Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Citroën pro řidiče Formule 1 a jejich rodiny

Citroën DS 5LS je prémiový sedan pro čínský trh. Spíš pohodlné než sportovní auto. Ale pokud má v označení ještě písmenko R a auto sedí víc přilepené k zemi, tak má pod kapotou 300 koní. A to je opravdu hodně. Tato specialitka se pravděpodobně dočká i sériové podoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77a53n 30K86o11v13a29ř60í54k 4875179542178

Citroen-zlomený klacky NEBRAT. Mám C4 najeto 90.000km kupovánoi jako nové  a měnil jsem olej už 3krát!!!!!Navíc mi teď odešli brzdový destičky;-€

0/0
19.4.2014 18:15

A87l58b82e97r59t 92K68á48m31e24n 9334608949341

"Citroën zrovna není mezi běžnými motoristy synonymem pro sportovní auta."

Odporúčam si vyskúšať jazdu v takmer 20 ročnej Xantii Activa V6. Dodnes ju v tom, ako zvláda bočné preťaženie, žiadne iné sériovo vyrábané auto neprekonalo. Ani Porsche GT2, GT3, Ferrari Testarossa atď, atď. V losom teste jej všetci pozerajú na zadné svetlá.

+1/0
16.4.2014 15:34

J95a33n 69J80a37n48e49č72e55k 9800793510736

http://www.youtube.com/watch?v=8o3N8yiXscU ;-)

+1/0
16.4.2014 16:22

A50l67b89e50r59t 14K64á59m98e51n 9824288259861

http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/ :-) ;-)

Tabuľka je usporiadaná podľa abecedy, ale keď ťuknete na záhlavie posledného stlpca, tabuľka sa usporiada podľa dosiahnutých rýchlostí.

A zaujímavé je aj porovnanie s Golfom VR6 4x4 na 2.500 m dlhej ( krátkej ) trati. Golf je ľahší, má silnejší motor, lepšie zrýchlenie a pohon 4x4, napriek tomu na tak krátkej trati stratil na Xantiu 6 sekúnd na jedno kolo. Je to dôsledok toho, že Xantia dokáže prejsť zákrutami takými rýchlosťami, pri ktorých idú iné autá do neovládateľného šmyku.

http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activav6.htm ;-)

0/0
17.4.2014 9:01

J51i82ř28í 33S62c41h32w90a22c15h 5256619737364

Já dávám za pravdu autorovi, pod Citroenem si spíše představím DSko než Xantii

0/0
16.4.2014 17:14

V46l83a42s40t69i51m18i43l 65T63e33n19c22e15r 4800460287960

Xantia je super auto.

+1/0
17.4.2014 8:07

M18i24r85o40s33l88a67v 46D57i87o93p62a14n 2746719348892

Za to má u mě CitroenR^

0/0
16.4.2014 14:25

M56i42r48o62s60l62a41v 70B23u52d26a 9222342817962

"pro řidiče Formule 1" ;-D to si pan redaktor dělá srandu, že?

+2/0
16.4.2014 12:21

I28v83o 38U83r68b98á36n53e45k 2166477437

Proč? Však je v tom taky "jednašestka"... :-)

+5/0
16.4.2014 12:53

A71l40e73x75a75n72d52r 30K82o85s36t94k70a 5689286989176

Akorát, že jedna ta 1.6 má mít "úžasných" 300 koní a snad 400 nm, kdežto v té formuli spolu s těmi rekuperačními jednotkami jde o 750+ koní a určitě nad 1000 nm.

0/0
16.4.2014 14:18

V69l27a72s59t20i93m15i48l 27T87e83n19c98e76r 4310860857650

Kdybych měl ve svém autě 300 koníků - vůbec bych se nezlobil. :-)

0/0
17.4.2014 8:05

I96v69o 31U43r36b96á85n35e59k 2656397757

No a? :-)

0/0
17.4.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.