Diskuze

Příběh lásky a nenávisti: drsným defenderem do jeho domoviny

Na nákup náhradních dílů na britského klasika jsme se vydali za kanál La Manche. Na 3 500 km po dálnicích jsme si vybrali snad to nejpitomější. Milovník landroverů popisuje odysseu se slavným defenderem. To auto možná přežije atomový výbuch, ale cestovat s ním je o nervy i o zdraví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám Defendra několik let a procestoval jsem s ním nejen celou Evropu, ale i část Afriky, Asie a dojel s ním až do Indie. To nepohodlí je v článku trochu zveličeno, sám mám maximální denní nájezd 1400 Km. Při cestě do Indie jsme ujeli 7000 Km za 10 dní. Na Gibraltar běžně dojedu za 2 a půl dne.

Je to trochu o zvyku a přizpůsobení si auta. Defík je prostě úžasné auto a pověsti o jeho poruchovosti jsou pověry. Mám 200 tis a vždy mě dovezl (kamarád má 400 tis bez problémů).

Pokud si někdo pořídí terénní auto a každí týden ho "drtí" v nejhorším terénu je jasné že časem něco upadne, při slušném zacházení vydrží víc než ostatní.

Když ho miluješ není co řešit. :-)

2 0
možnosti
IP

super clanek o uzasnem automobilu. btw nam dvere licujou, asi ste koupili neco co slo pres strechu. jinak VR^

0 0
možnosti
MZ

Zvláštní. Mercedes svoje Géčko prodává bez problémů i nadále, včetně různých úchyláren a la G55AMG. Což jae kreatura, kerá do terénu v životě nezajede....:-/

0 0
možnosti
TV

Pořádnej teréňák má dva fofrklacky a tři uzávěrky......

0 0
možnosti
VV

V terénu nikdy v celé historii nikdo nevyhrál nad teréním Jeepem. Nikdy. Tím méně Land Rover a jeho příbuzní  které patří k nejporuchovějším a nejméně spolehlivým vozům na světě. Ostatně k těm patří všechny britské "výtvory".

O bezpečnosti (včetně amerického Hummeru) nemluvě.

http://www.youtube.com/watch?v=HxTUz1j-weE

1 6
možnosti
JV

J74i92ř83í 87V33o76g83e97l

19. 4. 2014 17:56

Mohu vědět, co si mám představit pod pojmem "vyhrát nad teréním Jeepem"? Ůspěchy v motorismu? V prodejích? V nějakém testu? Ve válce? Kdo to vyhodnotil? Pokud to řeknete takhle obecně, tak mám pocit, že žijete z nějakého pocitu získaného u Youtube videa.

3 0
možnosti
JS

Auto do africké savany a podobných terénu...

0 0
možnosti
Foto

V malajských Cameron Highlands je 15 z  každých10 aut Defender :-), těch 5 stojí odstavených vedle silnice jako zdroj náhradních dílů.

Unifikace v praxi ;-).

2 0
možnosti
JV

J87i95ř12í 66V19o93g28e48l

19. 4. 2014 8:38

Defender mi přijde jako nádherná kára.

Nicméně z hlediska expedic kamsi do řitě světa je třeba zvážit jednu věc. To co se na Defenderu oceňuje je jednoduchost a opravitelnost, která převažuje nad evidentní nepohodlností, nevelkou spolehlivostí (!) a také prachmizernou pasivní bezpečností. Jenže u nově vyrobených Defenderů nám už odpadá i ta opravitelnost. Emisní limity dohnaly výrobce k tomu, že nakupuje motory u konkurence, takže nové Defendery disponují takovými vychytávkami, jako je třeba DPF filtr a celý motor je jedna velká "elektrárna". Proto si cestovatelé raději repasují starší kusy.

Jinak co se týče průchodnosti terénem, tak Defender je super, ale zase bych nepodceňoval ostatní konkurenci. Tvrdit, že moderní offroady nezvládnou velký terén je absurdní. Vynechme SUV, ale třeba Disco 4, LandCruiser, Hilux, G... to jsou auta, která po pár úpravách zvládnou podobné věci jako Def. To že tyhle vlastnosti zpravidla ocení až druhý, či třetí vlastník, který auto již získává za takovou cenu, že se toho terénu nebojí, to je věc jiná. Ale ta auta jsou dobrá taky.

4 0
možnosti

Takže "gazík" je lepší řešení :-)

2 0
možnosti
MB

Land-Rover drive v Africe neprekonatelny ale ty doby jsou pryc.Ale jeste to muzes koupit docela za malo v SA I ty hodne stare.Jinak tady jsou nejvic Toyota.

0 0
možnosti
SS

Jedine auto co v pohode nastartuje pri -50 st. C.

1 0
možnosti
Foto

Pokud má benzinový pohon.

Tady v Bavorsku jich jezdí ještě dost, na venkově se hodí třeba na dopravu bedniček piva pro turisty na almy v horách.

Dcera bývala  po Range Roveru trochu zblázněná, ale brzo to přešlo. Anglická kvalita požadovala mít sebou kovářskou dílnu a ten šestiválec žral množství oleje- ovšem paliva také. Na sněhu a ledu nebezpečné vozidlo, mělo sklon k vybočování.

Do pouště jedině s Toyotou Land Cruiserem, s tím jsem si zajezdil v Tunisu.

9 0
možnosti