Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V březnu přezulo na letní gumy o dvě pětiny víc řidičů než loni

V letošním březnu začalo přezouvat na letní pneumatiky až o dvě pětiny více motoristů než loni. Důvodem je mírná zima a teplé počasí v posledních týdnech. Hlavní nápor ale pneuservisy čeká na konci měsíce a na začátku dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a68n 18K86o59n40v42a77l15i38n30k82a 5770691981665

Jak bylo v prosinci pár dní nasněženo, potkal jsem borce s autem zapíchnutým do příkopu. Zastavil jsem a zjišťoval, zda je v pořádku a zda nepotřebuje pomoct. Myslím, že by bylo v mých silách ho vytáhnout. On, i posádka byli v pořádku. Jen jsem zjistil, že měl úplně ojeté letní pneumatiky. Nebudu psát, co jsem mu řekl. Odjel jsem a nechal ho tam. Komu není rady, tomu není pomoci.

+2/−3
22.3.2014 11:56

J37a53n 56P49o79k11o68r42n50ý 1953479840803

Jseš machr, to není pochyb. R^

+4/0
22.3.2014 19:32

P78e43t12r 56M70a81r19š80o18u52n 5925428526916

on někdo na tuhle "zimu" potřeboval zimní gumy? :-P ;-D;-D;-D;-D

+4/−1
21.3.2014 19:41


J89a81n 16D16l43o90u46h81ý 8216650203360

Ano. Kvůli zákonu. :-D

+3/−1
21.3.2014 19:44

P90e87t16r 28M27a88r45š39o29u56n 5505498746236

jakému? pokud nehrozila souvislá vrstva sněhu nebo ledu, tak o jiném nevím ;-) (jen datum to opravdu není) ;-):-P

§41a zákona č. 361/2000 Sb.:“

(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud:

a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo

b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N 2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik

+3/0
21.3.2014 19:49

J38a83n 28D71l48o95u85h67ý 8256490603240

To platí, pokud neni silnice (dálnice) označeny značkou...

0/0
21.3.2014 20:10

P41e78t47r 86M95a30r44š14o70u82n 5885308466746

jo ták..., to tu u nás v nížině ale nikde nebylo ;-)

(jinak jezdím na zimních, ale v letošním počasí co si říkalo zima jen dle kalendáře skoro zbytečné;-) )

0/0
21.3.2014 20:27

J25i63n56d59ř61i58c64h 93Š25k33o53p36e47k 4475861940115

pár dní v prosinci a pár v lednu by to na letních za pokutu bylo

0/0
22.3.2014 10:53

T47o13m76á38š 31V97a50l19d63e52r 7543770339

Námraz bylo dost i tady v nížinách. Asi jezdíte až dopoledne za sluníčka.

0/0
25.3.2014 16:28

M22i44r82o28s59l21a51v 60M92e10d 3614826

Já jo...

0/0
21.3.2014 20:01

P24e53t71r 71N76e18s66v33a94d92b28a 2974705486349

Každý kdo auto vážně potřebuje a nemá jej pouze na blokování parkovacího místa :-)

Každý kdo nebyl schopný předvídat jaká ta zima vlastně bude. Což nebyli ani experti na slovo vzatí :)

Každý kdo chtěl mít klid :)

+1/0
21.3.2014 20:30

J34i61n21d49ř11i50c70h 55Š29k23o12p64e68k 4455881940515

ano, kvůli zákonu cca týden v prosinci a dva v lednu

0/0
22.3.2014 10:52

P83e38t69r 25N36e64s91v79a77d68b66a 2884495886989

Tak nevím odkud na ty čísla přišli. Když si někdo koupí letní pneu tak to ještě neznamená že přezul.... Z toho co máme uskladněné jsme ještě nepřezuli ani procento natož pětinu... :-/.A to se nebavím o zákaznících kteří si vozí pneu nebo sady z domů.  Divil by se i tomu že firemní a profesionálové již přezuli......

0/0
21.3.2014 19:38

J61i49ř13í 36Z67ý47k50a 9429233121100

firemní auta již máme povětšinou přezuty. Některá méně využívaná mají stále zimáky - pro jistotu.

0/0
21.3.2014 22:50

R25o56m93a63n 68B35ř57e38č12k29a 2640955643454

Krasne lobovani. Na podzim nam reknou, ze pod 4 stupni jsou letni nebezpecne a ted na jaro, ze od 7 stupnu jsou nebezpecne zimni. Tomu rikam prekerni situace. Mam dotaz (Plha se hlasi). Rano v 6:00 vyjedu pri 3st, jsem v polovine cesty a oteplilo se na 12st. Znamena to ze bych mel cestou prezout?

+1/0
21.3.2014 19:21

J84a83n 18D70l92o86u62h34ý 8616740693830

Jistě. Navíc dojedeš po D1 k Pejřimovu a už taháš hever :-D

+1/0
21.3.2014 19:28

M49a91r25t25i89n 28V81o22j61á90č63e30k 9743127301246

nesmíte se tak loudat ....zkrátka auto odstavit a pokračuji až v se ochladí a nebo přezuji a jezdím jen odpoledne ... vidíte není to nijak náročné;-D

+2/0
21.3.2014 20:12

R41o70m58a30n 48B39ř13e12č65k58a 2140415173384

Přinejhorším si doma z mrazáku naškrábu led a budu si ho házet pod kola. Tím se jízda v 7° horku stane bezpečnější. Kdyby to mělo zachránit třeba jen jeden život, tak se to myslím vyplatí. ;-D

+1/0
21.3.2014 21:01

J93i69n11d92ř65i73c88h 20Š14k49o16p45e63k 4715321270165

teplota je velmi zhruba orientační. Já kdybych čekal s přezutím na letní, až teplota nebude nikdy pod 7 stupnů, tak na nich jezdím od června do konce srpna max.

0/0
22.3.2014 10:54

J71a22n 59D13l47o43u98h34ý 8296530843220

Jak můžu přezouvat, když jezdim na D1 :-(

+1/0
21.3.2014 18:58

J87a62n 33P18o29k82o34r35n14ý 1103369580663

Budeš muset nasadit sněhové řetězy. ;-D

+1/0
21.3.2014 19:17

J80a48n 25D98l33o66u47h92ý 8356850353440

To je blbý. Ty jsem už vyndal tak nevím.

0/0
21.3.2014 19:26

J26i44n65d63ř59i66c49h 69Š65k29o37p28e81k 4395621120435

jedině ten úsek označený modrými značkami objet

0/0
22.3.2014 10:54

J80i46n17d58ř75i88c76h 27Š84k13o54p61e54k 4495681960315

ty nelze použít, pokud na silnici neleží souvislá vrstva sněhu

0/0
22.3.2014 10:59

J93a47n 17P90o47k46o76r91n27ý 1213819950713

;-DJsou lidi, co nepochopí nadsázku ani když se na to vezme lopata.

0/0
22.3.2014 19:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.