- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nádhera, jsou pěknější, než ty nové plečky.
Jak je vidět, policajti jsou pořád stejní. Bác, pokuta, nezájem. Klidně budou pokutovat za porušení neexistujícího předpisu a nepřijde jim nutné se za neoprávněnou pokutu omlouvat a tuto dokonce vracet.
Jak se to řešilo s absencí diferenciálu? Vím že existovaly auta a 1 poháněným kolem, ale to nebude ten případ. To muselo být skřípění při otáčení..?
no proste guma jednoho z kol (nejspíše vnitřního) prostě prokluzovala, jelikož otáčení se neděje ve velké rychlosti a motor dělal poměrně velký hluk tak to nejspíše ani moc slyšet nebylo, jen ty gumy se více opotřebovávaly
jé, to byly tak nádherné auta
Docela by bylo zajímavé srovnání počtu vyrobených aut u nás a na Západě. U nás byly silnice prázdné, jak je vidět v dobových filmech. A pak, že 1. republika byla "zlatá"... Ale jinak byla naše auta hezká, v tom srovnání se světem snesla.
jednou budou naše děti číst o HTP a TSI
U HTP možná v souvislosti s tím kudy cesta opravdu nevede a u TSI nevím.
Nádhera... A ta verze Monte Carlo... spadla mi brada
Na Škodu jsem pyšný jako na současnou páteř českého průmyslu.
Ale pokud jde o situaci první republiky, tak si nejsem jistý, že ve srovnání s ostatními výrobci byla Škoda nejlepší. Škoda, že tehdy se ještě auta netestovala a nebyl automobilový žurnalismus. Mohli bychom si číst staré srovnávací testy...