Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a17n 70M29i75n58a49ř58í26k 1844895756393

Nádhera. Jak design, tak hlavně ty motory R^ Kdybych si měl vybrat, tak rozhodně vezmu radši tuhle CX-5 v 2.0 benzinové atmosféře než třeba Kodiaqa v 1.4 TSi. A můžou tu ten jejich downsizeovanej motor vychvalovat, jak chtějí. Viz včerejší článek, pod který radši ani nedali diskuzi ;-D

+28/−1
doporučit
31.3.2017 11:41

J66a53n 96P92l49á48š50i98l 7405647769510

Povedené auto...vubec nechápu jak může někdo koupit např. Škodovku a ne toto. Tim myslim napříč segmenty třeba i když srovnáte Mazdu 2 a fabii. Trochu vybavená fabie je na tom cenově hodně podobně a pritom rozdil těch aut je diametrálně odlišný. Japan goooo.

+20/−2
doporučit
31.3.2017 13:22

T50o96m63á65š 10K54o61v64a32n74d71a 2507447414361

Pěkný Japonec, ne jako naleštěná koncernová bída.

+17/−1
doporučit
31.3.2017 14:52

J47a72k71u73b 57V85e59s69e90l27ý 9834130207375

Kdybych si měl koupit SUV, pak je toto jasná volba. Nicméně taková nová Mazda 6 mi přijde jako praktičtější a hlavně hezčí volba, která bude i lépe jezdit :)

+12/0
doporučit
31.3.2017 15:09

F19r61a52n93t77i35š61e85k 91L26u40p37í21n17e90k 8801556576172

Hezke auto, hezky interier a predevsim display na vrchu palubovky. Ne kdesi u kolen.

+6/−1
doporučit
31.3.2017 14:13

J22o12z35e68f 89K28o65s89t36e72l48a26n51s51k37ý 8225232299556

Tak toto je asi najzvláštnejší facelift aua od "faceliftu" Škody MB1000 na Škodu 100. :-)

Podvozok nechali viac-menej rovnaký - s rovnakou dĺžkou auta aj rozvorom 2700 mm. Ale tá kapota dlhšia o 10 cm a iný sklon predného okna by skôr hovorili o novom modele.

Som zvedavý na proporcie dverí. To je u mňa jednoduché pravidlo na odlíšenie faceliftu od nového modelu. Pokiaľ sú dvere a okná rovnaké, tak je to len facelift, Pokiaľ tam nastala zmena, tak je to nový model.

Najlepšie to vidieť na autách Golf 5 vs. Golf 6. Hoci sa zdá, že je to len facelift, zadné dvere, resp. ich tapacírung majú dosť odlišný tvar.

Zaujímavá je aj obchodná stratégia mazdy, keď to prezentuje len ako facelift. Keď volkswagen niekedy v roku 1999 predstavil novinárom facelift Passatu B5, tak slovo facelift absolútne nepripúšťal. Novinárom dokonca povedal, že pokiaľ v novinárskych článkov uvidí, že je táto novinka označená ako facelift, tak že si nechá prestreliť hlavu guľkou. :-)

Mazdu som mal, šestku. Je to skvelé vozenie, ale. Mazda zo všetkých automobiliek asi najmenej dbá na protikoróznu ochranu. Paradoxne asi práve preto, že sa jej autá vyrábajú v Japonsku a tam o agresívnom solení ako je u nás nemajú ani tušenia (to mám informácie priamo z autosalónu Mazdy). A obávam, že dodatočný nástrek podvozka moc toho nevyrieši. Na podvozku hrdzu totiž nevidno, ale na lemoch blatníkov doslova svieti. Čo mám informácie, tak ani nové, menšie modely mazdy ako CX-5 si s tým zatiaľ poradiť nevedia.

+3/0
doporučit
31.3.2017 17:23

P66e16t74r 61M80a54l43i29š73k51a 6771205701353

S boku vypadají všechny SUV podobně. Pokud je někdo odpůrce těžko ho to osloví.

+3/0
doporučit
31.3.2017 15:21

R94o96b34e82r91t 61H75e22l44e34m23b52a10i 9874853834939

Parada R^ 8-o

+3/0
doporučit
31.3.2017 14:23

L76u61b10o90m11í47r 49V53l23č55e97k 5908482572610

Pětivrstvý lak. No potěš koště... Už moje stávající trojka má čtyřvrstvý a když se to někde škrábne, musí se přelakovat celý kus, protože dostřik nelze udělat :-(

+3/0
doporučit
31.3.2017 13:03

J77i89ř55í 53S12c38h31w66a79c54h 8708494488386

mně tedy "okouzluje" uvádění rébusových informací typu:

....Auto se snížilo o 35 mm....

....Vrcholový turbodiesel se 175 koňmi okouzlí rozsahem využitelných otáček....

Chceš vědět více? Tak hledej "šmudlo".....;-)

https://www.youtube.com/watch?v=PyIT1EO8bKM

+2/0
doporučit
31.3.2017 19:29

I54g55n43á89c 56M10r57k70v43i93č59k83a 2398772159765

K čemu to má ten kufr? Není tam jediná přihrádka, dvířka nebo závěs? To se tam jako dát něco aby to tam nelítalo jak... ?

+2/0
doporučit
31.3.2017 12:29

T30o95m75á60š 74V19a41l41d80e65r 7553930309

Líbí se mi. Uvažuji o možnosti Mitsibishi ASX nebo Mazda CX-5. Už nechci žádné evropské současné auto. Atmosféry s manuálem mě nevadí, protože s nimi umím jezdit. A kdejaký turbáč mi v zatáčkách, či v technických úsecích doslova překáží. Při zrychlování nemusím mít pocit jako na raketovým křesle a když se s atmosferickým benzínem podřadí, taky dokáže pěkně zrychlit na předjíždění. Baví mě jezdit a řídit stroj.Jízdně asi vyhraje CX-5.Ale musím vyzkoušet.

+2/−1
doporučit
2.4.2017 18:57

M46a39r96e11k 25J68a10n64e10č90k56a 1147176563611

Neoslovilo, i když je to kvalitní japonec. Brutální středový panel, který zbytečně ubírá vzdušnost prostoru a bude nutit sedět řidiče stále jako dáma a k tomu neskutečně trčící dotykáč. To se Mazda zrovna nepředvedla a to mám japonské vozy dosti v oblibě.

+3/−6
doporučit
31.3.2017 14:42

V92í28t 98S52t60r12o33u74h72a87l 1622457233112

Nenašel jsem světlou výšku, pro SUV dost zásadní informace. Jinak super, že mají 2,0 a 2,5L benzíňáky. Akorát nechápu proč jako konkurenci autor článku nezmínil Subaru :D

+1/0
doporučit
31.3.2017 21:51

L18a90d54i62s49l96a63v 62K82a23l19o15u22s 7305146281550

A jak je to s korozí ? Rezne to, nebo už začali používat antikorozní úpravu a konstrukci ? Kdy nastává poločas rozpadu ? (poločas rozpadu je definován dobou,za kterou polovina částic zmizí).

+1/0
doporučit
31.3.2017 13:10

J67a62r78o48s62l65a12v 43P27e23l63d33a 1229614321867

Neokouzlila. Bohuzel.

+2/−5
doporučit
31.3.2017 11:43

A62n90t10o12n50í66n 59S96e40b44e85r43a 7553898130709

8 leta fabie nerezne, mazda ano. Jelikoz uz nikdy nechci resit korozi mazdu nemam. Kupuji starsi auto na hodne let....

+2/−6
doporučit
31.3.2017 19:23

A54n41t94o82n43í62n 55S34e51b29e32r82a 7103398690609

No Kodiaq to sice není, ale teky dobré.....

+4/−17
doporučit
31.3.2017 11:16

M85i27r58e38k 13G26a15j11e13r 5811186279790

Tenhle facelift prinasi nektera zhorseni.

1. Predne sirsi A-sloupky, ktere uz tak byly dost siroke, ze se za ne schovalo auto prijizdejici zleva nebo zprava, vidim jako velky problem.

2. Prodlouzena kapota pri stejne delce vozu znamena mene mista uvnitr.

3. Displej s dotykovou obrazovkou, ktery byl pekne v horni casti pristrojove desky, ted prekazi vyhledu a proti svetlu bude spatne citelny.

4. Snizena vyska auta zmensila vsechna okna a zhorsila vyhled. Nepruhledna cast dveri je ted moc vysoka. Ja vim, designeri to maji tak radi, vypada to hezky na obrazku i z venku na parkovisti, ale vyhled trpi a nehod kvuli tomu pribyva.

Jinak snizena vyska zlepsi manevrovatelnost a snizi aerodynamicky odpor. Jeste kousek a budeme zpet u klasickeho kombiku a SUV se to bude oznacovat jen podle toho, jestli na tom bude cerne plastove lemovani nebo ne.

+1/−1
doporučit
31.3.2017 21:25

A68n86t37o20n92í78n 79S66e49b52e10r45a 7743608300439

No mně osobně na tomto autě štve široký středový panel, který ještě zasahuje dost vysoko, pak ten vystouplý displej, celkové proporce auta nejsou moc idelální (asi jako XXXL size modelka) a taky ceny pneu jsou na to vysoké a rychleji se sjíždí.

Takže za mně ne Rv

+2/−10
doporučit
31.3.2017 12:53

E96m10i73l 34F57a37t40k74a 1660373360931

další tuctovka...přeesjuováno je už poměrně dost

+2/−12
doporučit
31.3.2017 13:04

Z79d61e54n37ě54k 82H42a94n72z16l 1601896922464

Dacia Dastr za 250 tisic,jasny vítez

0/−3
doporučit
31.3.2017 13:18

M74a58r91c38e65l 84S66t36a83r17ý 9538544213599

nepřehlídnul jsem spotřeby těch 2 a 2,5 litrovejch zázraků? jako z venčí líbivé, uvnitř prťavé klaustrofobické s obrovských středovým panelem ubírajícícm místo pro nohy. možná jako "stylofka" pro manželku podnikatele do města, ale já bych se v tom necítil.....

0/−7
doporučit
31.3.2017 17:09

M96i45l36a50n 53V72o68t90a55v17a 5304766871482

hezký, ale malej kufr

0/−7
doporučit
31.3.2017 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.