- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypada pekne. Tesim se za me bude stat v garazi...za 40 let:-)))
Soudě dle diskutérů na iDnes, musí mít marketéři v MB řádně zamotanou hlavu a na čském trhu musí očekávat řádný propad.
oproti předchozí verzi palec nahoru
Pekne auticko, jen ta navigace tam vypada jak prilepena dodatecne nebot na ni pred tim zapomeli. Nevypada to homogene a blbe se bude takova palubka cistit.
Už léty prověřené..taky říkali v testu o B , že se tam bude usazovat prach.
Udržuje se to dobře, když bordel,tak v kufru od brambor a cibule :-)
Poslední velmi dobrý Mercedes byl typ W123 - lidově řečený piano. Nemá ani po letech jedinou chybu.
Logicky, není nad auto vymyšlené a vyráběné nejméně před 40 lety. To co přišlo později nestojí za zlámanou grešli. Kupují to jenom pitomci.
prijde mi to drahy, za maly sedan v zakladu dat skoro mega. bez vybavy.
Když ono to i v základu má vyšší výbavu než leckteré jiné vozy stejné třídy v té nejvyšší...
Ještě k té kooperaci - nejsou to jen samotné motory. Renault dělá pro Mercedes svůj Kangoo - různě upravený - jako Mercedes Citan. Samozřejmě s motorem dCi 1,5.
Takže ohrnovat nos nad těmi motory v Renaultech a Daciích je trochu mimo....
A dodávky Trafic s motory 2,0 cDi jezdí i pod značkou Opel a Nissan.
Takový "korejsky" exteriér...Audi a BMW se mi zvenku prostě líbí víc. Interiér je v pořádku.