Diskuze
Ošklivák nadchne příjemným chováním: Fiat 500L Living
Děkujeme za pochopení.
M46a65r52e62k 56H48l67a93d46í50k
Možná by to chtělo nechat soudy až po skutečném svezení a delším užívání. Máme 500l s motorem 1,4 necelý rok a nemůžeme si jej vynachválit. Je to motor ze staré školy a je potřeba mu dát čas na zajetí. Máme na něm cca 7000km a motor je živý a pružný a na rozdíl od třeba turbo tsiček od vw mu skoro vůbec nevadí změna zátěže. Co se týče vzhledu, máme dvoubarevnou verzi a ta vypadá moc hezky. Auto je originální a na rozdíl od jiných výrobců si je nespletete s jiným autem od jjného výrobce. Nevyděl jsem jediného golfa, u ktrého by se kolemjdocí fotili, prohlíželi ho a koukali se okénky dovnitř. U 500L vceku běžná věc - to auto prostě vzbuzuje zájem a spoustě lidí se líbí. Co se týče jízdních vlastností, tak ty jsou super, a to nemluvím o perfektním výhledu ven. Řazení je podle mne přesné, jen řadící páka je delší než je zvykem. za mě má 500L
T67o84m30á97š 93V43a83l14d88e18r
Příšerná motorová specifikace. Dlouho Italové neměli kombík nižší střední. Tak alespoň MPV. Dobře. Bohužel s línou 1,4 a o něco živější dvouválec a při vytáčení i žíznivější. Jinak v benzínu nic. Ač Fiatu fandím, tak pro rodiny s kočárkem nemají nic až pak italizované ameriky za více ne 600000 a více.
J60a39n 29K63o43n82v15a81l67i58n72k67a
Ať už se o fiatu říká cokoliv po stránce kvality, designově jsou ta auta pěkná. I když tohle je trochu přehnané. Měli jsme pár let zánovní Multiplu 1.9JTD a bylo to boží auto. Pro někoho hnusné, pro nás zajímavé. Ergonomie a praktičnost přímo brutální. Bohužel nebyl měsíc, aby se něco nerozbilo. Nervy nám došly, když měla (závratných) 50 tis km a šla...
P75e67t32r 24H76a34n59á30k
Když někde vidím Multiplu , tak mě jako první napadne , jestli si to ten řidič postavil sám nebo mu někdo pomáhal
R94u22d15i 39G57a44š65p70a42r
Máme 500 L už více než rok (klasická verze), najeto 35 tis. km, motůrek 0,9 twin-air...pohodový, pohodlný a na ten kafemlejnek co má pod kapotou velice svižný autíčko. Příští auto místo 500L bude zase fiat. Rozhodně je to lepší volba než všechny ty rapidy a jiné podobné srágory.
J12a98n 67D36l16o46u88h29ý
Multipla vraci uder. Ted ale vazne.... To auto neni zadna designovka, jak se na italy patri, ale opravdu hnusne ucelove auto. Asi chteli vyrobit neco, co s prehledem zvladaji japonci na svem trhu, ale toho auto, ac je hnusne neprinasi zadne ridicske +. To treba Opel Agila nebo suzuki Wagon R+ ve sve dobe take byly hnusny jak (|) ale mely ve sve tride nejsilnejsi motory a nejvice variabilni a prostorny interier. Fiat Panda proti tomu byla naprosty chudak . Jo kdyby v tomhle byl treba 2 litry v benzinu bez turba tak to uz je jina liga. Ale to ted neni zadna trendy. Tak tam radsi do ty krabice narvem eko motor aby soudruzi v byli spokojeni
R72a43d84e35k 87V76i24n91š
Vždyť je to designová stylovka, svěží vítr ve třídě plné utilitárního nudného koncerového vzhledu a proporcí, jež jsou dělány jak přes kopírák. Za mne také a to mi tenhle segment nic neříká...Fiatu fandím, tyhle auta umí jako málokdo. Jen ať se prodeje koncernu zvedají, abychom se dočkali v budoucnu stejně skvělých Ferrari a Maserati jako dnes Ještě úplně ''vyléčit'' Alfu a není co řešit.
J26a97k83u26b 18F33e83i93f94a55r
Designová stylovka. No právě, vše se podřizuje designu a nutnosti odlišovat se a vypadat jinak i za cenu, že užitná hodnota a kvalita konverguje k nule.
To je pak něco jako nočník s uchem uvnitř.
R10a70d28i76m 22D71r85b64o59h15l40a69v
Ošklivé? Mi se líbí, a 7místný vůz za 400, proč ne? Za mě .
P31e43t94r 14D90v73o93r16a45k
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je mizerný a všichni poběží pro Golfa.
D41a46v81i53d 33Č71e28r14n71o80h16o74r69s51k60ý
nikdy jsem nepochopil fanoušky Golfa ... jedno z nejošklivějších aut co znám
P98e70t38r 71D82v31o93r64a88k
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je hujda a všichni poběží pro Golfa.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...