Diskuze

OBRAZEM: Socialistické křápy hvězdami tuningového srazu

Jsou to auta, která vládla československým silnicím, ale dnes už jsme na většinu z nich zapomněli. Zachovalý žigulík nebo wartburg už začínají být sběratelskými kousky. Úpravci aut se často pouštějí i do šlechtění těchto automobilových klenotů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na "žigulíku " jsem v letech 1976 až 1992  jsem najezdil cca 550 tisích kilometrů, nikdy mne nenechali na "holičkách" byly to dva  - VAZ  kombi o obsahu 1.200 a lada 1300.  používal jsem je na taxislužbu, od let jsem používal Mercrdes Benz typ 123 " piano" 300d zakoupeno dle stavu tachometru 320 tis. po 6 letech na tachometru  720tis. také bez problémů , šlo u obou typů vozu o výmenu brzd , olejů  atd. Prostě bez problémové vozy - když se chováte k autu dobře podle hesla " dej krávě do držky ona ti dá do dížky"  byla to auta bez zbytečné elektroniky , dnes my v autě každou chvilku svítí přístrojovka jako vánoční stromeček..... mám naježdeno na osobácích, autobusech,  dodávek a nakldních voech cca 2.500 000 km

;-)

1 0
možnosti

Tuning zadni nevidet. Pro tenhle druh niceni automobilu se pouziva nazev TUZING. S tim tuningem to nema nic spolecneho.

0 0
možnosti

Raději bych si koupil starou (novou, kdyby se vyráběla dál) škodovku R za 300 000,- než novou octávku, která nevydrží ani 10 let bez opravy.

0 0
možnosti

Není nad veterána v původním stavu a tunění veteránů by mělo být zakázané.

0 0
možnosti

na fotce 13 je Wartburg 313Sport,ne 311.vyrobeno pár set kusů;-)

0 0
možnosti

BYLY TO KŘÁPY ... ono se komunistům to jejich doženem a předeženem nevedlo u všeho ... proč by měla být auta vyjímkou??? :-/

6 4
možnosti

přesně tak Warťasy, Trabi, Moskviče, Volhy i Škůdky byly křápy. VAZ-Žiguli byly výjimkou, protože to byla licence auta z "normální" Evropy a ač původem jenom "Ital" tak i po 5-10 letech spolehlivě deklasoval socialistické výrobky.....

5 2
možnosti

Ty vado to je Nostalgie :-)

1 0
možnosti

křápy?? pane redaktore, kolik Vám je let..pravděpodobně jste žádným takovým autem nikdy nejel co?

6 6
možnosti

J92a56n 88F92r46o50l48í31k

26. 3. 2014 12:44

Auta své doby, srovnatelná úrovní s výrobou pro retail na západě (dnes by se to značilo jako low cost). S technickou úrovní třeba BMV se to pochopitelně nedá srovnat. Když to ovšem hodnotím z dnešní doby (a jezdil jsem od Praga V3S a Praga RND po Spartak, MB1000, MB100, Š 1202 i 1203 a Š120) tak to byly křápy, kde bylo běžné (třeba 1203) vyřazovat šroubovákem dva zařazené kvalty naráz) a jiné radosti. Akumulátor, který měl životnost 4 roky byl zázrak. Dnes běžně 7 let. Prostě pokrok je úžasný.

4 1
možnosti

Ty křápy bych si odpustil pane redaktore. Fotky jsou překrásné.

8 2
možnosti

jo tahle fotogalerie je rozhodně lepší než ta první serie! Warťas v kabriu a Robur jsou best!

0 0
možnosti

Někdy ty křápy jsou stokrát spolehlivější, než vozy některých současných značek.

12 5
možnosti