Diskuze
Příběh lásky a nenávisti: drsným defenderem do jeho domoviny
Děkujeme za pochopení.
O68n41d69ř65e37j 48Š95i17r32o18k88ý
Mám Defendra několik let a procestoval jsem s ním nejen celou Evropu, ale i část Afriky, Asie a dojel s ním až do Indie. To nepohodlí je v článku trochu zveličeno, sám mám maximální denní nájezd 1400 Km. Při cestě do Indie jsme ujeli 7000 Km za 10 dní. Na Gibraltar běžně dojedu za 2 a půl dne.
Je to trochu o zvyku a přizpůsobení si auta. Defík je prostě úžasné auto a pověsti o jeho poruchovosti jsou pověry. Mám 200 tis a vždy mě dovezl (kamarád má 400 tis bez problémů).
Pokud si někdo pořídí terénní auto a každí týden ho "drtí" v nejhorším terénu je jasné že časem něco upadne, při slušném zacházení vydrží víc než ostatní.
Když ho miluješ není co řešit.
I65r81e48n14a 18P38l63a61c10h20e67t51k32o12v10á
super clanek o uzasnem automobilu. btw nam dvere licujou, asi ste koupili neco co slo pres strechu. jinak
M32i57c54h51a91l 83Z43e91t73e36k
Zvláštní. Mercedes svoje Géčko prodává bez problémů i nadále, včetně různých úchyláren a la G55AMG. Což jae kreatura, kerá do terénu v životě nezajede....
T31o20m53á72š 31V13a71v10e13r78k65a
Pořádnej teréňák má dva fofrklacky a tři uzávěrky......
V58á29c45l72a14v 94V93á66v10r88a
V terénu nikdy v celé historii nikdo nevyhrál nad teréním Jeepem. Nikdy. Tím méně Land Rover a jeho příbuzní které patří k nejporuchovějším a nejméně spolehlivým vozům na světě. Ostatně k těm patří všechny britské "výtvory".
O bezpečnosti (včetně amerického Hummeru) nemluvě.
J46i62ř37í 25V48o61g80e26l
Mohu vědět, co si mám představit pod pojmem "vyhrát nad teréním Jeepem"? Ůspěchy v motorismu? V prodejích? V nějakém testu? Ve válce? Kdo to vyhodnotil? Pokud to řeknete takhle obecně, tak mám pocit, že žijete z nějakého pocitu získaného u Youtube videa.
J15i32ř88í 74S77c85h28w19a88c77h
Auto do africké savany a podobných terénu...
V17á94c50l29a32v 43K73a38r19e77š
V malajských Cameron Highlands je 15 z každých10 aut Defender :-), těch 5 stojí odstavených vedle silnice jako zdroj náhradních dílů.
Unifikace v praxi ;-).
J86i87ř48í 35V72o46g84e56l
Defender mi přijde jako nádherná kára.
Nicméně z hlediska expedic kamsi do řitě světa je třeba zvážit jednu věc. To co se na Defenderu oceňuje je jednoduchost a opravitelnost, která převažuje nad evidentní nepohodlností, nevelkou spolehlivostí (!) a také prachmizernou pasivní bezpečností. Jenže u nově vyrobených Defenderů nám už odpadá i ta opravitelnost. Emisní limity dohnaly výrobce k tomu, že nakupuje motory u konkurence, takže nové Defendery disponují takovými vychytávkami, jako je třeba DPF filtr a celý motor je jedna velká "elektrárna". Proto si cestovatelé raději repasují starší kusy.
Jinak co se týče průchodnosti terénem, tak Defender je super, ale zase bych nepodceňoval ostatní konkurenci. Tvrdit, že moderní offroady nezvládnou velký terén je absurdní. Vynechme SUV, ale třeba Disco 4, LandCruiser, Hilux, G... to jsou auta, která po pár úpravách zvládnou podobné věci jako Def. To že tyhle vlastnosti zpravidla ocení až druhý, či třetí vlastník, který auto již získává za takovou cenu, že se toho terénu nebojí, to je věc jiná. Ale ta auta jsou dobrá taky.
M50i90r83o97s56l76a83v 50Š58i54m93k16o
Takže "gazík" je lepší řešení :-)
M25a59r14i48a26n 39B92a51r19t52e12k
Land-Rover drive v Africe neprekonatelny ale ty doby jsou pryc.Ale jeste to muzes koupit docela za malo v SA I ty hodne stare.Jinak tady jsou nejvic Toyota.
S38i26d82n63e11y 41S11i70s92k41a
Jedine auto co v pohode nastartuje pri -50 st. C.
M94i65r14o66s31l75a66v 88S86t59e33i92n81e33r
Pokud má benzinový pohon.
Tady v Bavorsku jich jezdí ještě dost, na venkově se hodí třeba na dopravu bedniček piva pro turisty na almy v horách.
Dcera bývala po Range Roveru trochu zblázněná, ale brzo to přešlo. Anglická kvalita požadovala mít sebou kovářskou dílnu a ten šestiválec žral množství oleje- ovšem paliva také. Na sněhu a ledu nebezpečné vozidlo, mělo sklon k vybočování.
Do pouště jedině s Toyotou Land Cruiserem, s tím jsem si zajezdil v Tunisu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej domu , Mníšek Sayda , OV Krušné hory
Sayda, Sachsen, Německo
3 199 000 Kč