- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fabiemi jezdím od roku 2001 a opravdu nevidím důvod, proč si nekoupit další. Věřím značce Škoda a už se těším na nové tříválce 1,0MPi a 1,0TSi pod kapotou fabie.
Né bohužel díky HTP a TSI je v bazaru co se škody týče dost omezená nabídka vybavených aut se slušným motorem. To jste to pěkně podělal pane VW.
Bohužel pokud budu chtít za pár let auto v benzínu v bazaru, s rokem výroby okolo 2013, tak to určitě škdoa nebude.
Už jenom čekám, až tam budou strkat 2-válce alá trabant. Do servisu už nebude třeba jezdit, ale donesete jim jen motor ve středně velké brašně přes rameno
No mám doma 1.2TSI Fabii II jezdím pouze město za 6,5 až 7L. Už mi měnili rozvody na záruku(najeto 20tkm)-po mé urgenci v Boleslavi-Škodovka nechce přiznat že TSI je konstrukčně špatně vyřešeno-rachtá řetěz než se natlakuje napínák. Škoda se vrací zpět k řemenu. Na novou Fabii se těším,ale už mám strach z nových motorů co se tam bude kazit tentokrát...?
tříválce? tak do toho mě nikdo nedokope
Taky jsem zíral. Tříválec jedině když jsou dva vedle sebe
V článku o Polu ale píšou i o čtyřválcích.
http://auto.idnes.cz/novy-vw-polo-c93-/auto_testy.aspx?c=A140203_231248_auto_testy_fdv
Nejkrásnější hláška v diskuzích o downsizingu je, že malý motor se musí moc honit a pak nevydrží. Jde vidět jaké má místní komunita zkušenosti s moderními motory. Jen pro info - turbem dopované benzíny mají seskládané převody hodně do pomala, takže točí při určité rychlosti mnohem menší otáčky než stejně výkonná atmosféra. Takže to honění tedy spočívá v čem? Že by bylo ukryto spíše mezi volantem a sedačkou obstarožních prorezlých "držáků" z minulého století?
budoucnost ukaze, jakzoto fanda vicevalcu (6+) se nebojim.
Takže žádný čtyřváleček ve fábce nebude ? Jen "hátépéčka" ?
Nevím proč se článek jmenuje "Vše o nové fabii", když tu není ani jedna fotografie nového modelu.
Protože škodováci zatím tají a tají a tají. A zdá se úspěšně.
Nevím, proč se článek jmenuje "Vše o nové fabii", když tu není ani věrohodná fotka.
že před 10 lety měly dvoulitry 70kw? Kde autor žije?
Dvoulitr mého předchozího auta měl už před 18 lety 105kw, a rozhodně to nebyla žádná vyjímka. (a 74kw měla 1,6 před 25 lety)
Golf 2003, 1,9SDI/50 kW, 1,9TDI/66 kW TDI, benzín 2.0/85kW (ale o "chlubení" asi nešlo)