Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Legrační supersport vás nakopne. Svezení s legendou Audi Quattro Sport

To auto možná vypadá na pohled směšně, bílá kola zářící z rudé karoserie má hrozně blízko u sebe. Ale Audi Quattro Sport je supersport snů a jedno z nejceněnějších aut osmdesátých let. Tuto legendu jsem pár kilometrů mohl řídit. A byla to pořádná pumelice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M28i98r65o73s88l48a45v 11Z28a98p97l14e19t63a89l 3517525758323

Trošku mi ten popis zrychlení připomíná jízdu v T613 :-) Jistě, nenbylo tak brutální jak v tomto speciálu ale pocit kdy se vám po sešlápnutí plynu váš horizont zvedne do oblohy a cítíte jak se vám prodlužuje vzdálenost od volantu a pedálů, protože se silou boříte do opavdu měkkých křesel byl pocit nenapodobitelný, zvlástě v době škodovek a žigulíků, ndes už se dělají uta o hodně tvrdší a ani to zrychlení člověk tolik nevnímá...

+1/0
26.3.2014 19:34

R87i36c24h18a39r61d 25H42e64j98z62l20a43r 4186805229470

Při zrychlení z 0-100km/h za 10s (základní verze měla před koncem výroby 17s) si boření do křesel moc představit neumím, pokud by jedinec za volantem nevážil >160kg. Pokud tedy nepíšete o verzi 2místného sportovního kupé MTX Tatra V8 se zrychlením okolo 6,2s.

0/−1
26.3.2014 22:55
Foto

M76i54r86o21s51l73a36v 76Z79a84p51l77e11t63a55l 3207625638913

Nevěřte psaným textům, zvláště u Tater. Třeba udávaná maximálka 190km/hod byla udávána od počátků výroby a přitom technicnici kolem jičína s běznýmy tatrami lítali daleko přes 220... S tím zrychlením to je podobné, celá desetiletí se udávala stejná data, realita ale byla jiná. Ony ty data stejně nikoho nezajímaly, , vozy nebyly v běžném prodeji.

+2/0
26.3.2014 23:35


J83i56ř44í 36K32o13c45u28r45e87k 6705114825768

17 s? To by znamenalo, že s trojnásobným výkonem je na tom hůř než Favorit, čemuž se mi nechce věřit. Ohledně sprintu bych na ten Favorit nevsadil ani děravou ponožku, přestože váží polovinu.

0/0
27.3.2014 23:09

T14o74m30á44š 59J45u62r87e41č58k75a 3733632629453

Autor nadpisu by si měl naliskat. Legrační? proč to auto je legenda, průkopník světové rally, ikona nejen dětských srdcí a bylo bráno velmi vážně. A hlavně kde přišel na "supersport" audi quattro nikdy nebyl super sport, ale "sport road car" . Supersport je např. Lamborgini, McLarren, Ferrari, aston martin Ford GT atd.

+1/0
26.3.2014 12:21

C16y98r79i53l 88P38a89v42e28l64k18a 4156542898885

Uklidni se frajere.

0/0
26.3.2014 9:09

T19o83m68á10š 96H87a35n75č12a27r 8388944258848

Jako investice dobré...

0/0
25.3.2014 22:55

A60n57t48o81n81i38n 87K89a56d92l48c23e42k 9122789511396

Audi Coupe je moje nejoblibenejsi co jsem vlastnil.VAUDIR^

+1/0
25.3.2014 22:17

J17i97ř51í 49D91o15l62e65ž57e80l 9339765351590

kdo by chtěl kouknout na pár fotek vozů sk.B, tak má možnost zde :-) Kdysi jsem v Audi muzeu v Ingolstadtu měl to štěstí.... 

http://www.audi-club.cz/list_user.php?cislo=5490

+1/0
25.3.2014 22:07

R42o74m56a66n 17K68a33c71h60l11í28ř 7363741611830

Nazvat Audi Quattro "legračním supersportem" je poněkud barbarství...tohle je světová legenda rally...

+2/0
25.3.2014 21:10

V55i33k96t60o86r 31K96o72š45k67a 4512840267349

Ikona!!! to auto má prostě koule....http://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo

+5/0
25.3.2014 17:40

R57o63m23a30n 42Š15v48a84c44h 8719813169442

Pro ty co se chtějí kouknout na ten odkaz, doporucuji poradnou audio soustavu nebo alespon slušné sluchátka a Volume doprava:)

+2/0
25.3.2014 18:46

V46a50c31l64a39v 11C81h12a56l35o25u48p38k45a 6114215971640

dve a půl minutové video s jedním autem, a je to xx-krát záživnější než celej hlavní závod formule 1, se všema autama!

To auto je brutální..

moc fajn video:-)R^R^R^

+1/0
25.3.2014 23:33

J83i17ř46í 13S46c15h15w42a56c44h 5696889357784

no to asi proto, že je to dynamicky sestřiháno, přejezd mezi etapama by asi tak zábavný nebyl. ;-)

Navíc jízda po lesní cestě na plný plyn je taky o něčem jiném než po širokém okruhu....

U F1 z kamer těsně u trati (a z těch na autech) by se dal udělat určitě podobně zábavný sestřih plný předjížděcích manévrů, vyjetí z dráhy, z práce mechaniků v depu..... atd. atd.

+1/0
26.3.2014 10:43

J80a85k59u31b 24H12a22n83u44š 8323104377966

Audi Quattro je klasika! Koukněte na tenhle marketingový výzkum ohledně hodnocení marketingové kampaně pohonu 4x4. Je to docela zábava!

http://hodnoceni-efektivity-kampane.vyplnto.cz/

0/0
25.3.2014 14:41

D81a13n69i46e73l 45S16o97b98o96t43a 9149264596960

Jen je škoda, že po zrušení Skupiny B Audi tak rychle odpadlo. Když si člověk uvědomí, jaké legendy na přelomu 80. a 90. let vznikly, Audi by určitě přispělo svým dílem.

+4/0
25.3.2014 10:35

L53a46d41i67s10l46a66v 51M85i78k96a 1941519984724

Nádherná třída, ale ono už se to asi opravdu nedalo uřídit....

+2/0
25.3.2014 10:59

D24a12n18i17e33l 38S86o96b95o52t28a 9799814876250

Nedalo, ale vše špatné je pro něco dobré. Nebýt zrušení, možná bychom tu neměli Integralu, Celicu, Imprezu STi, Lancer Evo a další... třeba Delta S4 nebo Audi Quatro jsou nádherná auta, ale určitě neovlivnily budoucí výrobu tak, jako jejich následníci.

+1/0
25.3.2014 11:11

L27a97d52i25s39l96a89v 41M37i59k24a 1611839674754

Jen těch omezení v rally je dneska trochu moc, ale ono to není jen v rally, když jsem slyšel letos F1 tak to je opravdu hnus.

+1/0
25.3.2014 12:28

P49a64v98e36l 82Z40a94j18í36č67e66k 8494450246810

a o to jde kdyz firma najde ridice, ktery to monstrum zkroti treba vyhraje a nepotrebuje na to predpisy, protoze kdyz stim nikdo nebude chtit nebo bude vecne nekde bourat tak zjisti ze to neni cesta

+1/0
25.3.2014 13:32

T66o84m62á69š 61J98u52r36e68č74k33a 3703802569183

Je to škoda, ale bylo to nutné. Tato třída zabila příliš mnoho lidí a ta auta měla na konci poslední sezóny už kolem tisíce koní.

+1/0
26.3.2014 12:29

J76i13ř39í 29H13r63a80d55e15c 9848317880264

V Peugeot 205 T16VToyota Celica GT4 ST185 V Lancia Delta HF 4WD (Integrale) V

+3/0
25.3.2014 10:07

J56i72ř57í 54S27c54h92w39a97c23h 5156769967374

....Maximálka bývá odhadována na 250 km/h, což při jedenácti metrácích hmotnosti zní uvěřitelně....;-)

Tak hmotnost auta maximální rychlost ovlivňuje zcela nepatrně, maximálně tak přes valivý odpor pneumatik.... 

Takto výkonné auto by mohlo asi jet i rychleji (i když aerodynamika u něj není asi až tak dobrá), omezením tu nejspíše budou "kratší" převody (pro rally).

Navíc při takto vysokých rychlostech už asi budou narůstat problémy se stabilitou auta s tak krátkým rozvorem.

+7/0
25.3.2014 10:00

R39o60m59a69n 24V60a27v89ř63í19č26e21k 7286845398574

tak hmotnost ovlivňuje maximální rychlost jen nepatrně, jo? a teď bych prosil tu o Budulínkovi.

0/−1
25.3.2014 14:42

V84í39ť19a 35K79r95u27t78i53š 1350624785787

Ano, nepatrne. Hmotnost ma zasadni vliv na zrychleni, ale pro maximalku je pri odpovidajicim zprevodovani rozhodujici predevsim odpor vzduchu a aerodynamika auta.

+4/0
25.3.2014 20:53

V88a33c51l16a35v 51C93h54a24l16o37u97p65k19a 6474375151360

pravdu má asi přeceda (viz třeba veyron, se zrychlením 0-100 za 2,5sec, a maximálkou kolem 440km/h, to vše při hmotnosti 2,2tuny)

0/0
25.3.2014 23:42

J18i98ř49í 38S75c66h70w57a42c42h 5806269877974

přeceda má URČITĚ pravdu ;-)

Kolegovi Vavříčkovi bych doporučil si zopáknout učivo fyziky ze 7. třídy, pokud tedy opravdu raději neposlouchá tu o Budulínkovi ...... Rv ;-D

+1/0
26.3.2014 10:26

P48e21t73r 85H73l14o91u43š44e13k 9696333815361

proč je to auto nazýváno legračním? 8-o Protože je to kupé ? 

Je to skvělé auto, které předběhlo tehdejší dobu.

+2/0
25.3.2014 9:53
Foto

M23a86r78t50i47n 98K54o78u38b59e57k 3849447778186

Protože podle autora přece dneska kupé maji čtvery dveře. Kupé jenom s jedním párem dveří vypadá vedle plánované Octavie CC hodně směšně.

+1/−1
25.3.2014 10:55

R61o72m97a27n 39V59a54v44ř61í62č11e43k 7746645468684

ono to auto na pohled, zvláště z boku, vypadá opravdu trochu legračně a disproporčně. to samozřejmě nic nemění na tom, že je to po technické stránce skvělé auto.

+1/0
25.3.2014 14:44

C52y84r43i43l 55P62a40v78e88l52k69a 4816232388885

To ještě Audi za něco stálo. Poslední zajímavý byla A6 z roku 2000, pak už nic. A mimochodem, vůbec nechápu, co je na Quattru legračního. Autor asi ještě nedospěl.

0/0
25.3.2014 8:13

J68a24k34u82b 39F71e15i51f76a68r 7519279866459

To pak už nic myslíte jak?

0/0
25.3.2014 8:30

J65i79ř23í 91P90e15l10n11á43ř 6615973426289

Nemyslí. Na nic novějšího zkrátka nemá, tak se mu líbí stará pitomá C5... ;-)

0/0
25.3.2014 9:09

J38a86k88u71b 30M32a73t41ě29j49ů 5815172951465

jestli si myslite, ze to co pan Feifar napsal, je o penezich, tak se nad sebou zamyslete. A btw, kdyby mel na tohle auto, tak ma i na ty vsechny ostatni...

0/0
25.3.2014 10:02

J42a66k74u13b 45M52a42t32ě72j55ů 5895312321875

pardon, ne pan Feifar, ale pan Pavelka

0/0
25.3.2014 10:03

J67i79ř71í 84P95e52l75n64á87ř 6955313936229

Je to blábol a je úplně jedno o čem to je. A6 z roku 2000? Tahle generace nestála vůbec za nic. Podvozek nebyl nic moc a nic nevydržel, nejrozšířenější sazomet byl poruchový křáp s předraženým nespolehlivým vstřikovacím čerpadlem. Už to mělo všechny prvky "špatnosti" moderního auta. Generace která následovala byla o dvě třídy lepší.

0/0
25.3.2014 11:10

J14a46k39u41b 84M94a67t67ě44j68ů 5585612891855

to je druha vec... to co jste napsal vy, ohledne tech penez je taky uplny blabol.

0/0
25.3.2014 12:45

J16i23ř42í 80P97e10l85n72á49ř 6765953206539

Já se nehodlám dohadovat o větě, kterou jsem myslel jako obyčejné rejpnutí. Jestli se tě to dotklo, ačkoli se tě to vůbec netýkalo, tak holt promiň...

0/0
25.3.2014 17:30

C77y81r50i40l 37P85a42v23e15l36k64a 4306332208235

Co to melete za voloviny? Mě se prostě to audi C5, typ 4B, 1997–2006, líbí. Nic víc. A proč by to mělo být o penězích? Máte nějak vymyto, že?

0/0
26.3.2014 9:07
Foto

M32i16c65h69a51l 54P25u32č 3938362404968

Pitomej jste Vy pane Pelnář :-)

0/0
25.3.2014 13:50

J62i45ř73í 50P95e89l65n89á75ř 6215593576299

Ano, to je docela dobře možné. I tak mi ovšem nikdo nenamluví, že C5 byla nejlepší šestka všech dob.

0/0
25.3.2014 17:34

J80i28ř75í 71S44c64h49w38a63c73h 5146869117354

Bože, třetina článku o tom pojednává, je to vidět na fotkách a u některých furt nic.....prostě nechápou...

0/0
25.3.2014 8:42

J33i62r59i 55K13r95t88e79k 5773400850677

prvni RS6 pane Pavelka

0/0
28.3.2014 15:34

M39a67r29t46i20n 55H17o49r69ň35á48k 7601581702

ach ta nostalgie

+1/0
25.3.2014 5:44
Foto

P90e67t97r 70P68r62o94c63h41á37z26k65a 3552606402104

Skvělé auto,žádné ušlápnutí k vůli spotřebě a ekologii.Čistý výkon,čistá krása.Sen každého pořádného chlapa.

+4/0
25.3.2014 5:42

J50i44ř84í 75S35c80h18w26a62c57h 5786609647964

no o "čisté kráse" zrovna u tohoto Audi by se dalo s úspěchem pochybovat ;-)

prostě ta "pilka" je tam hooodně vidět.

0/0
25.3.2014 9:42

J24a97k95u42b 15M30a80t16ě71j32ů 5725752351915

to rozhodne je, ale zalezi na uhlu pohledu. I podivne auto muze byt hezke

0/0
25.3.2014 10:04

L29u54k10á55š 19M69r84k13v74i82č45k20a 9596814185202

A co takhle aktuální RS4? Atmo V8, čistý výkon, žádné ušlápnutí.

0/0
25.3.2014 11:13
Foto

P83e43t98r 44P23r27o68c23h55á20z28k43a 3722626132594

Také dobré.Bojím se,že za pár let už nebudeme vědět jak zní pořádný motor,co je to pořádný krouťák.Doba se mění.

0/0
25.3.2014 20:17

T55o25m95á18š 57J32u51r94e22č20k33a 3233962949693

A ta tuna elektroniky je čistý víkon? čistý výkon je např. TVR Sagaris kde je motor, kastle a řidič, nemá to ani posilovač řízení....to je čistej výkon.

0/0
26.3.2014 12:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.