Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozvlněné hyundaie se uklidní. Nový styl představuje čerstvá sonata

Nová Sonata se do prodeje dostane ve druhé polovině letoška. Nejdříve doma v Jižní Koreji a poté i na nejdůležitějším trhu v USA. V Evropě se prodávat nemá, přesto může ovlivnit i evropské modely Hyundaie. Má totiž nový designový styl, který výrobce označuje jako fluidní design 2.0. Je konzervativnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V76l34a91d53i12s41l57a67v32a 11H84o67l92á 3786440320159

Hnůjdai je největší šmejd na českých silnicích. Kdo chce aby mu auto pár roků vydrželo, musí sáhnout po jiné značce.

0/0
13.4.2014 17:40

M66i37c87h28a24l 59M78a58r22e26k 7619381502120

A nová i30 a nová i40 a nová ix25, facelift po půl roce, sakra co to je? To mně fakt nebaví.

0/0
7.4.2014 17:35
Foto

M40i38r11o88s95l37a94v 48S88t34e28i44n32e71r 1745895918663

Na BMW-barok holt nemají, Korea není moc katolická země a Kilián Ignác Dientzenhofer tam nikdy nebyl.

V Evropě se také starožitné limosíny už nenosí, 90% vozů jsou kombíky. Kdo nemá zrovna příjmy jako Putin nebo Janukovyč, ten musí vše vyřídit jediným vozem.

+1/0
6.4.2014 20:50


V41l34a78d45i97s62l74a23v93a 89H25o95l39á 3816980300379

Nebo důchod jako vy....

0/0
19.4.2014 13:20
Foto

M64a76r54e35k 77B70a87š98i93s94t24a 7553852463360

Korejský Žuk zůstane stále jen Žukem, splácáno aby to vypadalo na první pohled, pod plechama se skrývá šrotiště.

+1/−1
6.4.2014 16:25

V68á70c19l76a85v 93K40a48f24t82a42n 7155339913946

otec tím žukem nějaký ten rok jezdí a za tu cenu je nadmíru spokojen :)

0/0
7.4.2014 20:57

R46a44d11i44m 20H22o46r41č63i62č89k46a 7136667593662

Neříkám,že by to bylo škaredý, ale je to splácanina všeho. Nemá to svůj osobytý styl. No a konkurence, hlavně ta německá, je pořád o dva kroky napřed. Toť můj názor :-(

+1/−1
6.4.2014 9:45

P18e52t87r 37T67y72č32k44a 6425342379402

Zezadu to vypadá jak Mazda a zepředu jak Korejec. Prostě Hyundai.

0/0
5.4.2014 14:22

J23a94n 57F36o81ř63t 8263341622441

A spojený dohromady je to hnusný. Prostě Hyundai.

+3/−2
5.4.2014 16:14

J15a87n 43S33t24e34v26k74o 1451902871899

Já tam tedy vidím Mondeo s Volvem dohromady.

+1/0
5.4.2014 13:52

V61a69c33l63a98v 84M85e29d30e63k 5391862495685

jako bych v tom cítil určitou inspiraci letošním "autem roku" Mazdou 6

+1/0
5.4.2014 11:55

P71a24l36o 89M41a33k51y 7106949348351

Toto nie je pre Európana. Určite nemá mäkučkú palubnú dosku, lebo v Európe sa pri jazde sedí na nej a počas prestávky si tam vodič zdriemne. Pre Čecha ani nehovorím tam je treba, aby kufor nahradzoval prívesný vozík a design je príliš moderný a autá majú byť konzervatívne, lebo sa kupujú na celý život a malo by slušne vyzerať aj po 20tich rokoch. Podľa týchto diskusií a hlavne keď sledujem stránky, kde autá testujú, tak mi to pripadá ako by auto bol najdôležitejší člen rodiny hneď po psovi. Pritom má len odviesť nejakých pár desiatok kilo z bodu A do bodu B.

+10/−1
5.4.2014 11:24

J15o80s16e90f 73B85r27o36ž51k44a 6464732548747

Zapoměl jste na 1,5 l. PET láhev.

+1/0
5.4.2014 11:46

M33i29r26o65s63l34a55v 22D50i51o79p94a84n 2416779198802

A na škrabku na led, ve dvířkách benzinové nádrže.;-D

+1/−1
6.4.2014 0:15

A59n65t85o44n97í24n 87S73e69b17e98r57a 7413258670719

Mně  taky vadí auta, které moc podlehnou módě a po třech letech vypadají jak 15 let staré. Protože vzhled auta se zase výrazně změnil.

0/0
5.4.2014 13:25

P38e72t84r 88T73y66č36k45a 6985362769562

Proto kupují zasádně pouze 911. :-))

+3/0
5.4.2014 14:15

J45i50ř20í 72S43c90h34w95a52c96h 5696609747854

1. Mekučká palubná doska není mekučká proto, že by na ni Evropan sedal, ale proto, že mnohem lépe vypadá. Když člověk u čehokoliv hodnotí vzhled a je množnost si na to sáhnout tak to v naprosté většině udělá a svůj hmatový vjem si podvědomě přiřadí k vizuálu. Takže pokud je palubka "mekučká", tak oproti bakelitu jednak mnohem lépe vypadá, a při pohlazení se tento vizuální dojem jen znásobí. R^

2. Ano potřebuji cca 1x týdně odvézt plný cca 500litrový kufr, cca 10x do roka sklápím i sedadla. Měl bych si kvůli tomu snad pořizovat jakýsi Makyho minikufer a k tomu přívěsný vozík? Já to tedy neudělám....

3. Mám rád design jednoduchý s hladkými plochami a jednoduchými linkami bez kudrlinek, někdo tomu říká, že je to konzervativní design, mě je to jedno jak se tomu říká, mě se prostě líbí teď a vůbec mě nezajímá jestli bude pěkný za 20 nebo třicet let (mě se tedy samozřejmě bude líbit i za 50 let ale nové auto měním po cca 10 letech) :-P

Takže budu nadále preferovat auta s větším kufrem a konzervativním designem prostě typický Moravák ;-D

+3/0
5.4.2014 21:08

P41e58t54r 48T92y61č91k94a 6455722299702

Několikrát jsem prodával auto a první co český kupec vždy udělal tak lezl do kufru jak je velký. Nikdy si prvně nesedl za volant a že by se někdo podíval kolik je místa na sezení vzadu si ani nevzpomínám.

+1/0
6.4.2014 8:25

J54i82ř45í 76S52c64h43w83a93c65h 5946679917664

zřejmě auto zkoušel podle svých potřeb, co je na tom divného. Proč by si měl prvně sedat za volant a tam několik minut zkoumat posez, nastavovat sedačku, volant, když by nakonec v několika vteřinách zjistil, že pro jeho potřeby je kufr malý? Tedy veškeré předchozí snažení zbytečné....opačný postup je mnohem efektivnější ;-)

+1/0
6.4.2014 15:40
Foto

M90i70r80o48s20l28a38v 80S37t19e65i16n94e50r 1795915638743

Záleží také na stáří kupce. Já jsem si vloni kupoval nový vůz, nerad zůstávám viset v bahnité louce , tak to byl vůz s náhonem 4x4. Dále se mi už do Mercedesa nastupovalo špatně, mám dost nepružnou páteř. Do BMW , opravdu do všech, i X5 a X3 se nastupuje ještě hůře, francouzská nebo japonská auta nejsou nic pro mně. Takže VW a opravdu, i Passát je auto, vhodné i pro starší řidiče, ale přece jenom trochu nohrabané ve městě. Limozíny jsou už historická forma, dnes je skoro vše kombík, liší se to jenom různým sklonem vzadu. Takže Golf Plus, opravdu vhodný, dobře se nastupuje, je z něj i dobře vidět. Ale s Haldexem je cena už o dost výše, než jsem jako důchodce chtěl investovat. Tiguan totéž, Audi Q5 ještě dražší. Bratříček Tiguana a Q5, Yeti, se vyskytuje jako reimport v Německu za opravdu dobrou cenu, koupil jsem a nelituji. Jezdím za méně, než 5 l na 100, zatím bez oprav nebo údržby, ani letos to nebude třeba.

Technika Tiguana, karoserie z Kvasin, je to výborná kombinace.

0/0
11.4.2014 22:50

V15l72a72d12i55s55l76a38v21a 38H18o15l52á 3566760110839

Tak to máte nejlepší auto na světě. Jste šťastný člověk. A ještě jste si ho koupil v zahraničí skoro zadarmo. :-/

0/0
13.4.2014 17:39

J45o51s53e38f 12C47í34s17a53ř 7827922660980

vypadá dobře R^

+2/0
5.4.2014 11:14

T89o80m41a10s 78N77o51v24o53t60n44y 3391696508439

Tak když okopírujete hezký mercedes zpředu a zezadu zase trošku Renault, tak pak to docela jde. Je to ode zdi ke zdi - buď kopie jiného auta nebo originální hnus typu iNěco.

0/−6
5.4.2014 11:20

J32o57s22e50f 76Č73i45h75á30k 7121189110286

Opravdu hloupé. Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde.

+2/−1
5.4.2014 13:15

L87a21d93a 28B92r16y10c 7572840917310

ted nerozumim, jak to myslite?

0/0
5.4.2014 19:33

A78n93t98o27n21í32n 30K69o95u12d64e27l52k58a 1575755936662

nevypadá špatně, ale jestli bude stát víc než 550 tis. v základu koupí to jen blázen.

0/0
5.4.2014 8:57

M41a40r70e33k 48H32r57u79b28y 6627852611818

Korejsky zaklad je o neco jiny nez holota u VW ;-)

0/0
7.4.2014 0:08

M95i88l67a55n 53L48a85š54ť84o27v21k94a 8822154223658

Jestlipak má škrabku na led ve víčku nádrže? Jinak to nechci!!!;-D;-D;-D

+2/−6
5.4.2014 8:56

J40i14ř67í 83S43c29h67w37a83c12h 5136379177214

božínku a zapomněls, že by to musí být v metle s a táhnout vocpodu ....;-(

+1/0
5.4.2014 23:43

V22á70c10l97a70v 26H23o79s59c37h 8606638462841

Ten fluidní dizajn je po čase únavný

+12/0
5.4.2014 8:49

A80n55t49o42n71í64n 24S64e47b26e89r60a 7333268440589

Nejvíc únavný je ten motor jako puzzle při pozáručních opravách.

+1/−1
5.4.2014 13:26

V67á61c23l42a25v 23H12o15s65c89h 8966758622311

Co to znamená

0/0
5.4.2014 14:01

A76n11t78o59n43í24n 68S82e20b50e20r56a 7323838170209

To znamená, že s tím má běžný servisák, kam se po záruce jezdí, problémy. Protože když se něco mění, tak se toho musím mnohem více rozebrat než u koncernu. Takže i cena práce je vyšší.

+1/0
6.4.2014 9:27
Foto

V80l66a47d11a 26V48a88n80e73k 9823296884848

Článek není o Škodě a jejich poruchových turbomotorcích... Hyundai žádné problémy s motory nemá !

+2/−7
5.4.2014 19:32

A51n72t32o67n89í27n 96S55e96b10e39r61a 7613778600759

No hlavně že kolegá má druhý rok Hyundai I20. Najeto 15 tisíc a už má problémy se startováním, vynechává mu motor a litá volnoběh. Rv

+2/−1
6.4.2014 9:26
Foto

M26a21r82e56k 75B80a11š75i35s45t30a 7823652183490

Ty poruchový turbomotůrku, máme najeto 204000 a motor jede až na výměnu turba ve 180000 jak nový. Žádná jiná porucha, prostě NIC.;-D

0/0
6.4.2014 16:29

K63a69r37e15l 83V17a58c63h78u22t 9883592229833

Já v tom vidím Ford Mondeo + VW Passat ...  ;-) ... být designérem je vlastně snadné (když umíte trochu malovat).

+1/−2
5.4.2014 8:33

K81a78r26e78l 86V23a49c77h31u84t 9933872989443

Prohlédnete si jedno auto, pak si prohlédnete jiné... zavřete na chvíli oči ... a namalujete TO, co vám zůstalo v hlavě.   ;-)

0/0
5.4.2014 8:36

P14a44l85o 31M88a90k53y 7666139148781

Jasne

http://i.sme.sk/cdata/9/42/4280159/shooty-r106_res.jpg

0/0
5.4.2014 11:15

M21a77r24e35k 81O58p 9479783190703

Takovy fordackomondeacky design

+1/0
5.4.2014 8:07

P27e44t97r 59M53i69c12h78a50l 2780984461442

Jako škodovkář a majitel Škodovky musím říct, že nová Sonata vůbec nevypadá špatně. Troufnu si říct, že pokud tomu dají nějaké solidní motory (žádný downsizing) a bude to mít slušnou kvalitu, tak by se to mohlo dobře prodávat i v Evropě. Zvlášť pokud by to bylo cenově tradičně o něco níž než evropská auta stejné třídy.

+3/0
5.4.2014 0:38

P46e74t83r 21H43o14r31á85k 1109933319344

Máš pravdu, přiblížili se designu škody a audi.

+1/−1
5.4.2014 7:31

A70n72t57o50n41í64n 27K16o93u76d60e64l85k32a 1335445606302

myslím, že lidi zbytečně hysterčí s downsizingem motorů škodovky. Já mám 1,4 TSI a je to neskutečně živý motor s malou spotřebou, kterému může konkurovat málokterý motor Hyundaje. Tyhle motory se prodávají cca 4 roky, takže nevíme, jak to bude s dlouhodoubou životností, ale to ukáže až čas. Downsizin je prostě směr vývoje motorů, kterým se vydaly některé automobilky a na tom nemusí být nic špatně.

+4/−1
5.4.2014 9:04
Foto

A10l97e76š 65B41a75l93o87u13n 3405618289125

Vážený pane, downsizing je něco, co málo kdo chápe. Pro vysvětlení - atmosferické naftové motory už dnes nikod nekupuje, neexistují. Bez turba a kompresoru není výkon. I dnešní formule 1 mají turbo. Tak si zkuste přečíst něco o tom, co to do budoucna znamená. Když F1 z 1,6 litru dostane 1000 koní, asi na tom něco bude. A nebojte, dočkáte se i vy. 1,0 litrový třívalec bude brzy výkonem nad 1,9 TDi. Jen bude menší, lehčí, levnější a úspornější. [>-]

+3/−3
5.4.2014 9:06

J37a81n 29K44o78n34v42a45l94i37n85k50a 5690241291355

Já v tom vidím spíše lobby a pseudoekologickou hysterii. Downsizingové motory jsou bezvadné v měřítku objem - výkon. Životností nemohou konkurovat velkoobjemovým motorům. Chtěl bych vidět motor 1.2 TSI po dvou stech tisících km. Nebor radši nechtěl...

+6/−3
5.4.2014 10:35

R20a80d86k35o 79S93ü32t56t14ö 8401818551535

Ja si taky 1.2 TSI 77kW po 200k km viem predstavit - povodny je len blok. Hlava menena 2x po havarii rozvodu, povodne nie su ani ojnice, ani piesty, turbo je tiez druhe. A ked to bezi, zerie viac oleja, ako benzinu.

Tvrdenie, ze litrovy trojvalec bude nad 1.9TDI je pravdive - bude (vlastne je) mensi, lahsi, vykonnejsi, mozno aj s mensou spotrebou, no poooodstatne drahsi, pretoze po 300k km bude pod kapotou auta minimalne druhy, kdezto 1.9TDI bude pokojne chrochtat dalsich 300k km.

Poctivy atmosfericky benzinovy dvojliter bez problemov znesie 300 tisic km. Aby to zniesol litrovy trojhrnec s porovnatelnym vykonom, bude musiet mat vymene skoro vsetko. Takze na 1 stary motor pripadaju 2 nove motory. Kolko energie sa pri vyrobe spotrebuje a kolko emisii vytvori pri vyrobe tychto 2 motorov ? Ja si dovolim tvrdit, ze minimalne 2x viac, ako v pripade motora stareho. Aby sa tento novy downsizovany zazrak oplatil, musel by najazdit 2x viac km a ako sa ukazuje v praxi, zatial na to nema. 1.2 TSI a 1.4 TSI postihnutych milostnym rande piestov s ventilmi je dost a stale pribudaju...

Ked downsizing, tak kupit ako nove, jazdit do konca zaruky a pritom sa modlit, aby to nahodou neklaklo a tesne pred jej koncom predat. A co s tou jazdenkou ? Ekologicky zlikvidovat ?

+7/−2
5.4.2014 10:59

P61a85v53e75l 73O32d81r66a86z54i20l 6274839147690

To jsou jen kecy. Není problém udělat litrovej turbomotor s výkonem 100kW a životností 1 000 000 km.

Jenže ho nikdo nezaplatí, že. A pokud automobilka vyrábí milion aut ročně, tak na autě ušetřenej dolar dělá ročně co? Milion dolarů v zisku.

+1/−2
5.4.2014 14:31

D89a25v71i60d 74H62o91l59m74a92n 7325435583719

Musím též reagovat. Jezdím od počátku služební Octavií 1,2 TSI a nemohu si stěžovat. Svižné, dlouhodobá spotřeba 6,00l/km. I mne sice postihla výměna řetězu, ale při 95.000km již NIC jiného. Nedolil jsem ani kapičku oleje, který však nechávám měnit již po 25.000km (nikoliv 30). Jsem přesvědčen, že nejvíce záleží na tom, jak se kdo k vozu chová. Od toho se odvíjí i celková životnost. Netrápit studené, vychladit turbo po dojezdu, chovat se k motoru slušně. Nevidím důvod, proč by neměl tento motor vydržet i 300.000km při rozumných investicích do navěšených komponent. Čas ostatně ukáže.

+4/−1
5.4.2014 15:02

V40í47ť52a 86K91r43u50t41i74š 1940904465677

Vysvetlete mi prosim, co je tak extremniho a downsizeovaneho na 1.2TSi. Litrovy vykon tohoto motoru je 64 kW. Na trhu dnes bezne najdete i ve spotrebnim segmentu atmosfery, ktere maji pres 60.

A navic, jde o zakladni motorizace, ktere si neporidi soudny clovek, pokud rad jezdi svizne, nalozeny, po dalnici nebo dlouhe streky.

A dotaz: Tim, ze se behem par let udelalo z 1.9SDi (47kW), 1.9 TDi 110kW, to nebyl "downsizing"? Zde nebyl dopad na spolehlivost, zivotnost? Dnes ty spickove diesely maji litrovy vykon pres 90, zatimco pred 20 lety byla bezna hodnota 25.

Porovnejte s benzinovymi motory. Myslite, ze metalurgie, technologie tvareni a obrabeni neudelali takovy pokrok, aby dnes benzinovy motor nesnesl zatez a vykon o 20-50% vetsi proti atmosferickemu ekvivalentu?

+1/0
5.4.2014 22:25

J33i35ř75í 17S94c88h62w65a88c68h 5306809907684

Sitto-blaboly Rv

0/0
5.4.2014 23:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.