Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozvlněné hyundaie se uklidní. Nový styl představuje čerstvá sonata

Nová Sonata se do prodeje dostane ve druhé polovině letoška. Nejdříve doma v Jižní Koreji a poté i na nejdůležitějším trhu v USA. V Evropě se prodávat nemá, přesto může ovlivnit i evropské modely Hyundaie. Má totiž nový designový styl, který výrobce označuje jako fluidní design 2.0. Je konzervativnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V14l66a51d90i31s27l32a27v74a 32H22o21l38á 3156860880279

Hnůjdai je největší šmejd na českých silnicích. Kdo chce aby mu auto pár roků vydrželo, musí sáhnout po jiné značce.

0/0
13.4.2014 17:40

M19i42c19h25a41l 95M94a58r12e58k 7819391902240

A nová i30 a nová i40 a nová ix25, facelift po půl roce, sakra co to je? To mně fakt nebaví.

0/0
7.4.2014 17:35
Foto

M64i75r33o19s56l26a32v 89S11t34e88i32n23e17r 6688794123425

Na BMW-barok holt nemají, Korea není moc katolická země a Kilián Ignác Dientzenhofer tam nikdy nebyl.

V Evropě se také starožitné limosíny už nenosí, 90% vozů jsou kombíky. Kdo nemá zrovna příjmy jako Putin nebo Janukovyč, ten musí vše vyřídit jediným vozem.

+1/0
6.4.2014 20:50

V17l70a88d88i91s38l72a70v56a 42H28o67l50á 3866830180569

Nebo důchod jako vy....

0/0
19.4.2014 13:20
Foto

M44a15r94e40k 72B94a29š41i84s36t19a 7813862883310

Korejský Žuk zůstane stále jen Žukem, splácáno aby to vypadalo na první pohled, pod plechama se skrývá šrotiště.

+1/−1
6.4.2014 16:25

V56á48c32l30a35v 75K83a94f46t85a69n 7895709423836

otec tím žukem nějaký ten rok jezdí a za tu cenu je nadmíru spokojen :)

0/0
7.4.2014 20:57

R11a47d15i60m 33H74o17r12č44i74č68k56a 7176127633872

Neříkám,že by to bylo škaredý, ale je to splácanina všeho. Nemá to svůj osobytý styl. No a konkurence, hlavně ta německá, je pořád o dva kroky napřed. Toť můj názor :-(

+1/−1
6.4.2014 9:45

P68e52t96r 21T11y64č62k82a 6805602209572

Zezadu to vypadá jak Mazda a zepředu jak Korejec. Prostě Hyundai.

0/0
5.4.2014 14:22

J53a12n 15F57o98ř10t 8343701762361

A spojený dohromady je to hnusný. Prostě Hyundai.

+3/−2
5.4.2014 16:14

J65a56n 49S46t87e54v65k28o 1761922821969

Já tam tedy vidím Mondeo s Volvem dohromady.

+1/0
5.4.2014 13:52

V10a46c72l31a81v 46M83e31d78e72k 5631582575415

jako bych v tom cítil určitou inspiraci letošním "autem roku" Mazdou 6

+1/0
5.4.2014 11:55

P69a20l57o 16M76a92k21y 7426859498711

Toto nie je pre Európana. Určite nemá mäkučkú palubnú dosku, lebo v Európe sa pri jazde sedí na nej a počas prestávky si tam vodič zdriemne. Pre Čecha ani nehovorím tam je treba, aby kufor nahradzoval prívesný vozík a design je príliš moderný a autá majú byť konzervatívne, lebo sa kupujú na celý život a malo by slušne vyzerať aj po 20tich rokoch. Podľa týchto diskusií a hlavne keď sledujem stránky, kde autá testujú, tak mi to pripadá ako by auto bol najdôležitejší člen rodiny hneď po psovi. Pritom má len odviesť nejakých pár desiatok kilo z bodu A do bodu B.

+10/−1
5.4.2014 11:24

J64o75s18e26f 62B82r27o74ž56k11a 6674842778287

Zapoměl jste na 1,5 l. PET láhev.

+1/0
5.4.2014 11:46

M86i85r54o56s92l91a89v 87D55i83o54p69a70n 2256889858672

A na škrabku na led, ve dvířkách benzinové nádrže.;-D

+1/−1
6.4.2014 0:15

A60n33t58o27n69í75n 15S26e88b46e82r11a 7393128350799

Mně  taky vadí auta, které moc podlehnou módě a po třech letech vypadají jak 15 let staré. Protože vzhled auta se zase výrazně změnil.

0/0
5.4.2014 13:25

P86e88t16r 65T84y91č57k80a 6755302349712

Proto kupují zasádně pouze 911. :-))

+3/0
5.4.2014 14:15

J91i22ř11í 84S69c43h17w60a28c10h 5266209497404

1. Mekučká palubná doska není mekučká proto, že by na ni Evropan sedal, ale proto, že mnohem lépe vypadá. Když člověk u čehokoliv hodnotí vzhled a je množnost si na to sáhnout tak to v naprosté většině udělá a svůj hmatový vjem si podvědomě přiřadí k vizuálu. Takže pokud je palubka "mekučká", tak oproti bakelitu jednak mnohem lépe vypadá, a při pohlazení se tento vizuální dojem jen znásobí. R^

2. Ano potřebuji cca 1x týdně odvézt plný cca 500litrový kufr, cca 10x do roka sklápím i sedadla. Měl bych si kvůli tomu snad pořizovat jakýsi Makyho minikufer a k tomu přívěsný vozík? Já to tedy neudělám....

3. Mám rád design jednoduchý s hladkými plochami a jednoduchými linkami bez kudrlinek, někdo tomu říká, že je to konzervativní design, mě je to jedno jak se tomu říká, mě se prostě líbí teď a vůbec mě nezajímá jestli bude pěkný za 20 nebo třicet let (mě se tedy samozřejmě bude líbit i za 50 let ale nové auto měním po cca 10 letech) :-P

Takže budu nadále preferovat auta s větším kufrem a konzervativním designem prostě typický Moravák ;-D

+3/0
5.4.2014 21:08

P14e55t17r 86T26y81č28k88a 6825352829302

Několikrát jsem prodával auto a první co český kupec vždy udělal tak lezl do kufru jak je velký. Nikdy si prvně nesedl za volant a že by se někdo podíval kolik je místa na sezení vzadu si ani nevzpomínám.

+1/0
6.4.2014 8:25

J81i67ř74í 77S50c49h51w42a33c75h 5446969407944

zřejmě auto zkoušel podle svých potřeb, co je na tom divného. Proč by si měl prvně sedat za volant a tam několik minut zkoumat posez, nastavovat sedačku, volant, když by nakonec v několika vteřinách zjistil, že pro jeho potřeby je kufr malý? Tedy veškeré předchozí snažení zbytečné....opačný postup je mnohem efektivnější ;-)

+1/0
6.4.2014 15:40
Foto

M94i74r61o86s71l95a25v 54S87t12e72i88n13e51r 6538134383755

Záleží také na stáří kupce. Já jsem si vloni kupoval nový vůz, nerad zůstávám viset v bahnité louce , tak to byl vůz s náhonem 4x4. Dále se mi už do Mercedesa nastupovalo špatně, mám dost nepružnou páteř. Do BMW , opravdu do všech, i X5 a X3 se nastupuje ještě hůře, francouzská nebo japonská auta nejsou nic pro mně. Takže VW a opravdu, i Passát je auto, vhodné i pro starší řidiče, ale přece jenom trochu nohrabané ve městě. Limozíny jsou už historická forma, dnes je skoro vše kombík, liší se to jenom různým sklonem vzadu. Takže Golf Plus, opravdu vhodný, dobře se nastupuje, je z něj i dobře vidět. Ale s Haldexem je cena už o dost výše, než jsem jako důchodce chtěl investovat. Tiguan totéž, Audi Q5 ještě dražší. Bratříček Tiguana a Q5, Yeti, se vyskytuje jako reimport v Německu za opravdu dobrou cenu, koupil jsem a nelituji. Jezdím za méně, než 5 l na 100, zatím bez oprav nebo údržby, ani letos to nebude třeba.

Technika Tiguana, karoserie z Kvasin, je to výborná kombinace.

0/0
11.4.2014 22:50

V12l49a60d48i85s49l59a76v67a 16H16o37l20á 3196550300859

Tak to máte nejlepší auto na světě. Jste šťastný člověk. A ještě jste si ho koupil v zahraničí skoro zadarmo. :-/

0/0
13.4.2014 17:39

J53o36s95e62f 85C14í37s78a72ř 7157612450980

vypadá dobře R^

+2/0
5.4.2014 11:14

T88o30m47a68s 93N90o44v55o87t22n37y 3941376188489

Tak když okopírujete hezký mercedes zpředu a zezadu zase trošku Renault, tak pak to docela jde. Je to ode zdi ke zdi - buď kopie jiného auta nebo originální hnus typu iNěco.

0/−6
5.4.2014 11:20

J60o90s62e42f 82Č64i98h75á42k 7221269440336

Opravdu hloupé. Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde.

+2/−1
5.4.2014 13:15

L69a22d44a 96B40r68y27c 7842890517240

ted nerozumim, jak to myslite?

0/0
5.4.2014 19:33

A64n85t40o64n24í68n 66K57o94u87d28e81l51k29a 1625435886532

nevypadá špatně, ale jestli bude stát víc než 550 tis. v základu koupí to jen blázen.

0/0
5.4.2014 8:57

M14a55r77e55k 20H85r75u77b39y 6647682901628

Korejsky zaklad je o neco jiny nez holota u VW ;-)

0/0
7.4.2014 0:08

M69i49l48a76n 96L34a44š61ť73o54v67k49a 8442504403918

Jestlipak má škrabku na led ve víčku nádrže? Jinak to nechci!!!;-D;-D;-D

+2/−6
5.4.2014 8:56

J77i77ř34í 37S41c84h94w46a19c74h 5536889457384

božínku a zapomněls, že by to musí být v metle s a táhnout vocpodu ....;-(

+1/0
5.4.2014 23:43

V12á88c14l35a57v 42H13o51s65c19h 8546918402101

Ten fluidní dizajn je po čase únavný

+12/0
5.4.2014 8:49

A19n16t75o44n45í84n 61S86e43b62e31r83a 7533118670319

Nejvíc únavný je ten motor jako puzzle při pozáručních opravách.

+1/−1
5.4.2014 13:26

V79á55c25l44a52v 78H44o19s91c96h 8886368222251

Co to znamená

0/0
5.4.2014 14:01

A81n48t54o94n36í12n 98S18e52b60e76r25a 7543508130729

To znamená, že s tím má běžný servisák, kam se po záruce jezdí, problémy. Protože když se něco mění, tak se toho musím mnohem více rozebrat než u koncernu. Takže i cena práce je vyšší.

+1/0
6.4.2014 9:27
Foto

V88l11a82d43a 38V98a75n94e57k 9403706654528

Článek není o Škodě a jejich poruchových turbomotorcích... Hyundai žádné problémy s motory nemá !

+2/−7
5.4.2014 19:32

A47n94t35o74n28í79n 81S39e57b74e64r32a 7703128640679

No hlavně že kolegá má druhý rok Hyundai I20. Najeto 15 tisíc a už má problémy se startováním, vynechává mu motor a litá volnoběh. Rv

+2/−1
6.4.2014 9:26
Foto

M37a34r93e15k 28B18a87š52i77s85t82a 7723582463950

Ty poruchový turbomotůrku, máme najeto 204000 a motor jede až na výměnu turba ve 180000 jak nový. Žádná jiná porucha, prostě NIC.;-D

0/0
6.4.2014 16:29

K41a42r65e15l 64V51a49c35h69u31t 9433402369273

Já v tom vidím Ford Mondeo + VW Passat ...  ;-) ... být designérem je vlastně snadné (když umíte trochu malovat).

+1/−2
5.4.2014 8:33

K20a67r96e21l 37V30a16c76h60u33t 9383172819953

Prohlédnete si jedno auto, pak si prohlédnete jiné... zavřete na chvíli oči ... a namalujete TO, co vám zůstalo v hlavě.   ;-)

0/0
5.4.2014 8:36

P42a96l19o 79M21a78k33y 7896149968981

Jasne

http://i.sme.sk/cdata/9/42/4280159/shooty-r106_res.jpg

0/0
5.4.2014 11:15

M25a86r97e33k 82O84p 9779603340673

Takovy fordackomondeacky design

+1/0
5.4.2014 8:07

P27e85t61r 31M26i88c63h80a42l 2750574681532

Jako škodovkář a majitel Škodovky musím říct, že nová Sonata vůbec nevypadá špatně. Troufnu si říct, že pokud tomu dají nějaké solidní motory (žádný downsizing) a bude to mít slušnou kvalitu, tak by se to mohlo dobře prodávat i v Evropě. Zvlášť pokud by to bylo cenově tradičně o něco níž než evropská auta stejné třídy.

+3/0
5.4.2014 0:38

P92e72t22r 63H28o56r93á30k 1629103219214

Máš pravdu, přiblížili se designu škody a audi.

+1/−1
5.4.2014 7:31

A43n17t53o76n48í59n 55K56o37u24d21e56l58k93a 1885685186712

myslím, že lidi zbytečně hysterčí s downsizingem motorů škodovky. Já mám 1,4 TSI a je to neskutečně živý motor s malou spotřebou, kterému může konkurovat málokterý motor Hyundaje. Tyhle motory se prodávají cca 4 roky, takže nevíme, jak to bude s dlouhodoubou životností, ale to ukáže až čas. Downsizin je prostě směr vývoje motorů, kterým se vydaly některé automobilky a na tom nemusí být nic špatně.

+4/−1
5.4.2014 9:04
Foto

A30l51e56š 42B14a60l70o30u58n 3145408479645

Vážený pane, downsizing je něco, co málo kdo chápe. Pro vysvětlení - atmosferické naftové motory už dnes nikod nekupuje, neexistují. Bez turba a kompresoru není výkon. I dnešní formule 1 mají turbo. Tak si zkuste přečíst něco o tom, co to do budoucna znamená. Když F1 z 1,6 litru dostane 1000 koní, asi na tom něco bude. A nebojte, dočkáte se i vy. 1,0 litrový třívalec bude brzy výkonem nad 1,9 TDi. Jen bude menší, lehčí, levnější a úspornější. [>-]

+3/−3
5.4.2014 9:06

J84a49n 19K82o80n20v13a92l25i11n21k25a 5770611641155

Já v tom vidím spíše lobby a pseudoekologickou hysterii. Downsizingové motory jsou bezvadné v měřítku objem - výkon. Životností nemohou konkurovat velkoobjemovým motorům. Chtěl bych vidět motor 1.2 TSI po dvou stech tisících km. Nebor radši nechtěl...

+6/−3
5.4.2014 10:35

R34a67d34k21o 89S78ü68t64t10ö 8131928161275

Ja si taky 1.2 TSI 77kW po 200k km viem predstavit - povodny je len blok. Hlava menena 2x po havarii rozvodu, povodne nie su ani ojnice, ani piesty, turbo je tiez druhe. A ked to bezi, zerie viac oleja, ako benzinu.

Tvrdenie, ze litrovy trojvalec bude nad 1.9TDI je pravdive - bude (vlastne je) mensi, lahsi, vykonnejsi, mozno aj s mensou spotrebou, no poooodstatne drahsi, pretoze po 300k km bude pod kapotou auta minimalne druhy, kdezto 1.9TDI bude pokojne chrochtat dalsich 300k km.

Poctivy atmosfericky benzinovy dvojliter bez problemov znesie 300 tisic km. Aby to zniesol litrovy trojhrnec s porovnatelnym vykonom, bude musiet mat vymene skoro vsetko. Takze na 1 stary motor pripadaju 2 nove motory. Kolko energie sa pri vyrobe spotrebuje a kolko emisii vytvori pri vyrobe tychto 2 motorov ? Ja si dovolim tvrdit, ze minimalne 2x viac, ako v pripade motora stareho. Aby sa tento novy downsizovany zazrak oplatil, musel by najazdit 2x viac km a ako sa ukazuje v praxi, zatial na to nema. 1.2 TSI a 1.4 TSI postihnutych milostnym rande piestov s ventilmi je dost a stale pribudaju...

Ked downsizing, tak kupit ako nove, jazdit do konca zaruky a pritom sa modlit, aby to nahodou neklaklo a tesne pred jej koncom predat. A co s tou jazdenkou ? Ekologicky zlikvidovat ?

+7/−2
5.4.2014 10:59

P11a51v26e89l 59O35d17r48a21z17i57l 6144779147500

To jsou jen kecy. Není problém udělat litrovej turbomotor s výkonem 100kW a životností 1 000 000 km.

Jenže ho nikdo nezaplatí, že. A pokud automobilka vyrábí milion aut ročně, tak na autě ušetřenej dolar dělá ročně co? Milion dolarů v zisku.

+1/−2
5.4.2014 14:31

D44a26v36i97d 16H25o34l45m16a35n 7735165803539

Musím též reagovat. Jezdím od počátku služební Octavií 1,2 TSI a nemohu si stěžovat. Svižné, dlouhodobá spotřeba 6,00l/km. I mne sice postihla výměna řetězu, ale při 95.000km již NIC jiného. Nedolil jsem ani kapičku oleje, který však nechávám měnit již po 25.000km (nikoliv 30). Jsem přesvědčen, že nejvíce záleží na tom, jak se kdo k vozu chová. Od toho se odvíjí i celková životnost. Netrápit studené, vychladit turbo po dojezdu, chovat se k motoru slušně. Nevidím důvod, proč by neměl tento motor vydržet i 300.000km při rozumných investicích do navěšených komponent. Čas ostatně ukáže.

+4/−1
5.4.2014 15:02

V81í77ť27a 96K75r24u59t94i35š 1280354575657

Vysvetlete mi prosim, co je tak extremniho a downsizeovaneho na 1.2TSi. Litrovy vykon tohoto motoru je 64 kW. Na trhu dnes bezne najdete i ve spotrebnim segmentu atmosfery, ktere maji pres 60.

A navic, jde o zakladni motorizace, ktere si neporidi soudny clovek, pokud rad jezdi svizne, nalozeny, po dalnici nebo dlouhe streky.

A dotaz: Tim, ze se behem par let udelalo z 1.9SDi (47kW), 1.9 TDi 110kW, to nebyl "downsizing"? Zde nebyl dopad na spolehlivost, zivotnost? Dnes ty spickove diesely maji litrovy vykon pres 90, zatimco pred 20 lety byla bezna hodnota 25.

Porovnejte s benzinovymi motory. Myslite, ze metalurgie, technologie tvareni a obrabeni neudelali takovy pokrok, aby dnes benzinovy motor nesnesl zatez a vykon o 20-50% vetsi proti atmosferickemu ekvivalentu?

+1/0
5.4.2014 22:25

J23i59ř75í 16S22c74h28w30a82c76h 5936109127754

Sitto-blaboly Rv

0/0
5.4.2014 23:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.