Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na alchymii pneumatik pro Formule 1

Pneumatiky jsou jednou z nejkritičtějších součástí závodního monopostu. Pro vozy Formule 1 je exkluzivně vyrábí Pirelli. Italská značka dává nahlédnout do své kuchyně. Podívejte se, s čím musí vývojáři počítat při přípravě pneumatik na jeden závod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i11n20d20ř36i77c37h 81M13i52t26t21e42r 6491380843343

Hlavní ale neřeknou a to je informace, že Pirelli by umělo udělat gumy co vydrží celý závod, ale aby se muselo přezouvat a něco se dělo, když se nepředjíždí na trati, tak pneumatiky uměle kurv.í . Je to uplně zvrácený vývoj. Zkoumají, jak udělat gumu, která se zničí po 60 km. Asi si Pirelli nekoupím. Bojím se , že pokud pojedu do Chorvatska 1200 Km, budu muset 20xměnit gumy.

0/−2
3.4.2014 23:07

T33o80m71a19s 74P66i18l84n56y 9743509585472

To se hned pozna, ze tenhle clanek psal expert Rv

0/0
3.4.2014 21:34

J34a40n 49J15e82ž22e41k 3511345557575

> Pneumatiky jsou jedním z nejkritičtějších součástí závodního monopostu.

Jo, to je vidět. I čeština z toho dostává na frak.

+2/0
3.4.2014 14:43


M53i60c19h79a21l 71F49r94ý47d87a 1592389673622

Bílé nejsou "přechodné", ale středně tvrdé, přechodné jsou zelené

+1/0
3.4.2014 14:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.