Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolony na D1: V pondělí řidiči "pročekali" 3 miliony. A bude hůř

Situace na dálnici D1 houstne. Tento týden se začalo s uzavíráním a zužováním pruhů na nejvytíženější české dálnici. Za pondělí v zácpách řidiči na D1 "pročekali" přes tři miliony korun, vyplývá z analýzy integrovaného systému monitorování silniční dopravy ViaRODOS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a50n 59F46r10o65l40í66k 6176810545294

MD a ŘSD alibisticky objízdné trasy nestanovilo aby nemusely obcím platit rozšmelcované vozovky, ovšem vypadá to na návrat na silnice od Marie Terezie (směr Čáslav, Kutná Hora).;-)

+1/0
28.3.2014 14:39

J95a77n 89K31o94t28l81í31n 9339154435497

Chtít za tu šílenost, které si dovolí říkat dálnice poplatek je sposťárna nejhrubšího zrna. Proboha vždyt se na tom nedá jezdit, pravý pruh je z 60% úplně nepoužitelný (pro osobák) pokud nemá člověk dobrého chyropraktika. Zbytek je záplatovaný, rozpadající se, uzavírek jako máku a nikde nikdo nepracuje, proč taky, zívačka, pohodička...času dost... Oprostěte ji od poplatku pro OV a zlevněte známky !!

+3/−1
28.3.2014 13:37

J30o14s78e21f 92Š19e33m67e82l48í89k 7189781640767

ANO, bude hůř. A počkejte teprv, až tohle uvidí Babiš - to se smíchy neudržíte.

+1/0
28.3.2014 13:25

J79a88n 73K85o49t10i89l 9163281388

dokud nebudeme umět jezdit ve zúžení a dodržovat pravidlo zipu před ním, tak se nic nezlepší. Za blbost se platí, to platí na D1 jako jinde. Buď se budou všichni řadit doprava 50, 100, 200, 300 metrů před zúžením, nebo spořádaně dojedou v levým pruhu až před značku a pěkně se budou jako zařazovat do mezer, který jim tam ti, co jedou v pravým pruhu, musí!!!! udělat, anebo pojedou 7 km hodinu všichni. Kdo to nechápe, ať mu vemou řidičák nhned na místě. Stačí, když si tam jeden z PČR stoupne a má vyděláno pro své oddělení an celý rok. V rakousku a Německu se běžně opravují 20km úseky a nikdo z toho žádnou vědu nedělá. To jen u nás..Ostatně jako ze všeho. Raději nadávat, než se naučit chovat....

+5/0
28.3.2014 13:14

J77a55n 87F54r38o76l97í30k 6546670875724

U nás jsou ty fronty reálné a dvojnásobná doba na projetí D1 mluví za vše. Jel jsem kolem Salcburku když tam dělali opravu, ale hustota provozu se oproti D1 nedala srovnat. Prostě když natlačíte dva stále plné pruhy do jednoho tak se to na plynulosti jízdy musí projevit.

0/0
28.3.2014 14:42

J30a43n 48M97o15h39y87l98a 6342539249391

To se projeví, ale správně praktikované pravidlo zipu ten provoz v místě zúžení učiní plynulejší a tím o něco rychlejší.

0/0
28.3.2014 16:55

P17e44t82r 14P53a43c11k75a 4109659155631

Konečně někdo začal vyjadřovat zpoždění kolon v penězích. Až si uvědomíme co stojí všechny zúčastněné hodina uzavřené dálnice, tak nebudeme nehody tři hodiny vyšetřovat a půl dne překládat náklad, ale smíříme se s rychlým vyfotografováním nehody a vyklopený kamion shrneme buldozerem mimo dálnici.

+2/0
28.3.2014 11:31

J93a90n 83K27o44ř50á90n 7917558468496

Ta stavba se vlastně samofinancuje z DPH a spotřební daně :-))

+5/0
28.3.2014 9:34

P74e79t20r 22H90o80f73m23a47n47n 6529714345320

Radeji napiste, kolik se denne proceka rana na useku Pruhonice - Roztyly a vecer v opacnem smeru.

0/0
28.3.2014 9:07

D64a29v78i66d 31K67r65e49j57č24í 9872930476174

"Podívejte se na průjezd opravovanými úseky D1:"

Já vidím jen jeden úsek, ale to je asi problém autora článku

0/0
28.3.2014 0:03

I41v97o 77S89a41r63o 5718917627628

Jasně, že by dostavba ,,dálnice" či rychlostní komunikace Praha - Hradec - Ostrava měla být prioritou i před opravou a rozšířením D1 o 75 cm. Dle mého laického soudu by to odlehčilo D1 o 30 %.

+4/0
27.3.2014 22:30

M36a61r62t27i61n 91P69o67s29p96í64š82i68l 8345881966907

no raději vrazí 7 miliard do "konce světa", vybudují Ostrava>Opava

+1/−3
28.3.2014 8:22
Foto

M60a91r25e73k 82B48a75š45i57s16t88a 7983422693120

Pospíšil, tebe bych nechal jezdit trasu Opava-Ostrava tam a nazpátek hezky přes Hrabyň a celý měsíc. To by tě hned přešlo to klábosení o něčem do čeho absolutně nevidíš, ta stávající cesta je v takovém stavu, že traktorista s pluhem by ji v rámci BESIPu mohl s čistým svědomím rozorat.

0/−2
28.3.2014 16:22

M91i27c14h14a16l 73P78a89v93l89á39t 9633473174189

To rozsireni je ta nejmene dulezita vec cele akce. Ale asi jste to dosud nepostrehl.

+1/0
28.3.2014 10:58

I80v97o 80S71a55r27o 5788237607258

Myslím, že Ministerstvo dopravy to vůbec nezajímá. Nejde to z jeho rozpočtu, ale z kapes lidí a firem, tak o co jde, že?

0/0
27.3.2014 22:28

J14a21n 72M91o36h96y27l15a 6462789649281

Takže to opravovat jak? Vrtulníkem vytrhnout starý úsek dálnice a vzápětí ho nahradit novým nebo co? Banda idiotu si celé roky stěžuje na stav D1 a když začne oprava, stěžují si na to, že se opravuje. Když tyhle existence mají volební právo, nemůžeme se divit, že to tu vypadá jak vypadá.

0/−1
28.3.2014 17:01

J25i27ř11í 66S11o85c19h45o41r 1662642593341

Celý problém je, že doposud neexistuje alternativa ve formě R35. Místo stavby R35 se staví v mnoha případech zbytné komunikace např R6.

+1/0
27.3.2014 21:53

L26u53d25ě90k 87N40ě11m98e92c 5425811522914

Vypadá to, že nazrál čas obnovení projektu D1 Expres. Pravda, tam nějaké diskuse o zipu ztrácí na významu.

+1/0
27.3.2014 21:33

J75o84s91e84f 82Š88e92m63e95l23í69k 7699171430807

Jak to sakra v tom Německu dělají? Opravujou taky fest, provoz jenom na jedné straně a kromě snížení na 80km/hod téměř žádnej problém.

Pravda je, že když je tam značka "Na silnici se pracuje" tak tam fakt dělají. Celej den, pátek-svátek. Kapitalisti. :-P

+7/0
27.3.2014 21:08

A93l60e53š 85J55a48v21ů16r38e73k 2452789710840

taky tam byvaji zacpy. Problem je spise ten, ze tam nemaji 200km dalnici, na kterou se v podstate 40-50 let nesahlo

+1/0
27.3.2014 21:18
Foto

I43v73a18n 89K26o92p34t62a 5527722111637

Takové byly prakticky všechny dálnice v bývalé DDR, a ještě tam jsou. Proti dálnici A11 (části tak 10km) z Berlína na Štětin je D1 absolutní luxus.

A pravdou je že když staví tak kolony jsou, a non stop taky nedělají(to by odbory nepřenesly přes srdce).

+3/−1
27.3.2014 22:22

M20a56r82t17i57n 17K46a50r55á16s86e42k 9408853478208

No problem je v tom ze v nemecku se na tu jednu stranuv ejdou 4 pruhy. na D1 ne (to je duvod proc se rozsiruje, aby v pripade potreby se dala stahnou cela doprava na jednu stranud dalnice)

0/0
28.3.2014 11:30

A56l16e20š 13J59a88v86ů33r52e75k 2812799380300

ty co vymyslely system tech oprav, bych s chute povesil ze neco do pruvanu. A kdyz jsem videl ten pored, kde experti vysvetlovali, jak je ta rekonstrukce D1 zfusovana, jak se tam planuji delat nesmysly, jak se bouraji funkcni mosty ... . Jak vysvetlovali, ze ta renovace by se dala udelat za 30% ceny a 2=3 rychleji, ale ze vsechny vlady ignoruji tyto navrhy expert, a dal schvaluji tento megatunel ....

+3/−2
27.3.2014 21:06

A59l89e74š 97J64a13v57ů31r36e93k 2332649960100

i

+1/−1
27.3.2014 21:07

P43e31t52r 15N46e28s51v48a23d22b75a 2864135166349

Nebýt některých magorů za volanty kteří si léčí pošramocené ego nebyly by žádné kolony. Stačí aby se lidi na silnicích chovali slušně a bude se jezdit jedna báseň. Minimum nehod rovná se minimum kolon. Stejně jako řazení se do průběžného pruhu, kdo komu říká že musí dojet na konec a tam se dožadovat zipu z nulové rychlosti? Není lepší zařadit se když je to možné plynule v jízdě než když musí kolona zastavit aby se mohl dotyčný zařadit?

0/−11
27.3.2014 20:56

F77r26a90n64t41i88š76e36k 38M25o83s61s 8812553169589

Řadit zipem se má těsně před zúžením a ne půl kilometru před ním, jak si někteří chytráci myslí. Pokud by správné řazení všichni dodržovali, tak nikdo nemusí zastavovat a oba pruhy jedou plynule. Takhle se ale spousta řidičů cpe do průběžného pruhu zbytečně brzo (asi aby jim něco neuteklo) a pak se čertí, že ti normálně myslící se dožadují zipu těsně před zúžením.

+9/0
27.3.2014 21:02

A54l65e80š 47J39a63v38ů88r16e46k 2242879930580

to jeden problem, ti co se "zipuji" moc brzy, ale druhy je ten, ze nekteri ridici nepusti ty spravne zipujici, jelikoz maji pocit, ze je dotycny chce predjet a ze predbiha ... .

+4/0
27.3.2014 21:10

P78e80t52r 20N13e67s32v18a33d16b92a 2364315836459

Kde je napsáno že se máte řadit před zúžením? Nikde jsem nepsal nic o půl kilometrů běžně se řadím za poslední značkou upozorňující na zúžení tedy cca 100 metrů před zúžením a jde to jednodušeji. Dám blinkr a nestalo se mi aby mě někdo nepustil a já musel dojet až na konec. Zařadím se a v tom nedočkavec zamnou zrychlí aby doletěl ve 120 na konec pruhu a cpe se do něj. Porč? Když se během té doby mohl třeba třikrát zařadit? Taky se mi líbí jak je každý chytrý co se týče zipu, ale jiné jako je třeba max. povolená rychlost pouze buzerace atd. Prostě jen to co se vám hodí že?;-(

0/−3
27.3.2014 21:11

A94l41e63š 66J20a15v65ů76r69e48k 2882199530490

nikdy se ti to nestalo ???? Tak to jsi klikar

0/0
27.3.2014 21:15

P53e93t28r 57N56e72s72v58a23d32b97a 2354485716539

Ne nestalo a možná proto že nestojím na konci pruh s blinkrem a čekám na to až se mě někdo uráčí pustit....

+1/0
27.3.2014 21:25

J25a54n 28K42o57s51t79k14a 9814387809186

Nebo nepotkáváte v pravém pruhu sám sebe.

+1/0
27.3.2014 21:27

P41e63t10r 58N28e78s24v14a58d45b63a 2574345316719

Co to melete? Kde jsem napsal že nikoho nepustím?

0/0
27.3.2014 21:32

J43a37n 28K47o61s50t31k51a 9164407669736

O pár řádku níž to barvitě popisujete.

0/0
27.3.2014 21:36

P45e71t64r 47N49e25s18v72a10d94b53a 2824315886369

Tak citujte....

0/0
27.3.2014 21:39

J89a66n 30K95o69s23t24k60a 9654307879586

Jste jak tekutý písek. Pořád měníte názory a zároveň žádáte citace. Tak si to ve svých příspěvcích najděte laskavě sám, Nebo jste i líný, když už si nepamatujete, co jste kde tvrdil?

0/0
27.3.2014 21:41

P65e35t32r 42N83e81s17v58a66d19b30a 2544845346359

Tak že nechápete psaný text? To je mi Vás líto velmi líto

0/0
27.3.2014 21:43

P28e60t16r 38N21e70s82v11a54d45b27a 2524225786519

Jestli myslíte tohle "Stejně tak jedince kteří se mi do pruhu cpou a jsou na úrovni mých dveří a koukají že nezpomalím aby mě mohl předjel a zařadit se přede mě když zamnou je místo" Tak by jste měl pochopit že řadit se před auto lze až potom co jste celou délkou svého auta před ním. Jinak se nejedná o řazení se ale o vytlačování...

0/0
27.3.2014 21:47

J76a87n 82K88o85s39t25k22a 9464347639796

Vezměte si bundu a vyzkoušejte si prakticky, jak ten zip funguje. Dílky se vám budou vždycky za sebe řadit přesně "v místě zúžení". Na toto téma prostě není diskuze a jestli chcete citaci ze silničního zákona, napište, kde jste hledal, že jste to nenašel.

+1/0
27.3.2014 21:18

P15e44t81r 95N70e50s62v17a32d54b58a 2144575216889

Kde jsem psal že jsem nenašel?

0/0
27.3.2014 21:26

J14a88n 71K13o65s80t78k35a 9404687549186

Ptáte se, kde je to napsáno, takže to nevíte a rád bych věděl, jestli jste se to vůbec snažil zjistit.

0/0
27.3.2014 21:29

P22e81t35r 51N58e15s35v10a15d83b93a 2644455896339

Ano ptal jsem se kde je naspáno že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? To by jste mi mohl najít na to jsme zvědavý.... Tak se ukažte:-/

0/0
27.3.2014 21:34

J91a71n 40K71o98s80t50k53a 9194807529846

Takže jste to vůbec nehledal, jak má správně fungovat zip a chcete si všechno nechat přinést až pod nos. To se pak člověk nedivý, že nemáte přehled. Napřed se snažte.

+1/0
27.3.2014 21:39

P53e73t75r 37N86e57s68v36a64d73b48a 2324145516369

Najdete mi konečně že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? Nebo budete pořád jen hloupě plkat? Nechcete mi snad říct že za zařazení se dřív dostanu pokutu že ne;-D

0/0
27.3.2014 21:41

J93a49n 53K81o78s72t19k47a 9634417869146

Vy jste fakt blázen. Nikdo vám neurčuje, co si děláte v koloně, ale v místě zúžení jsou řidiči povinni použít pravidlo zipu, i když před tím před sebe pustili libovolný počet aut.

Jenže vám to zjevně nejde vysvětlit, takže nezbývá než doufat, že se nakonec vždycky nějak porovnáte i bez dodržování pravidel.

0/0
27.3.2014 21:46

P64e12t11r 82N66e14s41v59a72d27b35a 2354385806259

Blázen jste Vy. Jelikož nedokážete odpovědět na jednoduchou otázku. Když už se tady oháníte že se mám řadit až na konci tak se Vás ptám kde je to napsáno. Nic víc nehci

0/0
27.3.2014 21:49

J84a69n 67K87o44s14t41k95a 9704407179426

Pro méně chápavé je to docela jasně a názorně namalované i na dopravní značce. Ale víte co, vyhrál jste, Můžete mít poslední slovo. Myslete si co chcete. Snad budete jezdit jinudy, než já.

+2/0
27.3.2014 21:52

L46u88d42ě88k 32N32ě54m67e52c 5975681172724

Naprosto správně. Vezměte si bundu a zjistíte, že se obě řady zoubků pohybují stejně rychle. Ne že jedna řada jede rychleji a pak skáče do druhé.

0/0
27.3.2014 21:37

J40a34n 11K68o21s72t65k92a 9134507599296

pokud se budou řadit jenom a pouze až na konci, stejně jako na té bundě, pojedou obě řady vozidel stejně rychle, ale to právě narušují ti, kteří si naskakují v předstihu, ještě před místem zúžení. Nic proti, ale pak to vypadá, že ti v levém předjíždí a ti v pravém je tam na konci nechtějí do zipu pustit a ještě na ně nadávají.

+1/0
27.3.2014 22:02

L36u55d17ě92k 71N92ě49m29e24c 5975701492944

Malý detail. Konstantní rychlost funguje jen u toho zipu na svetru. Auta přece jen musí zpomalit, a to v obou pruzích. Ať děláme, co děláme, jeden pruh nepobere tolik aut, jako dva pruhy. Takže dochází k problémům, pokud auta v jednom pruhu jedou rychleji, než ve druhém. Z toho důvodu opravdu není ideální, když se zipuje až na samém konci zipovací zóny a je lepší plynulé zpomalování a zipování.

0/0
27.3.2014 22:38

J79a67n 84K81o56s76t95k36a 9634437459296

V tom se asi neshodneme, ale podle mě platí v každém případě, bez ohledu co se dělo do té doby, na konci dvou pruhů střídavá přednost pro vozidla z jednoho a druhého pruhu.

0/0
27.3.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.