Diskuze

Auta od GM se roku 2001 sama vypínala. Zemřít mělo přes tři sta lidí

Kvůli dlouho pomíjené závadě na spínací skříňce u menších vozů americké General Motors (GM) zemřelo v nehodách 303 lidí. Tvrdí to studie, kterou zveřejnila nezávislá organizace Center for Auto Safety.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vypnutí klíčku zapalování není zdaleka tak banální závada jak se tu mnozí snaží bagatelizovat, vyzkoušejte si to třeba v noci na klikatější cestě a budete se divit kolik věcí v autě je závislé na běžícím motoru a zaplém klíčku.

0 0
možnosti

okurková sezóna začíná už na jaře.

0 0
možnosti

To mají z toho, že stavějí auta tak, aby při nárazu od 15km/h výš vybouchla.

300 mrtvých je na 94,72% nesmysl. Nebyl bych si úplně jistý těmi nefunkčními airbagy, no, budiž. Ale že vypnuté zapalování způsobí nehodu, to už je trochu na hraně. Posilovač brzd je těsně po vypnutí zapalování ještě natlakovaný, takže není problém ani nouzové brzdění. Normální zastavení potom není problém ani bez posilovače.

0 0
možnosti

To je těžký,pokud to amík nemá napsáno v návodu,tak si prostě neporadí.Pokud auto začne samo zrychlovat,tak ho nenapadne šlápnout na brzdu(a to nemluvím o tom,že mají téměř všichni,jen dva pedály),ale vezme telefon a začne telefonovat, co má dělat8-oNebo ten případ,co si koupil obytný auto,zapnul tempomat a šel si dozadu uvařit kafe:-PNo a korunu tomu dají jejich soudy,když uznají jejich nevinu,protože nebylo v návodu,že se to nedělá;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak Škodovka má taky máslo na hlavě, lámající se kabely ve dveřích. Od nich auto rádo i vyhoří a nepíše se o tom.:-/ Jen na neofiko fórech majitelů Škodovky.

1 0
možnosti

Ještě zajímavější je, že se mi vymazávají politické příspěvky s neutrálním postojem. na tomto portálu.;-D

0 3
možnosti

Zajímavé. Ještě, že se jim nezamykaly volanty. Tři sta lidí je opravdu dost.

0 0
možnosti

Nemusi se na zamknuti volantu klicek vyndat?

0 0
možnosti

Jo takovy Cobalt - to je LAGRIC prvni kategorie. Asolutne nechapu ze to ve 21.stoleti pousteji na cesty

0 0
možnosti

A teď ještě to, že už ve třetím státě zakázali Tesle prodávat automobily napřímo, ale nutí jim prodej výhradně přes distribuční síť. Prostě GM má tak dlouhé prsty do všech pater politiky, že cokoliv cco by ji mohl ohrozit v US narazí na zaplacené byrokraty.

3 0
možnosti

Když to byla Toyota,tak se tam mohli zbláznit a to se neví jestli to bylo opodstatněné. Američan je blbec a blbcem zůstane,to mi nikdo nevymluví:-P

2 2
možnosti

Amíci mají jedno pořekadlo: "Free speech for the dumb" Česky by se dalo říci: "Nechte blbce ať promluví". Generalizace a urážky holt patří do argumentačního arzenálu ...

Zvláštní, že "ti blbečci" dokázali vymyslet počítač, operační systém, internet, telefon pevný i mobilní, polovodiče ... jen k tomu, aby na interneu nazývali blbcema. Čech za tu dobu tak akorát několikrát oloupil své bližní, a když už něco vymyslel, tak mu to zatrhli vyrábět.

Nesnaž se vole. O nic se vole nesnaž. Protože když se budeš snažit, ty kreténe, tak si na tebe vyšlápneme - česká nátura v kostce.

7 0
možnosti