Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením

Mladoboleslavská automobilka bude mít po delší době moderní kabriolet. Ale jen jediný. CitiJet vychází z produkčně nejmenšího modelu Škody a za jeho vznikem stojí tým mladých učňů. Vůz bude mít oficiální premiéru v létě na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T36o33m10á42š 26V59a27l18d66e22r 7503140359

Je fajn, že kluků povolili vyrobit unikát. Hned budou mít lepší pocit, než jen kluk, který se učí dle nějakého předpisu.  Získají zkušenosti a hned mají další motor pro svou práci v budoucnu.R^

+2/0
11.4.2014 23:41

Z49b70y94n45ě36k 85J30e95h84l59i77č65k26a 8304898649781

takže ze scrapu který měl vady na střeše a byl darován učilišti z toho udělali "kapesní roadster" vyztužený překližkou. Třeba nástupci dnešního dyzajnéra

0/0
11.4.2014 20:30
Foto

M25i12r53o24s32l82a54v 55S69t40e48i72n95e88r 6388504613425

Za AERO- cylilink chybí už velmi dlouho náhrada. Pro tchýni však je třeba vzadu udělat sedačku v kufru mezi reproduktory.

Na Citigo museli za chybějící střechu navařit na podlahu nosné profily. Tím to auto bude ale dlouhoživotné, prorezavění podlahy potrvá mnohem déle.

Vše ostatní lze poměrně levně udržovat, takže by se takový malý kabriolet prodával jistě dobře, jako druhé auto v rodině. Líbily by se mi ale kola s ráfky a dráty jako motocykl, kdysi jsem obdivoval MG.

+1/0
10.4.2014 21:13

D48a14v34i41d 78S14u11c50h72ý 7329758987397

Jako maj to hezký všechna čest, ale mohli si studenti navrhnout vlastní styl lakování karoserie protože až na barvy přesně takhle vypadal rapid sport.

0/0
10.4.2014 20:52

J37i52ř87í 95D48v59o20ř26á87k 5508893658550

Lepší by byl sraz pod hladinou jezera.

0/0
10.4.2014 19:52

J80i32ř88í 70D48v25o64ř87á50k 5608543838320

Tvingo?

0/0
10.4.2014 19:47

D49a23v81i19d 31H78o69l10m20a30n 7185925893899

To je tedy pěkná chujovina nevzhledná.Rv

0/0
10.4.2014 19:21

C51y25r60i63l 44P74a33v32e78l61k12a 4826592448515

Mně by moc zajímalo co nafoukanýmu Kabaňovi nelíbilo - Přes počáteční neshody byla nakonec vybrána úprava modelu Citigo do podoby kabrioletu - je to stejně hnusný auto a měl nechat klukům volnou ruku.

0/0
10.4.2014 19:15
Foto

P85e91t43r 22P25r20o96c44h77á28z20k95a 3552696112794

Jako získání zkušeností pro učně je to výborný nápaqd.Jinak ale ztráta času.Model nebude moci na silnici a vzhledově také nic moc.

+1/0
10.4.2014 18:12

M76i58r35o23s71l89a95v 19Š18i98m26k43o 7305163482285

Ten ufiknutý zadní sloupek vypadá hrozně...

+1/0
10.4.2014 17:10

J35a58n 34V38e74l79i73k78ý 3538805810455

Jak udělat z normálního auta patvar, který se nehodí ani na vesnickou zábavu.

+5/−1
10.4.2014 15:56

P34e78t77r 61K76ů80l35a 8347348311788

Zatím to vypadá pěkně, ale ten spoiler bych zakulatil a výztuhu za sedadly dal pryč, protože takhle je tam stejně na nic

0/0
10.4.2014 15:25

J95i94ř33í 14S26c93h62w24a71c78h 5906699967454

ten prolis uprostřed toho černého "ochranného" oblouku za sedadly je kontraproduktivní. Značně snižuje tuhost coby ochranného prvku při převrácení, značně znižuje tuhost coby výstužného prvku karoserie a že by to vypado extra hezky, to také ne.....

0/0
10.4.2014 14:16

M72i15l96a83n 56Š68v90a18g60r84o39v31s63k66ý 9482809245938

To aby věděl, kde se má vohnout.

0/0
10.4.2014 16:41

D14a78v37i42d 51P75r56a84ž90á66k 6204652422186

Kdyby natřeli na modro trakař a osadili ho hrnci, byl by výsledek lepší.

Proč zrovna CitiGo? Měli předělat Rapida. Bylo by to stylovější a navíc s odkazem na předchozí, již fousatou, generaci.

0/−1
10.4.2014 13:59

J80i25ř13í 75S38c49h77w61a87c86h 5446489737944

Citigo evidentně proto, že je nejkratší a po odřezání srřechy ten zbytek bude mít nejvyšší tuhost.... a taky náklady budou asi nejnižší, že

+1/0
10.4.2014 14:18

M39a95r74c89e64l 96P65a27v18l40í62k 7301374708769

takže namiesto skutočnej praxe iba i*otské pomaľovanie auta, ktoré ani náhodou nesmie do premávky. nie pre chýbajúce schvaľovanie, ale pre nadmieru hlúpe DIZAJNOVÉ prvky, ako sú modré hmlovky, ... teraz si kadekto bude myslieť, ža aj on môže vymeniť žiarovky, montovať hlučnú aparatúru a nič sa nedeje. pritom policajti odoberú osvedčenie pre takú vec ako šiešie pneumatiky (inak pre ten automobil povolené, ale v konkrétnom otp neuedené), ...

0/−3
10.4.2014 12:53
Foto

R34a97d93e51k 30D49o47m62i72n52i74k 26Š51e90f50r97á13n11e60k 7548944902299

Myslím si, že výměna žárovek, to je to poslední, co by se na tom asi tak učili. A je jedno, jakou mají barvu, protože to je jediný kus, který stejně na silnici nevyjede. Jde o to, aby se učni naučili některé práce spojené s vývojem.

+2/0
10.4.2014 13:08

V11á45c52l62a17v 72K22a17f21t16a83n 7625889493956

no, výměna některých žárovek je pěkná maturita :)

+1/0
14.4.2014 13:38
Foto

R52a54d91e42k 11D47o88m79i23n36i66k 41Š59e28f75r26á81n42e77k 7928164772869

To je pravda, některý žárovky se vymění jen už v servisu... Já si pamatuju ještě jak jsem si na svojí služební Škodě 105 dělal většinu věcí sám :-)

0/0
15.4.2014 12:15

B39o88ř60e44k 62Ž20a66n37d60a 1580166589156

Za max. sto tisíc bych ten golfový vozík koupil. V určitých situacích by se hodil.

+2/0
10.4.2014 12:18

J62a61n 89F81r22o64l38í36k 6506410615884

Ctěl jsem to napsat, ale vidím, že bych nebyl první.:-P

0/0
10.4.2014 13:28

J45a88n 12D30l20o56u88h73ý 7674619520509

Tak mohli by udelat levnou seriovku v jako kabrio. Posledni pokus byl od MTX s felicii... Od te doby nic.... Kdyby to melo cenu o malinko vyssi nez normalni Citigo, tak jim lidi za to utrhaj ruce....R^

+1/0
10.4.2014 12:18

M12a36r69t56i97n 16S82e52d69l69á62č30e52k 9959808501492

No ty repráky v těch OSB deskách vypadají fakt stylově ;-D;-D R^

+7/0
10.4.2014 11:46

D60a88v57i97d 55R26y30c64h16e50t12s27k83ý 9476111180480

"Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením"

0/0
10.4.2014 14:20

J78a84n 94K81r37p43e58c 5186283754352

takze tuzing a vohnoutstvi se uz i vyucuje?

+4/−4
10.4.2014 11:21

J80a77n 23M74o47h34y16l71a 6942529559191

Na blbost je zjevně talent od přírody.

0/0
10.4.2014 11:24

J49a90n 91K64r79p35e84c 5316613214132

prezvykejte si ten vas vytvor znovu, a napiste tak, aby to davalo smysl. vy chytroline.

+1/−4
10.4.2014 11:46

J26a94n 55M67o33h54y98l89a 6362509939821

;-D

0/0
10.4.2014 17:00

M38i36c36h78a58l 40P38a23v95l33á75t 9543893454779

Je to pekny pokus. Skoda jen, ze to pokazili tou tuzingovou instalaci reproduktoru.

+2/0
10.4.2014 11:18
Foto

R77a81d42e53k 73D69o73m96i79n91i65k 82Š27e94f61r28á67n55e18k 7628384532569

To je pravda, ale na druhou stranu, kdo ví, jaký měli podmínky... Je fajn, že dělají něco, co dává smysl. A podporovat je v tvůrčí práci, to smysl má :-)

+4/0
10.4.2014 13:10

D36a89v33i97d 17P92š28t10r77o86s75s 9319179920964

i v mizivých podmínkách lze odvést kvalitní práci ,nekvalitní materiál jako tu dřevotřísku lze celkem snadno zamaskovat ,ale s nekvalitní výrobou je to složitější. Myslím ,že si prezentací tohohle nedodělku víc uškodili ,než získali.Jinak rozhodně zajímavej projekt kterej jim závidím.

0/0
10.4.2014 15:13
Foto

R30a23d63e39k 55D86o92m56i21n27i43k 14Š18e98f80r81á49n34e35k 7168624492709

Obávám se, že kdyby to bylo hotový, mělo by to i věci, jako je haubna. Takže bych se soudy o vzhledu ještě počkal.

+1/0
10.4.2014 16:45

M66i13c61h90a87l 94P50a73v54l35á70t 9353943984989

Nejde o material. Jde o to, ze montuji takovou naprostou hovadinu.

Je to nejspis dan za to, pro jake ucely ten vuz vznika. Z vyukoveho hlediska je to ale v zasade jedno. Stavba toho vozu je rozhodne chvalyhodny pocin a jak uz jsem psal, vypada hezky.

0/0
11.4.2014 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.