vlastnosti. Octa ma vyssi maximalku a na dalnici je pri vyssich rychlostech diky nizsimu profilu klidnejsi. Osobne ridim radsi hyundaie.

0/−1
20.3.2014 15:43

J61i18ř87í 70S74c10h74w67a34c27h 5416729197394

myslím, že Octa II má vzadu taky viceprvek ;-)

+1/0
20.3.2014 17:24

P68e53t15r 94M91i75c11h53a37l 2390874671432

OII má vzadu taky multilink (nevím, jestli ve všech motorizacích), jenže 90% řidičů ten rozdíl stejně nepozná. 1.6 TDi u Škodovky má 77 kW, ne 85, takže logicky není živější. Ale do Škodovky se dává i dvoulitr a pak jsme někde úplně jinde, proti tomu si Hyundai neškrtne. A s tím dvoulitrem má nejen vyšší maximálku, ale taky výrazně nižší spotřebu. Jízdní vlastnosti srovnávat nebudu, korejce jsem neřídil. Sám mám OII sedan a jízdní vlastnosti toho auta jsou velmi dobré. Mimochodem, dílenské zpracování u Hyundai je totální děs.

0/0
20.3.2014 18:32

P43e19t48r 74M57i39k41e59s 9128252320768

Tak je to tak, ted jsem koukal do TP a opravdu ma jen 77 kw. Mel jsem za to, ze maj obe auta 85 kw. S dilenskym zpracovani u Hyundaie nemam s nicim problem, ale mozna to bylo tim, ze se jedna o nejvysi provedeni z tehdy nabizenych zakladnich konfiguraci. Obe auta maji sve plusy a minusy, ale celkove mne vice sedi Hyundai...

0/0
20.3.2014 19:30

P20e76t34r 69M53i82c16h51a81l 2800974231432

Pravda je, že jsem si detailně prohlížel i20, i30 jsem viděl jen zběžně. Ale prostě mi to auto připadalo odflinknuté už od konstruktérů. Zařadil bych to někam mezi Dacii a Renault. Jinak já mám v Oktávce 2.0 TDi CR DPF, 81 kW, 280 Nm. Jede to hodně dobře (i když plný motor 103 kW, 350 Nm je ještě někde jinde), motor má dostatečnou rezervu výkonu i síly, kombinovaná spotřeba se mi pohybuje těsně nad 5 litrů (cca 5 - 5,1), při delších cestách to jde pod 5 litrů, loni Chorvatsko za 4,5 (z toho většina po dálnici).

0/0
21.3.2014 0:23

M54a18r78e18k 80H57r81u17b66y 6417582851518

Dilenske zpracovani - jako ze Polaci ve skodovce jsou sikovnejsi nez POlacu i Hyundaie?;-):-P

0/0
21.3.2014 14:08

M82a43r76e79k 65O38p 9819283800983

jinak rozdil ceny pri koupi = rozdil ceny pri prodeji, coz znamena, ze ve finale zaplatite stejnu cenu

pokud se pak bavime o porovnani firemnich aut, ktera jsou dns jiz z velke casti na operativni leasing, pak naopak vychazi levneji mnohdy drazsi vuz dle ceniku, nez levna znacka z B, C nebo D kategorie (A = premiove, B = TOP EU + JAP, C = EU+KOR, D = zbytek sveta)

0/0
19.3.2014 13:33

M75i82c82h56a81l 25H60o61r20k34ý 9415135304629

u slabších obsahů musíte obsah nahnat otáčkama a to jsou součástky,které jsou značně opotřebeny,tutíž nevydrží tak dlouho.naložená 1,2 vidí kopec a už nemůže a nikdy se s ní nedostanete na stejnou spotřebu jako u 1,8.ano paradočné mám 1,2 větší spotřebu jak 1,8 na dálnici,při plném obsazení a při svižné jízde mnohem větší ;-D

0/0
20.3.2014 8:27

P51e31t67r 49M69i53c45h74a83l 2110984711732

Pokud máš malý obsah motoru, tak naháníš výkon otáčkami. Logicky roste spotřeba i opotřebení dílů. Navíc maloobsahové motory mají velmi malý kroutící moment, což je také nezanedbatelná věc.

A když říkáš, že v porovnání se Škodovkou je Hyundai lepší ve spotřebě, tak potom je podle tebe asi lepší spotřeba přes 6 litrů než kolem 5 litrů na 100 km, ne?

0/0
20.3.2014 10:43

D12a24n69i40e25l 72P19o12l34á97k 4102100908158

Jak se ten šyštém jmenuje u VW?

0/0
19.3.2014 12:40
Foto

M78a47r60e20k 78B23a24š38i44s69t41a 7583372623100

Na videu jsem čekal kdy toho redaktorka vezmou dveře kufru po pysku. Tak možná příště, od korejského křápu nelze totiž čekat nic dobrého. ;-D

+2/−8
19.3.2014 12:26

M98i80l56a19n 50Č58e46r50n93ý 5253409209592

Vsadím se, že jeden "korejský křáp" používáte k telefonování.;-)

+3/−1
19.3.2014 12:53
Foto

V26l33a66d48a 77V48a65n37e33k 9893306584588

Další hňup,co nikdy  Hyudaie nevlastnil,ani v něm nejel a jen hloupě plácá ;-)

+4/−1
19.3.2014 13:15
Foto

M73i79l98a97n 66S45t55r11n35a26d53e90l 4491556419950

omyl, bývalý zaměstnanec montážní linky v Nošovicích, kde ho pro jeho neschopnost propustili a komplexy si léčí pod každým příspěvkem o této značce.

0/0
20.3.2014 16:49

L65u94k48á12š 64M21r21k13v91i79č87k95a 9726754895362

Co znamená svižné tempo po dálnici? 6.6 mi připadá docela dost, při rychlostech 130-160 jedu za stejno s větším motorem a těžším autem.

+2/0
19.3.2014 11:14
Foto

T60o90m84á66š 50T94ů57m93a 5641588898162

Jel jsem z Chorvatska po dalnici tak 140-150 a pres Nemecko 160-180 (Pasov-Rozvadov) a mel jsem prumernou spotrebu 6.7 se 4 dospelymi.

0/0
19.3.2014 12:44

P23e57t37r 91M34i40c66h94a80l 2560934611682

Loni Chorvatsko, jeli jsme dva. Tam a zpátky plus nějaké courání na místě po výletech, průměrná spotřeba 4,5 litru, motor 2.0 TDi CR DPF 81 kW. Takže ať si ten Hnůjdaj strčí za klobouk.

0/0
20.3.2014 10:40

M95a15r85e56k 58H38r59u35b26y 6407572701748

Kolik vam plati u vykupu nafty, kdyz jedete sam? ;-);-D

0/0
21.3.2014 14:10

L54u70b46o53š 46J15e30l14í88n44e52k 6954716419183

Systém "kdo si počká ten se dočká" se mi nezdá lepší než systém "podrazím si nohu sám". Starodávný systém "zmáčkni tlačítko" je tedy pořád nejlepší. :-)

+2/0
19.3.2014 10:48

J94a54n 13J96a32n96e54č88e70k 9470153300406

Páčku pod palubkou s lanovodem nic nepřekoná ;-D

+6/0
19.3.2014 11:37

J79o95s26e78f 30K59o85v95á57ř 9372195884405

R^;-D

+1/0
19.3.2014 12:51

T64o16m70á43š 60F86i95r50b40a70c36h60e47r 9770100804750

Opravdu pádný důvod jít kvůli tomu do Hyundaie ;-D

+2/−1
19.3.2014 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.