Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dacia Logan MCV: velké kombi umí jezdit solidně a za pět litrů nafty

Z nejjednoduššího auta na trhu není třeba mít strach. Za kombíkového logana se nemusí stydět Dacia ani ten, kdo ho řídí. A koupit se dá už za 200 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Českým frajerům prostě logany vonět nikdy nebudou. Bohužel škodovka podobně velké auto v cenové hladině  loganu není schopna udělat ani pod křídly koncernu německého majitele.

Tak vzhůru do spacebaku a snowmana v budoucnu. za 400litrů!!!!

0 0
možnosti

Rozhodně dobrá koupě na velký nájezd kilometrů. Ale jako levné rodinné auto asi těžko - než najede 150 tkm tak mu bude 12 let a doženou ho všechny dieselové problémy a nevyhovující kvalita zapracování.

0 1
možnosti

Dacia mi osobně nevadí, jde o auto které- jak už tu někdo psal utaháte do rozpadu a na věci kolem tak moc nehledíte, taky kombinace lety ověřených dílů ze starších renaultů slibuje jakous takous životnost ale... O parádě a ergonomii uvnitř bych raději pomlčel, mám dácii jako služebák a po osmdesáti tisících v ní všechno vrže, sedačky připomínají rozviklané štafle a jsou osezené až hamba. Taky pocit z tohoto auta je dost rozpačitý, rozhodně to není auto ke kterému si na delších cestách získáte sympatie... jako dříč ano ale jako vůz pro milovníka aut nee.

5 0
možnosti

Souhlas,lepe bych to nerekl :-)

0 0
možnosti

Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatim jen vymena oleje a jeden cep u predni napravy.Kraska to sice nenĂ­ ale co se tyce uzitne hodnoty tak jsem lepsi auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromny kufr.Pro rodiny super.Mame dve male deti,veliky kocarek se nemusi skladat,proste se tam strci na stojaka:-).Tri autosedacky vedle sebe.Tohle nema v teto cenove relaci konkurenci.Co mi nejvice vadi je asi spatne odhlucneni od vozovky.

1 0
možnosti

Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatím jen výměna oleje a jeden cep u přední nápravy.Kraska to sice není ale co se týče užitné hodnoty tak jsem lepší auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromný kufr.Pro rodiny super.Mame dvě malé děti,veliký kočárek se nemusí skládat,proste se tam strčí.Tri autosedačky vedle sebe.Tohle nemá v teto cenově relaci konkurenci.Co mi nejvíce vadi je asi špatně odhlučnění od vozovky.

0 0
možnosti

Každý má svůj vkus a své potřeby. Náhrada za Feldu Combi - ok. Chalupář, melouchář, drobný živnostník či rybář v důchodovém věku mohou být tímto autem okouzleni. Z hlediska bezpečnosti, spolehlivosti a celkového dojmu z cestování bych těch obligátních 300000 vrazil do solidní ojetiny, Mondeo za 300tis bude v solidním stavu a pár let taky vydrží bez investic.

1 1
možnosti

Z těch fotek je snad i cítit ten smrad :-))

2 1
možnosti
Foto

Jak někdo může srovnávat Dacii a Škodovku? Vždyť to je nebe a dudy. Ano, Dacia je levnější, ale srovnávat Logana s Octavií, to je nesmysl, už s úrovní zpracování, výbavou atd. Je to jak srovnávat koloběžku s trakařem.

5 0
možnosti

Hrdý majitel Dacie Václav Pchálek mínusuje kritiku. ... No, vlastně tak moc hrdý nebude, to by argumentoval. :-)

1 3
možnosti

Když se v článku napíše "jezdí solidně", tak je jinými slovy řečeno že to je na ho...

Jinak plynová vzpěra víka motoru tak chválená ve videu mi spíš dává tušit, že víko motoru bude nutné asi často otvírat. :-/

1 2
možnosti

Já jsem měl plynovou vzpěru i na Leonu a nijak často jsem ji nevyužíval - občas dolít kapalinu do ostřikovačů, při tom zkontrolovat olej a chladící kapalinu, případně mrknout na baterku.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...