Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Citroën pro řidiče Formule 1 a jejich rodiny

Citroën DS 5LS je prémiový sedan pro čínský trh. Spíš pohodlné než sportovní auto. Ale pokud má v označení ještě písmenko R a auto sedí víc přilepené k zemi, tak má pod kapotou 300 koní. A to je opravdu hodně. Tato specialitka se pravděpodobně dočká i sériové podoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J24a68n 63K52o62v47a89ř74í48k 4765669512158

Citroen-zlomený klacky NEBRAT. Mám C4 najeto 90.000km kupovánoi jako nové  a měnil jsem olej už 3krát!!!!!Navíc mi teď odešli brzdový destičky;-€

0/0
19.4.2014 18:15

A90l18b89e92r82t 20K91á22m38e50n 9394778249651

"Citroën zrovna není mezi běžnými motoristy synonymem pro sportovní auta."

Odporúčam si vyskúšať jazdu v takmer 20 ročnej Xantii Activa V6. Dodnes ju v tom, ako zvláda bočné preťaženie, žiadne iné sériovo vyrábané auto neprekonalo. Ani Porsche GT2, GT3, Ferrari Testarossa atď, atď. V losom teste jej všetci pozerajú na zadné svetlá.

+1/0
16.4.2014 15:34

J88a74n 57J42a45n67e67č86e85k 9680793820686

+1/0
16.4.2014 16:22

A60l42b98e53r16t 71K97á73m51e66n 9294298259741

www.teknikensvarld.se :-) ;-)

Tabuľka je usporiadaná podľa abecedy, ale keď ťuknete na záhlavie posledného stlpca, tabuľka sa usporiada podľa dosiahnutých rýchlostí.

A zaujímavé je aj porovnanie s Golfom VR6 4x4 na 2.500 m dlhej ( krátkej ) trati. Golf je ľahší, má silnejší motor, lepšie zrýchlenie a pohon 4x4, napriek tomu na tak krátkej trati stratil na Xantiu 6 sekúnd na jedno kolo. Je to dôsledok toho, že Xantia dokáže prejsť zákrutami takými rýchlosťami, pri ktorých idú iné autá do neovládateľného šmyku.

www.kolumbus.fi ;-)

0/0
17.4.2014 9:01

J83i72ř38í 84S38c96h58w24a26c16h 5416989837274

Já dávám za pravdu autorovi, pod Citroenem si spíše představím DSko než Xantii

0/0
16.4.2014 17:14

V14l49a19s20t24i58m58i23l 84T44e67n78c49e24r 4310550387270

Xantia je super auto.

+1/0
17.4.2014 8:07

M70i82r93o58s11l40a82v 33D53i43o36p67a53n 2316549928332

Za to má u mě CitroenR^

0/0
16.4.2014 14:25

M41i55r15o69s65l61a98v 38B70u15d87a 9822362687872

"pro řidiče Formule 1" ;-D to si pan redaktor dělá srandu, že?

+2/0
16.4.2014 12:21

I87v69o 26U89r67b13á19n36e85k 2696257327

Proč? Však je v tom taky "jednašestka"... :-)

+5/0
16.4.2014 12:53

A54l40e22x23a85n25d81r 74K49o67s60t19k82a 5659876949516

Akorát, že jedna ta 1.6 má mít "úžasných" 300 koní a snad 400 nm, kdežto v té formuli spolu s těmi rekuperačními jednotkami jde o 750+ koní a určitě nad 1000 nm.

0/0
16.4.2014 14:18

V98l96a83s55t48i96m37i41l 85T89e24n15c69e44r 4540430167680

Kdybych měl ve svém autě 300 koníků - vůbec bych se nezlobil. :-)

0/0
17.4.2014 8:05

I25v56o 29U71r10b60á28n30e36k 2606427337

No a? :-)

0/0
17.4.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.