Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legrační supersport vás nakopne. Svezení s legendou Audi Quattro Sport

To auto možná vypadá na pohled směšně, bílá kola zářící z rudé karoserie má hrozně blízko u sebe. Ale Audi Quattro Sport je supersport snů a jedno z nejceněnějších aut osmdesátých let. Tuto legendu jsem pár kilometrů mohl řídit. A byla to pořádná pumelice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M19i70r92o28s27l41a10v 41Z98a61p56l16e45t72a19l 3917535238853

Trošku mi ten popis zrychlení připomíná jízdu v T613 :-) Jistě, nenbylo tak brutální jak v tomto speciálu ale pocit kdy se vám po sešlápnutí plynu váš horizont zvedne do oblohy a cítíte jak se vám prodlužuje vzdálenost od volantu a pedálů, protože se silou boříte do opavdu měkkých křesel byl pocit nenapodobitelný, zvlástě v době škodovek a žigulíků, ndes už se dělají uta o hodně tvrdší a ani to zrychlení člověk tolik nevnímá...

+1/0
26.3.2014 19:34

R55i15c49h21a16r23d 70H20e80j64z49l90a16r 4556705459730

Při zrychlení z 0-100km/h za 10s (základní verze měla před koncem výroby 17s) si boření do křesel moc představit neumím, pokud by jedinec za volantem nevážil >160kg. Pokud tedy nepíšete o verzi 2místného sportovního kupé MTX Tatra V8 se zrychlením okolo 6,2s.

0/−1
26.3.2014 22:55
Foto

M77i83r37o18s62l28a52v 58Z92a77p38l98e16t17a66l 3687965788693

Nevěřte psaným textům, zvláště u Tater. Třeba udávaná maximálka 190km/hod byla udávána od počátků výroby a přitom technicnici kolem jičína s běznýmy tatrami lítali daleko přes 220... S tím zrychlením to je podobné, celá desetiletí se udávala stejná data, realita ale byla jiná. Ony ty data stejně nikoho nezajímaly, , vozy nebyly v běžném prodeji.

+2/0
26.3.2014 23:35

J69i59ř86í 15K56o31c28u76r59e70k 6505594735368

17 s? To by znamenalo, že s trojnásobným výkonem je na tom hůř než Favorit, čemuž se mi nechce věřit. Ohledně sprintu bych na ten Favorit nevsadil ani děravou ponožku, přestože váží polovinu.

0/0
27.3.2014 23:09

T44o23m68á84š 76J92u85r96e61č22k44a 3413202739563

Autor nadpisu by si měl naliskat. Legrační? proč to auto je legenda, průkopník světové rally, ikona nejen dětských srdcí a bylo bráno velmi vážně. A hlavně kde přišel na "supersport" audi quattro nikdy nebyl super sport, ale "sport road car" . Supersport je např. Lamborgini, McLarren, Ferrari, aston martin Ford GT atd.

+1/0
26.3.2014 12:21

C81y32r19i76l 11P75a24v90e78l80k86a 4436512918875

Uklidni se frajere.

0/0
26.3.2014 9:09

T52o27m64á72š 71H93a97n83č29a84r 8828724968738

Jako investice dobré...

0/0
25.3.2014 22:55

A69n24t20o54n29i76n 47K41a82d71l60c29e32k 9882139891596

Audi Coupe je moje nejoblibenejsi co jsem vlastnil.VAUDIR^

+1/0
25.3.2014 22:17

J44i14ř73í 69D26o75l47e12ž62e83l 9489885901280

kdo by chtěl kouknout na pár fotek vozů sk.B, tak má možnost zde :-) Kdysi jsem v Audi muzeu v Ingolstadtu měl to štěstí.... 

http://www.audi-club.cz/list_user.php?cislo=5490

+1/0
25.3.2014 22:07

R12o27m26a19n 65K75a87c32h25l49í21ř 7443911221510

Nazvat Audi Quattro "legračním supersportem" je poněkud barbarství...tohle je světová legenda rally...

+2/0
25.3.2014 21:10

V70i18k79t38o34r 48K68o32š14k52a 4472710517669

Ikona!!! to auto má prostě koule....http://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo

+5/0
25.3.2014 17:40

R91o98m51a90n 53Š57v11a16c79h 8469233709212

Pro ty co se chtějí kouknout na ten odkaz, doporucuji poradnou audio soustavu nebo alespon slušné sluchátka a Volume doprava:)

+2/0
25.3.2014 18:46

V87a33c57l81a83v 35C59h90a75l67o59u66p78k43a 6934215651280

dve a půl minutové video s jedním autem, a je to xx-krát záživnější než celej hlavní závod formule 1, se všema autama!

To auto je brutální..

moc fajn video:-)R^R^R^

+1/0
25.3.2014 23:33

J14i46ř65í 32S50c69h53w48a63c50h 5646379427244

no to asi proto, že je to dynamicky sestřiháno, přejezd mezi etapama by asi tak zábavný nebyl. ;-)

Navíc jízda po lesní cestě na plný plyn je taky o něčem jiném než po širokém okruhu....

U F1 z kamer těsně u trati (a z těch na autech) by se dal udělat určitě podobně zábavný sestřih plný předjížděcích manévrů, vyjetí z dráhy, z práce mechaniků v depu..... atd. atd.

+1/0
26.3.2014 10:43

J63a36k79u98b 56H70a63n46u91š 8743264407906

Audi Quattro je klasika! Koukněte na tenhle marketingový výzkum ohledně hodnocení marketingové kampaně pohonu 4x4. Je to docela zábava!

http://hodnoceni-efektivity-kampane.vyplnto.cz/

0/0
25.3.2014 14:41

D34a73n24i16e93l 23S28o19b34o55t65a 9829874376440

Jen je škoda, že po zrušení Skupiny B Audi tak rychle odpadlo. Když si člověk uvědomí, jaké legendy na přelomu 80. a 90. let vznikly, Audi by určitě přispělo svým dílem.

+4/0
25.3.2014 10:35

L70a19d35i47s35l44a12v 52M63i94k64a 1941639664544

Nádherná třída, ale ono už se to asi opravdu nedalo uřídit....

+2/0
25.3.2014 10:59

D89a15n19i77e29l 73S49o43b70o24t24a 9149384796230

Nedalo, ale vše špatné je pro něco dobré. Nebýt zrušení, možná bychom tu neměli Integralu, Celicu, Imprezu STi, Lancer Evo a další... třeba Delta S4 nebo Audi Quatro jsou nádherná auta, ale určitě neovlivnily budoucí výrobu tak, jako jejich následníci.

+1/0
25.3.2014 11:11

L25a67d43i29s74l82a48v 78M15i55k31a 1311599214384

Jen těch omezení v rally je dneska trochu moc, ale ono to není jen v rally, když jsem slyšel letos F1 tak to je opravdu hnus.

+1/0
25.3.2014 12:28

P28a64v52e79l 65Z60a72j20í17č69e31k 8744640336210

a o to jde kdyz firma najde ridice, ktery to monstrum zkroti treba vyhraje a nepotrebuje na to predpisy, protoze kdyz stim nikdo nebude chtit nebo bude vecne nekde bourat tak zjisti ze to neni cesta

+1/0
25.3.2014 13:32

T39o73m71á49š 78J95u61r43e90č71k50a 3363142319973

Je to škoda, ale bylo to nutné. Tato třída zabila příliš mnoho lidí a ta auta měla na konci poslední sezóny už kolem tisíce koní.

+1/0
26.3.2014 12:29

J52i88ř32í 41H94r58a61d58e24c 9628527570354

V Peugeot 205 T16VToyota Celica GT4 ST185 V Lancia Delta HF 4WD (Integrale) V

+3/0
25.3.2014 10:07

J58i53ř17í 83S55c93h25w56a58c20h 5416419667304

....Maximálka bývá odhadována na 250 km/h, což při jedenácti metrácích hmotnosti zní uvěřitelně....;-)

Tak hmotnost auta maximální rychlost ovlivňuje zcela nepatrně, maximálně tak přes valivý odpor pneumatik.... 

Takto výkonné auto by mohlo asi jet i rychleji (i když aerodynamika u něj není asi až tak dobrá), omezením tu nejspíše budou "kratší" převody (pro rally).

Navíc při takto vysokých rychlostech už asi budou narůstat problémy se stabilitou auta s tak krátkým rozvorem.

+7/0
25.3.2014 10:00

R60o18m25a33n 67V88a19v27ř41í52č32e37k 7616775248574

tak hmotnost ovlivňuje maximální rychlost jen nepatrně, jo? a teď bych prosil tu o Budulínkovi.

0/−1
25.3.2014 14:42

V85í36ť48a 35K84r47u63t65i80š 1200154505937

Ano, nepatrne. Hmotnost ma zasadni vliv na zrychleni, ale pro maximalku je pri odpovidajicim zprevodovani rozhodujici predevsim odpor vzduchu a aerodynamika auta.

+4/0
25.3.2014 20:53

V78a90c98l37a38v 10C50h97a38l83o68u25p40k21a 6634615271410

pravdu má asi přeceda (viz třeba veyron, se zrychlením 0-100 za 2,5sec, a maximálkou kolem 440km/h, to vše při hmotnosti 2,2tuny)

0/0
25.3.2014 23:42

J47i41ř10í 33S14c92h40w44a23c53h 5586529567824

přeceda má URČITĚ pravdu ;-)

Kolegovi Vavříčkovi bych doporučil si zopáknout učivo fyziky ze 7. třídy, pokud tedy opravdu raději neposlouchá tu o Budulínkovi ...... Rv ;-D

+1/0
26.3.2014 10:26

P67e33t62r 61H32l10o33u76š73e58k 9576523795191

proč je to auto nazýváno legračním? 8-o Protože je to kupé ? 

Je to skvělé auto, které předběhlo tehdejší dobu.

+2/0
25.3.2014 9:53
Foto

M54a36r98t14i63n 78K66o19u92b54e85k 3169957928866

Protože podle autora přece dneska kupé maji čtvery dveře. Kupé jenom s jedním párem dveří vypadá vedle plánované Octavie CC hodně směšně.

+1/−1
25.3.2014 10:55

R95o49m84a36n 84V57a17v57ř12í38č26e18k 7696665508754

ono to auto na pohled, zvláště z boku, vypadá opravdu trochu legračně a disproporčně. to samozřejmě nic nemění na tom, že je to po technické stránce skvělé auto.

+1/0
25.3.2014 14:44

C61y22r31i89l 86P53a54v88e77l26k58a 4396182748265

To ještě Audi za něco stálo. Poslední zajímavý byla A6 z roku 2000, pak už nic. A mimochodem, vůbec nechápu, co je na Quattru legračního. Autor asi ještě nedospěl.

0/0
25.3.2014 8:13

J13a39k88u77b 19F71e25i94f61a46r 7779969756469

To pak už nic myslíte jak?

0/0
25.3.2014 8:30

J69i95ř51í 52P78e34l92n74á12ř 6105513946959

Nemyslí. Na nic novějšího zkrátka nemá, tak se mu líbí stará pitomá C5... ;-)

0/0
25.3.2014 9:09

J57a68k98u77b 49M36a21t22ě77j79ů 5885412131455

jestli si myslite, ze to co pan Feifar napsal, je o penezich, tak se nad sebou zamyslete. A btw, kdyby mel na tohle auto, tak ma i na ty vsechny ostatni...

0/0
25.3.2014 10:02

J27a68k53u18b 56M77a52t18ě29j17ů 5865392501335

pardon, ne pan Feifar, ale pan Pavelka

0/0
25.3.2014 10:03

J38i36ř88í 36P24e75l66n35á62ř 6685373696639

Je to blábol a je úplně jedno o čem to je. A6 z roku 2000? Tahle generace nestála vůbec za nic. Podvozek nebyl nic moc a nic nevydržel, nejrozšířenější sazomet byl poruchový křáp s předraženým nespolehlivým vstřikovacím čerpadlem. Už to mělo všechny prvky "špatnosti" moderního auta. Generace která následovala byla o dvě třídy lepší.

0/0
25.3.2014 11:10

J33a90k25u61b 21M74a87t74ě15j58ů 5905932261525

to je druha vec... to co jste napsal vy, ohledne tech penez je taky uplny blabol.

0/0
25.3.2014 12:45

J49i49ř90í 89P20e85l87n83á51ř 6905623276379

Já se nehodlám dohadovat o větě, kterou jsem myslel jako obyčejné rejpnutí. Jestli se tě to dotklo, ačkoli se tě to vůbec netýkalo, tak holt promiň...

0/0
25.3.2014 17:30

C77y91r16i83l 79P86a24v28e26l13k54a 4746632618585

Co to melete za voloviny? Mě se prostě to audi C5, typ 4B, 1997–2006, líbí. Nic víc. A proč by to mělo být o penězích? Máte nějak vymyto, že?

0/0
26.3.2014 9:07
Foto

M32i77c96h41a96l 32P26u85č 3708772274828

Pitomej jste Vy pane Pelnář :-)

0/0
25.3.2014 13:50

J75i49ř49í 34P98e93l46n20á81ř 6985733216169

Ano, to je docela dobře možné. I tak mi ovšem nikdo nenamluví, že C5 byla nejlepší šestka všech dob.

0/0
25.3.2014 17:34

J11i34ř33í 46S46c25h55w34a39c60h 5736939307294

Bože, třetina článku o tom pojednává, je to vidět na fotkách a u některých furt nic.....prostě nechápou...

0/0
25.3.2014 8:42

J14i61r15i 45K16r62t14e48k 5783750770557

prvni RS6 pane Pavelka

0/0
28.3.2014 15:34

M80a26r51t75i33n 13H85o35r94ň97á92k 7491341622

ach ta nostalgie

+1/0
25.3.2014 5:44
Foto

P70e58t46r 87P75r40o77c73h41á58z75k62a 3672576122624

Skvělé auto,žádné ušlápnutí k vůli spotřebě a ekologii.Čistý výkon,čistá krása.Sen každého pořádného chlapa.

+4/0
25.3.2014 5:42

J54i56ř67í 89S43c38h82w62a37c69h 5176949337164

no o "čisté kráse" zrovna u tohoto Audi by se dalo s úspěchem pochybovat ;-)

prostě ta "pilka" je tam hooodně vidět.

0/0
25.3.2014 9:42

J67a65k21u52b 90M54a12t89ě10j47ů 5765162841925

to rozhodne je, ale zalezi na uhlu pohledu. I podivne auto muze byt hezke

0/0
25.3.2014 10:04

L98u69k44á37š 32M42r52k45v80i43č29k41a 9756824605152

A co takhle aktuální RS4? Atmo V8, čistý výkon, žádné ušlápnutí.

0/0
25.3.2014 11:13
Foto

P32e82t50r 35P89r20o51c24h66á56z60k64a 3562296232364

Také dobré.Bojím se,že za pár let už nebudeme vědět jak zní pořádný motor,co je to pořádný krouťák.Doba se mění.

0/0
25.3.2014 20:17

T53o89m63á66š 35J79u71r90e62č32k83a 3773332589783

A ta tuna elektroniky je čistý víkon? čistý výkon je např. TVR Sagaris kde je motor, kastle a řidič, nemá to ani posilovač řízení....to je čistej výkon.

0/0
26.3.2014 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.