Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a27n 83M86i76n24a24ř77í65k 1374525206983

Nádhera. Jak design, tak hlavně ty motory R^ Kdybych si měl vybrat, tak rozhodně vezmu radši tuhle CX-5 v 2.0 benzinové atmosféře než třeba Kodiaqa v 1.4 TSi. A můžou tu ten jejich downsizeovanej motor vychvalovat, jak chtějí. Viz včerejší článek, pod který radši ani nedali diskuzi ;-D

+28/−1
doporučit
31.3.2017 11:41

J67a13n 97P52l74á45š34i55l 7985407659220

Povedené auto...vubec nechápu jak může někdo koupit např. Škodovku a ne toto. Tim myslim napříč segmenty třeba i když srovnáte Mazdu 2 a fabii. Trochu vybavená fabie je na tom cenově hodně podobně a pritom rozdil těch aut je diametrálně odlišný. Japan goooo.

+20/−2
doporučit
31.3.2017 13:22

T45o54m16á61š 54K53o11v27a22n66d28a 2657157824181

Pěkný Japonec, ne jako naleštěná koncernová bída.

+17/−1
doporučit
31.3.2017 14:52

J47a91k17u50b 51V54e15s84e12l89ý 9754880627705

Kdybych si měl koupit SUV, pak je toto jasná volba. Nicméně taková nová Mazda 6 mi přijde jako praktičtější a hlavně hezčí volba, která bude i lépe jezdit :)

+12/0
doporučit
31.3.2017 15:09

F63r49a86n28t74i41š68e18k 26L20u82p50í92n86e10k 8831416476912

Hezke auto, hezky interier a predevsim display na vrchu palubovky. Ne kdesi u kolen.

+6/−1
doporučit
31.3.2017 14:13

J37o86z62e91f 88K24o66s39t69e13l70a78n64s48k56ý 8575262419476

Tak toto je asi najzvláštnejší facelift aua od "faceliftu" Škody MB1000 na Škodu 100. :-)

Podvozok nechali viac-menej rovnaký - s rovnakou dĺžkou auta aj rozvorom 2700 mm. Ale tá kapota dlhšia o 10 cm a iný sklon predného okna by skôr hovorili o novom modele.

Som zvedavý na proporcie dverí. To je u mňa jednoduché pravidlo na odlíšenie faceliftu od nového modelu. Pokiaľ sú dvere a okná rovnaké, tak je to len facelift, Pokiaľ tam nastala zmena, tak je to nový model.

Najlepšie to vidieť na autách Golf 5 vs. Golf 6. Hoci sa zdá, že je to len facelift, zadné dvere, resp. ich tapacírung majú dosť odlišný tvar.

Zaujímavá je aj obchodná stratégia mazdy, keď to prezentuje len ako facelift. Keď volkswagen niekedy v roku 1999 predstavil novinárom facelift Passatu B5, tak slovo facelift absolútne nepripúšťal. Novinárom dokonca povedal, že pokiaľ v novinárskych článkov uvidí, že je táto novinka označená ako facelift, tak že si nechá prestreliť hlavu guľkou. :-)

Mazdu som mal, šestku. Je to skvelé vozenie, ale. Mazda zo všetkých automobiliek asi najmenej dbá na protikoróznu ochranu. Paradoxne asi práve preto, že sa jej autá vyrábajú v Japonsku a tam o agresívnom solení ako je u nás nemajú ani tušenia (to mám informácie priamo z autosalónu Mazdy). A obávam, že dodatočný nástrek podvozka moc toho nevyrieši. Na podvozku hrdzu totiž nevidno, ale na lemoch blatníkov doslova svieti. Čo mám informácie, tak ani nové, menšie modely mazdy ako CX-5 si s tým zatiaľ poradiť nevedia.

+3/0
doporučit
31.3.2017 17:23

P40e51t48r 39M75a95l66i10š61k28a 6831285581373

S boku vypadají všechny SUV podobně. Pokud je někdo odpůrce těžko ho to osloví.

+3/0
doporučit
31.3.2017 15:21

R96o35b82e11r57t 96H13e17l12e98m14b55a40i 9284123454399

Parada R^ 8-o

+3/0
doporučit
31.3.2017 14:23

L83u52b93o17m49í87r 57V86l94č32e24k 5148202842840

Pětivrstvý lak. No potěš koště... Už moje stávající trojka má čtyřvrstvý a když se to někde škrábne, musí se přelakovat celý kus, protože dostřik nelze udělat :-(

+3/0
doporučit
31.3.2017 13:03

J21i50ř67í 22S73c55h68w43a43c32h 8498484348296

mně tedy "okouzluje" uvádění rébusových informací typu:

....Auto se snížilo o 35 mm....

....Vrcholový turbodiesel se 175 koňmi okouzlí rozsahem využitelných otáček....

Chceš vědět více? Tak hledej "šmudlo".....;-)

https://www.youtube.com/watch?v=PyIT1EO8bKM

+2/0
doporučit
31.3.2017 19:29

I64g47n96á26c 88M10r74k63v30i56č46k34a 2248612749885

K čemu to má ten kufr? Není tam jediná přihrádka, dvířka nebo závěs? To se tam jako dát něco aby to tam nelítalo jak... ?

+2/0
doporučit
31.3.2017 12:29

T12o90m23á29š 43V89a60l89d71e82r 7253180599

Líbí se mi. Uvažuji o možnosti Mitsibishi ASX nebo Mazda CX-5. Už nechci žádné evropské současné auto. Atmosféry s manuálem mě nevadí, protože s nimi umím jezdit. A kdejaký turbáč mi v zatáčkách, či v technických úsecích doslova překáží. Při zrychlování nemusím mít pocit jako na raketovým křesle a když se s atmosferickým benzínem podřadí, taky dokáže pěkně zrychlit na předjíždění. Baví mě jezdit a řídit stroj.Jízdně asi vyhraje CX-5.Ale musím vyzkoušet.

+2/−1
doporučit
2.4.2017 18:57

M83a98r49e33k 66J39a83n26e87č31k84a 1197576303201

Neoslovilo, i když je to kvalitní japonec. Brutální středový panel, který zbytečně ubírá vzdušnost prostoru a bude nutit sedět řidiče stále jako dáma a k tomu neskutečně trčící dotykáč. To se Mazda zrovna nepředvedla a to mám japonské vozy dosti v oblibě.

+3/−6
doporučit
31.3.2017 14:42

V75í48t 40S16t67r54o30u58h35a14l 1842747863172

Nenašel jsem světlou výšku, pro SUV dost zásadní informace. Jinak super, že mají 2,0 a 2,5L benzíňáky. Akorát nechápu proč jako konkurenci autor článku nezmínil Subaru :D

+1/0
doporučit
31.3.2017 21:51

L54a15d83i65s14l45a56v 96K11a57l31o90u71s 7245686381190

A jak je to s korozí ? Rezne to, nebo už začali používat antikorozní úpravu a konstrukci ? Kdy nastává poločas rozpadu ? (poločas rozpadu je definován dobou,za kterou polovina částic zmizí).

+1/0
doporučit
31.3.2017 13:10

A85n68t49o23n33í52n 18S50e15b63e50r23a 7283808640959

8 leta fabie nerezne, mazda ano. Jelikoz uz nikdy nechci resit korozi mazdu nemam. Kupuji starsi auto na hodne let....

+2/−5
doporučit
31.3.2017 19:23

J19a43r26o11s52l53a83v 62P77e46l82d83a 1769814161887

Neokouzlila. Bohuzel.

+2/−5
doporučit
31.3.2017 11:43

A96n94t98o15n46í92n 30S62e74b25e97r81a 7163828820759

No Kodiaq to sice není, ale teky dobré.....

+4/−17
doporučit
31.3.2017 11:16

M66i93r61e79k 52G36a66j42e84r 5861446859680

Tenhle facelift prinasi nektera zhorseni.

1. Predne sirsi A-sloupky, ktere uz tak byly dost siroke, ze se za ne schovalo auto prijizdejici zleva nebo zprava, vidim jako velky problem.

2. Prodlouzena kapota pri stejne delce vozu znamena mene mista uvnitr.

3. Displej s dotykovou obrazovkou, ktery byl pekne v horni casti pristrojove desky, ted prekazi vyhledu a proti svetlu bude spatne citelny.

4. Snizena vyska auta zmensila vsechna okna a zhorsila vyhled. Nepruhledna cast dveri je ted moc vysoka. Ja vim, designeri to maji tak radi, vypada to hezky na obrazku i z venku na parkovisti, ale vyhled trpi a nehod kvuli tomu pribyva.

Jinak snizena vyska zlepsi manevrovatelnost a snizi aerodynamicky odpor. Jeste kousek a budeme zpet u klasickeho kombiku a SUV se to bude oznacovat jen podle toho, jestli na tom bude cerne plastove lemovani nebo ne.

+1/−1
doporučit
31.3.2017 21:25

A34n73t32o57n60í26n 33S81e58b59e26r22a 7623358360549

No mně osobně na tomto autě štve široký středový panel, který ještě zasahuje dost vysoko, pak ten vystouplý displej, celkové proporce auta nejsou moc idelální (asi jako XXXL size modelka) a taky ceny pneu jsou na to vysoké a rychleji se sjíždí.

Takže za mně ne Rv

+2/−10
doporučit
31.3.2017 12:53
Foto

E12m56i94l 63F16a26t81k30a 1350453690381

další tuctovka...přeesjuováno je už poměrně dost

+2/−12
doporučit
31.3.2017 13:04

Z65d30e59n57ě44k 92H50a51n75z33l 1541656592934

Dacia Dastr za 250 tisic,jasny vítez

0/−3
doporučit
31.3.2017 13:18

M18a44r45c67e89l 11S39t87a81r40ý 9498314613179

nepřehlídnul jsem spotřeby těch 2 a 2,5 litrovejch zázraků? jako z venčí líbivé, uvnitř prťavé klaustrofobické s obrovských středovým panelem ubírajícícm místo pro nohy. možná jako "stylofka" pro manželku podnikatele do města, ale já bych se v tom necítil.....

0/−7
doporučit
31.3.2017 17:09

M90i12l32a24n 56V94o25t37a10v67a 5764686841842

hezký, ale malej kufr

0/−7
doporučit
31.3.2017 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.