- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O koncept tohoto kupé projevili vážný zájem zástupci VW - Škoda z Číny. Chtějí ho tam vyrábět a slibují na tamním trhu dostatečný odbyt. Stačí souhlas a do roka tam bude jezdit. I když pravděpodobně s trochu pozměněným interiérem. Vedení VW má z toho zamotanou hlavu.
Kupé, resp. coupe, mělo a má vždy jen dvoje dveře! Ukázka úrovně novinářů. Co jim štědrý inzerent nakuká, to napíšou, ať je to blábol nebo ne.
To není chyba jen novinářů, ale obecné ustálení názvu čtyřdveřové kupé u automobilek. U tohoto modelu je to samozřejmě špatně protože se jedná o pětidveřový fastback. Ale chyba je na obou stranách, protože novináři vidí zkosenou záď a hned to považují za coupé. A nemáte pravdu čtyřdveřové coupé bylo už o Roveru z 60.let
To jsem zvědav kdo si za 1 000 000,-EU koupí škodovku
Tak tohle je teprve krása. Chápu, že ta zelená je firemní barva, já bych ale ten zelenej hnus vůbec nepustila na světlo světa Zelená jen v tekuté podobě
Tomuto odstínu neříkám barva . Naopak se mi líbí barvy zelené, červené, modré a žluté. kterými Škoda lakuje vozy Rapid. A některé jsou i v nabídce dalších modelů. Dále kvituji upuštění od pomyslného C u koncových svítidel. Trváním na takto stylizované svítilny svazuje budoucí design dalších produktů. Někde to význam má, jinde kazí smysl produktu.
nj klasický laický názor na barvy, jaký má většina mých známých. Koukají na vynikající černobílou fotografii a skončí u názoru, že fotka má velký nedostatek, není totiž barevná.
Černá, bílá, šedá pro ně taky nejsou barvy.
Docela by mě zajímalo co se stavá s těmito koncepty pokud to jezdí. Končí ve šrotu? Muzeu?
Koncept je krásny, ale je to a zostane iba model. Škoda má tú smolu, že je v koncerne za "lacnejšiu" a "usadlejšiu" sestru k VW modelom.
Dúfam že sa zmení tento stav, lebo má ďaleko naviac než jej súdruhovia z DDR dovolia.
V téhle podobě je to moc hezký auto, záleží jak by vypadalo v seriové výrobě.