Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozvlněné hyundaie se uklidní. Nový styl představuje čerstvá sonata

Nová Sonata se do prodeje dostane ve druhé polovině letoška. Nejdříve doma v Jižní Koreji a poté i na nejdůležitějším trhu v USA. V Evropě se prodávat nemá, přesto může ovlivnit i evropské modely Hyundaie. Má totiž nový designový styl, který výrobce označuje jako fluidní design 2.0. Je konzervativnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V63l21a86d71i92s72l13a26v44a 37H36o82l64á 3676630710559

Hnůjdai je největší šmejd na českých silnicích. Kdo chce aby mu auto pár roků vydrželo, musí sáhnout po jiné značce.

0/0
13.4.2014 17:40

M82i84c44h64a93l 15M96a28r51e55k 7809361932560

A nová i30 a nová i40 a nová ix25, facelift po půl roce, sakra co to je? To mně fakt nebaví.

0/0
7.4.2014 17:35
Foto

M91i45r84o76s85l81a30v 67S13t71e58i88n85e61r 6758734273525

Na BMW-barok holt nemají, Korea není moc katolická země a Kilián Ignác Dientzenhofer tam nikdy nebyl.

V Evropě se také starožitné limosíny už nenosí, 90% vozů jsou kombíky. Kdo nemá zrovna příjmy jako Putin nebo Janukovyč, ten musí vše vyřídit jediným vozem.

+1/0
6.4.2014 20:50

V38l91a36d20i70s86l98a27v80a 74H74o31l56á 3456180420789

Nebo důchod jako vy....

0/0
19.4.2014 13:20
Foto

M90a28r81e86k 84B72a62š27i40s91t45a 7253212653750

Korejský Žuk zůstane stále jen Žukem, splácáno aby to vypadalo na první pohled, pod plechama se skrývá šrotiště.

+1/−1
6.4.2014 16:25

V81á63c83l64a64v 64K35a24f89t86a64n 7485929383506

otec tím žukem nějaký ten rok jezdí a za tu cenu je nadmíru spokojen :)

0/0
7.4.2014 20:57

R11a53d77i28m 95H82o97r69č51i16č63k56a 7526557173802

Neříkám,že by to bylo škaredý, ale je to splácanina všeho. Nemá to svůj osobytý styl. No a konkurence, hlavně ta německá, je pořád o dva kroky napřed. Toť můj názor :-(

+1/−1
6.4.2014 9:45

P64e62t19r 55T74y80č33k77a 6245352929672

Zezadu to vypadá jak Mazda a zepředu jak Korejec. Prostě Hyundai.

0/0
5.4.2014 14:22

J95a97n 18F24o34ř12t 8513441712431

A spojený dohromady je to hnusný. Prostě Hyundai.

+3/−2
5.4.2014 16:14

J46a78n 98S64t23e23v57k11o 1771702441789

Já tam tedy vidím Mondeo s Volvem dohromady.

+1/0
5.4.2014 13:52

V82a82c39l28a93v 36M71e53d50e80k 5561152125545

jako bych v tom cítil určitou inspiraci letošním "autem roku" Mazdou 6

+1/0
5.4.2014 11:55

P18a54l42o 28M52a65k46y 7926299728751

Toto nie je pre Európana. Určite nemá mäkučkú palubnú dosku, lebo v Európe sa pri jazde sedí na nej a počas prestávky si tam vodič zdriemne. Pre Čecha ani nehovorím tam je treba, aby kufor nahradzoval prívesný vozík a design je príliš moderný a autá majú byť konzervatívne, lebo sa kupujú na celý život a malo by slušne vyzerať aj po 20tich rokoch. Podľa týchto diskusií a hlavne keď sledujem stránky, kde autá testujú, tak mi to pripadá ako by auto bol najdôležitejší člen rodiny hneď po psovi. Pritom má len odviesť nejakých pár desiatok kilo z bodu A do bodu B.

+10/−1
5.4.2014 11:24

J74o25s20e63f 66B34r24o96ž61k28a 6354402938837

Zapoměl jste na 1,5 l. PET láhev.

+1/0
5.4.2014 11:46

M56i18r98o88s94l97a51v 59D21i67o48p56a45n 2526919238452

A na škrabku na led, ve dvířkách benzinové nádrže.;-D

+1/−1
6.4.2014 0:15

A88n19t55o28n60í56n 43S86e24b32e90r14a 7913898280119

Mně  taky vadí auta, které moc podlehnou módě a po třech letech vypadají jak 15 let staré. Protože vzhled auta se zase výrazně změnil.

0/0
5.4.2014 13:25

P33e68t18r 38T93y39č76k77a 6335652979942

Proto kupují zasádně pouze 911. :-))

+3/0
5.4.2014 14:15

J27i76ř78í 53S69c14h88w50a84c37h 5386569527554

1. Mekučká palubná doska není mekučká proto, že by na ni Evropan sedal, ale proto, že mnohem lépe vypadá. Když člověk u čehokoliv hodnotí vzhled a je množnost si na to sáhnout tak to v naprosté většině udělá a svůj hmatový vjem si podvědomě přiřadí k vizuálu. Takže pokud je palubka "mekučká", tak oproti bakelitu jednak mnohem lépe vypadá, a při pohlazení se tento vizuální dojem jen znásobí. R^

2. Ano potřebuji cca 1x týdně odvézt plný cca 500litrový kufr, cca 10x do roka sklápím i sedadla. Měl bych si kvůli tomu snad pořizovat jakýsi Makyho minikufer a k tomu přívěsný vozík? Já to tedy neudělám....

3. Mám rád design jednoduchý s hladkými plochami a jednoduchými linkami bez kudrlinek, někdo tomu říká, že je to konzervativní design, mě je to jedno jak se tomu říká, mě se prostě líbí teď a vůbec mě nezajímá jestli bude pěkný za 20 nebo třicet let (mě se tedy samozřejmě bude líbit i za 50 let ale nové auto měním po cca 10 letech) :-P

Takže budu nadále preferovat auta s větším kufrem a konzervativním designem prostě typický Moravák ;-D

+3/0
5.4.2014 21:08

P18e83t29r 68T16y75č57k37a 6435292339152

Několikrát jsem prodával auto a první co český kupec vždy udělal tak lezl do kufru jak je velký. Nikdy si prvně nesedl za volant a že by se někdo podíval kolik je místa na sezení vzadu si ani nevzpomínám.

+1/0
6.4.2014 8:25

J16i94ř78í 77S50c37h89w45a90c95h 5546219607324

zřejmě auto zkoušel podle svých potřeb, co je na tom divného. Proč by si měl prvně sedat za volant a tam několik minut zkoumat posez, nastavovat sedačku, volant, když by nakonec v několika vteřinách zjistil, že pro jeho potřeby je kufr malý? Tedy veškeré předchozí snažení zbytečné....opačný postup je mnohem efektivnější ;-)

+1/0
6.4.2014 15:40
Foto

M85i39r60o48s40l79a80v 51S83t68e93i13n96e90r 6298684493455

Záleží také na stáří kupce. Já jsem si vloni kupoval nový vůz, nerad zůstávám viset v bahnité louce , tak to byl vůz s náhonem 4x4. Dále se mi už do Mercedesa nastupovalo špatně, mám dost nepružnou páteř. Do BMW , opravdu do všech, i X5 a X3 se nastupuje ještě hůře, francouzská nebo japonská auta nejsou nic pro mně. Takže VW a opravdu, i Passát je auto, vhodné i pro starší řidiče, ale přece jenom trochu nohrabané ve městě. Limozíny jsou už historická forma, dnes je skoro vše kombík, liší se to jenom různým sklonem vzadu. Takže Golf Plus, opravdu vhodný, dobře se nastupuje, je z něj i dobře vidět. Ale s Haldexem je cena už o dost výše, než jsem jako důchodce chtěl investovat. Tiguan totéž, Audi Q5 ještě dražší. Bratříček Tiguana a Q5, Yeti, se vyskytuje jako reimport v Německu za opravdu dobrou cenu, koupil jsem a nelituji. Jezdím za méně, než 5 l na 100, zatím bez oprav nebo údržby, ani letos to nebude třeba.

Technika Tiguana, karoserie z Kvasin, je to výborná kombinace.

0/0
11.4.2014 22:50

V34l46a97d81i55s15l58a87v29a 61H20o27l86á 3746560550529

Tak to máte nejlepší auto na světě. Jste šťastný člověk. A ještě jste si ho koupil v zahraničí skoro zadarmo. :-/

0/0
13.4.2014 17:39

J71o97s81e79f 91C34í35s53a94ř 7197552330920

vypadá dobře R^

+2/0
5.4.2014 11:14

T53o70m36a14s 75N35o84v86o56t15n43y 3801916608889

Tak když okopírujete hezký mercedes zpředu a zezadu zase trošku Renault, tak pak to docela jde. Je to ode zdi ke zdi - buď kopie jiného auta nebo originální hnus typu iNěco.

0/−6
5.4.2014 11:20

J73o50s16e38f 49Č45i75h96á51k 7621539530736

Opravdu hloupé. Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde.

+2/−1
5.4.2014 13:15

L56a11d19a 48B41r95y67c 7652550597690

ted nerozumim, jak to myslite?

0/0
5.4.2014 19:33

A80n30t67o84n51í76n 46K20o42u73d63e30l67k49a 1945535186932

nevypadá špatně, ale jestli bude stát víc než 550 tis. v základu koupí to jen blázen.

0/0
5.4.2014 8:57

M39a62r23e80k 41H23r98u13b33y 6427592641308

Korejsky zaklad je o neco jiny nez holota u VW ;-)

0/0
7.4.2014 0:08

M18i94l55a67n 68L24a18š22ť10o84v17k42a 8402824473888

Jestlipak má škrabku na led ve víčku nádrže? Jinak to nechci!!!;-D;-D;-D

+2/−6
5.4.2014 8:56

J79i90ř10í 24S57c60h30w16a67c48h 5356709517724

božínku a zapomněls, že by to musí být v metle s a táhnout vocpodu ....;-(

+1/0
5.4.2014 23:43

V23á77c81l18a42v 22H72o92s36c84h 8926858262621

Ten fluidní dizajn je po čase únavný

+12/0
5.4.2014 8:49

A37n73t97o82n26í65n 43S61e67b63e15r60a 7433348610109

Nejvíc únavný je ten motor jako puzzle při pozáručních opravách.

+1/−1
5.4.2014 13:26

V75á81c50l57a21v 92H64o57s73c14h 8766178972731

Co to znamená

0/0
5.4.2014 14:01

A39n63t74o13n53í40n 74S37e87b35e17r78a 7263248530369

To znamená, že s tím má běžný servisák, kam se po záruce jezdí, problémy. Protože když se něco mění, tak se toho musím mnohem více rozebrat než u koncernu. Takže i cena práce je vyšší.

+1/0
6.4.2014 9:27
Foto

V60l39a68d74a 83V27a13n75e15k 9253796434348

Článek není o Škodě a jejich poruchových turbomotorcích... Hyundai žádné problémy s motory nemá !

+2/−7
5.4.2014 19:32

A51n61t66o54n69í89n 75S95e67b30e17r69a 7103538610329

No hlavně že kolegá má druhý rok Hyundai I20. Najeto 15 tisíc a už má problémy se startováním, vynechává mu motor a litá volnoběh. Rv

+2/−1
6.4.2014 9:26
Foto

M14a23r47e43k 30B76a25š76i39s97t54a 7453702373470

Ty poruchový turbomotůrku, máme najeto 204000 a motor jede až na výměnu turba ve 180000 jak nový. Žádná jiná porucha, prostě NIC.;-D

0/0
6.4.2014 16:29

K24a93r93e62l 82V55a22c71h53u62t 9603642709473

Já v tom vidím Ford Mondeo + VW Passat ...  ;-) ... být designérem je vlastně snadné (když umíte trochu malovat).

+1/−2
5.4.2014 8:33

K66a23r26e58l 23V81a20c66h94u90t 9313832509763

Prohlédnete si jedno auto, pak si prohlédnete jiné... zavřete na chvíli oči ... a namalujete TO, co vám zůstalo v hlavě.   ;-)

0/0
5.4.2014 8:36

P40a91l30o 59M96a92k69y 7546169598981

Jasne

http://i.sme.sk/cdata/9/42/4280159/shooty-r106_res.jpg

0/0
5.4.2014 11:15

M48a57r10e75k 89O66p 9259603160913

Takovy fordackomondeacky design

+1/0
5.4.2014 8:07

P41e41t28r 21M24i65c14h36a98l 2710604711702

Jako škodovkář a majitel Škodovky musím říct, že nová Sonata vůbec nevypadá špatně. Troufnu si říct, že pokud tomu dají nějaké solidní motory (žádný downsizing) a bude to mít slušnou kvalitu, tak by se to mohlo dobře prodávat i v Evropě. Zvlášť pokud by to bylo cenově tradičně o něco níž než evropská auta stejné třídy.

+3/0
5.4.2014 0:38

P93e22t70r 39H14o73r54á96k 1689203989244

Máš pravdu, přiblížili se designu škody a audi.

+1/−1
5.4.2014 7:31

A43n62t65o28n11í64n 67K89o70u48d60e88l41k84a 1775135506782

myslím, že lidi zbytečně hysterčí s downsizingem motorů škodovky. Já mám 1,4 TSI a je to neskutečně živý motor s malou spotřebou, kterému může konkurovat málokterý motor Hyundaje. Tyhle motory se prodávají cca 4 roky, takže nevíme, jak to bude s dlouhodoubou životností, ale to ukáže až čas. Downsizin je prostě směr vývoje motorů, kterým se vydaly některé automobilky a na tom nemusí být nic špatně.

+4/−1
5.4.2014 9:04
Foto

A60l36e86š 85B39a80l76o94u85n 3565428469435

Vážený pane, downsizing je něco, co málo kdo chápe. Pro vysvětlení - atmosferické naftové motory už dnes nikod nekupuje, neexistují. Bez turba a kompresoru není výkon. I dnešní formule 1 mají turbo. Tak si zkuste přečíst něco o tom, co to do budoucna znamená. Když F1 z 1,6 litru dostane 1000 koní, asi na tom něco bude. A nebojte, dočkáte se i vy. 1,0 litrový třívalec bude brzy výkonem nad 1,9 TDi. Jen bude menší, lehčí, levnější a úspornější. [>-]

+3/−3
5.4.2014 9:06

J71a18n 22K10o32n50v70a79l70i95n13k79a 5330731201505

Já v tom vidím spíše lobby a pseudoekologickou hysterii. Downsizingové motory jsou bezvadné v měřítku objem - výkon. Životností nemohou konkurovat velkoobjemovým motorům. Chtěl bych vidět motor 1.2 TSI po dvou stech tisících km. Nebor radši nechtěl...

+6/−3
5.4.2014 10:35

R72a87d75k92o 27S41ü48t86t55ö 8751368471335

Ja si taky 1.2 TSI 77kW po 200k km viem predstavit - povodny je len blok. Hlava menena 2x po havarii rozvodu, povodne nie su ani ojnice, ani piesty, turbo je tiez druhe. A ked to bezi, zerie viac oleja, ako benzinu.

Tvrdenie, ze litrovy trojvalec bude nad 1.9TDI je pravdive - bude (vlastne je) mensi, lahsi, vykonnejsi, mozno aj s mensou spotrebou, no poooodstatne drahsi, pretoze po 300k km bude pod kapotou auta minimalne druhy, kdezto 1.9TDI bude pokojne chrochtat dalsich 300k km.

Poctivy atmosfericky benzinovy dvojliter bez problemov znesie 300 tisic km. Aby to zniesol litrovy trojhrnec s porovnatelnym vykonom, bude musiet mat vymene skoro vsetko. Takze na 1 stary motor pripadaju 2 nove motory. Kolko energie sa pri vyrobe spotrebuje a kolko emisii vytvori pri vyrobe tychto 2 motorov ? Ja si dovolim tvrdit, ze minimalne 2x viac, ako v pripade motora stareho. Aby sa tento novy downsizovany zazrak oplatil, musel by najazdit 2x viac km a ako sa ukazuje v praxi, zatial na to nema. 1.2 TSI a 1.4 TSI postihnutych milostnym rande piestov s ventilmi je dost a stale pribudaju...

Ked downsizing, tak kupit ako nove, jazdit do konca zaruky a pritom sa modlit, aby to nahodou neklaklo a tesne pred jej koncom predat. A co s tou jazdenkou ? Ekologicky zlikvidovat ?

+7/−2
5.4.2014 10:59

P68a81v43e37l 11O26d26r32a71z77i80l 6984189797640

To jsou jen kecy. Není problém udělat litrovej turbomotor s výkonem 100kW a životností 1 000 000 km.

Jenže ho nikdo nezaplatí, že. A pokud automobilka vyrábí milion aut ročně, tak na autě ušetřenej dolar dělá ročně co? Milion dolarů v zisku.

+1/−2
5.4.2014 14:31

D90a82v58i57d 12H84o44l82m53a70n 7495545753729

Musím též reagovat. Jezdím od počátku služební Octavií 1,2 TSI a nemohu si stěžovat. Svižné, dlouhodobá spotřeba 6,00l/km. I mne sice postihla výměna řetězu, ale při 95.000km již NIC jiného. Nedolil jsem ani kapičku oleje, který však nechávám měnit již po 25.000km (nikoliv 30). Jsem přesvědčen, že nejvíce záleží na tom, jak se kdo k vozu chová. Od toho se odvíjí i celková životnost. Netrápit studené, vychladit turbo po dojezdu, chovat se k motoru slušně. Nevidím důvod, proč by neměl tento motor vydržet i 300.000km při rozumných investicích do navěšených komponent. Čas ostatně ukáže.

+4/−1
5.4.2014 15:02

V22í75ť74a 43K42r46u36t30i46š 1940714925337

Vysvetlete mi prosim, co je tak extremniho a downsizeovaneho na 1.2TSi. Litrovy vykon tohoto motoru je 64 kW. Na trhu dnes bezne najdete i ve spotrebnim segmentu atmosfery, ktere maji pres 60.

A navic, jde o zakladni motorizace, ktere si neporidi soudny clovek, pokud rad jezdi svizne, nalozeny, po dalnici nebo dlouhe streky.

A dotaz: Tim, ze se behem par let udelalo z 1.9SDi (47kW), 1.9 TDi 110kW, to nebyl "downsizing"? Zde nebyl dopad na spolehlivost, zivotnost? Dnes ty spickove diesely maji litrovy vykon pres 90, zatimco pred 20 lety byla bezna hodnota 25.

Porovnejte s benzinovymi motory. Myslite, ze metalurgie, technologie tvareni a obrabeni neudelali takovy pokrok, aby dnes benzinovy motor nesnesl zatez a vykon o 20-50% vetsi proti atmosferickemu ekvivalentu?

+1/0
5.4.2014 22:25

J49i25ř96í 21S27c33h67w32a63c92h 5776889317834

Sitto-blaboly Rv

0/0
5.4.2014 23:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.