Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW Golf málem nevznikl, nelíbil se šéfovi. Ikona dnes slaví čtyřicítku

Rok 1969 se chýlil ke konci, když Giorgiettu Giugiarovi zazvonil telefon. Ohlásil se importér volkswagenů do Itálie Gerhard Gumpert. Designérovi, který dva roky před tím otevřel v Turíně své studio Italdesign, nabídl práci na novém modelu. Giugiarovo "sí" dalo vzniknout ikoně jménem Volkswagen Golf.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M97a87r88e78k 21H91r30u53b69y

31. 3. 2014 23:37

Je priznacne, ze to zasadni u VW prichazi od Italu;-)

0 0
možnosti

Golf IV považuju z hlediska vnějšího designu za jedno z nejlepších aut. Přední i zadní světla, ale především dokonale pravidelný C sloupek, za kterým se snad vždy otočím. Bohužel v posledních letech, kdy se všechny modelové řady jednotlivých automobilek začínají navzájem stále více podobat, už to není úplně ono.

0 0
možnosti

V USA neprodejné auto. Neoslovuje žádnou věkovou skupinu zákazníků, nemá to myšlenku a na první pohled je to absolutně tuctové řádně předražené auto. Vzpomínám když si Golfa kupovali význační sportovci jako značku luxusu.

A tak si všímám že v Evropě je prodejné všechno a za jakýkoliv peníz. Stačí když to má ZNAČKU.

Mercedes je ovšem zrovna tak neprodejný. Poněkud lépe je na tom BMW, Audi, Porsche.. Nic z evropských aut ovšem nefiguruje v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu. jedině VW Jetta figuruje někde kolem 27.místa. A americký trh je obrovský.

VW se na něm podílí necelými 3%.

0 8
možnosti

Radsi ani nechtejte vedet, jak jsou na tom americke vozy v Evrope...;-)

13 0
možnosti

Tak jsem se uz dlouho nenasmal:

"a hádejte, co tam bylo. Rozmontovaný Fiat 128."

"V původním návrhu byla přední světla obdélníková, ale levnější byly kruhové lampy."

"Zadní světla jsem kvůli úspoře nákladů musel zmenšit,"

A vrcholem je:

""Ale na to mi ale řekli, že bych si ty hliníkové štítky musel všechny zaplatit sám." Potřebovali by jich čtyři tisíce denně." ;-D Nemci vedi, jak udrzet naklady v mezich. To vyvojovy tim Skodovky kdyz se pred uvedenim Fabie 1 a Octavie 2 prochazel skladem koncernovych dilu, tak vybiral z kazde police neco. Nebo Italove, kdyz navrhovali posledni Alfy, furt nekdo priletl z ulice a zacal vypravet co vsechno tam musi byt, ze BMW ma tohle, Audi tamto, historicky musime mit toto a do budoucna tamto. Nez to pan Ucetni spocetl, bylo pozde.

0 0
možnosti

P60e24t27r 90M56i20c51h32a93l

29. 3. 2014 22:40

Jo. A proto se toho "shitu" prodalo v první verzi skoro 7 milionů a ve všech celkem 30 milionů. Moulo. ;-D

3 0
možnosti
Foto

J55a77n 30Č81e61r34m52á93k

29. 3. 2014 18:53

nj, VW je VW a buďme rádi, že právě do této společnosti se dostala i Škoda... 

Kde by asi byla např. s Volvem, které také bylo žhavým kandidátem na její převzetí...

2 0
možnosti

M22a29r26e11k 39H29r25u19b11y

31. 3. 2014 23:39

Zhavejsi byl Renault, ktery dokonce za tu fabriku nabizel i nejake penize;-) A Dacie, kterou koupil misto Skody, na tom dnes neni vubec spatne, i pres podstatne horsi startovaci pozici...

0 0
možnosti
Foto

Moje první auto ze západu, neskutečný držák s motorem 1,1 . Spotřeba přímo neuvěřitelná, s karburátorem Weber raketa na kolech. Dodnes nostalgicky na toto auto vzpomínám.

Uráží mne ovšem ta reklama na korejského Žuka před videem.

4 0
možnosti

Souhlas. Za mě VW II 1.6 Td nejlepší starší auto co jsem měl.

0 0
možnosti

Měl jsem jettu II.  1.6i r.v.1991,vzpomínám na ni dodnes. Vynikající svezení s malou spotřebou.

2 1
možnosti

J10a35n 82S26l50a46d59k95ý

29. 3. 2014 13:39

Moje první auto po revoluci. Samozřejmě bez dokladů. Při proražení převodovky ještě 3000 km bez oleje a s tím jsem auto prodal a asi 2000 km kamarádovi ještě jezdilo. Neskutečná výdrž. A pořizovací cena 2000 kč;-D

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...