Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budoucí bentleye budou prvních 50 kilometrů jenom bzučet

Hybridní mánie začíná požírat už i superluxusní značky. Bentley se chlubí, že do konce dekády bude 90 procent modelů značky v prodeji i v hybridním provedení. Jak by to mohlo vypadat, ukazuje koncept Hybrid Concept, který se ukáže na autosalonu v Pekingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L20a58d63i75s19l18a51v 10K55a58l13o50u51s 7925496651520

Měl bych námět na zlepšovák. Uspořilo by se mnoho pohonných hmot a redukovali by se emise. Jde o to, že každé vozidlo se nejprve musí prohřát, aby správně fungoval katalyzátor, správně mazalo,..... Proto před vyjetím by mělo dojít k zahřátí motoru nejlépe el.topným tělískem v oleji a chladící kapalině. Docházelo by i k menšímu opotřebení kluzných ploch a delší životnosti a hlavně by se redukovala spotřeba a emise. Zejména u nákladních vozidel, TIRů,..  by to znamenalo poměrně značnou část pohonných hmot a především čistší vzduch. Ještě větší dopad by byl v zimě.

0/0
11.4.2014 11:06

T67o33m10á77š 30C12h52r84u91d52i53m16s92k34ý 5714356357486

no jo,ale zase tu elektčinu, tu taky musel někdo vyrobit a její výroba způsobila nějaké znečištění

0/0
11.4.2014 11:08

L49a72d17i72s25l15a49v 20K51a82l40o13u76s 7555276651420

Ta spotřeba by nebyla nijak významná. Elektřiny je přebytek. Alespoň u nás. Používají se stále úspornější spotřebiče, úsporné zařivky,....

Úspora paliva, zlepšení emisí by převážilo náklady za elektřinu.

0/0
11.4.2014 11:15


D39a32n51i89e56l 20S90o27b64o96t92a 9619344406250

Tohle už ale funguje. Ohřev chladící kapaliny elektrikou není nic výjimečného, i když u nás to tak rozšířené není.

0/0
11.4.2014 11:25

M25a53r10c92e44l 94P17a93v38l19í59k 7691544878759

uss (urob/udělej si sám) pred skoro 45 rokmi mal plánik na vloženie ohrievača (cca 300W ponorný varič z ndr). volvá to mali pred viac ako 50 rokmi, na ulici boli zásuvky ...

0/0
11.4.2014 16:09

O97n88d37ř90e42j 13Č82a58p91k61a 6261541603174

U hasičů se tohle už používá běžně, na letištích a ve větších městech to mívají i u nás (vzhledem k tomu, jak rychle se musí při poplachu vyrazit, je potřeba, aby motor chytnul na ťuknutí a nevadilo mu, že hned dostane naplno zabrat).

V severských zemích je vyhřívání rozšířené i u osobáků, když parkují venku.

0/0
11.4.2014 12:12

T55o58m27á51š 24C87h32r55u34d30i47m31s37k23ý 5794956507466

hmmm Bentley:-)

Budu citovat Jiřího Paroubka:

"Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?"

+1/0
11.4.2014 11:02

D14a33v42i97d 22R41y94c17h41e27t49s56k86ý 9816601410280

Jediný hybrid s nějakým potenciálem je ten, který využívá spalovací motor jako generátor (Opel Ampera atd.), i ten je ale zatím příliš drahý. Přitom Brusel se chová jako kdybysme měli každý peníze na hybrid a už se klapali až si ho pořídíme.

0/0
11.4.2014 9:38

J39i98ř52í 52S64c16h52w20a75c68h 5776949207794

Mno, kdo má na Bentley, má zřejmě i na hybridního ;-)

+1/0
11.4.2014 9:46

L25a70d18i51s34l83a52v 12M55i36k47a 1911129974734

Další ekopošucký hnus na obzoru.

+8/−1
11.4.2014 9:38

J49i41ř29í 64S32c16h39w45a56c49h 5266889867464

soudy bych nechal na těch co si Bentleye kupují.... ;-)

0/0
11.4.2014 9:47

L72a27d21i30s47l33a84v 77M39i35k56a 1741369534254

To není soud, ale vyjádření mého názoru....jinak lidně si jezdi šlapacím autíčkem, to je každého věc.

0/0
11.4.2014 9:58

J14i71ř14í 54S46c35h36w58a40c87h 5726859357604

aha,

no není nad názory někoho, kdo "neodsuzuje" ale jen "názoruje" něco co ještě vůbec neviděl....a nezná o tom jedinou podrobnost....;-D

0/0
11.4.2014 10:52

L11a17d93i65s65l82a19v 36M71i64k73a 1871719114924

Nepotřebuji vidět jak pracuje hybridní pohon, četl jsem toho o různých technologiích dost a prostě podle mě to do auta nepatří, tedy mě by to tam nesmělo určitě, ale jak jsem psal, je to jen a jen každého věc co si koupí a klidně ať si jezdí ve šlapacím autíčku když mu to vyhovuje.

0/0
11.4.2014 11:14

J17i57ř78í 84S29c52h77w22a43c50h 5206459677804

asi takto mluvili hrdí a vševědoucí majitelé kočárů tažených krásným mnohaspřežím, když se v ulicích objevili první "čoudící a lomozící kočáry" bez koní ....;-D

+1/0
11.4.2014 14:03

L41i73b47o59r 26J38e28l61í18n70e69k 9158760985486

To jste toho moc nenačet' nebo nepochopil ;-) Např. kombinace spalovacího motoru + asistenčního elektromotoru pro rozjezd šetří motor, zvedá moment, dovoluje udržování optimálních otáček. O nižší spotřebě a emisích nemluvím, když vás ekologie/ekonomika provozu zřejmě nezajímá... viz např. hondí IMA http://en.wikipedia.org/wiki/Integrated_Motor_Assist

0/0
12.4.2014 19:37
Foto

J80á57c63h35y64m 33L40u93k10e15š 2189331933602

Ach jo, je to hrůza. 918 je super, ale jinak? Nechci řídit elektrické auto ani za nic!

0/0
11.4.2014 9:30

J24i54ř47í 51S55c39h89w35a38c54h 5726749547484

a to jako proč?

Mně je například úplně jedno co bude pohánět moje auto v budoucnost. Když to nebude dělat rámus, plus. Když to nebude čoudit,  plus. Když to bude mít lacinější provoz, plus.....

Proč by muselo moje auto navždy být poháněno jakýmsi hlučným smradlavým, vibrujícím bazmekem?

0/0
11.4.2014 9:42

R18o25m24a74n 77B73í62l92ý 5560195135567

ten lacinější provoz se vám nikdy nevrátí při té pořizovací ceně. Ale chápu že to majitele Bentliho nevadí

+1/0
11.4.2014 10:57

M11a79r47c54e18l 14P33a11v92l25í32k 7631314698579

nedávno čt2 mala hodinový program o výrobe tohoto auta. o hodnote amícky poňatých náučných slov nebudem písať, jedno ma ale zaujalo - sto a viac rokov životnosť. takže tá niekoľko miliónová cena je vlastne nič. embéčka stála od 45 do 80 tisíc, trabi 36 a 42, w353w 56, ojazdili sa a začali hrdzavieť do desať rokov, pohodlie nič moc. gaz (zim) m20, pobieda v roku 1956 pri vtedajších platoch (číselne ako dnes mnohí v eurách) stála bez všimného 58 tisíc kčs, pohodlie nezrovnateľné, po desiatich rokoch prevádzky jej cena stúpla na minimálne dvojnásobok (to v r 1967-8 nám za ňu ponúkali).

0/0
11.4.2014 16:19

J55a28n 18Z61e88l77i90n84a84r 3906435547306

z jakeho duvodu?

0/0
11.4.2014 15:03

M96a31r96t37i47n 97V37o20j87á83č46e68k 9513527541916

no toto8-o8-o

+1/0
11.4.2014 9:00

V91l59a52s18t25i17m73i47l 57T23e78n19c93e62r 4620730587130

Hnus. Z luxusní značky dělat nějakého hybrida. Ještě můžou udělat nějakou spešl bio edišn pro fajnšmekry - šlapací autíčko. ;-(

+2/0
11.4.2014 8:58

J14i70ř28í 93S26c33h41w47a66c44h 5716929477354

soudy bych nechal na těch co si Bentleye kupují ;-)

0/−1
11.4.2014 9:44

R46o92m91a40n 89B46í14l89ý 5570585795347

takže kdo nemá Bentleyho nemůže mít názor?8-o

0/0
11.4.2014 10:58

J29i27ř25í 34S30c71h19w47a48c82h 5736979437294

Ale samozřejmě, že může, já někomu zakazuji názory? Já se jen vyjádřil k významu takového názoru ;-)

0/0
11.4.2014 11:10

R75o77m49a38n 75B63í74l52ý 5720105695327

je to jen pro EU aby to vůbec povolili prodávat

0/0
11.4.2014 10:58

J82a22n 97C23h23o68d24e90c 9148233312414

Dnes uz zeny nejsou zeny, chlapi nejsou chlapi a nadupane motory pohani elektrina. Neco je spatne.

+3/0
11.4.2014 7:35

J23i10ř83í 98S85c62h29w93a96c70h 5696369507284

pokud je tím "nadupaným motorem" elektromotor, tak je celkem logické, že ho pohání elektřina, jinak to prostě nejde a nemůže to být špatně;-)

.....a ten nadupaný osmiválec v Bentley žádná elektřina nepohání.

0/0
11.4.2014 9:32

J82a25n 58C75h54o25d64e97c 9878963492354

Ale tak prece se nebudeme chytat za slovicka. Oba vime jak to bylo mysleno;-)

0/0
11.4.2014 9:35

A69l14e82š 51Z24e62l56i17n24k74a 1794742666

Dělat z téměř sedmilitru hybrid je čiré pozerství.

+3/0
11.4.2014 2:30

J19a80n 75J34e22ž51e71k 3721935847985

Pozérství, ke kterému výrobce nutí ekoúředník.

Zajímalo by mne, kdy mocní úředníci přijdou s tím, že na elektřinu mají jezdit kamiony...

+2/0
11.4.2014 6:49

M42a37r68t16i76n 25V22o86j59á60č92e24k 9203557561176

a dobíjet kamiony budou při průjezdu mýtnou bránou -pomocí výboje;-D;-D

0/0
11.4.2014 9:02

J78a42n 13J18a44n82e18č44e43k 9870733750546

V Praze už je to dlouhá léta ve fázi testování na několika místech - u Vyšehradu na Výtoni, v Holešovicích u Výstaviště a na Zahradním městě v Průběžný ;-D

+1/0
11.4.2014 10:15

P76e61t75r 29M83i18c85h93a49l 2390984611922

Nemyslím, že budoucnost pohonu automobilů je v hybridu.

+4/0
11.4.2014 1:41

J24i15ř26í 66S64c78h65w44a91c39h 5896769637584

mno zatím to vypadá tak, že sice ne jako definitivní cíl budoucnosti ale jako určitý mezistupeň to klidně může být "budoucnost" na cca několik desítek let než se dořeší přechod na něco zcela jiného než je spalovací motor. ;-)

0/0
11.4.2014 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.