Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na alchymii pneumatik pro Formule 1

Pneumatiky jsou jednou z nejkritičtějších součástí závodního monopostu. Pro vozy Formule 1 je exkluzivně vyrábí Pirelli. Italská značka dává nahlédnout do své kuchyně. Podívejte se, s čím musí vývojáři počítat při přípravě pneumatik na jeden závod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i97n89d85ř62i72c60h 20M68i76t17t94e46r 6621210463893

Hlavní ale neřeknou a to je informace, že Pirelli by umělo udělat gumy co vydrží celý závod, ale aby se muselo přezouvat a něco se dělo, když se nepředjíždí na trati, tak pneumatiky uměle kurv.í . Je to uplně zvrácený vývoj. Zkoumají, jak udělat gumu, která se zničí po 60 km. Asi si Pirelli nekoupím. Bojím se , že pokud pojedu do Chorvatska 1200 Km, budu muset 20xměnit gumy.

0/−2
3.4.2014 23:07

T94o16m40a92s 83P27i52l25n35y 9383289795382

To se hned pozna, ze tenhle clanek psal expert Rv

0/0
3.4.2014 21:34

J13a12n 53J22e41ž93e81k 3581745587975

> Pneumatiky jsou jedním z nejkritičtějších součástí závodního monopostu.

Jo, to je vidět. I čeština z toho dostává na frak.

+2/0
3.4.2014 14:43

M29i39c86h93a31l 97F59r62ý39d36a 1962589383752

Bílé nejsou "přechodné", ale středně tvrdé, přechodné jsou zelené

+1/0
3.4.2014 14:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.