Diskuze
OBRAZEM: Socialistické křápy hvězdami tuningového srazu
Děkujeme za pochopení.
P81e33t80r 65H12e72j84n47ý
Na "žigulíku " jsem v letech 1976 až 1992 jsem najezdil cca 550 tisích kilometrů, nikdy mne nenechali na "holičkách" byly to dva - VAZ kombi o obsahu 1.200 a lada 1300. používal jsem je na taxislužbu, od let jsem používal Mercrdes Benz typ 123 " piano" 300d zakoupeno dle stavu tachometru 320 tis. po 6 letech na tachometru 720tis. také bez problémů , šlo u obou typů vozu o výmenu brzd , olejů atd. Prostě bez problémové vozy - když se chováte k autu dobře podle hesla " dej krávě do držky ona ti dá do dížky" byla to auta bez zbytečné elektroniky , dnes my v autě každou chvilku svítí přístrojovka jako vánoční stromeček..... mám naježdeno na osobácích, autobusech, dodávek a nakldních voech cca 2.500 000 km
M29i16c29h72a68l 52P32a54v44l17á24t
Tuning zadni nevidet. Pro tenhle druh niceni automobilu se pouziva nazev TUZING. S tim tuningem to nema nic spolecneho.
J11a89r60o93s27l13a51v 76Z98a51h45r69a91d34n56í19č66e63k
Raději bych si koupil starou (novou, kdyby se vyráběla dál) škodovku R za 300 000,- než novou octávku, která nevydrží ani 10 let bez opravy.
S83t15a14n13i49s17l14a10v 78J47a15n57d77e36r23a
Není nad veterána v původním stavu a tunění veteránů by mělo být zakázané.
M63i90c71h85a47l 98S31t17e47h29l82í45k
na fotce 13 je Wartburg 313Sport,ne 311.vyrobeno pár set kusů
J37i47ř22í 42D65o89u50t33n19á95č
BYLY TO KŘÁPY ... ono se komunistům to jejich doženem a předeženem nevedlo u všeho ... proč by měla být auta vyjímkou???
J86i20ř86í 22S12c71h39w93a92c67h
přesně tak Warťasy, Trabi, Moskviče, Volhy i Škůdky byly křápy. VAZ-Žiguli byly výjimkou, protože to byla licence auta z "normální" Evropy a ač původem jenom "Ital" tak i po 5-10 letech spolehlivě deklasoval socialistické výrobky.....
M66a83r65e70k 76F61l66e15k49a66č
křápy?? pane redaktore, kolik Vám je let..pravděpodobně jste žádným takovým autem nikdy nejel co?
J12a13n 66F14r61o98l35í95k
Auta své doby, srovnatelná úrovní s výrobou pro retail na západě (dnes by se to značilo jako low cost). S technickou úrovní třeba BMV se to pochopitelně nedá srovnat. Když to ovšem hodnotím z dnešní doby (a jezdil jsem od Praga V3S a Praga RND po Spartak, MB1000, MB100, Š 1202 i 1203 a Š120) tak to byly křápy, kde bylo běžné (třeba 1203) vyřazovat šroubovákem dva zařazené kvalty naráz) a jiné radosti. Akumulátor, který měl životnost 4 roky byl zázrak. Dnes běžně 7 let. Prostě pokrok je úžasný.
S58t77a53n35i25s11l58a76v 56A94u84g74u55s70t21i39n
Ty křápy bych si odpustil pane redaktore. Fotky jsou překrásné.
T12o54m25á45š 49V14a34v53e36r40k41a
jo tahle fotogalerie je rozhodně lepší než ta první serie! Warťas v kabriu a Robur jsou best!
O14s60k84a80r 89K97o13v28a22ř58í50k
Někdy ty křápy jsou stokrát spolehlivější, než vozy některých současných značek.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Byt 2+kk, zařízený, 43m2 + sklep, po rekonstrukci, Praha 5 - Velká Ohrada
Přecechtělova, Praha 5 - Stodůlky, okres Praha
15 000 Kč/měsíc