- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je priznacne, ze to zasadni u VW prichazi od Italu
Golf IV považuju z hlediska vnějšího designu za jedno z nejlepších aut. Přední i zadní světla, ale především dokonale pravidelný C sloupek, za kterým se snad vždy otočím. Bohužel v posledních letech, kdy se všechny modelové řady jednotlivých automobilek začínají navzájem stále více podobat, už to není úplně ono.
V USA neprodejné auto. Neoslovuje žádnou věkovou skupinu zákazníků, nemá to myšlenku a na první pohled je to absolutně tuctové řádně předražené auto. Vzpomínám když si Golfa kupovali význační sportovci jako značku luxusu.
A tak si všímám že v Evropě je prodejné všechno a za jakýkoliv peníz. Stačí když to má ZNAČKU.
Mercedes je ovšem zrovna tak neprodejný. Poněkud lépe je na tom BMW, Audi, Porsche.. Nic z evropských aut ovšem nefiguruje v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu. jedině VW Jetta figuruje někde kolem 27.místa. A americký trh je obrovský.
VW se na něm podílí necelými 3%.
Radsi ani nechtejte vedet, jak jsou na tom americke vozy v Evrope...
Tak jsem se uz dlouho nenasmal:
"a hádejte, co tam bylo. Rozmontovaný Fiat 128."
"V původním návrhu byla přední světla obdélníková, ale levnější byly kruhové lampy."
"Zadní světla jsem kvůli úspoře nákladů musel zmenšit,"
A vrcholem je:
""Ale na to mi ale řekli, že bych si ty hliníkové štítky musel všechny zaplatit sám." Potřebovali by jich čtyři tisíce denně." Nemci vedi, jak udrzet naklady v mezich. To vyvojovy tim Skodovky kdyz se pred uvedenim Fabie 1 a Octavie 2 prochazel skladem koncernovych dilu, tak vybiral z kazde police neco. Nebo Italove, kdyz navrhovali posledni Alfy, furt nekdo priletl z ulice a zacal vypravet co vsechno tam musi byt, ze BMW ma tohle, Audi tamto, historicky musime mit toto a do budoucna tamto. Nez to pan Ucetni spocetl, bylo pozde.
Jo. A proto se toho "shitu" prodalo v první verzi skoro 7 milionů a ve všech celkem 30 milionů. Moulo.
nj, VW je VW a buďme rádi, že právě do této společnosti se dostala i Škoda...
Kde by asi byla např. s Volvem, které také bylo žhavým kandidátem na její převzetí...
Zhavejsi byl Renault, ktery dokonce za tu fabriku nabizel i nejake penize A Dacie, kterou koupil misto Skody, na tom dnes neni vubec spatne, i pres podstatne horsi startovaci pozici...
Moje první auto ze západu, neskutečný držák s motorem 1,1 . Spotřeba přímo neuvěřitelná, s karburátorem Weber raketa na kolech. Dodnes nostalgicky na toto auto vzpomínám.
Uráží mne ovšem ta reklama na korejského Žuka před videem.
Souhlas. Za mě VW II 1.6 Td nejlepší starší auto co jsem měl.
Poslední 3 odstavce článku jsou doslova totožné s článkem v lidovkách http://www.lidovky.cz/golf-zachranil-volkswagen-a-stal-se-etalonem-sve-tridy-aut-pno-/auto.aspx?c=A140327_104333_ln-auto-aktuality_ape
!!! fuj !!!
Měl jsem jettu II. 1.6i r.v.1991,vzpomínám na ni dodnes. Vynikající svezení s malou spotřebou.
Moje první auto po revoluci. Samozřejmě bez dokladů. Při proražení převodovky ještě 3000 km bez oleje a s tím jsem auto prodal a asi 2000 km kamarádovi ještě jezdilo. Neskutečná výdrž. A pořizovací cena 2000 kč