- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hnůjdai je největší šmejd na českých silnicích. Kdo chce aby mu auto pár roků vydrželo, musí sáhnout po jiné značce.
A nová i30 a nová i40 a nová ix25, facelift po půl roce, sakra co to je? To mně fakt nebaví.
Na BMW-barok holt nemají, Korea není moc katolická země a Kilián Ignác Dientzenhofer tam nikdy nebyl.
V Evropě se také starožitné limosíny už nenosí, 90% vozů jsou kombíky. Kdo nemá zrovna příjmy jako Putin nebo Janukovyč, ten musí vše vyřídit jediným vozem.
Korejský Žuk zůstane stále jen Žukem, splácáno aby to vypadalo na první pohled, pod plechama se skrývá šrotiště.
otec tím žukem nějaký ten rok jezdí a za tu cenu je nadmíru spokojen :)
Neříkám,že by to bylo škaredý, ale je to splácanina všeho. Nemá to svůj osobytý styl. No a konkurence, hlavně ta německá, je pořád o dva kroky napřed. Toť můj názor
Zezadu to vypadá jak Mazda a zepředu jak Korejec. Prostě Hyundai.
A spojený dohromady je to hnusný. Prostě Hyundai.
Já tam tedy vidím Mondeo s Volvem dohromady.
jako bych v tom cítil určitou inspiraci letošním "autem roku" Mazdou 6
Toto nie je pre Európana. Určite nemá mäkučkú palubnú dosku, lebo v Európe sa pri jazde sedí na nej a počas prestávky si tam vodič zdriemne. Pre Čecha ani nehovorím tam je treba, aby kufor nahradzoval prívesný vozík a design je príliš moderný a autá majú byť konzervatívne, lebo sa kupujú na celý život a malo by slušne vyzerať aj po 20tich rokoch. Podľa týchto diskusií a hlavne keď sledujem stránky, kde autá testujú, tak mi to pripadá ako by auto bol najdôležitejší člen rodiny hneď po psovi. Pritom má len odviesť nejakých pár desiatok kilo z bodu A do bodu B.
Tak když okopírujete hezký mercedes zpředu a zezadu zase trošku Renault, tak pak to docela jde. Je to ode zdi ke zdi - buď kopie jiného auta nebo originální hnus typu iNěco.