- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by to chtělo nechat soudy až po skutečném svezení a delším užívání. Máme 500l s motorem 1,4 necelý rok a nemůžeme si jej vynachválit. Je to motor ze staré školy a je potřeba mu dát čas na zajetí. Máme na něm cca 7000km a motor je živý a pružný a na rozdíl od třeba turbo tsiček od vw mu skoro vůbec nevadí změna zátěže. Co se týče vzhledu, máme dvoubarevnou verzi a ta vypadá moc hezky. Auto je originální a na rozdíl od jiných výrobců si je nespletete s jiným autem od jjného výrobce. Nevyděl jsem jediného golfa, u ktrého by se kolemjdocí fotili, prohlíželi ho a koukali se okénky dovnitř. U 500L vceku běžná věc - to auto prostě vzbuzuje zájem a spoustě lidí se líbí. Co se týče jízdních vlastností, tak ty jsou super, a to nemluvím o perfektním výhledu ven. Řazení je podle mne přesné, jen řadící páka je delší než je zvykem. za mě má 500L
Příšerná motorová specifikace. Dlouho Italové neměli kombík nižší střední. Tak alespoň MPV. Dobře. Bohužel s línou 1,4 a o něco živější dvouválec a při vytáčení i žíznivější. Jinak v benzínu nic. Ač Fiatu fandím, tak pro rodiny s kočárkem nemají nic až pak italizované ameriky za více ne 600000 a více.
Ať už se o fiatu říká cokoliv po stránce kvality, designově jsou ta auta pěkná. I když tohle je trochu přehnané. Měli jsme pár let zánovní Multiplu 1.9JTD a bylo to boží auto. Pro někoho hnusné, pro nás zajímavé. Ergonomie a praktičnost přímo brutální. Bohužel nebyl měsíc, aby se něco nerozbilo. Nervy nám došly, když měla (závratných) 50 tis km a šla...
Když někde vidím Multiplu , tak mě jako první napadne , jestli si to ten řidič postavil sám nebo mu někdo pomáhal
Máme 500 L už více než rok (klasická verze), najeto 35 tis. km, motůrek 0,9 twin-air...pohodový, pohodlný a na ten kafemlejnek co má pod kapotou velice svižný autíčko. Příští auto místo 500L bude zase fiat. Rozhodně je to lepší volba než všechny ty rapidy a jiné podobné srágory.
Multipla vraci uder. Ted ale vazne.... To auto neni zadna designovka, jak se na italy patri, ale opravdu hnusne ucelove auto. Asi chteli vyrobit neco, co s prehledem zvladaji japonci na svem trhu, ale toho auto, ac je hnusne neprinasi zadne ridicske +. To treba Opel Agila nebo suzuki Wagon R+ ve sve dobe take byly hnusny jak (|) ale mely ve sve tride nejsilnejsi motory a nejvice variabilni a prostorny interier. Fiat Panda proti tomu byla naprosty chudak . Jo kdyby v tomhle byl treba 2 litry v benzinu bez turba tak to uz je jina liga. Ale to ted neni zadna trendy. Tak tam radsi do ty krabice narvem eko motor aby soudruzi v byli spokojeni
Vždyť je to designová stylovka, svěží vítr ve třídě plné utilitárního nudného koncerového vzhledu a proporcí, jež jsou dělány jak přes kopírák. Za mne také a to mi tenhle segment nic neříká...Fiatu fandím, tyhle auta umí jako málokdo. Jen ať se prodeje koncernu zvedají, abychom se dočkali v budoucnu stejně skvělých Ferrari a Maserati jako dnes Ještě úplně ''vyléčit'' Alfu a není co řešit.
Designová stylovka. No právě, vše se podřizuje designu a nutnosti odlišovat se a vypadat jinak i za cenu, že užitná hodnota a kvalita konverguje k nule.
To je pak něco jako nočník s uchem uvnitř.
Ošklivé? Mi se líbí, a 7místný vůz za 400, proč ne? Za mě .
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je mizerný a všichni poběží pro Golfa.
nikdy jsem nepochopil fanoušky Golfa ... jedno z nejošklivějších aut co znám
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je hujda a všichni poběží pro Golfa.