Diskuze
Kolony na D1: V pondělí řidiči "pročekali" 3 miliony. A bude hůř
Děkujeme za pochopení.
J95a81n 13F77r65o90l73í72k
MD a ŘSD alibisticky objízdné trasy nestanovilo aby nemusely obcím platit rozšmelcované vozovky, ovšem vypadá to na návrat na silnice od Marie Terezie (směr Čáslav, Kutná Hora).
J15a70n 77K83o66t94l44í31n
Chtít za tu šílenost, které si dovolí říkat dálnice poplatek je sposťárna nejhrubšího zrna. Proboha vždyt se na tom nedá jezdit, pravý pruh je z 60% úplně nepoužitelný (pro osobák) pokud nemá člověk dobrého chyropraktika. Zbytek je záplatovaný, rozpadající se, uzavírek jako máku a nikde nikdo nepracuje, proč taky, zívačka, pohodička...času dost... Oprostěte ji od poplatku pro OV a zlevněte známky
J46o68s15e72f 91Š10e18m37e59l13í78k
ANO, bude hůř. A počkejte teprv, až tohle uvidí Babiš - to se smíchy neudržíte.
J96a68n 42K47o23t98i76l
dokud nebudeme umět jezdit ve zúžení a dodržovat pravidlo zipu před ním, tak se nic nezlepší. Za blbost se platí, to platí na D1 jako jinde. Buď se budou všichni řadit doprava 50, 100, 200, 300 metrů před zúžením, nebo spořádaně dojedou v levým pruhu až před značku a pěkně se budou jako zařazovat do mezer, který jim tam ti, co jedou v pravým pruhu, musí!!!! udělat, anebo pojedou 7 km hodinu všichni. Kdo to nechápe, ať mu vemou řidičák nhned na místě. Stačí, když si tam jeden z PČR stoupne a má vyděláno pro své oddělení an celý rok. V rakousku a Německu se běžně opravují 20km úseky a nikdo z toho žádnou vědu nedělá. To jen u nás..Ostatně jako ze všeho. Raději nadávat, než se naučit chovat....
J52a10n 91F63r61o19l64í39k
U nás jsou ty fronty reálné a dvojnásobná doba na projetí D1 mluví za vše. Jel jsem kolem Salcburku když tam dělali opravu, ale hustota provozu se oproti D1 nedala srovnat. Prostě když natlačíte dva stále plné pruhy do jednoho tak se to na plynulosti jízdy musí projevit.
P49e42t79r 62P17a32c32k64a
Konečně někdo začal vyjadřovat zpoždění kolon v penězích. Až si uvědomíme co stojí všechny zúčastněné hodina uzavřené dálnice, tak nebudeme nehody tři hodiny vyšetřovat a půl dne překládat náklad, ale smíříme se s rychlým vyfotografováním nehody a vyklopený kamion shrneme buldozerem mimo dálnici.
J79a92n 94K72o75ř28á62n
Ta stavba se vlastně samofinancuje z DPH a spotřební daně :-))
P22e76t14r 72H33o64f84m88a51n43n
Radeji napiste, kolik se denne proceka rana na useku Pruhonice - Roztyly a vecer v opacnem smeru.
D38a81v16i94d 17K61r72e89j87č27í
"Podívejte se na průjezd opravovanými úseky D1:"
Já vidím jen jeden úsek, ale to je asi problém autora článku
I25v89o 45S19a81r42o
Jasně, že by dostavba ,,dálnice" či rychlostní komunikace Praha - Hradec - Ostrava měla být prioritou i před opravou a rozšířením D1 o 75 cm. Dle mého laického soudu by to odlehčilo D1 o 30 %.
M28a82r56t37i26n 45P97o96s87p34í63š93i84l
no raději vrazí 7 miliard do "konce světa", vybudují Ostrava>Opava
I57v90o 20S72a92r50o
Myslím, že Ministerstvo dopravy to vůbec nezajímá. Nejde to z jeho rozpočtu, ale z kapes lidí a firem, tak o co jde, že?
J57a83n 72M40o32h82y86l10a
Takže to opravovat jak? Vrtulníkem vytrhnout starý úsek dálnice a vzápětí ho nahradit novým nebo co? Banda idiotu si celé roky stěžuje na stav D1 a když začne oprava, stěžují si na to, že se opravuje. Když tyhle existence mají volební právo, nemůžeme se divit, že to tu vypadá jak vypadá.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!