Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí bentleye budou prvních 50 kilometrů jenom bzučet

Hybridní mánie začíná požírat už i superluxusní značky. Bentley se chlubí, že do konce dekády bude 90 procent modelů značky v prodeji i v hybridním provedení. Jak by to mohlo vypadat, ukazuje koncept Hybrid Concept, který se ukáže na autosalonu v Pekingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19a15d90i46s91l49a32v 31K56a33l39o10u29s 7875216151860

Měl bych námět na zlepšovák. Uspořilo by se mnoho pohonných hmot a redukovali by se emise. Jde o to, že každé vozidlo se nejprve musí prohřát, aby správně fungoval katalyzátor, správně mazalo,..... Proto před vyjetím by mělo dojít k zahřátí motoru nejlépe el.topným tělískem v oleji a chladící kapalině. Docházelo by i k menšímu opotřebení kluzných ploch a delší životnosti a hlavně by se redukovala spotřeba a emise. Zejména u nákladních vozidel, TIRů,..  by to znamenalo poměrně značnou část pohonných hmot a především čistší vzduch. Ještě větší dopad by byl v zimě.

0/0
11.4.2014 11:06

T27o47m82á59š 49C42h26r57u96d72i26m79s85k42ý 5594156487776

no jo,ale zase tu elektčinu, tu taky musel někdo vyrobit a její výroba způsobila nějaké znečištění

0/0
11.4.2014 11:08

L45a63d48i47s21l41a55v 54K69a49l52o23u63s 7405676431610

Ta spotřeba by nebyla nijak významná. Elektřiny je přebytek. Alespoň u nás. Používají se stále úspornější spotřebiče, úsporné zařivky,....

Úspora paliva, zlepšení emisí by převážilo náklady za elektřinu.

0/0
11.4.2014 11:15

D75a44n52i68e72l 73S87o93b76o16t50a 9699894796940

Tohle už ale funguje. Ohřev chladící kapaliny elektrikou není nic výjimečného, i když u nás to tak rozšířené není.

0/0
11.4.2014 11:25

M80a19r75c51e47l 79P36a50v13l94í71k 7761144828199

uss (urob/udělej si sám) pred skoro 45 rokmi mal plánik na vloženie ohrievača (cca 300W ponorný varič z ndr). volvá to mali pred viac ako 50 rokmi, na ulici boli zásuvky ...

0/0
11.4.2014 16:09

O85n22d51ř80e82j 69Č94a18p71k88a 6591521443354

U hasičů se tohle už používá běžně, na letištích a ve větších městech to mívají i u nás (vzhledem k tomu, jak rychle se musí při poplachu vyrazit, je potřeba, aby motor chytnul na ťuknutí a nevadilo mu, že hned dostane naplno zabrat).

V severských zemích je vyhřívání rozšířené i u osobáků, když parkují venku.

0/0
11.4.2014 12:12

T14o84m78á69š 57C42h53r63u26d95i81m49s93k48ý 5734106957836

hmmm Bentley:-)

Budu citovat Jiřího Paroubka:

"Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?"

+1/0
11.4.2014 11:02

D20a66v29i38d 27R19y95c34h84e11t13s61k86ý 9366901240980

Jediný hybrid s nějakým potenciálem je ten, který využívá spalovací motor jako generátor (Opel Ampera atd.), i ten je ale zatím příliš drahý. Přitom Brusel se chová jako kdybysme měli každý peníze na hybrid a už se klapali až si ho pořídíme.

0/0
11.4.2014 9:38

J19i91ř17í 56S49c64h31w94a55c98h 5426759567444

Mno, kdo má na Bentley, má zřejmě i na hybridního ;-)

+1/0
11.4.2014 9:46

L70a91d75i41s76l15a75v 67M69i72k32a 1571529594634

Další ekopošucký hnus na obzoru.

+8/−1
11.4.2014 9:38

J18i54ř58í 78S49c63h18w88a36c70h 5126969427704

soudy bych nechal na těch co si Bentleye kupují.... ;-)

0/0
11.4.2014 9:47

L20a63d58i38s65l42a68v 21M93i24k19a 1321519324444

To není soud, ale vyjádření mého názoru....jinak lidně si jezdi šlapacím autíčkem, to je každého věc.

0/0
11.4.2014 9:58

J33i91ř22í 71S41c46h53w83a95c16h 5796629137484

aha,

no není nad názory někoho, kdo "neodsuzuje" ale jen "názoruje" něco co ještě vůbec neviděl....a nezná o tom jedinou podrobnost....;-D

0/0
11.4.2014 10:52

L70a74d18i43s95l58a18v 72M29i85k27a 1931969594434

Nepotřebuji vidět jak pracuje hybridní pohon, četl jsem toho o různých technologiích dost a prostě podle mě to do auta nepatří, tedy mě by to tam nesmělo určitě, ale jak jsem psal, je to jen a jen každého věc co si koupí a klidně ať si jezdí ve šlapacím autíčku když mu to vyhovuje.

0/0
11.4.2014 11:14

J69i27ř22í 84S53c13h77w89a35c11h 5346659787624

asi takto mluvili hrdí a vševědoucí majitelé kočárů tažených krásným mnohaspřežím, když se v ulicích objevili první "čoudící a lomozící kočáry" bez koní ....;-D

+1/0
11.4.2014 14:03

L31i85b78o65r 71J33e49l10í88n55e72k 9358590715356

To jste toho moc nenačet' nebo nepochopil ;-) Např. kombinace spalovacího motoru + asistenčního elektromotoru pro rozjezd šetří motor, zvedá moment, dovoluje udržování optimálních otáček. O nižší spotřebě a emisích nemluvím, když vás ekologie/ekonomika provozu zřejmě nezajímá... viz např. hondí IMA http://en.wikipedia.org/wiki/Integrated_Motor_Assist

0/0
12.4.2014 19:37
Foto

J53á46c49h93y49m 36L88u67k76e58š 2449911843812

Ach jo, je to hrůza. 918 je super, ale jinak? Nechci řídit elektrické auto ani za nic!

0/0
11.4.2014 9:30

J42i70ř92í 39S20c96h98w47a38c34h 5366939687384

a to jako proč?

Mně je například úplně jedno co bude pohánět moje auto v budoucnost. Když to nebude dělat rámus, plus. Když to nebude čoudit,  plus. Když to bude mít lacinější provoz, plus.....

Proč by muselo moje auto navždy být poháněno jakýmsi hlučným smradlavým, vibrujícím bazmekem?

0/0
11.4.2014 9:42

R65o22m28a53n 16B63í80l63ý 5840715395357

ten lacinější provoz se vám nikdy nevrátí při té pořizovací ceně. Ale chápu že to majitele Bentliho nevadí

+1/0
11.4.2014 10:57

M42a28r12c16e36l 40P64a28v55l83í78k 7951484738359

nedávno čt2 mala hodinový program o výrobe tohoto auta. o hodnote amícky poňatých náučných slov nebudem písať, jedno ma ale zaujalo - sto a viac rokov životnosť. takže tá niekoľko miliónová cena je vlastne nič. embéčka stála od 45 do 80 tisíc, trabi 36 a 42, w353w 56, ojazdili sa a začali hrdzavieť do desať rokov, pohodlie nič moc. gaz (zim) m20, pobieda v roku 1956 pri vtedajších platoch (číselne ako dnes mnohí v eurách) stála bez všimného 58 tisíc kčs, pohodlie nezrovnateľné, po desiatich rokoch prevádzky jej cena stúpla na minimálne dvojnásobok (to v r 1967-8 nám za ňu ponúkali).

0/0
11.4.2014 16:19

J16a18n 24Z66e54l66i59n11a64r 3406905857316

z jakeho duvodu?

0/0
11.4.2014 15:03

M10a77r85t31i10n 83V64o80j45á31č97e95k 9393497811816

no toto8-o8-o

+1/0
11.4.2014 9:00

V42l32a14s41t37i74m54i70l 14T83e68n81c26e47r 4750440537430

Hnus. Z luxusní značky dělat nějakého hybrida. Ještě můžou udělat nějakou spešl bio edišn pro fajnšmekry - šlapací autíčko. ;-(

+2/0
11.4.2014 8:58

J28i76ř96í 57S95c63h19w54a69c85h 5266709257264

soudy bych nechal na těch co si Bentleye kupují ;-)

0/−1
11.4.2014 9:44

R77o28m31a18n 86B54í92l34ý 5330255265257

takže kdo nemá Bentleyho nemůže mít názor?8-o

0/0
11.4.2014 10:58

J25i81ř63í 97S55c62h51w95a31c14h 5836839357494

Ale samozřejmě, že může, já někomu zakazuji názory? Já se jen vyjádřil k významu takového názoru ;-)

0/0
11.4.2014 11:10

R31o81m14a68n 54B43í68l51ý 5140965255667

je to jen pro EU aby to vůbec povolili prodávat

0/0
11.4.2014 10:58

J57a98n 49C92h53o81d41e79c 9488373892714

Dnes uz zeny nejsou zeny, chlapi nejsou chlapi a nadupane motory pohani elektrina. Neco je spatne.

+3/0
11.4.2014 7:35

J40i62ř28í 28S93c73h44w46a81c47h 5326209307644

pokud je tím "nadupaným motorem" elektromotor, tak je celkem logické, že ho pohání elektřina, jinak to prostě nejde a nemůže to být špatně;-)

.....a ten nadupaný osmiválec v Bentley žádná elektřina nepohání.

0/0
11.4.2014 9:32

J70a81n 56C73h77o65d81e87c 9148513562384

Ale tak prece se nebudeme chytat za slovicka. Oba vime jak to bylo mysleno;-)

0/0
11.4.2014 9:35

A59l11e52š 55Z10e93l91i42n37k90a 1254492566

Dělat z téměř sedmilitru hybrid je čiré pozerství.

+3/0
11.4.2014 2:30

J39a62n 77J84e19ž76e38k 3711885217585

Pozérství, ke kterému výrobce nutí ekoúředník.

Zajímalo by mne, kdy mocní úředníci přijdou s tím, že na elektřinu mají jezdit kamiony...

+2/0
11.4.2014 6:49

M32a74r58t33i88n 51V57o75j71á65č23e42k 9933367461376

a dobíjet kamiony budou při průjezdu mýtnou bránou -pomocí výboje;-D;-D

0/0
11.4.2014 9:02

J28a87n 36J79a66n17e26č47e13k 9140133940746

V Praze už je to dlouhá léta ve fázi testování na několika místech - u Vyšehradu na Výtoni, v Holešovicích u Výstaviště a na Zahradním městě v Průběžný ;-D

+1/0
11.4.2014 10:15

P28e65t69r 89M92i32c35h44a67l 2520854421482

Nemyslím, že budoucnost pohonu automobilů je v hybridu.

+4/0
11.4.2014 1:41

J77i90ř25í 29S83c58h72w48a19c83h 5626419917254

mno zatím to vypadá tak, že sice ne jako definitivní cíl budoucnosti ale jako určitý mezistupeň to klidně může být "budoucnost" na cca několik desítek let než se dořeší přechod na něco zcela jiného než je spalovací motor. ;-)

0/0
11.4.2014 9:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.