Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením

Mladoboleslavská automobilka bude mít po delší době moderní kabriolet. Ale jen jediný. CitiJet vychází z produkčně nejmenšího modelu Škody a za jeho vznikem stojí tým mladých učňů. Vůz bude mít oficiální premiéru v létě na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T55o68m70á19š 15V60a83l46d90e40r 7193960269

Je fajn, že kluků povolili vyrobit unikát. Hned budou mít lepší pocit, než jen kluk, který se učí dle nějakého předpisu.  Získají zkušenosti a hned mají další motor pro svou práci v budoucnu.R^

+2/0
11.4.2014 23:41

Z84b91y88n82ě11k 69J32e34h85l92i62č51k40a 8634938879541

takže ze scrapu který měl vady na střeše a byl darován učilišti z toho udělali "kapesní roadster" vyztužený překližkou. Třeba nástupci dnešního dyzajnéra

0/0
11.4.2014 20:30
Foto

M76i61r74o16s36l60a51v 77S47t12e27i13n62e41r 6398524943285

Za AERO- cylilink chybí už velmi dlouho náhrada. Pro tchýni však je třeba vzadu udělat sedačku v kufru mezi reproduktory.

Na Citigo museli za chybějící střechu navařit na podlahu nosné profily. Tím to auto bude ale dlouhoživotné, prorezavění podlahy potrvá mnohem déle.

Vše ostatní lze poměrně levně udržovat, takže by se takový malý kabriolet prodával jistě dobře, jako druhé auto v rodině. Líbily by se mi ale kola s ráfky a dráty jako motocykl, kdysi jsem obdivoval MG.

+1/0
10.4.2014 21:13

D69a53v75i41d 85S15u91c27h39ý 7549218717397

Jako maj to hezký všechna čest, ale mohli si studenti navrhnout vlastní styl lakování karoserie protože až na barvy přesně takhle vypadal rapid sport.

0/0
10.4.2014 20:52

J69i24ř78í 43D90v89o33ř49á20k 5448973518280

Lepší by byl sraz pod hladinou jezera.

0/0
10.4.2014 19:52

J70i53ř62í 20D56v22o93ř49á22k 5238893718680

Tvingo?

0/0
10.4.2014 19:47

D57a76v80i49d 78H48o77l87m47a69n 7715515163139

To je tedy pěkná chujovina nevzhledná.Rv

0/0
10.4.2014 19:21

C83y83r70i11l 56P70a41v51e81l69k27a 4606702598255

Mně by moc zajímalo co nafoukanýmu Kabaňovi nelíbilo - Přes počáteční neshody byla nakonec vybrána úprava modelu Citigo do podoby kabrioletu - je to stejně hnusný auto a měl nechat klukům volnou ruku.

0/0
10.4.2014 19:15
Foto

P78e51t20r 84P24r18o82c69h71á66z20k13a 3582986112554

Jako získání zkušeností pro učně je to výborný nápaqd.Jinak ale ztráta času.Model nebude moci na silnici a vzhledově také nic moc.

+1/0
10.4.2014 18:12

M17i72r37o33s48l65a52v 57Š29i85m87k59o 7305783292325

Ten ufiknutý zadní sloupek vypadá hrozně...

+1/0
10.4.2014 17:10

J97a45n 37V83e56l43i33k42ý 3228265600965

Jak udělat z normálního auta patvar, který se nehodí ani na vesnickou zábavu.

+5/−1
10.4.2014 15:56

P96e70t40r 94K74ů96l88a 8367318931728

Zatím to vypadá pěkně, ale ten spoiler bych zakulatil a výztuhu za sedadly dal pryč, protože takhle je tam stejně na nic

0/0
10.4.2014 15:25

J30i32ř34í 96S64c86h13w50a48c67h 5736759737514

ten prolis uprostřed toho černého "ochranného" oblouku za sedadly je kontraproduktivní. Značně snižuje tuhost coby ochranného prvku při převrácení, značně znižuje tuhost coby výstužného prvku karoserie a že by to vypado extra hezky, to také ne.....

0/0
10.4.2014 14:16

M67i32l73a60n 20Š71v51a67g80r27o33v20s89k69ý 9922579345598

To aby věděl, kde se má vohnout.

0/0
10.4.2014 16:41

D76a23v13i86d 91P55r30a90ž72á58k 6854302332296

Kdyby natřeli na modro trakař a osadili ho hrnci, byl by výsledek lepší.

Proč zrovna CitiGo? Měli předělat Rapida. Bylo by to stylovější a navíc s odkazem na předchozí, již fousatou, generaci.

0/−1
10.4.2014 13:59

J72i72ř11í 46S77c63h79w36a91c13h 5976239167934

Citigo evidentně proto, že je nejkratší a po odřezání srřechy ten zbytek bude mít nejvyšší tuhost.... a taky náklady budou asi nejnižší, že

+1/0
10.4.2014 14:18

M93a55r25c88e90l 60P72a86v58l21í11k 7821864618859

takže namiesto skutočnej praxe iba i*otské pomaľovanie auta, ktoré ani náhodou nesmie do premávky. nie pre chýbajúce schvaľovanie, ale pre nadmieru hlúpe DIZAJNOVÉ prvky, ako sú modré hmlovky, ... teraz si kadekto bude myslieť, ža aj on môže vymeniť žiarovky, montovať hlučnú aparatúru a nič sa nedeje. pritom policajti odoberú osvedčenie pre takú vec ako šiešie pneumatiky (inak pre ten automobil povolené, ale v konkrétnom otp neuedené), ...

0/−3
10.4.2014 12:53
Foto

R30a43d61e54k 60D19o53m91i38n76i97k 66Š73e25f88r79á96n61e74k 7748834662349

Myslím si, že výměna žárovek, to je to poslední, co by se na tom asi tak učili. A je jedno, jakou mají barvu, protože to je jediný kus, který stejně na silnici nevyjede. Jde o to, aby se učni naučili některé práce spojené s vývojem.

+2/0
10.4.2014 13:08

V57á45c69l60a70v 27K59a25f77t59a91n 7405579473136

no, výměna některých žárovek je pěkná maturita :)

+1/0
14.4.2014 13:38
Foto

R62a12d64e77k 27D31o26m45i82n17i61k 59Š36e17f12r93á60n71e96k 7908934882909

To je pravda, některý žárovky se vymění jen už v servisu... Já si pamatuju ještě jak jsem si na svojí služební Škodě 105 dělal většinu věcí sám :-)

0/0
15.4.2014 12:15

B92o75ř60e27k 15Ž36a26n76d84a 1260946969956

Za max. sto tisíc bych ten golfový vozík koupil. V určitých situacích by se hodil.

+2/0
10.4.2014 12:18

J57a62n 50F88r73o38l18í11k 6446200565304

Ctěl jsem to napsat, ale vidím, že bych nebyl první.:-P

0/0
10.4.2014 13:28

J26a86n 93D48l63o58u22h69ý 7354139590219

Tak mohli by udelat levnou seriovku v jako kabrio. Posledni pokus byl od MTX s felicii... Od te doby nic.... Kdyby to melo cenu o malinko vyssi nez normalni Citigo, tak jim lidi za to utrhaj ruce....R^

+1/0
10.4.2014 12:18

M93a10r67t97i89n 65S61e39d58l48á53č71e97k 9689828911542

No ty repráky v těch OSB deskách vypadají fakt stylově ;-D;-D R^

+7/0
10.4.2014 11:46

D79a45v55i43d 40R21y87c61h28e72t56s68k92ý 9466451680490

"Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením"

0/0
10.4.2014 14:20

J31a75n 47K51r48p14e61c 5176753544872

takze tuzing a vohnoutstvi se uz i vyucuje?

+4/−4
10.4.2014 11:21

J35a65n 70M14o41h33y79l69a 6282109169471

Na blbost je zjevně talent od přírody.

0/0
10.4.2014 11:24

J48a34n 43K95r68p92e23c 5796133504322

prezvykejte si ten vas vytvor znovu, a napiste tak, aby to davalo smysl. vy chytroline.

+1/−4
10.4.2014 11:46

J30a40n 53M49o28h37y78l88a 6522859319901

;-D

0/0
10.4.2014 17:00

M24i40c32h88a33l 28P45a61v12l81á50t 9133543784209

Je to pekny pokus. Skoda jen, ze to pokazili tou tuzingovou instalaci reproduktoru.

+2/0
10.4.2014 11:18
Foto

R37a71d14e65k 14D34o27m63i22n94i10k 80Š75e24f83r56á33n92e20k 7178454742769

To je pravda, ale na druhou stranu, kdo ví, jaký měli podmínky... Je fajn, že dělají něco, co dává smysl. A podporovat je v tvůrčí práci, to smysl má :-)

+4/0
10.4.2014 13:10

D28a11v67i80d 27P85š73t39r79o10s16s 9839859800964

i v mizivých podmínkách lze odvést kvalitní práci ,nekvalitní materiál jako tu dřevotřísku lze celkem snadno zamaskovat ,ale s nekvalitní výrobou je to složitější. Myslím ,že si prezentací tohohle nedodělku víc uškodili ,než získali.Jinak rozhodně zajímavej projekt kterej jim závidím.

0/0
10.4.2014 15:13
Foto

R28a37d87e51k 51D30o76m54i57n56i92k 47Š43e45f70r18á69n45e84k 7868484532349

Obávám se, že kdyby to bylo hotový, mělo by to i věci, jako je haubna. Takže bych se soudy o vzhledu ještě počkal.

+1/0
10.4.2014 16:45

M42i93c93h95a88l 42P86a83v72l74á82t 9283923324559

Nejde o material. Jde o to, ze montuji takovou naprostou hovadinu.

Je to nejspis dan za to, pro jake ucely ten vuz vznika. Z vyukoveho hlediska je to ale v zasade jedno. Stavba toho vozu je rozhodne chvalyhodny pocin a jak uz jsem psal, vypada hezky.

0/0
11.4.2014 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.