- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím proč, ale u některých popisků fotografií vnímám jistý podtón despektu. Povětšinou jsou tam vyobrazeny úpravy, jejichž cena je nesmírná. Alespoň to není takový ten Tuzink made in garage v Horní Dolní.
zajimave jsou ty 20 kola a brzdy jak na kolo :-) dobre by bylo po takovem tuningu je pucit nejakemu jezdci na okruh... napriklad ty promackle kufry pod kridly :-)
No, na tom Chrysleru je to vidět hodně. Tam asi zůstaly sériové. Jinak je vidět, že u ostatních aut se na brzdy většinou nezapomnělo a někde jsou slušný průměry. A někdy ta křídla význam mají, ale většinou mi to přijde spíš jako tuzing.
Na fotu 34 ( auto DJje ) bych to viděl na letošního oslavence Škodu 1000Mb,ale možná i novější 100
Na fotu 59 se původně jednalo opravdu o Renault Twingo
Některá auto jsou zajímavá,ale občas nezdílím vkus s majiteli/úpravci.
Určitě bych si vybral. Lancia či Citroen DS.
Já bych rozhodně sáhnul po jedné z těch HF Integrale.
To je vůz mého srdce
Těch BMW je mi vyloženě líto (až na toho zelenýho, tomu to teda sluší)
Golf bude pořád jen Golf a Passat jen Passat, ať už na něj někdo navěsí radlici, křídlo nebo 20palcová kola. Radši se podívám na MB 190 ve skvělém stavu než na tuning vod Pepy vod vedle.
Trabantú? Překlepy jsou překlepy, ale todle..
A já myslel že je Rabbit po smrti, někde jsem četl že stojí na vrakáči, asi ho někdo teda zachránil.
Stál ve dvoře nějakého autosalonu - tuším v ostravě. Zpátky ho koupil původní majitel - výrobce.
Proti gustu žádný ....., ale ty velké disky vypadají na některých autech dost bizardně. Si říkám, jestli můžou i zatáčet a nejezdí to jen rovně