Diskuze

OBRAZEM: Rallyové hvězdy okouzlily Prahu

Rallye Praha Revival je jedna z nejparádnějších motoristických akcí pořádaných v Česku. Veteránský závod, který měl o uplynulém víkendu start i cíl v Praze, je zároveň srazem rallyových hvězd. Na start se postavilo přes 150 skvostů. Kromě Čechů dorazili také Italové, Poláci, Belgičané nebo Francouzi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tento MTX 160 RS "Bastard" není replika, ale zrenovovaný originální vůz Slušovického jezdce Karla Kašpárka, který sám pravost potvrdil.

3 0
možnosti

Ano, jeli opravdu pěkně. A jak jeli na ploché dráze v Chabařovicích a na ploše v Užíně je zde: 

http://autosport.jencik.net/foto333.php

0 0
možnosti

nemáte prosím i fotku z Užína, kde Polonez chytil a táhl pod sebou pneumatiku?

0 0
možnosti

Opravuji, že na fotce č.47 není Renault 5 GTE, ale Renault 11 Turbo:)

0 0
možnosti

jj toho mel deda si pamatuju. Koupil ho v roce 90 ze Švýcarska a tam s nim jezdili rally predtim. Lital neskutecne :-)

0 0
možnosti

Auta pěknáR^ Ale v pátek jsem šel Štěpánskou směrem na Václavák a asi tři těchto vozidel kolem mě projelo - smrad neuvěřitelný;-€

0 2
možnosti

Ještě je zajímavé doplnit, jak se k celé akci "postavil" prezident Autoklubu Ječmínek.

http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=24086&title=jecminek-tresta-legendy-evropskeho-autosportu!

1 0
možnosti

Můj osobní favorit z celého víkendu byl FSO Polonez 2000 Rally (s.č.27) - neuvěřitelně mrštné auto a skvělá, sdílná posádka (Dowgirt - Bosek) a samozřejmě nejkrásnější pohled byl na Gabču Jermanovou (Sajlerovou), která nejen s žígem pekelně lítala, ale z jejího úsměvu šla půlka chlapského osazenstva do kolen ;-)R^

0 0
možnosti

Peugeot 309 nebyl původně z žádného Talbotu, ale ze Simcy, tato značka zkrachovala a rozpracované modely pak převzal Peugeot. (obrázek 29)

Původní talboty se přestaly vyrábět v padesátých letech, Peugeot pak jen oživil tuto značku, protože ji vlastnil, ale byly to Peugeoty se vším všudy.

Na obrázku 47 není Renault 5, ale Renault 11.

1 0
možnosti

Dějiny značky Talbot jsou dost komplikované, po válce se rozdělila na dvě části. Jednu část Talbotu časem vlastnila Simca (od roku 1960). Simca se stala součástí Chrysler Europe, kam přibyla v roce 1967 i druhá čast Talbotu. Simca název Talbot nevyužívala, Chrysler prý ve Finsku Talboty vyráběl (?). Ale vzkříšení Talbotu následovalo hlavně po převzetí Chrysler Europe Peugeotem....je to celý hrozně propletený....

1 0
možnosti

Nádherná auta! Na rozdíl od běžných ulic dnes je na co se koukat. Akorát minimálně ten favorit z videa a možná i nějaké rapidy se do pravidla "do roku 1985" rozhodně nevešly. :-)

0 0
možnosti

Se souhlasem pořadatelů jde přihlásit i novější auto, posádky stejně dostávají na startu handicap podle toho, kdy byl jejich typ auta uvedený do prodeje/dostal závodní homologaci... čím starší auto, s tím menším počtem trestných bodů začíná.

1 0
možnosti