Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čínský Citroën pro řidiče Formule 1 a jejich rodiny

Citroën DS 5LS je prémiový sedan pro čínský trh. Spíš pohodlné než sportovní auto. Ale pokud má v označení ještě písmenko R a auto sedí víc přilepené k zemi, tak má pod kapotou 300 koní. A to je opravdu hodně. Tato specialitka se pravděpodobně dočká i sériové podoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J22a76n 15K60o22v33a88ř27í77k 4105459732528

Citroen-zlomený klacky NEBRAT. Mám C4 najeto 90.000km kupovánoi jako nové  a měnil jsem olej už 3krát!!!!!Navíc mi teď odešli brzdový destičky;-€

0/0
19.4.2014 18:15

A33l98b65e15r57t 16K90á32m90e52n 9944698719561

"Citroën zrovna není mezi běžnými motoristy synonymem pro sportovní auta."

Odporúčam si vyskúšať jazdu v takmer 20 ročnej Xantii Activa V6. Dodnes ju v tom, ako zvláda bočné preťaženie, žiadne iné sériovo vyrábané auto neprekonalo. Ani Porsche GT2, GT3, Ferrari Testarossa atď, atď. V losom teste jej všetci pozerajú na zadné svetlá.

+1/0
16.4.2014 15:34

J98a31n 66J32a26n90e16č98e72k 9310173530716

http://www.youtube.com/watch?v=8o3N8yiXscU ;-)

+1/0
16.4.2014 16:22


A39l93b96e11r60t 31K30á54m44e78n 9934738739851

http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/ :-) ;-)

Tabuľka je usporiadaná podľa abecedy, ale keď ťuknete na záhlavie posledného stlpca, tabuľka sa usporiada podľa dosiahnutých rýchlostí.

A zaujímavé je aj porovnanie s Golfom VR6 4x4 na 2.500 m dlhej ( krátkej ) trati. Golf je ľahší, má silnejší motor, lepšie zrýchlenie a pohon 4x4, napriek tomu na tak krátkej trati stratil na Xantiu 6 sekúnd na jedno kolo. Je to dôsledok toho, že Xantia dokáže prejsť zákrutami takými rýchlosťami, pri ktorých idú iné autá do neovládateľného šmyku.

http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activav6.htm ;-)

0/0
17.4.2014 9:01

J48i33ř36í 44S96c14h44w81a37c35h 5726779547674

Já dávám za pravdu autorovi, pod Citroenem si spíše představím DSko než Xantii

0/0
16.4.2014 17:14

V19l70a45s33t43i37m39i67l 14T37e37n21c26e94r 4470740477530

Xantia je super auto.

+1/0
17.4.2014 8:07

M17i71r57o59s57l64a32v 73D87i97o87p28a79n 2906339848112

Za to má u mě CitroenR^

0/0
16.4.2014 14:25

M20i80r84o77s36l36a66v 22B75u86d15a 9902582397302

"pro řidiče Formule 1" ;-D to si pan redaktor dělá srandu, že?

+2/0
16.4.2014 12:21

I66v12o 32U68r40b59á22n80e11k 2696497417

Proč? Však je v tom taky "jednašestka"... :-)

+5/0
16.4.2014 12:53

A80l76e26x82a38n67d66r 60K77o67s64t54k51a 5979106829176

Akorát, že jedna ta 1.6 má mít "úžasných" 300 koní a snad 400 nm, kdežto v té formuli spolu s těmi rekuperačními jednotkami jde o 750+ koní a určitě nad 1000 nm.

0/0
16.4.2014 14:18

V94l85a36s29t50i27m59i64l 12T37e14n35c51e33r 4490220407140

Kdybych měl ve svém autě 300 koníků - vůbec bych se nezlobil. :-)

0/0
17.4.2014 8:05

I83v86o 20U72r22b34á77n77e32k 2856517387

No a? :-)

0/0
17.4.2014 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.