Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolony na D1: V pondělí řidiči "pročekali" 3 miliony. A bude hůř

Situace na dálnici D1 houstne. Tento týden se začalo s uzavíráním a zužováním pruhů na nejvytíženější české dálnici. Za pondělí v zácpách řidiči na D1 "pročekali" přes tři miliony korun, vyplývá z analýzy integrovaného systému monitorování silniční dopravy ViaRODOS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a12n 32F80r65o72l46í63k 6436370925924

MD a ŘSD alibisticky objízdné trasy nestanovilo aby nemusely obcím platit rozšmelcované vozovky, ovšem vypadá to na návrat na silnice od Marie Terezie (směr Čáslav, Kutná Hora).;-)

+1/0
28.3.2014 14:39

J44a44n 31K30o63t76l96í25n 9709184255277

Chtít za tu šílenost, které si dovolí říkat dálnice poplatek je sposťárna nejhrubšího zrna. Proboha vždyt se na tom nedá jezdit, pravý pruh je z 60% úplně nepoužitelný (pro osobák) pokud nemá člověk dobrého chyropraktika. Zbytek je záplatovaný, rozpadající se, uzavírek jako máku a nikde nikdo nepracuje, proč taky, zívačka, pohodička...času dost... Oprostěte ji od poplatku pro OV a zlevněte známky !!

+3/−1
28.3.2014 13:37

J30o54s74e10f 23Š79e67m51e31l76í78k 7139551700417

ANO, bude hůř. A počkejte teprv, až tohle uvidí Babiš - to se smíchy neudržíte.

+1/0
28.3.2014 13:25

J86a42n 14K31o31t33i73l 9703871468

dokud nebudeme umět jezdit ve zúžení a dodržovat pravidlo zipu před ním, tak se nic nezlepší. Za blbost se platí, to platí na D1 jako jinde. Buď se budou všichni řadit doprava 50, 100, 200, 300 metrů před zúžením, nebo spořádaně dojedou v levým pruhu až před značku a pěkně se budou jako zařazovat do mezer, který jim tam ti, co jedou v pravým pruhu, musí!!!! udělat, anebo pojedou 7 km hodinu všichni. Kdo to nechápe, ať mu vemou řidičák nhned na místě. Stačí, když si tam jeden z PČR stoupne a má vyděláno pro své oddělení an celý rok. V rakousku a Německu se běžně opravují 20km úseky a nikdo z toho žádnou vědu nedělá. To jen u nás..Ostatně jako ze všeho. Raději nadávat, než se naučit chovat....

+5/0
28.3.2014 13:14

J98a90n 64F68r27o39l64í86k 6146590205974

U nás jsou ty fronty reálné a dvojnásobná doba na projetí D1 mluví za vše. Jel jsem kolem Salcburku když tam dělali opravu, ale hustota provozu se oproti D1 nedala srovnat. Prostě když natlačíte dva stále plné pruhy do jednoho tak se to na plynulosti jízdy musí projevit.

0/0
28.3.2014 14:42

J63a68n 50M70o66h65y28l74a 6922459199821

To se projeví, ale správně praktikované pravidlo zipu ten provoz v místě zúžení učiní plynulejší a tím o něco rychlejší.

0/0
28.3.2014 16:55

P66e86t92r 92P55a82c85k63a 4239889125821

Konečně někdo začal vyjadřovat zpoždění kolon v penězích. Až si uvědomíme co stojí všechny zúčastněné hodina uzavřené dálnice, tak nebudeme nehody tři hodiny vyšetřovat a půl dne překládat náklad, ale smíříme se s rychlým vyfotografováním nehody a vyklopený kamion shrneme buldozerem mimo dálnici.

+2/0
28.3.2014 11:31

J14a47n 23K26o50ř20á30n 7877958638676

Ta stavba se vlastně samofinancuje z DPH a spotřební daně :-))

+5/0
28.3.2014 9:34

P61e81t13r 14H31o28f34m96a29n58n 6449724775920

Radeji napiste, kolik se denne proceka rana na useku Pruhonice - Roztyly a vecer v opacnem smeru.

0/0
28.3.2014 9:07

D21a14v37i21d 81K36r73e66j67č66í 9292510116344

"Podívejte se na průjezd opravovanými úseky D1:"

Já vidím jen jeden úsek, ale to je asi problém autora článku

0/0
28.3.2014 0:03

I81v24o 31S85a12r28o 5418217527788

Jasně, že by dostavba ,,dálnice" či rychlostní komunikace Praha - Hradec - Ostrava měla být prioritou i před opravou a rozšířením D1 o 75 cm. Dle mého laického soudu by to odlehčilo D1 o 30 %.

+4/0
27.3.2014 22:30

M63a45r87t90i82n 34P69o73s45p33í39š16i92l 8765231376927

no raději vrazí 7 miliard do "konce světa", vybudují Ostrava>Opava

+1/−3
28.3.2014 8:22
Foto

M94a24r46e83k 79B26a10š24i14s37t57a 7693582603980

Pospíšil, tebe bych nechal jezdit trasu Opava-Ostrava tam a nazpátek hezky přes Hrabyň a celý měsíc. To by tě hned přešlo to klábosení o něčem do čeho absolutně nevidíš, ta stávající cesta je v takovém stavu, že traktorista s pluhem by ji v rámci BESIPu mohl s čistým svědomím rozorat.

0/−2
28.3.2014 16:22

M60i57c56h46a47l 81P82a43v95l54á15t 9773943754319

To rozsireni je ta nejmene dulezita vec cele akce. Ale asi jste to dosud nepostrehl.

+1/0
28.3.2014 10:58

I53v72o 74S35a45r96o 5168937837288

Myslím, že Ministerstvo dopravy to vůbec nezajímá. Nejde to z jeho rozpočtu, ale z kapes lidí a firem, tak o co jde, že?

0/0
27.3.2014 22:28

J87a76n 78M95o22h14y86l71a 6392549449291

Takže to opravovat jak? Vrtulníkem vytrhnout starý úsek dálnice a vzápětí ho nahradit novým nebo co? Banda idiotu si celé roky stěžuje na stav D1 a když začne oprava, stěžují si na to, že se opravuje. Když tyhle existence mají volební právo, nemůžeme se divit, že to tu vypadá jak vypadá.

0/−1
28.3.2014 17:01

J76i88ř20í 22S79o49c39h73o48r 1152482813821

Celý problém je, že doposud neexistuje alternativa ve formě R35. Místo stavby R35 se staví v mnoha případech zbytné komunikace např R6.

+1/0
27.3.2014 21:53

L84u94d33ě25k 12N54ě63m72e27c 5595151142464

Vypadá to, že nazrál čas obnovení projektu D1 Expres. Pravda, tam nějaké diskuse o zipu ztrácí na významu.

+1/0
27.3.2014 21:33

J83o50s28e15f 64Š30e86m34e94l84í24k 7339261650647

Jak to sakra v tom Německu dělají? Opravujou taky fest, provoz jenom na jedné straně a kromě snížení na 80km/hod téměř žádnej problém.

Pravda je, že když je tam značka "Na silnici se pracuje" tak tam fakt dělají. Celej den, pátek-svátek. Kapitalisti. :-P

+7/0
27.3.2014 21:08

A19l79e82š 37J95a23v36ů18r62e56k 2362989800560

taky tam byvaji zacpy. Problem je spise ten, ze tam nemaji 200km dalnici, na kterou se v podstate 40-50 let nesahlo

+1/0
27.3.2014 21:18
Foto

I58v39a15n 17K43o65p87t55a 5427492271947

Takové byly prakticky všechny dálnice v bývalé DDR, a ještě tam jsou. Proti dálnici A11 (části tak 10km) z Berlína na Štětin je D1 absolutní luxus.

A pravdou je že když staví tak kolony jsou, a non stop taky nedělají(to by odbory nepřenesly přes srdce).

+3/−1
27.3.2014 22:22

M57a88r20t18i90n 85K88a97r62á47s75e76k 9188323568428

No problem je v tom ze v nemecku se na tu jednu stranuv ejdou 4 pruhy. na D1 ne (to je duvod proc se rozsiruje, aby v pripade potreby se dala stahnou cela doprava na jednu stranud dalnice)

0/0
28.3.2014 11:30

A64l58e37š 31J16a77v46ů54r18e25k 2822109750630

ty co vymyslely system tech oprav, bych s chute povesil ze neco do pruvanu. A kdyz jsem videl ten pored, kde experti vysvetlovali, jak je ta rekonstrukce D1 zfusovana, jak se tam planuji delat nesmysly, jak se bouraji funkcni mosty ... . Jak vysvetlovali, ze ta renovace by se dala udelat za 30% ceny a 2=3 rychleji, ale ze vsechny vlady ignoruji tyto navrhy expert, a dal schvaluji tento megatunel ....

+3/−2
27.3.2014 21:06

A47l42e20š 10J65a47v96ů54r64e50k 2202819930200

i

+1/−1
27.3.2014 21:07

P63e37t98r 20N18e55s89v82a21d95b88a 2794515646109

Nebýt některých magorů za volanty kteří si léčí pošramocené ego nebyly by žádné kolony. Stačí aby se lidi na silnicích chovali slušně a bude se jezdit jedna báseň. Minimum nehod rovná se minimum kolon. Stejně jako řazení se do průběžného pruhu, kdo komu říká že musí dojet na konec a tam se dožadovat zipu z nulové rychlosti? Není lepší zařadit se když je to možné plynule v jízdě než když musí kolona zastavit aby se mohl dotyčný zařadit?

0/−11
27.3.2014 20:56

F75r12a87n32t97i10š42e66k 17M66o19s44s 8202933859209

Řadit zipem se má těsně před zúžením a ne půl kilometru před ním, jak si někteří chytráci myslí. Pokud by správné řazení všichni dodržovali, tak nikdo nemusí zastavovat a oba pruhy jedou plynule. Takhle se ale spousta řidičů cpe do průběžného pruhu zbytečně brzo (asi aby jim něco neuteklo) a pak se čertí, že ti normálně myslící se dožadují zipu těsně před zúžením.

+9/0
27.3.2014 21:02

A33l83e35š 90J80a26v71ů91r30e73k 2632319230210

to jeden problem, ti co se "zipuji" moc brzy, ale druhy je ten, ze nekteri ridici nepusti ty spravne zipujici, jelikoz maji pocit, ze je dotycny chce predjet a ze predbiha ... .

+4/0
27.3.2014 21:10

P84e94t41r 53N88e47s31v59a94d20b30a 2694915526979

Kde je napsáno že se máte řadit před zúžením? Nikde jsem nepsal nic o půl kilometrů běžně se řadím za poslední značkou upozorňující na zúžení tedy cca 100 metrů před zúžením a jde to jednodušeji. Dám blinkr a nestalo se mi aby mě někdo nepustil a já musel dojet až na konec. Zařadím se a v tom nedočkavec zamnou zrychlí aby doletěl ve 120 na konec pruhu a cpe se do něj. Porč? Když se během té doby mohl třeba třikrát zařadit? Taky se mi líbí jak je každý chytrý co se týče zipu, ale jiné jako je třeba max. povolená rychlost pouze buzerace atd. Prostě jen to co se vám hodí že?;-(

0/−3
27.3.2014 21:11

A21l78e88š 34J84a64v94ů25r73e28k 2582409950110

nikdy se ti to nestalo ???? Tak to jsi klikar

0/0
27.3.2014 21:15

P33e45t21r 52N95e80s23v12a65d15b47a 2884735876259

Ne nestalo a možná proto že nestojím na konci pruh s blinkrem a čekám na to až se mě někdo uráčí pustit....

+1/0
27.3.2014 21:25

J69a20n 34K28o92s18t93k74a 9954387559896

Nebo nepotkáváte v pravém pruhu sám sebe.

+1/0
27.3.2014 21:27

P78e67t35r 39N17e34s57v71a73d19b26a 2954715836189

Co to melete? Kde jsem napsal že nikoho nepustím?

0/0
27.3.2014 21:32

J23a82n 85K95o90s17t10k13a 9174347219136

O pár řádku níž to barvitě popisujete.

0/0
27.3.2014 21:36

P92e39t70r 24N24e49s90v43a44d40b74a 2404635266269

Tak citujte....

0/0
27.3.2014 21:39

J50a60n 92K37o56s18t10k80a 9904197419646

Jste jak tekutý písek. Pořád měníte názory a zároveň žádáte citace. Tak si to ve svých příspěvcích najděte laskavě sám, Nebo jste i líný, když už si nepamatujete, co jste kde tvrdil?

0/0
27.3.2014 21:41

P82e78t63r 27N14e94s31v64a41d13b93a 2124555796499

Tak že nechápete psaný text? To je mi Vás líto velmi líto

0/0
27.3.2014 21:43

P73e81t18r 55N41e73s89v59a51d24b95a 2644935916579

Jestli myslíte tohle "Stejně tak jedince kteří se mi do pruhu cpou a jsou na úrovni mých dveří a koukají že nezpomalím aby mě mohl předjel a zařadit se přede mě když zamnou je místo" Tak by jste měl pochopit že řadit se před auto lze až potom co jste celou délkou svého auta před ním. Jinak se nejedná o řazení se ale o vytlačování...

0/0
27.3.2014 21:47

J78a14n 81K83o18s64t79k22a 9704457429616

Vezměte si bundu a vyzkoušejte si prakticky, jak ten zip funguje. Dílky se vám budou vždycky za sebe řadit přesně "v místě zúžení". Na toto téma prostě není diskuze a jestli chcete citaci ze silničního zákona, napište, kde jste hledal, že jste to nenašel.

+1/0
27.3.2014 21:18

P83e46t66r 90N81e76s67v35a97d82b63a 2104895916289

Kde jsem psal že jsem nenašel?

0/0
27.3.2014 21:26

J21a13n 17K40o36s71t83k34a 9884297719706

Ptáte se, kde je to napsáno, takže to nevíte a rád bych věděl, jestli jste se to vůbec snažil zjistit.

0/0
27.3.2014 21:29

P84e93t68r 46N20e98s22v15a23d84b32a 2244875366669

Ano ptal jsem se kde je naspáno že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? To by jste mi mohl najít na to jsme zvědavý.... Tak se ukažte:-/

0/0
27.3.2014 21:34

J59a94n 49K81o93s26t46k67a 9194627149156

Takže jste to vůbec nehledal, jak má správně fungovat zip a chcete si všechno nechat přinést až pod nos. To se pak člověk nedivý, že nemáte přehled. Napřed se snažte.

+1/0
27.3.2014 21:39

P88e10t21r 76N71e19s15v82a40d38b45a 2534105766859

Najdete mi konečně že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? Nebo budete pořád jen hloupě plkat? Nechcete mi snad říct že za zařazení se dřív dostanu pokutu že ne;-D

0/0
27.3.2014 21:41

J15a36n 79K91o52s10t14k33a 9384497469776

Vy jste fakt blázen. Nikdo vám neurčuje, co si děláte v koloně, ale v místě zúžení jsou řidiči povinni použít pravidlo zipu, i když před tím před sebe pustili libovolný počet aut.

Jenže vám to zjevně nejde vysvětlit, takže nezbývá než doufat, že se nakonec vždycky nějak porovnáte i bez dodržování pravidel.

0/0
27.3.2014 21:46

P54e47t36r 59N83e15s92v33a15d11b17a 2594145816529

Blázen jste Vy. Jelikož nedokážete odpovědět na jednoduchou otázku. Když už se tady oháníte že se mám řadit až na konci tak se Vás ptám kde je to napsáno. Nic víc nehci

0/0
27.3.2014 21:49

J36a31n 59K95o80s26t39k40a 9404387699616

Pro méně chápavé je to docela jasně a názorně namalované i na dopravní značce. Ale víte co, vyhrál jste, Můžete mít poslední slovo. Myslete si co chcete. Snad budete jezdit jinudy, než já.

+2/0
27.3.2014 21:52

L15u84d76ě82k 37N34ě41m60e44c 5145781612484

Naprosto správně. Vezměte si bundu a zjistíte, že se obě řady zoubků pohybují stejně rychle. Ne že jedna řada jede rychleji a pak skáče do druhé.

0/0
27.3.2014 21:37

J16a53n 80K14o29s30t86k69a 9564777129786

pokud se budou řadit jenom a pouze až na konci, stejně jako na té bundě, pojedou obě řady vozidel stejně rychle, ale to právě narušují ti, kteří si naskakují v předstihu, ještě před místem zúžení. Nic proti, ale pak to vypadá, že ti v levém předjíždí a ti v pravém je tam na konci nechtějí do zipu pustit a ještě na ně nadávají.

+1/0
27.3.2014 22:02

L52u65d60ě24k 17N94ě30m23e52c 5875471382274

Malý detail. Konstantní rychlost funguje jen u toho zipu na svetru. Auta přece jen musí zpomalit, a to v obou pruzích. Ať děláme, co děláme, jeden pruh nepobere tolik aut, jako dva pruhy. Takže dochází k problémům, pokud auta v jednom pruhu jedou rychleji, než ve druhém. Z toho důvodu opravdu není ideální, když se zipuje až na samém konci zipovací zóny a je lepší plynulé zpomalování a zipování.

0/0
27.3.2014 22:38

J79a35n 72K31o18s31t52k96a 9564737719586

V tom se asi neshodneme, ale podle mě platí v každém případě, bez ohledu co se dělo do té doby, na konci dvou pruhů střídavá přednost pro vozidla z jednoho a druhého pruhu.

0/0
27.3.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.