Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením

Mladoboleslavská automobilka bude mít po delší době moderní kabriolet. Ale jen jediný. CitiJet vychází z produkčně nejmenšího modelu Škody a za jeho vznikem stojí tým mladých učňů. Vůz bude mít oficiální premiéru v létě na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T16o21m46á74š 11V31a80l77d62e34r 7623380899

Je fajn, že kluků povolili vyrobit unikát. Hned budou mít lepší pocit, než jen kluk, který se učí dle nějakého předpisu.  Získají zkušenosti a hned mají další motor pro svou práci v budoucnu.R^

+2/0
11.4.2014 23:41

Z38b34y15n69ě89k 76J98e74h89l80i86č49k57a 8374828479671

takže ze scrapu který měl vady na střeše a byl darován učilišti z toho udělali "kapesní roadster" vyztužený překližkou. Třeba nástupci dnešního dyzajnéra

0/0
11.4.2014 20:30
Foto

M61i87r11o75s56l16a55v 27S54t31e53i45n63e14r 1455955858683

Za AERO- cylilink chybí už velmi dlouho náhrada. Pro tchýni však je třeba vzadu udělat sedačku v kufru mezi reproduktory.

Na Citigo museli za chybějící střechu navařit na podlahu nosné profily. Tím to auto bude ale dlouhoživotné, prorezavění podlahy potrvá mnohem déle.

Vše ostatní lze poměrně levně udržovat, takže by se takový malý kabriolet prodával jistě dobře, jako druhé auto v rodině. Líbily by se mi ale kola s ráfky a dráty jako motocykl, kdysi jsem obdivoval MG.

+1/0
10.4.2014 21:13


D36a84v22i25d 80S31u53c40h31ý 7649868617727

Jako maj to hezký všechna čest, ale mohli si studenti navrhnout vlastní styl lakování karoserie protože až na barvy přesně takhle vypadal rapid sport.

0/0
10.4.2014 20:52

J91i97ř74í 30D82v11o25ř64á78k 5398393478850

Lepší by byl sraz pod hladinou jezera.

0/0
10.4.2014 19:52

J60i58ř70í 70D52v58o77ř53á41k 5548603788460

Tvingo?

0/0
10.4.2014 19:47

D74a26v35i89d 17H72o68l73m31a31n 7605635863469

To je tedy pěkná chujovina nevzhledná.Rv

0/0
10.4.2014 19:21

C19y18r82i50l 97P78a61v95e65l51k28a 4916162438295

Mně by moc zajímalo co nafoukanýmu Kabaňovi nelíbilo - Přes počáteční neshody byla nakonec vybrána úprava modelu Citigo do podoby kabrioletu - je to stejně hnusný auto a měl nechat klukům volnou ruku.

0/0
10.4.2014 19:15
Foto

P31e88t37r 49P45r27o14c22h14á57z77k64a 3462866362494

Jako získání zkušeností pro učně je to výborný nápaqd.Jinak ale ztráta času.Model nebude moci na silnici a vzhledově také nic moc.

+1/0
10.4.2014 18:12

M87i71r41o44s33l71a19v 80Š67i22m30k68o 7475883792625

Ten ufiknutý zadní sloupek vypadá hrozně...

+1/0
10.4.2014 17:10

J39a12n 10V70e36l46i10k90ý 3138695460495

Jak udělat z normálního auta patvar, který se nehodí ani na vesnickou zábavu.

+5/−1
10.4.2014 15:56

P88e83t82r 56K34ů49l49a 8607348411528

Zatím to vypadá pěkně, ale ten spoiler bych zakulatil a výztuhu za sedadly dal pryč, protože takhle je tam stejně na nic

0/0
10.4.2014 15:25

J25i70ř89í 32S20c98h44w67a23c22h 5156709167444

ten prolis uprostřed toho černého "ochranného" oblouku za sedadly je kontraproduktivní. Značně snižuje tuhost coby ochranného prvku při převrácení, značně znižuje tuhost coby výstužného prvku karoserie a že by to vypado extra hezky, to také ne.....

0/0
10.4.2014 14:16

M41i22l77a10n 40Š20v22a75g31r89o38v41s66k46ý 9552439465638

To aby věděl, kde se má vohnout.

0/0
10.4.2014 16:41

D66a34v90i74d 31P55r85a77ž84á48k 6884202362436

Kdyby natřeli na modro trakař a osadili ho hrnci, byl by výsledek lepší.

Proč zrovna CitiGo? Měli předělat Rapida. Bylo by to stylovější a navíc s odkazem na předchozí, již fousatou, generaci.

0/−1
10.4.2014 13:59

J16i49ř19í 49S47c55h54w53a42c36h 5366429797114

Citigo evidentně proto, že je nejkratší a po odřezání srřechy ten zbytek bude mít nejvyšší tuhost.... a taky náklady budou asi nejnižší, že

+1/0
10.4.2014 14:18

M96a75r28c58e32l 39P39a93v34l44í70k 7351864548949

takže namiesto skutočnej praxe iba i*otské pomaľovanie auta, ktoré ani náhodou nesmie do premávky. nie pre chýbajúce schvaľovanie, ale pre nadmieru hlúpe DIZAJNOVÉ prvky, ako sú modré hmlovky, ... teraz si kadekto bude myslieť, ža aj on môže vymeniť žiarovky, montovať hlučnú aparatúru a nič sa nedeje. pritom policajti odoberú osvedčenie pre takú vec ako šiešie pneumatiky (inak pre ten automobil povolené, ale v konkrétnom otp neuedené), ...

0/−3
10.4.2014 12:53
Foto

R16a66d28e79k 62D47o28m39i11n69i31k 55Š94e19f48r46á16n33e57k 7698674912599

Myslím si, že výměna žárovek, to je to poslední, co by se na tom asi tak učili. A je jedno, jakou mají barvu, protože to je jediný kus, který stejně na silnici nevyjede. Jde o to, aby se učni naučili některé práce spojené s vývojem.

+2/0
10.4.2014 13:08

V80á15c64l57a49v 47K62a82f51t69a13n 7715879323986

no, výměna některých žárovek je pěkná maturita :)

+1/0
14.4.2014 13:38
Foto

R47a62d78e67k 39D62o18m89i33n97i29k 94Š59e74f22r19á61n36e44k 7178314532479

To je pravda, některý žárovky se vymění jen už v servisu... Já si pamatuju ještě jak jsem si na svojí služební Škodě 105 dělal většinu věcí sám :-)

0/0
15.4.2014 12:15

B44o95ř97e45k 38Ž33a19n94d64a 1310936489566

Za max. sto tisíc bych ten golfový vozík koupil. V určitých situacích by se hodil.

+2/0
10.4.2014 12:18

J61a39n 18F56r50o82l51í83k 6116500725804

Ctěl jsem to napsat, ale vidím, že bych nebyl první.:-P

0/0
10.4.2014 13:28

J94a26n 19D40l84o57u78h21ý 7364419620339

Tak mohli by udelat levnou seriovku v jako kabrio. Posledni pokus byl od MTX s felicii... Od te doby nic.... Kdyby to melo cenu o malinko vyssi nez normalni Citigo, tak jim lidi za to utrhaj ruce....R^

+1/0
10.4.2014 12:18

M45a87r98t65i70n 23S23e82d95l85á53č72e36k 9559798491602

No ty repráky v těch OSB deskách vypadají fakt stylově ;-D;-D R^

+7/0
10.4.2014 11:46

D93a57v72i57d 37R92y85c34h46e45t69s45k34ý 9966541330520

"Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením"

0/0
10.4.2014 14:20

J67a15n 94K11r84p11e67c 5816423234542

takze tuzing a vohnoutstvi se uz i vyucuje?

+4/−4
10.4.2014 11:21

J41a83n 52M65o56h91y12l39a 6482509879591

Na blbost je zjevně talent od přírody.

0/0
10.4.2014 11:24

J16a79n 46K75r76p23e60c 5606553274122

prezvykejte si ten vas vytvor znovu, a napiste tak, aby to davalo smysl. vy chytroline.

+1/−4
10.4.2014 11:46

J59a89n 87M82o64h12y92l63a 6972329639661

;-D

0/0
10.4.2014 17:00

M55i11c61h33a41l 41P29a62v88l16á63t 9463523954679

Je to pekny pokus. Skoda jen, ze to pokazili tou tuzingovou instalaci reproduktoru.

+2/0
10.4.2014 11:18
Foto

R36a66d77e18k 65D43o21m83i91n72i21k 89Š93e87f56r28á85n78e39k 7888244252129

To je pravda, ale na druhou stranu, kdo ví, jaký měli podmínky... Je fajn, že dělají něco, co dává smysl. A podporovat je v tvůrčí práci, to smysl má :-)

+4/0
10.4.2014 13:10

D85a88v98i47d 14P21š50t74r23o86s28s 9779579510954

i v mizivých podmínkách lze odvést kvalitní práci ,nekvalitní materiál jako tu dřevotřísku lze celkem snadno zamaskovat ,ale s nekvalitní výrobou je to složitější. Myslím ,že si prezentací tohohle nedodělku víc uškodili ,než získali.Jinak rozhodně zajímavej projekt kterej jim závidím.

0/0
10.4.2014 15:13
Foto

R97a44d57e68k 53D26o81m73i23n19i46k 30Š61e36f49r42á80n72e68k 7748354652469

Obávám se, že kdyby to bylo hotový, mělo by to i věci, jako je haubna. Takže bych se soudy o vzhledu ještě počkal.

+1/0
10.4.2014 16:45

M80i97c88h62a39l 12P91a58v26l91á26t 9413823264149

Nejde o material. Jde o to, ze montuji takovou naprostou hovadinu.

Je to nejspis dan za to, pro jake ucely ten vuz vznika. Z vyukoveho hlediska je to ale v zasade jedno. Stavba toho vozu je rozhodne chvalyhodny pocin a jak uz jsem psal, vypada hezky.

0/0
11.4.2014 9:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.