Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dvouspojku můžou mít i motorky. Test maxiskútru od Hondy

Na test Hondy Integra 750 jsme se vydali do Řecka, kde panuje ještě lepší motorkářské počasí než u nás. Integra druhé generace se pyšní hlavně vyšším výkonem, lepší elektronikou a ještě úspornějším provozem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27o19j53m69í35r 49P51o63p93p 8289457746260

V článku postrádám několik zásadních informací. Pokud Integra spojuje výhody motocyklu a skútru, tak tu není ani zmínka o funkčnosti kapotáže a účinnosti ochrany řidiče. Čelní plexi je poměrně úzké, takže před chladem nebo deštěm jezdce příliš neochrání. Ruce na řídítkách nejsou kryty vůbec. A také ve fotogalerii zcela chybí snímek popisovaného úložného prostoru...

Vzhledově se mi moc nelíbila už první verze. Z praktického hlediska by přesvědčit mohla, ovšem s cenovkou cca 180 000 Kč.

+1/0
14.4.2014 16:32

T16o76m51á85š 70L19í25p79a 8695756420503

No nevim, tezko jej "uchopit". Za 230k, mas velkou motorku. Do mesta si tenhle obsah nikdo nekoupi. Na cestovani, jsou ji y scooty. Moc ty krasce na prodejnich cislech nedavam.. ale fandim kazdymu stroji.

0/0
12.4.2014 10:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.