Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legrační supersport vás nakopne. Svezení s legendou Audi Quattro Sport

To auto možná vypadá na pohled směšně, bílá kola zářící z rudé karoserie má hrozně blízko u sebe. Ale Audi Quattro Sport je supersport snů a jedno z nejceněnějších aut osmdesátých let. Tuto legendu jsem pár kilometrů mohl řídit. A byla to pořádná pumelice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M52i66r94o49s52l23a91v 20Z27a85p20l12e63t43a25l 3857215678203

Trošku mi ten popis zrychlení připomíná jízdu v T613 :-) Jistě, nenbylo tak brutální jak v tomto speciálu ale pocit kdy se vám po sešlápnutí plynu váš horizont zvedne do oblohy a cítíte jak se vám prodlužuje vzdálenost od volantu a pedálů, protože se silou boříte do opavdu měkkých křesel byl pocit nenapodobitelný, zvlástě v době škodovek a žigulíků, ndes už se dělají uta o hodně tvrdší a ani to zrychlení člověk tolik nevnímá...

+1/0
26.3.2014 19:34

R28i92c76h72a50r89d 82H88e31j74z10l93a76r 4686745779160

Při zrychlení z 0-100km/h za 10s (základní verze měla před koncem výroby 17s) si boření do křesel moc představit neumím, pokud by jedinec za volantem nevážil >160kg. Pokud tedy nepíšete o verzi 2místného sportovního kupé MTX Tatra V8 se zrychlením okolo 6,2s.

0/−1
26.3.2014 22:55
Foto

M42i48r16o86s41l87a59v 72Z21a87p90l19e56t24a73l 3887105378143

Nevěřte psaným textům, zvláště u Tater. Třeba udávaná maximálka 190km/hod byla udávána od počátků výroby a přitom technicnici kolem jičína s běznýmy tatrami lítali daleko přes 220... S tím zrychlením to je podobné, celá desetiletí se udávala stejná data, realita ale byla jiná. Ony ty data stejně nikoho nezajímaly, , vozy nebyly v běžném prodeji.

+2/0
26.3.2014 23:35

J78i26ř14í 65K63o91c27u19r33e19k 6505374855368

17 s? To by znamenalo, že s trojnásobným výkonem je na tom hůř než Favorit, čemuž se mi nechce věřit. Ohledně sprintu bych na ten Favorit nevsadil ani děravou ponožku, přestože váží polovinu.

0/0
27.3.2014 23:09

T81o46m14á80š 78J39u43r14e60č62k98a 3723412169103

Autor nadpisu by si měl naliskat. Legrační? proč to auto je legenda, průkopník světové rally, ikona nejen dětských srdcí a bylo bráno velmi vážně. A hlavně kde přišel na "supersport" audi quattro nikdy nebyl super sport, ale "sport road car" . Supersport je např. Lamborgini, McLarren, Ferrari, aston martin Ford GT atd.

+1/0
26.3.2014 12:21

C20y93r48i64l 94P61a12v76e84l24k68a 4316642508315

Uklidni se frajere.

0/0
26.3.2014 9:09

T83o11m63á36š 19H20a92n20č70a93r 8108284628158

Jako investice dobré...

0/0
25.3.2014 22:55

A91n31t84o26n97i38n 70K85a41d34l34c15e61k 9892219571736

Audi Coupe je moje nejoblibenejsi co jsem vlastnil.VAUDIR^

+1/0
25.3.2014 22:17

J92i81ř76í 60D44o45l31e95ž17e10l 9339535631760

kdo by chtěl kouknout na pár fotek vozů sk.B, tak má možnost zde :-) Kdysi jsem v Audi muzeu v Ingolstadtu měl to štěstí.... 

http://www.audi-club.cz/list_user.php?cislo=5490

+1/0
25.3.2014 22:07

R97o95m83a62n 38K52a33c35h79l44í51ř 7763391311570

Nazvat Audi Quattro "legračním supersportem" je poněkud barbarství...tohle je světová legenda rally...

+2/0
25.3.2014 21:10

V30i80k61t95o11r 27K50o12š70k56a 4102880187969

Ikona!!! to auto má prostě koule....http://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo

+5/0
25.3.2014 17:40

R15o26m31a64n 36Š37v31a97c60h 8689333479232

Pro ty co se chtějí kouknout na ten odkaz, doporucuji poradnou audio soustavu nebo alespon slušné sluchátka a Volume doprava:)

+2/0
25.3.2014 18:46

V46a35c82l15a24v 73C75h36a47l37o52u45p35k94a 6354375621490

dve a půl minutové video s jedním autem, a je to xx-krát záživnější než celej hlavní závod formule 1, se všema autama!

To auto je brutální..

moc fajn video:-)R^R^R^

+1/0
25.3.2014 23:33

J43i35ř30í 62S23c86h50w11a98c58h 5686229387574

no to asi proto, že je to dynamicky sestřiháno, přejezd mezi etapama by asi tak zábavný nebyl. ;-)

Navíc jízda po lesní cestě na plný plyn je taky o něčem jiném než po širokém okruhu....

U F1 z kamer těsně u trati (a z těch na autech) by se dal udělat určitě podobně zábavný sestřih plný předjížděcích manévrů, vyjetí z dráhy, z práce mechaniků v depu..... atd. atd.

+1/0
26.3.2014 10:43

J87a80k25u29b 65H41a35n23u81š 8583764727846

Audi Quattro je klasika! Koukněte na tenhle marketingový výzkum ohledně hodnocení marketingové kampaně pohonu 4x4. Je to docela zábava!

http://hodnoceni-efektivity-kampane.vyplnto.cz/

0/0
25.3.2014 14:41

D38a40n12i93e45l 20S34o97b27o59t33a 9489414136250

Jen je škoda, že po zrušení Skupiny B Audi tak rychle odpadlo. Když si člověk uvědomí, jaké legendy na přelomu 80. a 90. let vznikly, Audi by určitě přispělo svým dílem.

+4/0
25.3.2014 10:35

L24a16d23i19s78l64a64v 20M75i69k94a 1361369604764

Nádherná třída, ale ono už se to asi opravdu nedalo uřídit....

+2/0
25.3.2014 10:59

D52a89n37i57e20l 98S15o23b58o86t39a 9409374566760

Nedalo, ale vše špatné je pro něco dobré. Nebýt zrušení, možná bychom tu neměli Integralu, Celicu, Imprezu STi, Lancer Evo a další... třeba Delta S4 nebo Audi Quatro jsou nádherná auta, ale určitě neovlivnily budoucí výrobu tak, jako jejich následníci.

+1/0
25.3.2014 11:11

L86a61d26i21s17l68a48v 97M17i30k28a 1641419974184

Jen těch omezení v rally je dneska trochu moc, ale ono to není jen v rally, když jsem slyšel letos F1 tak to je opravdu hnus.

+1/0
25.3.2014 12:28

P83a73v31e73l 68Z95a89j31í14č20e11k 8574360786480

a o to jde kdyz firma najde ridice, ktery to monstrum zkroti treba vyhraje a nepotrebuje na to predpisy, protoze kdyz stim nikdo nebude chtit nebo bude vecne nekde bourat tak zjisti ze to neni cesta

+1/0
25.3.2014 13:32

T36o18m43á87š 17J78u25r29e91č37k54a 3813162399543

Je to škoda, ale bylo to nutné. Tato třída zabila příliš mnoho lidí a ta auta měla na konci poslední sezóny už kolem tisíce koní.

+1/0
26.3.2014 12:29

J66i16ř14í 73H23r18a65d68e59c 9858647570154

V Peugeot 205 T16VToyota Celica GT4 ST185 V Lancia Delta HF 4WD (Integrale) V

+3/0
25.3.2014 10:07

J20i58ř42í 69S58c80h21w84a75c33h 5286929647814

....Maximálka bývá odhadována na 250 km/h, což při jedenácti metrácích hmotnosti zní uvěřitelně....;-)

Tak hmotnost auta maximální rychlost ovlivňuje zcela nepatrně, maximálně tak přes valivý odpor pneumatik.... 

Takto výkonné auto by mohlo asi jet i rychleji (i když aerodynamika u něj není asi až tak dobrá), omezením tu nejspíše budou "kratší" převody (pro rally).

Navíc při takto vysokých rychlostech už asi budou narůstat problémy se stabilitou auta s tak krátkým rozvorem.

+7/0
25.3.2014 10:00

R92o28m86a88n 59V76a46v13ř95í82č22e69k 7816675578564

tak hmotnost ovlivňuje maximální rychlost jen nepatrně, jo? a teď bych prosil tu o Budulínkovi.

0/−1
25.3.2014 14:42

V32í59ť72a 14K69r59u67t95i11š 1940544775427

Ano, nepatrne. Hmotnost ma zasadni vliv na zrychleni, ale pro maximalku je pri odpovidajicim zprevodovani rozhodujici predevsim odpor vzduchu a aerodynamika auta.

+4/0
25.3.2014 20:53

V86a21c18l40a24v 47C80h70a35l87o21u12p24k75a 6294985751220

pravdu má asi přeceda (viz třeba veyron, se zrychlením 0-100 za 2,5sec, a maximálkou kolem 440km/h, to vše při hmotnosti 2,2tuny)

0/0
25.3.2014 23:42

J63i37ř52í 73S55c87h94w32a35c31h 5846939157974

přeceda má URČITĚ pravdu ;-)

Kolegovi Vavříčkovi bych doporučil si zopáknout učivo fyziky ze 7. třídy, pokud tedy opravdu raději neposlouchá tu o Budulínkovi ...... Rv ;-D

+1/0
26.3.2014 10:26

P13e26t83r 73H80l54o44u85š86e30k 9446483705891

proč je to auto nazýváno legračním? 8-o Protože je to kupé ? 

Je to skvělé auto, které předběhlo tehdejší dobu.

+2/0
25.3.2014 9:53
Foto

M93a39r68t30i87n 40K26o34u68b41e33k 3239187888256

Protože podle autora přece dneska kupé maji čtvery dveře. Kupé jenom s jedním párem dveří vypadá vedle plánované Octavie CC hodně směšně.

+1/−1
25.3.2014 10:55

R95o76m30a88n 17V84a40v11ř47í53č41e35k 7766175188354

ono to auto na pohled, zvláště z boku, vypadá opravdu trochu legračně a disproporčně. to samozřejmě nic nemění na tom, že je to po technické stránce skvělé auto.

+1/0
25.3.2014 14:44

C83y96r11i91l 66P11a95v62e88l72k44a 4846592598725

To ještě Audi za něco stálo. Poslední zajímavý byla A6 z roku 2000, pak už nic. A mimochodem, vůbec nechápu, co je na Quattru legračního. Autor asi ještě nedospěl.

0/0
25.3.2014 8:13

J65a28k89u20b 98F54e40i84f59a91r 7919249876629

To pak už nic myslíte jak?

0/0
25.3.2014 8:30

J63i18ř26í 42P56e36l22n26á31ř 6235983236419

Nemyslí. Na nic novějšího zkrátka nemá, tak se mu líbí stará pitomá C5... ;-)

0/0
25.3.2014 9:09

J26a71k10u79b 50M74a86t22ě45j66ů 5175632931985

jestli si myslite, ze to co pan Feifar napsal, je o penezich, tak se nad sebou zamyslete. A btw, kdyby mel na tohle auto, tak ma i na ty vsechny ostatni...

0/0
25.3.2014 10:02

J47a18k10u51b 23M43a97t79ě56j11ů 5385332471555

pardon, ne pan Feifar, ale pan Pavelka

0/0
25.3.2014 10:03

J43i15ř89í 95P67e38l67n84á78ř 6515263376759

Je to blábol a je úplně jedno o čem to je. A6 z roku 2000? Tahle generace nestála vůbec za nic. Podvozek nebyl nic moc a nic nevydržel, nejrozšířenější sazomet byl poruchový křáp s předraženým nespolehlivým vstřikovacím čerpadlem. Už to mělo všechny prvky "špatnosti" moderního auta. Generace která následovala byla o dvě třídy lepší.

0/0
25.3.2014 11:10

J26a96k11u62b 48M57a87t14ě25j79ů 5105652241605

to je druha vec... to co jste napsal vy, ohledne tech penez je taky uplny blabol.

0/0
25.3.2014 12:45

J68i70ř71í 55P13e28l52n16á54ř 6695483346359

Já se nehodlám dohadovat o větě, kterou jsem myslel jako obyčejné rejpnutí. Jestli se tě to dotklo, ačkoli se tě to vůbec netýkalo, tak holt promiň...

0/0
25.3.2014 17:30

C23y67r66i82l 24P46a26v11e78l93k62a 4796442428395

Co to melete za voloviny? Mě se prostě to audi C5, typ 4B, 1997–2006, líbí. Nic víc. A proč by to mělo být o penězích? Máte nějak vymyto, že?

0/0
26.3.2014 9:07
Foto

M63i14c34h81a17l 68P96u22č 3338472964838

Pitomej jste Vy pane Pelnář :-)

0/0
25.3.2014 13:50

J68i70ř36í 61P37e22l43n30á47ř 6425643636489

Ano, to je docela dobře možné. I tak mi ovšem nikdo nenamluví, že C5 byla nejlepší šestka všech dob.

0/0
25.3.2014 17:34

J22i81ř74í 18S90c21h69w87a87c12h 5296879417644

Bože, třetina článku o tom pojednává, je to vidět na fotkách a u některých furt nic.....prostě nechápou...

0/0
25.3.2014 8:42

J38i10r44i 28K84r39t76e54k 5743270650497

prvni RS6 pane Pavelka

0/0
28.3.2014 15:34

M46a23r94t96i97n 50H85o68r34ň93á88k 7311211772

ach ta nostalgie

+1/0
25.3.2014 5:44
Foto

P19e95t66r 50P47r29o71c83h42á85z28k56a 3352856922474

Skvělé auto,žádné ušlápnutí k vůli spotřebě a ekologii.Čistý výkon,čistá krása.Sen každého pořádného chlapa.

+4/0
25.3.2014 5:42

J64i18ř67í 54S96c73h89w88a60c43h 5296169707484

no o "čisté kráse" zrovna u tohoto Audi by se dalo s úspěchem pochybovat ;-)

prostě ta "pilka" je tam hooodně vidět.

0/0
25.3.2014 9:42

J78a32k50u75b 43M20a13t36ě96j93ů 5655132371765

to rozhodne je, ale zalezi na uhlu pohledu. I podivne auto muze byt hezke

0/0
25.3.2014 10:04

L50u72k64á92š 30M69r84k31v76i24č13k28a 9166154175282

A co takhle aktuální RS4? Atmo V8, čistý výkon, žádné ušlápnutí.

0/0
25.3.2014 11:13
Foto

P22e10t44r 63P63r77o79c91h74á88z21k66a 3242116502684

Také dobré.Bojím se,že za pár let už nebudeme vědět jak zní pořádný motor,co je to pořádný krouťák.Doba se mění.

0/0
25.3.2014 20:17

T96o49m26á94š 49J97u46r85e27č11k17a 3463572369143

A ta tuna elektroniky je čistý víkon? čistý výkon je např. TVR Sagaris kde je motor, kastle a řidič, nemá to ani posilovač řízení....to je čistej výkon.

0/0
26.3.2014 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.