Diskuze

Moje první motorka. Vybírejte podle své výšky a váhy stroje

Výběr úplně prvního motocyklu je možná důležitější, než byste sami čekali. První dojmy, které v jedné stopě získáte, vám pomohou si jízdu na motorce zamilovat, ale mohou vám ji i znechutit tak, že už za řídítka nebudete chtít nikdy usednout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J90a44n 34V38e17l49e35b11a

17. 5. 2014 8:41

No kdo to nedělá tak se lépe řídit nenaučí, jen abs se vypnout nedá takže to chce občas vzít do ruky něco staršího.

0 0
možnosti
Foto

V dávnověku jsem jezdil fichtla, před měsícem jsem koupil hondu pcx (výběhovou řadu 2013 - 125-ku) a mohu říct, že to je skvělé. Nestojím v kolonách (Brno), jede krásně a přitom je skutečně příjemná na řízení i manipulaci. Spotřeba mezi dvěma a třemi litry. Prostě zábava i pragmaticky vynikající věc. Jediný co mě kazí radost je přejíždění tramvajových kolejí za mokra. To je o hubu.

0 0
možnosti

J34a43n 95V92e25l27e31b76a

13. 5. 2014 12:50

Tvrzení že stabilizační systémy a podobný chujoviny naučí člověka lépe jezdit je blbost. Nejdřív je třeba umět jezdit se slabším strojem bez jakýchkoli stabilizátorů a abs a až potom sáhnout po něčem lepším....

3 0
možnosti

No, možná ještě hůř - člověka ukolébá představa, že všechny ty asistenty zajistí, že se mu nic nestane - a dovolí si hodně. Ale fyziku nepřelstí a  pak si hodně rozbije ústa...

3 0
možnosti

J30i98r78i 23R34u18s39n54o68k

13. 5. 2014 11:40

No tak jsme se dozvedeli, co si nemaji porizovat skrcci, ale chybi mi info, co si maji poridit vysoci chlapi.

Ja mam 2m, 120 kg, tak by me to zajimalo.

0 0
možnosti

Klasiku. Goldwinga přece

0 0
možnosti

To doporučení motorek je pěkně jednostranný. Kde je nějaké endůrko, motard, skůtřík.

3 0
možnosti

Súhas, naviac všetko sú to nové stroje. To je fajn, ale motorku spoznáte až sa v nej vŕtate... :)

2 0
možnosti

no u mě se nejedná o lásku ke dvoum kolům ale beru to jako nutnost kdysi dávno jsem odložil svou JAWU 250 stím že 4kola jsou 4 kola ale loni jsem se přestěhoval do Bubenče a tam jsem zjistil pokud budu jezdit dennodenně autem tak po 20 minutovém křižování okolních ulic a zjištění že všude parkují naši středočeši a podobní tak jsem oprášil myšlenku jezdit opět po 2 kolech a pořídil jsem si skútra 600 no oprášil jsem své dovednosti a každý den jezdím z Bubenče do Braníka a celá cesta je jen cca 15min a zaparkuji také vždy .Někdo sice může namítnout ale skútristi nejsou motorkáři ale 15 min z bodu A do bodu B a nemám potřebu si někde něco dokazovat je to prostě přibližovadlo

5 0
možnosti

Taky jsem stoupencem skůtrů. Je to pohodlné, ovladatelné a rychlé přibližovatlo co chtít víc. Když není kde zaparkovat prostě se práskne vedle stojanu na kola a hotovo. V koloně se dá prokličkovat(i když já se už docela bojím dřív jsem byl drzejší). Mám tedy sportovnější menší skůtr Runner 200 je malý ale rychlý ta 600 to předpokládám bude nějaký Burgman nebo Honda.

Číňana jsem měl ale už nikdy více. Sice to je přibližovadlo a vždy jsem dojel ale stále nějaké drobné poruchy a žalostně slabý motor i když s nízkou spotřebou.

3 0
možnosti

K17a24r26e12l 14F51a84i29t

13. 5. 2014 8:55

Mě táta v 8mi posadil na pionýra a ve 13ti na motokrosovou čz250 a jel jsem. Držkopádů bylo x...protože jsem dosáhl s bídou na stupačky. Za měsíc jsem lítal v Kramolíně po trati. Jo to byli krásný začátky. Dnes mám KTM 640 a neměnil bych :-).

0 0
možnosti

Především vybírejte podle svého věku, rozumu a řidičských zkušeností za volantem.

.

Jinak si může dovolit vybírat 40ti letej chlap, kterej už to má v hlavě srovnané a je zkušeným řidičem. Pro toho je nesmysl utrácet peníze za nějaké 30kW bzučítko, protože ho za týden přestane bavit. Ten může jít s trochou opatrnosti rovnou do litrového endura nebo cesťáku a za měsíc to má pod kontrolou v ruce. Na druhou stranu mladej nevyblbnutej kluk se zkušeností pár tisíc km za volantem mámina auta může na stejném 30 kW bzučítku druhej den skočit do lesa a u něj je třeba i ta 125ccm na místě (i když si bude myslet, že je to ostuda)...

3 1
možnosti

No, řidičské zkušenosti za volantem auta se samozřejmě hodí, ale jen z hlediska přehledu provozu, předpisů, znalosti silnic a podobně. Netvrdil bych ale, že kdo je dobrý a vyježděný řidič auta,musí být automaticky dobrý i na motorce, to je opravdu něco úplně jiného...

1 0
možnosti

Tak když už je to článek "Moje první motorka...", tak bych asi doporučil začít jezdit od 15-ti let od nejmenších kubatur a postupně se zkušenostmi zvyšovat výkon motorky. Ideální případ. Pak už je jezdec ve 20-ti pořádě vyježděný a pokud mu to figura dovolí, může usednout prakticky na všechno. ;-)

0 0
možnosti

asi tak. kdyz se zacne ve vyssim veku, tak ten postup muze byt rychlejsi, protoze ma clovek treba uz praxi z provozu z auta a muze se vic soustredit na narocnejsi ovladani motorky. ale je to o hlave, kdo ma maly pud sebezachovy, sebekontrolu, tak se zabije i na fichtlu a naopak znam nekolik pripadu, kdy skoro prvni motorka byla litr a vic a dotycny jezdi v pohode X let.

1 0
možnosti

Moja prvá bola CBR600F, a to bola parádna mašina. Je ale pravda, že ako každý som pár krát aj na nej prestrelil. Začínať na litrovom superbiku je bláznovstvo, ale 600ccm je v pohode. Dobré je zvoliť si univerálny stroj, s motorom ktorý je síce silný ale predvídateľný.

0 0
možnosti

je to uplne jedno jestli litr nebo 600, i 600 dnes jedou 290 dle tacho (napr 636). podstatny je co ma clovek v hlave, coz v nizkem veku clovek sam jeste nevi. kazdopadne mensi, lehci a slabsi motorka toho odpusti mnohem vic.

4 0
možnosti